Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, mikä on älyttömintä mitä teille on sanottu tai tehty sinkkuutenne vuoksi?

Vierailija
29.04.2017 |

Inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, jossa ihmetellään miksi sinkun pitäisi maksaa kimppalahjoista tuplasti pariskuntiin nähden. Aloin miettiä että sinkkuihin kyllä liitetään ihan ihmeellisiä juttuja ja stigmoja ja vaatimuksia ylipäänsä. Mikä on älyttömintä tai ärsyttävintä mitä te olette kohdanneet sinkkuina? Heitän tähän muutaman esimerkin:

- Kahdelle kaverille on sanottu pankissa asp-asioissa, että "noin nätti tyttö kyllä sais miehenkin, että kannatta äkkiä pariutua, niin saa sitten vähän kivemman asunnon".
- Mulle on monta kertaa esitetty ravintolassa kimppalaskun tullessa, että maksan kahden edestä, vaikka olen vain yksi ihminen ja muut paikalla olevat pariskuntia.
- Kun yksi ystävä oli vielä sinkku, sukulaistäti kutoi hänelle vauvanvaatteita varmuuden vuoksi etukäteen.
- Ikuinen klassikko, jonka kuulee yleensä ihmisiltä, jotka ei tunne mua kovin hyvin: "Vieläkin sinkku? Ei saa olla liian nirso!" (Wtf, en ole nirso, minkäs minä sille mahdan että äijä sai paskahalvauksen kun olis lapsia pitänyt alkaa tekeen ja lähti käveleen...)

Kommentit (370)

Vierailija
81/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun kerron olevani sinkku, alkaa tulla neuvoja miten päästä sinkkuudesta eroon vaikken kysynyt niitä tai ilmaissut mitenkään epätyytyväisyyttäni sinkkuuteen. Tyyliin "jos sä leikkaisit lyhyemmät hiukset ja pukeutuisit muodikkaammin ja kävisit salilla niin et ois enää sinkku."

Olen mies, mutta voisi luulla että naiset kokee tällaista vielä enemmän. Kerran tai pari joku tuntematon on sanonut "Joo se johtuu vaan siitä, että oot niin ruma." Kieltämättä tuntui vähän ikävältä.

Onko tuo rumuudesta valittanut ollut nainen vai mies vai molempia?

Vierailija
82/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset säälivät "kyllä sä vielä jonkun löydät" ja suunnilleen pidetään kädestä kuin olisin kuolemansairas. :D Tarjontaa olis mut mulla ei ole kiinnostusta vakavaan suhteeseen, näin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo-epäilyt ja vihjailut ovat aika yleisiä.

Näitä tulee niin sukulaisten kuin työkavereidenkin taholta.

Paras oli työterveyslääkäri tulotarkastuksessa kun kysyi, että onko vaimoa/tyttöystävää ja kun sanoin ettei ole niin kysyi olenkos sitten b-rapun miehiä vai. Ja tämä on tosi. Kyseinen lääkäri kyllä on tunnettu heitoistaan.

Hiukan yllättäen 'homottelu' tuntuu olevan yleisempää naisten kuin miesten taholta.

Olen sanaton. Tätä en ole vielä kuullutkaan. Aivan järkyttävää. Ja siis homous ei ole järkyttävää, vaan että miehille sitten saa puhua tuolla tavalla jos ovat sinkkuja. Ap

Homona tuntuu pahalta lukea noita kommentteja joissa heterosinkkumiestä epäillään homoksi/joutuu homotteluksi kun ei löydy muijaa.. tulee fiilis että homoutta edelleen halveksitaan, että se oisi pahakin kohtalo ja alhaista.

Epäillään homoksi vai otetaan se vaihtoehto huomioon? Mun sukulaiset ei tajua lesbouttani edes tänä päivänä enkä aio alkaa sitä rautalangasta vääntämään. Kyllä se oikea mies vielä minullekin löytyy...

Vierailija
84/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta huomaa miesten ja naisten eron: suurimmalla osalla naisista on sinkkuinakin tyydyttävä seksielämä ja mahdollisuudet saada seksiä aina kun haluaa. Miehillä taas täytyy olla suhde jos haluaa saada seksiä säännöllisesti, ainakin suurimmalla osalla miehistä.

Vierailija
85/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit pyysivät etten tulisi mukaan baariin, sillä minä vien kuulemma kaikki heidänkin tanssiseuralaisensa olemalla sinkku. Ei se mun vika ole jos jätkä lähtee lätkimään kohti ovea sormuksen nähtyään...

Vierailija
86/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaislapsi soitti kaverinsa kanssa ja lällättivät, että sulla ei oo miestä...

Yhdessä työpaikassa työkaveri alkoi selittämään jotain, että sulle pitää löytää mies. Lisäksi hän sanoi, että älä kasva enempää, kohta kasvat kaikkien miesten ohi. Olin silloin kuitenkin suhteessa (en vain jauhanut asioitani töissä), lisäksi olin n. 28-vuotias (eli tuskin kasvaisin enää) ja pituutta 170 cm (eli ei vaaraa että olisin kaikkia miehiä pitempi).

Samaisessa työpaikassa eräs toinen tyyppi kysyi onko minulla lapsia. Kerroin että ei ole ja hän katsoi minua jotenkin halveksuva ilme kasvoillaan ja sanoi, että ihmisen elämä on täysin turha jos ei ole lapsia.

Vierailija
87/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Eräs nelikymppinen perheenäiti oletti, että syön pääasiassa eineksiä ja totesi, että eihän sitä yhdelle ihmiselle kannata mitään ruokia rueta itse valmistamaan. Vai niin. Vaikka elänkin yksin, niin haluan kyllä syödä ihan oikean kunnollisen, ravitsevan ja terveellisen aterian, enkä mitään mikropitsoja. Ruokaa voi kyllä valmistaa ihan yhden ihmisen tarpeisiin, eikä kuuden litran kattilalla.

-Jotkut vähän iäkkäämmät ihmiset ovat joskus kyselleet, että menenkö aina viikonlopuksi vanhempieni luokse. No tuota, olen 35-vuotias, ja vaikka minulla on loistavat välit vanhempiini, niin ensisijaisesti tarkoitan kodilla omaa asuntoani, enkä lapsuudenkotiani. 

-Eräs oman ikäinen työkaveri, joka on ylipäänsä ehkä hieman normaalia uteliaampi ihmisten suhdeasioista, tenttasi joskus lounaalla kaikenlaista, jota ihmettelin. Sitten kesken keskustelun hiffasin, että hän koittaa selvittää olenko mahdollisesti lesbo. Sinänsä mulle ihan sama, jos joku minua lesboksi luulee. En ole, mutta toisaalta mielestäni asiassa ei ole mitään häpeämistä. Hän muutenkin aina aloittaa keskustelun, kun näemme että "noh, onkos sulla mitään kuumaa kollia kierrossa, wink wink". Häh, kysynkö minä sitten vastapalloon, että "noh, mites teillä lapsiperheessä, vieläkö se peitto heiluu lauantaisin?". No enpä kysy. Ko. ihminen on tosiaan hitusen utelias muutenkin, niin varoisin kertomasta hänelle kovin henkilökohtaisuuksia muutenkaan :D

-Asun aika pienessä asunnossa, koska en mielestäni vaan tarvitse enempää tilaa. Erään miespuoleisen ystäväni vaimo kysyi joskus nenä nyrpeänä, että "voiks tälläinen tuntua kodilta??". No kyllä voi.

-Joskus olin erään nettiyhteisön tapaamisessa, jossa oli paljon väkeä ympäri Suomea. Mainitsin jotain asumisestani yksiössä, ja eräs Pohjanmaalla asuva totesi, että ai kauhea, minä en ole ikinä edes käynyt yksiössä. Meinasin sanoa, että kuule täällä pääkaupunkiseudulla mun yksiöni on todennäköisesti kalliimpi kuin se sun talosi siellä pikkupaikkakunnalla, mutten viitsinyt lähteä käyttäytymään yhtä typerästi itse.

Vierailija
88/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta huomaa miesten ja naisten eron: suurimmalla osalla naisista on sinkkuinakin tyydyttävä seksielämä ja mahdollisuudet saada seksiä aina kun haluaa. Miehillä taas täytyy olla suhde jos haluaa saada seksiä säännöllisesti, ainakin suurimmalla osalla miehistä.

Minä taas elän vähän toisenlaisissa piireissä, joissa sinkkunaisellakaan ei ole seksielämää, koska seksi tulee kyseeseen vain parisuhteessa. Mutta ymmärrän, että tässä asiassa on kahta koulukuntaa ja miehissä keskimäärin enemmän irtosuhteisiin halukkaita kuin naisissa. Irtoseksiin valmiit naiset varmasti saavat sitä melko helpostikin. 

Vierailija
89/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä huomaa myös sen, että sitten kun täällä on se mies joka harrastaa irtosuhteita tai fuckbuddyja, hän säännönmukaisesti puhuu kumppaneistaan hyvin halveksivaan sävyyn. Siinä teille miehet yksinkertainen laskutehtävä....

Vierailija
90/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on se että naispuoliset ystävät pelkäävät että vien heidän miehen. Siinä voi olla yksi syy ettei aina kutsuta illanviettoihin jne.

Minä olen lesbo ja sinkku ja jopa minulla on ollut tämä ongelma muutaman naisen kanssa. :D En minä muutu miksikään seksihulluksi munahaukaksi sen takia, että olen sinkku, kun inhottaa ajatuskin seksistä tai mistään läheisyydestä miehen kanssa.

Vierailija
91/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin sosiaalialaa, todellakin SOSIAALIalaa. . Oli oppitunti jossa oli läsnä noin 20 oppilasta, yksi miesopiskelija ja loput naisia ikähaarukka 19-30v. Nelikymppinen naisopettaja sai jossain kohtaa tuntia muka aiheeseen sopien (oikeasti oli vain .aatanan utelias ja ilkeä) kysyä että käsi ylös ketkä teistä on parisuhteessa. Kaikki muut paitsi miesopiskelija ja yksi 22v naisopiskelija nostivat käden. Ope myhäili että jaahas.

No sitten kun oppitunti oli päättymässä nin tuo samainen ope kysyi että kuka se teistä tytöistä taas olikaan se joka ei seurustellut? Kyseinen tyttö nosti nolona käden. Olimme kaikki aivan sanattomia. Ope ehkä huomasi tyrmistyneet ilmeemme kun hän sanoi että niin että voin sitten ymmärtää käytöstä paremmin! Voi v kyllä!

Mutta olisi pitänyt valittaa asiasta mutta mihin tai kenelle kun ko oppilaitoksessa kaikki rehtori mukaan lukien oli yhtä typeriä ja yksinkertaisia.

Vierailija
92/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa eksä aina välillä yrittää tentata, onko uutta miestä. Kun taas vastasin, ettei ole, hän otti mukaan lisäkysymyksen siitä, onko sitten nainen. Sinänsä vaan huvittavaa, että yhdessäolovuosiemme aikana en varmasti antanut pienintäkään viitettä siihen, että sama sukupuoli kiinnostaisi millään tasolla. Pitäisi varmaan lisätä, että "kiitos" hänen, olen miestenkin suhteen nykyään ylivarovainen. 

Vierailija
93/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(42 !!!!)

Olin menossa junalla paikkakunnalle x, mutta asema on noin 30 km sieltä. Odottelin jatkoyhteyttä, bussia,  parisen tuntia ja päätin mennä odotellessa  syömään Fransmanniin.

Tarjoilija tuli vastaan ja kysyin pöytää/tilaa.

"Ihanko yksin olet?"

Hetkisen ajattelin, että jos vetäisi showt ja vastaisi kunnolla:  ottaisi tarjoilijaa kaulasta kiinni ja itkien valittasisi yksinäisyyttään  .... oon niin yksinäinen.... (miten se tango vai mikä se on ... menee).

Jätin draamakasvatuksen opit kuitenkin sivuun ja vastasin vain, että kyllä.

Eiköhän se tarjoilija tee vain työtään ja tarkista,tuleeko pöytään muita syöjiä vielä.Olen itse ollut pidemmän ajan sinkkuna, ei silti tulisi mieleenkään moisesta närkästyä.Pitäisikö nyt vähän relata? Ei kaikki kysymykset ole vittuilua sinkuille.

Ei ole vittuilua, mutta olihan tuo sanamuoto vähän koominen ja myös korosti sitä, että tilanne on erikoinen. Pariskunnalta tuskin kysyttäisiin, odottavatko vielä kolmatta seurakseen.

- eri

Ylelensä tarjoilija kysyy tuleeko pöytä kahdelle jos ovesta tulee kaksi ihmistä. Kysymyksen tarkoitus on sama.

Vierailija
94/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kenen kanssa ne heterosinkkunaiset sitten harrastaa seksiä? Eikö ne ole miehiä ne seksikumppanit? Ja silloin myös saman verran miehiä jotka saa seksiä vaikka ovat sinkkuja.

Kyllå mies voi olla yksinkertainen.

Vierailija
95/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenen kanssa ne heterosinkkunaiset sitten harrastaa seksiä? Eikö ne ole miehiä ne seksikumppanit? Ja silloin myös saman verran miehiä jotka saa seksiä vaikka ovat sinkkuja.

No se on se sama jännämies, joka panee 500 naista samalla kierroksella... ja naiset huokailee kuorossa. 

Vierailija
96/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on se sama jännämies, joka panee 500 naista samalla kierroksella... ja naiset huokailee kuorossa. 

Perustakaapa tälle oma ketju, jatketaan täällä otsikon aiheesta.

Vierailija
97/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ikäni enemmän tai vähemmän sinkku, en ole kohdannut ihmistä, jonka kanssa olisi hyvä olla, parempi kuin yksin. Enkä halua parisuhdetta vain siksi, että olisi joku, en pystyisi jakamaan elämääni ihmisen kanssa, johon ei ole henkistä ja fyysistä yhteyttä.

Kautta aikojen olen ihmetellyt sitä röyhkeyttä, jolla ihmiset kyselevät sinkkuudestani ja "lohduttavat" (taustalla ihan selvästi on ajatus, että minussa on jotain vikaa kun kukaan ei minua "huoli"). Olen ollut ikään kuin vapaata riistaa kaikenmaailman keittiöpsykologien "tsemppaukselle" ja opastusyrityksille. Alentavaa. Törkeää sekaantua toisen henkilökohtaisiin asioihin pyytämättä.

Ja akateeminen ja kauniiksi määritelty olen minäkin, ei ole tällaiselta kohtelulta silti pelastanut :(

Vierailija
98/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonnäköinen mies ja vapaana kuljeskella vielä ja mitä tuonnäköinen mies täällä tekee

Vierailija
99/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä se ärsyttää, että kysellään, että onko mitään naista. Kaverit kyselevät, että olenko saanut pillua. 

Joo just toi. Ehkä pitäis tehdä tiedote: "Lupaan ilmoittaa välittömästi kun saan pillua, en kommentoi asiaa sitä ennen."

Tästähän saisi hyvän T-paitatekstin :)

Vierailija
100/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut asunnon ostamista n. vuoden sisällä, kunhan saan vielä vähän säästöjä kartutettua. Tämä tuntuu kovasti ihmetyttävän, olenhan sinkku ja vielä yh. Miten voi olla varaa, no mikset sä nyt odota että löydät miehen ensin, sä et tajua millasia menoja on nelihenkisessä perheessä jne jne...

Kiitos vaan, kyllä munkin lapsi kuluttaa yhtä lailla kuin ne ydinperhelapset. En saa mitään mystisiä yh-alennuksia, ihan palkkatuloilla tässä eletään. Satuin ajattelemaan nokkaani pidemmälle ja kouluttautumaan hyväpalkkaiseen ammattiin. Luksustaloa en saa, mutta ihan tavallisen rivarinpätkän kyllä. Ok-taloa en edes halua juuri nyt.

Ja se tärkein: en kai minä ala lapsen kanssa ikuisesti kituuttaa pienessä vuokra-asunnossa kunnes joku mies tulee ja pelastaa meidät. Jestas. Sitä varten kouluttauduin ja käyn töissä, että voin ihan itse hankkia mieleiseni elintason.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän