Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, mikä on älyttömintä mitä teille on sanottu tai tehty sinkkuutenne vuoksi?

Vierailija
29.04.2017 |

Inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta, jossa ihmetellään miksi sinkun pitäisi maksaa kimppalahjoista tuplasti pariskuntiin nähden. Aloin miettiä että sinkkuihin kyllä liitetään ihan ihmeellisiä juttuja ja stigmoja ja vaatimuksia ylipäänsä. Mikä on älyttömintä tai ärsyttävintä mitä te olette kohdanneet sinkkuina? Heitän tähän muutaman esimerkin:

- Kahdelle kaverille on sanottu pankissa asp-asioissa, että "noin nätti tyttö kyllä sais miehenkin, että kannatta äkkiä pariutua, niin saa sitten vähän kivemman asunnon".
- Mulle on monta kertaa esitetty ravintolassa kimppalaskun tullessa, että maksan kahden edestä, vaikka olen vain yksi ihminen ja muut paikalla olevat pariskuntia.
- Kun yksi ystävä oli vielä sinkku, sukulaistäti kutoi hänelle vauvanvaatteita varmuuden vuoksi etukäteen.
- Ikuinen klassikko, jonka kuulee yleensä ihmisiltä, jotka ei tunne mua kovin hyvin: "Vieläkin sinkku? Ei saa olla liian nirso!" (Wtf, en ole nirso, minkäs minä sille mahdan että äijä sai paskahalvauksen kun olis lapsia pitänyt alkaa tekeen ja lähti käveleen...)

Kommentit (370)

Vierailija
41/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo-epäilyt ja vihjailut ovat aika yleisiä.

Näitä tulee niin sukulaisten kuin työkavereidenkin taholta.

Paras oli työterveyslääkäri tulotarkastuksessa kun kysyi, että onko vaimoa/tyttöystävää ja kun sanoin ettei ole niin kysyi olenkos sitten b-rapun miehiä vai. Ja tämä on tosi. Kyseinen lääkäri kyllä on tunnettu heitoistaan.

Hiukan yllättäen 'homottelu' tuntuu olevan yleisempää naisten kuin miesten taholta.

Olen sanaton. Tätä en ole vielä kuullutkaan. Aivan järkyttävää. Ja siis homous ei ole järkyttävää, vaan että miehille sitten saa puhua tuolla tavalla jos ovat sinkkuja. Ap

Miehiltä lääkärit ei ehkä kysele siten lastenteosta? Itseäni ärsytti todella kovaa, kun yhtäkkiä, kun 30 alkoi ilmestyä mittariin, niin joka lääkäri tai th kysyi. "Tiedätkö, miten vanha olet?" Ensin en tajunnut kysymystä, kun kyllä nyt juma_auta tiesin, että olen vaikka 29 v. Tätä jatkui tuonne nelikymppiseen. Lääkärit kysyi joka kerta tuosta suunnilleen noilla samoilla sanoilla tarkoittaen, että eikö se lapsi nyt pitäisi jo pistää alkuun (ja mies, omakotitalo ja koira hankkia).

Joo, käyt näyttään syylää lääkärissä, niin kyllähän siitäkin tämmösen hedelmällisyyskeskustelun saa äkkiä aikaiseksi.

Vierailija
42/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K: Oletko miettinyt, miksi olet sinkku?

V: Kyllä olen ja joka päivä. Tykkään vapaudestani ja nautin, kun voin tehdä asioita kysymättä toiselta mielipidettä. En ole löytänyt vielä sielunkumppania, mutta pidän ovet avoimena, jos sellainen vastaan tulee. Mieluummin olen yksin, kuin eläisin huonossa parisuhteessa vain muiden mieliksi.

K: Onko sulla joku käsittelemätön parisuhde, kun et uutta halua?

V: Ei ole. Itseasiassa käsittelin ne jo viimeisimmän suhteen aikana perusteellisesti ja totesin, etten sovellu luonteeni takia ihan mihin tahansa parisuhteeseen.

K: Miten noin nätti nainen voi elää yksin?

V: Siinä missä rumatkin elää yksin.

K: Koska olet viimeksi saanut?

V: Hyvää seksiä kerran joskus 10v. sitten. Huonoa kaikkien viimeisten suhteiden aikana. Entä sinä?

K: Tykkäätkö tytöistä?

V: Olen kerran kokeillut treffata naista. Hän oli todella kiva, mutten saanut siitä mitään kiksejä. Ystäväksi olisin voinut huolia, mutta hän halusi enemmän. Minä en. Totesin, että olen hetero, vaikka naiset kauniimpia olentoja noin muuten ovatkin.

K: Eikö 4v. sinkkuna ole aika pitkä aika?

V: Riippuu miten se mitataan. Onko 3v. parisude pitkä vai lyhyt suhde? Lyhyempi sinkkuuteni on kuin edesmennyt avioliittoni.

K: Mitä sä teet aina lomilla, ku oot yksin?

V: Menen mökille, keskityn lempiharrastuksiini, tapaan ystäviä ja käyn ulkomailla. Lomailla voi myös ystävien kanssa. Teen lähes täysin samaa, kuin varattukin, mutta ilman väkinäistä parisuhdeseksiä.

K: Onks sulla ollut mitään säpinää viimeaikoina?

V. Olisi ollut, mutta annoin tänäkin keväänä vissiin 4 pakit. Oli niin paljon töitä ja muuta sovittua menoa, etten ehtinyt tapaamaan.

K: Miten sä voit elää puutteessa?

V: Siinä missä varattukin tuntuu elävän.

K: Miten pärjäät yksin rahallisesti?

V: Ihan hyvin. Tienaan n. 4000€ kuussa bruttona. Se on enemmän, kuin monessa parisuhteessa yhteensä.

K Kelassa: Asutko avoliitossa?

V: En

K: Avioliitossa?

K: Sulle tulis halvemmaksi elää parisuhteessa.

V: Varmaan näin olisi, kiitos neuvosta, mutta tulin vain hakemaan jalkaleikkaukseeni tarvittavat korvauslomakkeet. Pääsen nimittäin taksillakin sairaalasta kotiin.

K mieheltä: Jos susta tuntuu pahalta olla yksin, niin mä voin aina silloin tällöin yöpyä sun luona.

V: Kiitos vain. Voit ottaa vuoronumeron tuosta oven takaa.

K: Ikävää, kun sinulla ei ole miestä.

V: Ikävää, kun joudut sietämään tuota laiskaa juopottelevaa ukkoasi, joka muuten viimeviikonloppuna baarissa puristeli sitä K-kaupan kassaneitiä.

ehehheheeeeeeeehehhehee :D Loistava. "Sulle tulis halvemmaks elää parisuhteessa". Jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää oli kun kolmikymppinä hyllyllejääneenä vanhanapiikana koko suku alkoi yhtäkkiä kaupata kaikenlaisia erinomaisia 50-vuotaita vanhojapoikia. En ole koskaan ollut innostunut itseäni vanhemmista miehistä. Muutama oikein antoi esimerkkejä, että sekin on onnellinen x:n kanssa jne. Eli tason alennus pitäisi nyt vain hyväksyä, kun jäänyt naimattomaksi.

P. S: Vihaan naimaton sanaa. Tekee mieli aina kirjoittaa jotain todella typerää, kun on ruksittava ko. kohta.

Vierailija
44/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kysy minulta mitään. Terv, sinkkumies

Tai kysyi kerran mikai olen sinkku?

Vastasin että katso kadulle ja katso mitä lorttoja siellä kävelee.

Keskustelu loppui siihen

No se on selvä että jos näkee naiset lorttoina, on sinkku. Eipä siinä enää paljon kysyttävää jää.

Tule rakas helsinkiin katsomaan kadulla näitä pakkelinaamoja. Jos ei rehellisyyttä kestä niin se on VOIVOI

Kultaseni, mä asun Helsingissä. Toivottavasti joku voisi auttaa sua ton sun naisvihan kanssa. Sulle on varmaan tapahtunut jotain hyvin surullista. Älä pelkää hakea apua.

Vierailija
45/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: Oletko miettinyt, miksi olet sinkku?

V: Kyllä olen ja joka päivä. Tykkään vapaudestani ja nautin, kun voin tehdä asioita kysymättä toiselta mielipidettä. En ole löytänyt vielä sielunkumppania, mutta pidän ovet avoimena, jos sellainen vastaan tulee. Mieluummin olen yksin, kuin eläisin huonossa parisuhteessa vain muiden mieliksi.

K: Onko sulla joku käsittelemätön parisuhde, kun et uutta halua?

V: Ei ole. Itseasiassa käsittelin ne jo viimeisimmän suhteen aikana perusteellisesti ja totesin, etten sovellu luonteeni takia ihan mihin tahansa parisuhteeseen.

K: Miten noin nätti nainen voi elää yksin?

V: Siinä missä rumatkin elää yksin.

K: Koska olet viimeksi saanut?

V: Hyvää seksiä kerran joskus 10v. sitten. Huonoa kaikkien viimeisten suhteiden aikana. Entä sinä?

K: Tykkäätkö tytöistä?

V: Olen kerran kokeillut treffata naista. Hän oli todella kiva, mutten saanut siitä mitään kiksejä. Ystäväksi olisin voinut huolia, mutta hän halusi enemmän. Minä en. Totesin, että olen hetero, vaikka naiset kauniimpia olentoja noin muuten ovatkin.

K: Eikö 4v. sinkkuna ole aika pitkä aika?

V: Riippuu miten se mitataan. Onko 3v. parisude pitkä vai lyhyt suhde? Lyhyempi sinkkuuteni on kuin edesmennyt avioliittoni.

K: Mitä sä teet aina lomilla, ku oot yksin?

V: Menen mökille, keskityn lempiharrastuksiini, tapaan ystäviä ja käyn ulkomailla. Lomailla voi myös ystävien kanssa. Teen lähes täysin samaa, kuin varattukin, mutta ilman väkinäistä parisuhdeseksiä.

K: Onks sulla ollut mitään säpinää viimeaikoina?

V. Olisi ollut, mutta annoin tänäkin keväänä vissiin 4 pakit. Oli niin paljon töitä ja muuta sovittua menoa, etten ehtinyt tapaamaan.

K: Miten sä voit elää puutteessa?

V: Siinä missä varattukin tuntuu elävän.

K: Miten pärjäät yksin rahallisesti?

V: Ihan hyvin. Tienaan n. 4000€ kuussa bruttona. Se on enemmän, kuin monessa parisuhteessa yhteensä.

K Kelassa: Asutko avoliitossa?

K: Avioliitossa?

K: Sulle tulis halvemmaksi elää parisuhteessa.

V: Varmaan näin olisi, kiitos neuvosta, mutta tulin vain hakemaan jalkaleikkaukseeni tarvittavat korvauslomakkeet. Pääsen nimittäin taksillakin sairaalasta kotiin.

K mieheltä: Jos susta tuntuu pahalta olla yksin, niin mä voin aina silloin tällöin yöpyä sun luona.

V: Kiitos vain. Voit ottaa vuoronumeron tuosta oven takaa.

K: Ikävää, kun sinulla ei ole miestä.

V: Ikävää, kun joudut sietämään tuota laiskaa juopottelevaa ukkoasi, joka muuten viimeviikonloppuna baarissa puristeli sitä K-kaupan kassaneitiä.

ehehheheeeeeeeehehhehee :D Loistava. "Sulle tulis halvemmaks elää parisuhteessa". Jep.

Mua nauratti kanssa, kun mietin mikä pointti tolla kommentilla on ja mitä siihen voisi edes vastata. "Jaa tulis halvemmaks, no käynpäs sitten nappaamassa jonkun tuolta kadulta puolisokseni."

Vierailija
46/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli miehensä kanssa luonani kylässä ja oltiin viihteellä. Kun päästiin taksilla pihaan, kaveri oli sitä mieltä että minä maksan puolet kyydistä ja he miehen kanssa puolet. Wtf? Meni se lopulta kolmeen osaan, kun kaverin mies oli kanssani samaa mieltä.

Jossain vaiheessa tämä samainen kaveri antoi useampaan kertaan ymmärtää ihan ihmeellisissä asioissa, etten voi ymmärtää sitä tai tätä koska, en ole seurustellut X aikaa tai ollut aikaa Y kihloissa. Näitä asioita oli esimerkiksi se, ettei baarissa voi jutella tuntemattomien miesten kanssa tyyliin small talkia tupakkapaikalla.

Olen myös joskus vääntänyt lääkärin kanssa sinkkuudestani, kun olin vastaanotolla masennuksen vuoksi. Lääkrin mielestä illemisesti ongelma olisi ratkennut sillä, että olisin pariutunut kenen tahansa kanssa. Juu ehkä kolmekymppisenä tiedän jo etten halua ketä tahansa jos edes ketään.

Vierailija
47/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ärsyttävää oli kun kolmikymppinä hyllyllejääneenä vanhanapiikana koko suku alkoi yhtäkkiä kaupata kaikenlaisia erinomaisia 50-vuotaita vanhojapoikia. En ole koskaan ollut innostunut itseäni vanhemmista miehistä. Muutama oikein antoi esimerkkejä, että sekin on onnellinen x:n kanssa jne. Eli tason alennus pitäisi nyt vain hyväksyä, kun jäänyt naimattomaksi.

P. S: Vihaan naimaton sanaa. Tekee mieli aina kirjoittaa jotain todella typerää, kun on ruksittava ko. kohta.

Joo mut kato ei saa olla nirso, pitää vähän laskea rimaa ;) Katso vaikka: Rima alas!

P.S. Mä vihaan sitä naimaton-ruutua myös! Ärsyttää todella!

Ap

Vierailija
48/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea valita näistä, mikä on pahin...

1) Niiden, joilla on kotona lapsia, pitäisi saada pitää lomansa koulujen loma-aikoina. Lapsettomien kuuluu pitää kesälomansa touko- tai syyskuussa sekä työskennellä esim. joulun välipäivät.

2) Niiden, joilla on kotona lapsia, ei pitäisi joutua tekemään yhtään iltavuoroa vaan töiden tulisi loppua viimeistään klo 16.00. Lapsettomien tulisi hoitaa iltavuorojen lisäksi myös aikaiset aamut, sillä lapselliset voivat tulla töihin aikaisintaan kahdeksaksi.

3) Lapsettomilla ja perheettömillä ei ole kehittynyt kunnollista arvomaailmaa.

Vierailija
49/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(42 !!!!)

Olin menossa junalla paikkakunnalle x, mutta asema on noin 30 km sieltä. Odottelin jatkoyhteyttä, bussia,  parisen tuntia ja päätin mennä odotellessa  syömään Fransmanniin.

Tarjoilija tuli vastaan ja kysyin pöytää/tilaa.

"Ihanko yksin olet?"

Hetkisen ajattelin, että jos vetäisi showt ja vastaisi kunnolla:  ottaisi tarjoilijaa kaulasta kiinni ja itkien valittasisi yksinäisyyttään  .... oon niin yksinäinen.... (miten se tango vai mikä se on ... menee).

Jätin draamakasvatuksen opit kuitenkin sivuun ja vastasin vain, että kyllä.

Vierailija
50/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo-epäilyt ja vihjailut ovat aika yleisiä.

Näitä tulee niin sukulaisten kuin työkavereidenkin taholta.

Paras oli työterveyslääkäri tulotarkastuksessa kun kysyi, että onko vaimoa/tyttöystävää ja kun sanoin ettei ole niin kysyi olenkos sitten b-rapun miehiä vai. Ja tämä on tosi. Kyseinen lääkäri kyllä on tunnettu heitoistaan.

Hiukan yllättäen 'homottelu' tuntuu olevan yleisempää naisten kuin miesten taholta.

Olen sanaton. Tätä en ole vielä kuullutkaan. Aivan järkyttävää. Ja siis homous ei ole järkyttävää, vaan että miehille sitten saa puhua tuolla tavalla jos ovat sinkkuja. Ap

Homona tuntuu pahalta lukea noita kommentteja joissa heterosinkkumiestä epäillään homoksi/joutuu homotteluksi kun ei löydy muijaa.. tulee fiilis että homoutta edelleen halveksitaan, että se oisi pahakin kohtalo ja alhaista.

Itse olen hetero ja ihmettelen ihan samaa!! Homous on jotenkin halveksittua edelleen. HItaasti muuttuu ihmisten asenteet, montakohan sukupolvea vielä vaatii että hyväksytään.

Vierailija
51/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(42 !!!!)

Olin menossa junalla paikkakunnalle x, mutta asema on noin 30 km sieltä. Odottelin jatkoyhteyttä, bussia,  parisen tuntia ja päätin mennä odotellessa  syömään Fransmanniin.

"Ihanko yksin olet?"

Hetkisen ajattelin, että jos vetäisi showt ja vastaisi kunnolla:  ottaisi tarjoilijaa kaulasta kiinni ja itkien valittasisi yksinäisyyttään  .... oon niin yksinäinen.... (miten se tango vai mikä se on ... menee).

Mä huvittelen aina välillä tokaisemalla jollekin "Mitä te teette lomalla" -tyyppiselle kyselijälle jotain tosi dramaattista, kuten "Nyt on valitettavasti niin että ei ole miestä tässä, että joudun ihan itse tekemään omat suunnitelmani." Joskus valehtelin jollekin "Minkä ikäsisä lapsia sulla on" -typpille että en voi saada lapsia ollenkaan. Ihan vaan siksi että ottaisi opikseen. Kyllä hänellä kyynel siinä tuli järkytyksestä silmään ihan. Onhan se hyvin kauheaa sellainen lapsettomuus. Oppipahan olemaan kyselemättä tyhmiä.

Vierailija
52/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä se ärsyttää, että kysellään, että onko mitään naista. Kaverit kyselevät, että olenko saanut pillua. 

Joo just toi. Ehkä pitäis tehdä tiedote: "Lupaan ilmoittaa välittömästi kun saan pillua, en kommentoi asiaa sitä ennen."

Joo, sellainen valtakunnallinen piipii piipii pi pi pillunsaantitiedote televisioon ja radioon. Lehteen Kiitokset muistamisesta pillupäivänäni -kiitoskirjoitus. Oikein trendikkäissä piireissä ystävät ostavat vielä jonkin pushpresentin. Ai että.

Vierailija
53/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Niiden, joilla on kotona lapsia, pitäisi saada pitää lomansa koulujen loma-aikoina. Lapsettomien kuuluu pitää kesälomansa touko- tai syyskuussa sekä työskennellä esim. joulun välipäivät.

2) Niiden, joilla on kotona lapsia, ei pitäisi joutua tekemään yhtään iltavuoroa vaan töiden tulisi loppua viimeistään klo 16.00. Lapsettomien tulisi hoitaa iltavuorojen lisäksi myös aikaiset aamut, sillä lapselliset voivat tulla töihin aikaisintaan kahdeksaksi.

Yksi sinkku veti kerran kunnolla herneen nenään, kun työnantaja oli sanonut suoraan, että hänen pitäisi muttaa paikkakunnalle x toiseen työpisteeseeen. Hän perheettömänä olisi hyvä muuttamaan. Sinkku tosiaan piti minulle toiselle sinkulle luentoa, että miten niin sinkulla ei ole perhettä tai kotia? Voisi tuosta vain heitellä paikkakunnalta toiselle - helppohan sinun on muuttaa. OK, voi olla noin, mutta ta ei saa kyllä tuolla perusteella ja noilla sanoilla vaatia/sanoa.

Vierailija
54/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi  3) on musta aivan sairaan loukkaava. En siedä sitä, että lasten saamisen ajatellaan tekevän ihmisestä jotenkin automaattisesti muita paremman. Ap

Vierailija
55/370 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä se ärsyttää, että kysellään, että onko mitään naista. Kaverit kyselevät, että olenko saanut pillua. 

Joo just toi. Ehkä pitäis tehdä tiedote: "Lupaan ilmoittaa välittömästi kun saan pillua, en kommentoi asiaa sitä ennen."

Joo, sellainen valtakunnallinen piipii piipii pi pi pillunsaantitiedote televisioon ja radioon. Lehteen Kiitokset muistamisesta pillupäivänäni -kiitoskirjoitus. Oikein trendikkäissä piireissä ystävät ostavat vielä jonkin pushpresentin. Ai että.

Uusi some-sovellutus älypuhelimeen ja kartalle siis? Siihen montako kertaa naitiin x yönä. ;-)))

Vierailija
56/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(42 !!!!)

"Ihanko yksin olet?"

Eiköhän se tarjoilija tee vain työtään ja tarkista,tuleeko pöytään muita syöjiä vielä.Olen itse ollut pidemmän ajan sinkkuna, ei silti tulisi mieleenkään moisesta närkästyä.Pitäisikö nyt vähän relata? Ei kaikki kysymykset ole vittuilua sinkuille.

Vierailija
57/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kaikenlainen säälittely on tylsää ja turhaa.

Sori vaan, ei tarvii säälitellä, oon oikein tyytyväinen elämääni enkä todellakaan edes etsi parisuhdetta! Oma tila, oma aika ja oma rauha - täydellistä! Mua säälittää kaikki ne jotka kitkuttelee surkeassa parisuhteessa ja niitä tuntuu olevan paljon! 😎

En halua valehdella. Etsin parisuhdetta ja ottaa päähän, kun en löydä. 

Ei mua silti tarvi sääliä ja kysellä tyhmiä.

Vierailija
58/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(42 !!!!)

"Ihanko yksin olet?"

Eiköhän se tarjoilija tee vain työtään ja tarkista,tuleeko pöytään muita syöjiä vielä.Olen itse ollut pidemmän ajan sinkkuna, ei silti tulisi mieleenkään moisesta närkästyä.Pitäisikö nyt vähän relata? Ei kaikki kysymykset ole vittuilua sinkuille.

Ei ole vittuilua, mutta olihan tuo sanamuoto vähän koominen ja myös korosti sitä, että tilanne on erikoinen. Pariskunnalta tuskin kysyttäisiin, odottavatko vielä kolmatta seurakseen.

- eri

Vierailija
59/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa "vanhapiika"-käsitys hiljalleen hiipuisi pois ja hyväksyttäisiin naiset, jotka tahtovat pysyä sinkkuina.

Vierailija
60/370 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt isoäitini halusi opettaa minut leipomaan hyvää pullaa, kun muuten kuulemma jään sinkuksi koko loppuiäksi 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi