Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nuollut miehen persettä koskaan nainen?

Vierailija
29.04.2017 |

Piditkö? Miltä maistui? Kiihotuitko? Milloin uudestaan?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuollut useastikkin sekä työntänyt käden miehen sisään. Ei maistunut juuri miltään, piti hyvin huolta hygieniastaan. Todella kiihottavaa ja nyt toivon että uusi miesystäväni suostuisi antamaan minun sormettaa ja nuolla häntä.

Sitten poikaystäväsi joutuu käyttämään vaippoja kun olet venyttänyt sulkijalihakset pilalle.

Vierailija
42/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H Y I S A A T A N A! En ikinä nuolisi kenenkään peräreikää tai antaisi nuolla omaani. Sairasta touhua.

Yhtä sairasta se on pissaelimeen koskeminenkin,taidat olla koko elämän selibaatissa

Vierailija
45/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mieheni pyysi vuosia sitten, joten kokeilin. Hänellä oli niin karvainen perse, että se oli hankalaa ja ällöttävää, vaikkei miltään maistunutkaan. Ei ole onneksi uudestaan pyytänyt, jos pyytäisi niin voisin suostua jos ajelee karvansa

Vierailija
46/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mieheni pyysi vuosia sitten, joten kokeilin. Hänellä oli niin karvainen perse, että se oli hankalaa ja ällöttävää, vaikkei miltään maistunutkaan. Ei ole onneksi uudestaan pyytänyt, jos pyytäisi niin voisin suostua jos ajelee karvansa

Sun pitäs maistaa mun kyykättyä ja sheivattua persettä.

Vierailija
47/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei maistunu miltään (suihkun jälkeen seksiä). On se kiihottavaa. Nuolemisen jälkeen sormetusta ja pientä anaalitappia laitettiin sisään (mies tykkää kun on suht pieni tappi, isot ei käy). Sitten nussittiin.

Vierailija
48/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten te olette vähän väliä saikulla mahataudissa, eikö työnantaja jo ihmettele? Ei ole tarkoitettu, että tahallaan nuoleskellaan toisen ulostebakteereita.  Teette sen ehdoin tahdoin, ja tuosta vielä nauttii. Siis kuka nauttii? Se nuoltava. Te nuolijat, miksi te alistutte ääritekoihin miestä/naista miellyttääksenne? 

Vierailija
49/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten te olette vähän väliä saikulla mahataudissa, eikö työnantaja jo ihmettele? Ei ole tarkoitettu, että tahallaan nuoleskellaan toisen ulostebakteereita.  Teette sen ehdoin tahdoin, ja tuosta vielä nauttii. Siis kuka nauttii? Se nuoltava. Te nuolijat, miksi te alistutte ääritekoihin miestä/naista miellyttääksenne? 

Nuolijana nautin minäkin kyllä. Peppureikä on irstas ja kiihottava varsinkin kun se on syljestä kostea. Supistelee ja odottaa lisää kieltä nam! kostun jo tätä kirjoittaessa kun ajattelen asiaa. 

Vierailija
50/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus miten kapeakatseista porukkaa Täällä. Pepusta tulee kakkaa Joo, mutta alapäästä tulee kusta joten se argumentti on kumottu. Minun eksäni sai vain ja ainoastaan orgasmin kun nuolin peppureikää ja sormetin pillua, on nimittäin niin että anuksen hermopäätteet ovat kytköksissä sukupuolielinten kanssa ja tällä tavoin lisäävät stimulaatiota. Itse nuolen silkasta ilosta, koska kiihotun itsekin siitä niin valtavasti. Kertaakaan en ole vielä sairastunut edes vatsatautiin, kun hygieniasta on pidetty huolta. En näe miten olisi sairasta nuolla pillua yhden sentin ylempää.

Vierailija
51/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolijana nautin minäkin kyllä. Peppureikä on irstas ja kiihottava varsinkin kun se on syljestä kostea. Supistelee ja odottaa lisää kieltä nam! kostun jo tätä kirjoittaessa kun ajattelen asiaa. 

Hei pliis, anna mulle sun pyllyä NYT!

Vierailija
52/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus miten kapeakatseista porukkaa Täällä. Pepusta tulee kakkaa Joo, mutta alapäästä tulee kusta joten se argumentti on kumottu. Minun eksäni sai vain ja ainoastaan orgasmin kun nuolin peppureikää ja sormetin pillua, on nimittäin niin että anuksen hermopäätteet ovat kytköksissä sukupuolielinten kanssa ja tällä tavoin lisäävät stimulaatiota. Itse nuolen silkasta ilosta, koska kiihotun itsekin siitä niin valtavasti. Kertaakaan en ole vielä sairastunut edes vatsatautiin, kun hygieniasta on pidetty huolta. En näe miten olisi sairasta nuolla pillua yhden sentin ylempää.

Miehen puhetta.

Vierailija
53/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, pyydän teiltä anteeksi. Olen ihan pelkästään tuon Aihe Vapaan kävijä. En tajua, miten eksyin tänne vahingossa. Joku kumma klikkausvirhe. Ymmärrän, että teillä on tällä keskustelufoorumilla omat juttunne. Ihmettelinkin jo, että miten tällainen aloitus on edes sallittu. No virheitä sattuu, ja tuossa nyt vahingossa sitten kerroin oman mielipiteeni. Mut ei se mitään, jatkakaa kaikessa rauhassa omia juttujanne :) Ja Hyvää Vappua kaikille!

Vierailija
54/63 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, miten niin moni aina ajattelee, että peppuleikkejä tehdään paskaisilla ja pesemättömillä vehkeillä. ;D Kun peseytyy ja vaikka vähän myös paastoaa ennen suoritusta, niin ei siinä ole mitään ällöä.

Tuo uutta jännitystä deiteille, kun mainitsee paastonneensa pari päivää.

Ei kyllä viehätä hirveästi nämä peräreikäjutut. 

Vierailija
55/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mahatauteja ollut eikä työnantaja ihmettele. Kuka sitä olisikaan tarkoittanut ja mitä sitten?

Vierailija
56/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yöks! En todellakaan.

Vierailija
57/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useita naisia vuosien varrella. Kolme niistä on yrittänyt anukseni kimppuun ja kaikki olen kohteliaasti ohjannut muualle sieltä. Useimpien pidempien suhteiden kanssa seksi om ollut täysin estotonta (suuseksi, anaali, kolmaspyörä sitomin, roolileikit jne), mutta mun perseeseen ei mene mikään eikä kukaan. Koska en pidä siitä. Voin alista hänen niin halutessaan, mutta en nuoleta edelleenkään persettäni hänellä. Miksi? Se ei ole naisen hommia. Kiihkeissä hetkissä voin kyllä nuolla ja työntää kielenk naisen ihanaan anukseen...

Vierailija
58/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, mutta vain pitkissä suhteissa/tunteiden ollessa pelissä mukana. Se on ihanaa ja on mahtavaa tehdä miehelle jotain, mistä tietää hänen nauttivan.

Vierailija
59/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kakalta maistu. Kyllä . Never again.

Joillekkin ihmisille se anuksen peseminen niin helvetin vaikeaa. Ja se suoli pitää huudella ennen anaalia, muutenhan sitä paskaa tursuaa pitkin poikin sieltä kristillisestä perseestä.

Miten teet kotona suolihuuhtelun? Laitat suihkun letkun perseeseen ja annat valua?

Juuri näin! Se on meillä toiminut ihan loistavasti.... Mutta jos KOTONA haluaa tehdä oikeaoppisen suolihuuhtelun (vaikka se ei ole anaaliyhdyntää tai -kiihotusta varten edes tarpeen) , voi toki käydä Apteekista ostamassa suolihuuhtelupussin. Se täytetään kehon lämpöisellä vedellä (johon voi halutessaan lisätä vaikka Molkosania) ja voi tehdä ns. paastohuuhtelun.

Mutta pelkällä käsisuihkullakin suoritettu suolen huuhtelu puhdistaa paikat perusteellisesti. On meillä toiminut vuosikaudet. 

Ja vastauksena. Nuolen mieheni kullin, pallit, pakarat ja peräreiän. Tulen aivan märäksi hänen kiihoittumisestaan. Mikään ei ole mahtavampaa, kuin rakastella kunnolla kiihotetun miehen kanssa.

Ja mieheni tekee minulle saman. Nuolee piiiiitkällä vedolla pillusta peräreikään ja takaisin! Aaahhhh.... täytyykin tänään ottaa varoen kuohujuomaa, ettei mene kännin vuoksi liian tunnottomaksi...

Vierailija
60/63 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni aika taitavana pillun nuolijana. Yhden kerran nainen yllätti mut. Pyysi käymään suihkussa ja vihjasi että toimintaa on tarjolla. Mä olen vielä vuosien jälkeenkin yllättynyt. Nuoli ihan kunnolla mun persettä. Ei se pahalta tuntunut, kutitti ja kiihottikin.

Eikä ollut edes niitä leikkejä joissa toisen pitää totella. Niissä leikeissä meillä on yksi ongelma. Kumpikin haluaisi olla se komenneltava osapuoli. Muija vetoaa ovelasti ettei muka osaa komennella. Sellaista vähän tuhmaa. Sovittu ettei saa olla mitään ääliömäistä/inhottavaa.