Oletko nuollut miehen persettä koskaan nainen?
Piditkö? Miltä maistui? Kiihotuitko? Milloin uudestaan?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kakalta maistu. Kyllä . Never again.
Joillekkin ihmisille se anuksen peseminen niin helvetin vaikeaa. Ja se suoli pitää huudella ennen anaalia, muutenhan sitä paskaa tursuaa pitkin poikin sieltä kristillisestä perseestä.
Miten teet kotona suolihuuhtelun? Laitat suihkun letkun perseeseen ja annat valua?
Vierailija kirjoitti:
Olen nuollut useastikkin sekä työntänyt käden miehen sisään. Ei maistunut juuri miltään, piti hyvin huolta hygieniastaan. Todella kiihottavaa ja nyt toivon että uusi miesystäväni suostuisi antamaan minun sormettaa ja nuolla häntä.
No huhhu kuulostat kyllä makeelta naiselta. Annatko miehen leikkiä omalla pyllylläsi?
Joka aamu. :) Meillä ei anneta pusua töihin lähtiessä, vaan mies laskee housuja ja pyllistää.
Poikaystäväni kysyi tämän tismalleen saman kysymyksen minulta tasan viikko sitten...
PeppuPedro kirjoitti:
Saako miehet vastata?
Jos haluat kertoa naisen tai transun perseen nuolemisesta niin ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu. :) Meillä ei anneta pusua töihin lähtiessä, vaan mies laskee housuja ja pyllistää.
No huhhu, voin kuvitella miten sun lämmin kieli lipoo eteisessä miehen pyllyä ja lämmittää hänen mieltään raskaan työpäivän aikana. Vaimo matskua.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kakalta maistu. Kyllä . Never again.
Eli et ole. Hienoa mielipidetrollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni kysyi tämän tismalleen saman kysymyksen minulta tasan viikko sitten...
No ootko ja nuolitko miehen persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En :D
"Tekisitkö sä niin mulle?" kysyi poikaystävä. Kyllä, olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tekisitkö sä niin mulle?" kysyi poikaystävä. Kyllä, olen tosissani.
No höh. No saako hän nuolla pyllyäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tekisitkö sä niin mulle?" kysyi poikaystävä. Kyllä, olen tosissani.No höh. No saako hän nuolla pyllyäsi?
Siitä vaan jos haluaa.
Hassua, miten niin moni aina ajattelee, että peppuleikkejä tehdään paskaisilla ja pesemättömillä vehkeillä. ;D Kun peseytyy ja vaikka vähän myös paastoaa ennen suoritusta, niin ei siinä ole mitään ällöä.
Oon nuollu ja ei maistu miltään, mies huolehtii hygieniastaan. Mies tykkää istua mun naamalla ja mä nuolen ja runkkaan sitä.
Tänne on kokoontunut yli 30 pervoa. Ette ole terveitä ainakaan yläpäästänne. YÖÖKK!!!!
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten niin moni aina ajattelee, että peppuleikkejä tehdään paskaisilla ja pesemättömillä vehkeillä. ;D Kun peseytyy ja vaikka vähän myös paastoaa ennen suoritusta, niin ei siinä ole mitään ällöä.
Niimpä. Luulisi, että suurinosa ihmisistä pesee pyllyn aina kakalla käynnin jälkeen kun vettä tulee hanasta.
itse olen pyytänyt naisen nuolla persettäni ja samalla runkkasin ja ammuin lopuksi lastit suuhun. Todella mahtavan tuntuista.
Itse en nuole etu enkä takapuolta naiseltani.
Miksi olet noin ahdasmielinen?