Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirouksen langettaminen

Noita
29.04.2017 |

Hei. Onko kellään kokemusta kirouksen langettamisesta jollekin ihmiselle. Itse olen joskus kuullut, että laittaa sen ihmisen kuvan jonka haluaa kirota kiehuvaan veteen, niin silloin sen ihmisen päälle langeaa kirous tjsp.

Itse tunnen yhden ihmisen joka on todella v-mäinen ja inhottava ihminen. Ja haluaisin kirota kyseisen ihmisen. Itse en ole ikinä tavannut niin ilkeää ihmistä ja en ikinä olisi uskonut, että niin hirveää ihmistä voi olla edes olemassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi.

Vierailija
2/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kirjoitti:

Hei. Onko kellään kokemusta kirouksen langettamisesta jollekin ihmiselle. Itse olen joskus kuullut, että laittaa sen ihmisen kuvan jonka haluaa kirota kiehuvaan veteen, niin silloin sen ihmisen päälle langeaa kirous tjsp.

Itse tunnen yhden ihmisen joka on todella v-mäinen ja inhottava ihminen. Ja haluaisin kirota kyseisen ihmisen. Itse en ole ikinä tavannut niin ilkeää ihmistä ja en ikinä olisi uskonut, että niin hirveää ihmistä voi olla edes olemassa.

Älä nyt tuollaista lähde touhuamaan! Pahin asia minkä voit inhottavalle ihmiselle olla, ole sille mukava! Älä anna tietenkään käyttää itseäsi hyväksi! Se että olet inhottavalle mukava, kasaa todella tulisia hiiliä hänen päälleen! Silloin inhottava todella kokee oman surkeutensa, ei välttämättä myönnä sitä, mutta todella luihin asti kokee sen. Sillä hetkekellä kun näytät pas*alle että hän saa sinut tuntemaan olosi pa*kaksi, on *aska jo voittanut sinut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroaminen on mustaa magiaa, jonka aikana annat pahuudelle luvan tulla ja tehdä tekojaan. Moni amatööri ei osaa sulkea istuntoa, joten pahuus jää luoksesi.

Vierailija
4/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Itse kiroan ain siten, että kirjoitan kirottavan nimen kirjoituskoneella vessapaperiin, pyyhin siihen pyllyni ja virtsaan päälle. Kuivatan WC-paperin mikroaaltouunissa ja käyn sitten kiinnittämässä naulapyssyllä kirottavan oveen. Lopuksi toistan kirottavan nimen väärin päin päin kirottavan naamaa 69 kertaa. Jos ei toimi saat kirota minut.

Vierailija
5/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiroaminen on mustaa magiaa, jonka aikana annat pahuudelle luvan tulla ja tehdä tekojaan. Moni amatööri ei osaa sulkea istuntoa, joten pahuus jää luoksesi.

Muutama ajatus mustasta magiasta. Jos ne otukset, joita siinä kutsutaan, tulevat auttamaan, miksi eri piirretyilla kuvioilla tai istunnon sulkemisella heiltä pitää suojautua? Miten piirretyt kuviot, maagiset piirit ja istunnon sulkemiset voivat etsää noita otuksia/pahuutta tulemasta ja jäämästä kuten haluavat? Kaikki musta magia, henkien manaaminen ja kiroaminen on eksyneiden ihmisten, aivan pipipäistä toimintaa!

Vierailija
6/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vahva mieli kun käy muita kiroamaan, muuten tapahtuu niin että se tuleekin itsellesi! Eritoten jos toinen on syytön.

Perimätietoa tämä, sen sulle voin lahjoittaa ilmaiseksi.

Vierailija
7/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on tuolle itsensä päälle lankeamiselle jostain vierailta mailta saapunut sana nykyään, KARMA 😄

Vierailija
8/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Itse kiroan ain siten, että kirjoitan kirottavan nimen kirjoituskoneella vessapaperiin, pyyhin siihen pyllyni ja virtsaan päälle. Kuivatan WC-paperin mikroaaltouunissa ja käyn sitten kiinnittämässä naulapyssyllä kirottavan oveen. Lopuksi toistan kirottavan nimen väärin päin päin kirottavan naamaa 69 kertaa. Jos ei toimi saat kirota minut.

Se uhri saa sitten siitä lapusta sormenjälkesi ja DNA:si selville. :)

Vierailija
9/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet ja tee jotain mikä saa sinut hyvälle tuulelle. Vaikutat ap itse vähän kurjalta tyypiltä, kaikkea hyvää sulle kuitenkin ja hauskaa vappua! :)

Vierailija
10/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään rasmustelija suuttunut jollekin kun on kirouksia langettamassa. Ollut liikaa niiden hottentottien kanssa.

Vierailija
11/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityille ainakin annetaan Raamatussa ohje, että ei saa kirota toisia, vaan suorastaan siunata heitä ja voittaa paha hyvällä. Jos pahantekijä ei tule katumukseen ja käänny pahoilta teiltään, Jumalan rangaistus heille tulee olemaan kahta kauheampi.

Kannattaa lukea Roomalaiskirje, luku 12, vaikka ei olisikaan kristitty.

Vierailija
12/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se muutenkin saa selville, kun kiroan häntä päin naamaa, niin että räkä roiskuu.

Vierailija
13/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää mitä kylvää. Ei mulla muuta.   :)

Vierailija
14/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se muutenkin saa selville, kun kiroan häntä päin naamaa, niin että räkä roiskuu.

:D

Suoran toiminnan ihminen, hyvä!

Vierailija
15/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiat tulevat aina kolminkertaisesti takaisin eli mitä jos kiroamisen sijaan pyrkisit muuttamaan suhtautumistasi häneen ja toisinpäin?

Kirjoita hänen nimensä paperille ja upota sokeriin. Kaada nämä pieneen kangaspussukkaan ja käy hautaamassa jonkin itsellesi mieleisen puun alle.

Vierailija
16/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän sais ministerien kuvia, kattila odottaa.

Vierailija
17/23 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan terve aikuinen ihminen usko tuollaisiin satuihin?

Käykää hakemassa lääkitys tuohon psykoottisuuteen ja tyytykää siihen että tässä todellisuudessa tuollaiset asiat tapahtuvat Harry potterin tyylisissä satukirjoissa.

Vierailija
18/23 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/23 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaiden suuntien kokouksissa pelotellaan demoneilla ja muilla öhkömönkiäisillä, irrationaalinen taikausko ei ole meistä kovinkaan kaukana.

Vierailija
20/23 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halikaluka appasappa ulia kuu!

AP on nyt kirottu!