Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Kun liikahdan tavanomaista enemmän, yli sata ihmistä kalpenee.
lentokapteeni /matkustajakoneen kuljettaja
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4804 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikotauti voisi kuulua töhöni, mutta ei kuulu.
maatalouslomittaja
Ei. Viiden pisteen vihje: mitä on sikotauti englanniksi?
Mumps.. nyt ei sytytä.
Joskus keitän asiakkaille kahvia. Joskus joudun ennakkoon opastamaan heitä oikeanlaisesta pukeutumisesta. Monilla on romanttisia kuvitelmia työstäni, vaikka oikeasti siihen kuuluu paljon paskan lapioimista. Työ on kausityötä ja sesonki on eri aikaan eri puolilla Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kyselen kysymyksiä hämärässä... Teen kyllä muutakin, mutta tämä on se pääasiallinen tehtävä.
Optikko
Vierailija kirjoitti:
Työntelen erilaisia kärryjä yhtä käytävää edestakaisin.
lentoemäntä
Vierailija kirjoitti:
Kun liikahdan tavanomaista enemmän, yli sata ihmistä kalpenee.
lentoemäntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4804 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikotauti voisi kuulua töhöni, mutta ei kuulu.
maatalouslomittaja
Ei. Viiden pisteen vihje: mitä on sikotauti englanniksi?
Mumps.. nyt ei sytytä.
Kolmen pisteen vihje: mitä muuta mumps on kuin sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Päihdytän ihmisiä ja saan treffipyyntöjä. Tiskaan niin maan perkeleesti.
Baarimikko
Joskus mietin työssäni että tämä mihin kosken on vielä joskus jonkun toisen ihmisen suussa. Usein työpaikalla on hikiset oltavat mutta silti joudun käyttämään peittävää vaatetusta.
TiinaX kirjoitti:
Savuviinamies on muurari.
Erityisesti leivinuuni/takkamuurari.
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä silloin kun muut juhlivat. Työssäni minun pitää osata liikkua hiljaa ja huomaamattomasti. Toisinaan minut korvataan harrastelijalla, sillä jotkut pitävät palkkiotani kohtuuttoman suurena.
Häävalokuvaaja!
Työkseni siedän vittuilua ja pidän hymyn korvissa. Yleensä jossain vaiheessa iltaa kieltäydyn toteuttamasta toivetta ja saan niskaani haukut. Kannan painavaa tavaraa edestakaisin, siivoan sotkuja ja kaitsen kiukuttelevia ihmisiä. Minua ei juurikaan kunnioiteta, mutta ilman minua monilla ei viikonloppuna ole paikkaa, jossa viettää aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Työkseni siedän vittuilua ja pidän hymyn korvissa. Yleensä jossain vaiheessa iltaa kieltäydyn toteuttamasta toivetta ja saan niskaani haukut. Kannan painavaa tavaraa edestakaisin, siivoan sotkuja ja kaitsen kiukuttelevia ihmisiä. Minua ei juurikaan kunnioiteta, mutta ilman minua monilla ei viikonloppuna ole paikkaa, jossa viettää aikaansa.
Baarimikko tai portsari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädet mustelmilla, sormet turvonneena. Käytän paljon porakonetta ja näen satoja autoja päivässä.
Asennat/korjaat jotain tienvarressa?
Väärin. Myös "sankariksi" minua kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Työssäni täytyy tuntea tietty osuus suomen laista sekä verotuksesta.
Kirjanpitäjä
Työssäni hyvin yleisiä numeroita ovat 630,840,1050,1260, 1470, 1680 sekä 297 ja 594. 50:n kertotaulua ja mittaa käytetään paljon.
Pappi?