Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen

29.04.2017 |

Ajankulua

Kommentit (403)

Vierailija
361/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivät pitkät ihailen nesteitä mitä kauniimmissa sateenkaaren väreissä ja kirjoitan erilaisia lukuja ylös. 

laborantti

Vierailija
362/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen työssäni ruumiita. Verta roiskuu. Paska ja virtsa eivät ole minulle vieraita. Ihmiset vaikeroivat. Minua saatetaan lyödä tai kuristaa tai vetää hiuksista. Raajani ovat usein mustelmilla työstä johtuen.

ensihoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivät pitkät ihailen nesteitä mitä kauniimmissa sateenkaaren väreissä ja kirjoitan erilaisia lukuja ylös. 

Kemisti

Vierailija
364/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin tappamaan ihmisen mutten töissä koskekkaan ihmiseen tai valmista mitään tälle.

Vierailija
365/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun töissä hyvin yksinkertaista kieltä, toistan sanomani useaan kertaan ja kyselen kysymyksiä yrittäen saada asiakkaat puhumaan.

Vierailija
366/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ohjeita ihmisille, jotka istuvat yleensä minua korkeammalla.

Tähän vielä lisävihjeenä, että minun täytyy puhua isoon ääneen, jotta kaikki asiakkaani (yleensä 6-8 kerrallaan) kuulevat minua. Usein myös kannan ja nostelen pitkiä puukappaleita.

Joku raksamestari?

Tää on selkeesti ratsastuksenopettaja.

Vierailija
367/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä12345 kirjoitti:

Puhun töissä hyvin yksinkertaista kieltä, toistan sanomani useaan kertaan ja kyselen kysymyksiä yrittäen saada asiakkaat puhumaan.

Kaupan kassa?

Vierailija
368/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laborantti

Oikein :) tai oikeastaan olen insinöörin ammattiin opiskeleva, mutta tän hetkiset työtehtävät on laborantin.

Vierailija
369/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen työssäni ruumiita. Verta roiskuu. Paska ja virtsa eivät ole minulle vieraita. Ihmiset vaikeroivat. Minua saatetaan lyödä tai kuristaa tai vetää hiuksista. Raajani ovat usein mustelmilla työstä johtuen.

ensihoitaja

Sairaanhoitaja vanhustenhototyössä (dementoituneita muuten vain tai alkoholista johtuen).

Vierailija
370/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työasussani on tiukkaa latexia, minusta näkyy vain silmät. Useimpia asiakkaita jännittää tulla työpaikalleni.

Hammaslääkäri?

Sukellusopettaja

Oikea vastaus on leikkaussalin sairaanhoitaja. :)

Vierailija
371/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen työvuorossa 5000-10000 askelta ja ajan 5-70km. Taukoja ei ole eikä työvuoron päättymistä voi ennustaa.

Vierailija
372/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä12345 kirjoitti:

Puheterapeutti, erikoistumisalana erityislapset ja/tai aivoinfarktipotilaat. 

Vierailija
373/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kuulla satoja kiitoksia päivässä. Työvaatteeni ovat märät töiden jälkeen

Tää tais olla liian vaikee, kun kukaan ei oo arvannu :) Vielä yks vinkki: kiitoksista huolimatta työni ei ole kovin arvostettua

Selvästi koulun keittäjä.

No tää oli aika lähellä, joten taidan nyt paljastaa. Olen tiskari isossa koulussa. Meillä on sellainen avonainen tiskinpalautus, joten kaikki yleensä näkevät minut kun palauttavat astioitaan ja useimmat kiittävät. Ikävä kyllä keittäjä ei saa kuulla läheskään yhtä paljon kiitoksia, vaikka hänelle ne kuuluisivat :D

Vierailija
374/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsken idioottia tekemään mitä haluan, ja tekeehän se, kunhan vain käsken riittävän selvästi.

Opettaja? :D

Vierailija
375/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi työvälineeni on kenkä, ja suuren osan työajastani lasken helppoja pluslaskuja asiakkaiden puolesta (esim. 10+10 tai 4+3+8).

Tässä meillä on pelinhoitaja.

Vierailija
376/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ohjeita ihmisille, jotka istuvat yleensä minua korkeammalla.

Tähän vielä lisävihjeenä, että minun täytyy puhua isoon ääneen, jotta kaikki asiakkaani (yleensä 6-8 kerrallaan) kuulevat minua. Usein myös kannan ja nostelen pitkiä puukappaleita.

Joku raksamestari?

Tää on selkeesti ratsastuksenopettaja.

Tuo 6-8 paljasti minullekin mutta hyvä oli!

Vierailija
377/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän työpäivästäni noin kolme tuntia pyöräillen lyhyitä pyrähyksiä kerrallaan säästä riippumatta. Muun ajan vietän sistiloissa valmistellen tätä pyöräilyä.

Vierailija
378/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minusta riippuisi olisi väki laihempaa mutta kipitän ja sivusta.. anna tänne tai pyyhkäse sitä ...eikö teillä ole kovaa....

379/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä12345 kirjoitti:

Puheterapeutti, erikoistumisalana erityislapset ja/tai aivoinfarktipotilaat. 

Tai sitten suomi toisena kielenä -opettaja.

380/403 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän työpäivästäni noin kolme tuntia pyöräillen lyhyitä pyrähyksiä kerrallaan säästä riippumatta. Muun ajan vietän sistiloissa valmistellen tätä pyöräilyä.

Postin- tai lehdenjakaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä