Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Kädet mustelmilla, sormet turvonneena. Käytän paljon porakonetta ja näen satoja autoja päivässä.
Asennat/korjaat jotain tienvarressa?
Vierailija kirjoitti:
luen powerpointteja, teen powerpointteja, luen raportteja ja tilastoja, kerron ihmisille miten asiat tehdään oikein.
Joku HR-osaston työntekijä tai liiketoiminnan kehittäjä?
Vierailija kirjoitti:
Työntelen erilaisia kärryjä yhtä käytävää edestakaisin.
Varaatohommissa keräilijä?
Vierailija kirjoitti:
Oon kaikkien muiden sylkykuppina ja jos sulla on paska päivä niin saan kuulla siitä heti. Kohta töihin..
Aulahenkilö/assari/toimistosihteeri?
Puhun paljon asiasta, mitä en ole koskaan nähnyt tai kokenut. Minua epäilläänkin, mutta vakuutan asiani olevan totta. Vietän aikaani paljon vain lorvien ja istuen..ja kahvia piisaa, pullaa harvemmin.
Olen usein vain lomailemassas...
Vierailija kirjoitti:
Luen papereita ja vertailen niiden tietoja toisiin papereihin, lasken välillä ja kirjoitan. Välillä juttelen ihmisten kanssa. Asiakkaani ovat elottomia.
Hoidat yritysten vakuutusasioita
Vierailija kirjoitti:
Olen tiedonhaun asiantuntija.
Olet rekrytointifirmassa töissä?
Pitkä koulutus, huono palkka, osoitetiedot salaiset ja asiakkaat alaikäisiä.
Yksi työvälineeni on kenkä, ja suuren osan työajastani lasken helppoja pluslaskuja asiakkaiden puolesta (esim. 10+10 tai 4+3+8).
Vierailija kirjoitti:
Kun liikahdan tavanomaista enemmän, yli sata ihmistä kalpenee.
Tää mua kiinnostais tietää!
noniiiiiin kirjoitti:
Pitkä koulutus, huono palkka, osoitetiedot salaiset ja asiakkaat alaikäisiä.
Lastensuojelussa olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan jatkuvasti siitä, että voin toteuttaa ammattiani (enkä tarkoita tässä siis veroja, vaikka toki niitäkin maksan).
Taiteilija!
Nimim. Taiteilijakaveri valittaa näyttelyjen pitämisen kalleudesta
Khyl! Eikä pelkästään järjettömät näyttelykustannukset, myös kaikki materiaalikustannukset, työväline ja -tilakulut, jäsenmaksut, ihan kaikki... Meinasin vielä laittaa vihjeiksi, että tuloja ei aina tule välttämättä ollenkaan ja että ammattia ei arvosteta, siitä lähinnä öyhötetään. Olis mennyt ihan liian helpoksi näillä vihjeillä ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntelen erilaisia kärryjä yhtä käytävää edestakaisin.
Varaatohommissa keräilijä?
Lentoemäntä?
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan ajasta on joko kylmä tai kuuma. Käyn suihkussa ainakin 5 kertaa työpäivän aikaa.
Uimaopettaja!
Teen töitä silloin kun muut juhlivat. Työssäni minun pitää osata liikkua hiljaa ja huomaamattomasti. Toisinaan minut korvataan harrastelijalla, sillä jotkut pitävät palkkiotani kohtuuttoman suurena.
Vierailija kirjoitti:
Maksan jatkuvasti siitä, että voin toteuttaa ammattiani (enkä tarkoita tässä siis veroja, vaikka toki niitäkin maksan).
Katusoittaja?
Vierailija kirjoitti:
Kun liikahdan tavanomaista enemmän, yli sata ihmistä kalpenee.
Sirkusakrobaatti?
Johdan ihmisiä johtojen kanssa...
Yritän todistella eri tahoille, että joku on suojelun tarpeessa. Vaikka itsekin tiedän, että suojelulle ei ole laillisia perusteita. Meillä on suomessa laki, jota luetaan, eivätkä kaikki ole suojelun tarpeessa.
Jalkahoitaja?