Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäni valokuvaan, tilaan dokumentteja, hinnoittelen, ajan autoa, puhun paljon puhelimessa, istun välillä toimistossa ja ilahdutan pääsääntöisesti ihmisiä.
Kiinteistövälittäjä?
Oikein! :) Taisi olla helppo.
Asiakasmääräni tuplaantuu työvuoroni aikana.
Teen töitä päivittäin neljässä eri työpisteessä, kahdessa kerroksessa. Vaihdan kerrosta joskus 10 min välein, toisinaan olen yhdessä paikassa tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan päivän aikana kymmenestä neljäänkymmeneen ovea mielellään vartin välein.
Kerroshoitaja sol
Prikulleen oikein! :'D
Kädet mustelmilla, sormet turvonneena. Käytän paljon porakonetta ja näen satoja autoja päivässä.
luen powerpointteja, teen powerpointteja, luen raportteja ja tilastoja, kerron ihmisille miten asiat tehdään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Sadat ihmiset huomaavat heti jos jätän työni tekemättä tai myöhästyn, ja työnantajani hukkuu valituspuheluihin.
Postinjakaja
Työntelen erilaisia kärryjä yhtä käytävää edestakaisin.
Oon kaikkien muiden sylkykuppina ja jos sulla on paska päivä niin saan kuulla siitä heti. Kohta töihin..
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa päivästäni menee peiliin tuijotellessa.
Tuhkimon äitipuoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan kuulla satoja kiitoksia päivässä. Työvaatteeni ovat märät töiden jälkeen
Tää tais olla liian vaikee, kun kukaan ei oo arvannu :) Vielä yks vinkki: kiitoksista huolimatta työni ei ole kovin arvostettua
Uimahallin siivooja?
Vierailija kirjoitti:
Sadat ihmiset huomaavat heti jos jätän työni tekemättä tai myöhästyn, ja työnantajani hukkuu valituspuheluihin.
Veturinkuljettaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan kuulla satoja kiitoksia päivässä. Työvaatteeni ovat märät töiden jälkeen
Tää tais olla liian vaikee, kun kukaan ei oo arvannu :) Vielä yks vinkki: kiitoksista huolimatta työni ei ole kovin arvostettua
Selvästi koulun keittäjä.
Anna ohjeita ihmisille, jotka istuvat yleensä minua korkeammalla.
Maksan jatkuvasti siitä, että voin toteuttaa ammattiani (enkä tarkoita tässä siis veroja, vaikka toki niitäkin maksan).
Vierailija kirjoitti:
Maksan jatkuvasti siitä, että voin toteuttaa ammattiani (enkä tarkoita tässä siis veroja, vaikka toki niitäkin maksan).
Taiteilija!
Nimim. Taiteilijakaveri valittaa näyttelyjen pitämisen kalleudesta
Käyttäjä4804 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikotauti voisi kuulua töhöni, mutta ei kuulu.
maatalouslomittaja
Ei. Viiden pisteen vihje: mitä on sikotauti englanniksi?
Vierailija kirjoitti:
Anna ohjeita ihmisille, jotka istuvat yleensä minua korkeammalla.
Saunomisen opettaja?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen, mitä asiakas kertoo itsestään ja elämästään, mutta en oikein usko häntä. Saan työssäni hyvin harvoin tuloksia aikaan.
Sossuntäti ☺
vesiliikunnan ohjaaja