Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli arvosanasi liikunnasta koulussa?

Vierailija
28.04.2017 |

Itselläni yleensä 7, kerran oli ehkä 8. En vaan millään saanut parempaa vaikka kuinka yritin. Muistan kuinka sellaiset oppilaat saivat aina automaattisesti 9 tai 10 liikkanumeroksi, jotka harrastivat jotain lajia aktiivisesti.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä osaaminen on ja aktiivisuus tunnilla.

Ehkä ne harrastajat osaa tunnillakin?

Vierailija
2/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ja 10

Harrastin muulloin ja tunneilla osallistuin aktiivisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
4/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oli 10. Liikunnassa inhosin ainoastaan sitä, että meitä oli aina samat kaksi tyttöä valitsemassa ne joukkueet... Hirveetä taktikointia.

Vierailija
5/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, inhosin (inhoan) liikuntaa.

Mutta ei nykyään kyllä automaattisesti saa 9-10, jos harrastaa jotain. Tytär harrastaa 8. vuotta jo kilpaliikuntaa eikä taida 8 parempaa numeroa olla hällä.

Vierailija
6/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero oli 8, koska en tykännyt ja olin surkea voimistelussa, mikä taas oli opettajamme lempilaji. Ei auttanut, vaikka olin hyvä pelaaja, juoksija ja kuntotestit suoritin kiitettävästi. No, ehkä pärstäkään ei sitten ollut open mieleen...

Vierailija
7/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Harrastin erästä lajia sm-tasolla, sain kuntotesteistä ja coopereista aina luokan parhaat, mutta en osannut uida yrityksestä huolimatta. En tajua miksi pitää osata hyvin kaikkia lajeja? Miksei tuolla osaamisella olisi voinut saada kymppiä?

Vierailija
8/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8 täälläkin. Olen kömpelö pallon kanssa ja kilpailuvietti puuttuu. Notkea olen edelleen, ja tykkäsin esim suunnistamisesta ja uimisesta.

Vierailija
9/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka vuosi 9. Olin aktiivnen ja jopa liian liikkuvaa sorttia. Siitä tuli miinusta, en osannut olla fiksusti. Valitettavasti aiheutin innoissani pari ikävää onnettomuutta. Olen pyytänyt anteeksi. Puolustuksekseni voin sanoa, olen erittäin kilpailuhenkinen, enkä kestä törppöilemistä. Volyymit nousi, kun hermo paloi. Aina ei jaksanut olla hienotunteinen.

Kun pelataan, niin silloin pelataan kunnolla, tai saa siirtyä vaihtopenkille. Ei sinne kentälle olla menty nenää kaivamaaan, vaan voittamaan!

Vierailija
10/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-8. Ujouden takia en ollut joukkuepeleissä aktiivinen. Enkä harrastanut mitään lajia.

Vierailija
11/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. En harrastanut vapaa-ajalla urheilua. Olin aina tunneilla aktiivinen, mutta tuota ylemmäksi en saanut hilattua numeroa.

Vierailija
12/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella 9, yläasteella 7 ja lukiossa 8

Vierailija
13/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, ainoa harrastus koulun ulkopuolella oli ratsastus. Meillä yleisurheilijat sai 10...

Veikkaisin että tällä nykysellä kunnolla ja viikkottaisella liikuntamäärällä saisin 10 :D

Vierailija
14/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 peruskoulussa, 10 lukiossa.

Nykyään en harrasta mitään kuntoliikuntaa, kuten en ole 20 vuoteen niin tehnyt. Turhaa ajanhukkaa, kun nuo terveystarkastuksetkaan 3 vuoden välein ei toistaiseksi ole antanut mitään aihetta vaikka terkkatäti vähän mussuttikin sokeriarvoista jotka voisi laskea jos liikkuisin edes vähän.

Vierailija
15/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 peruskoulussa. Pärstäkertoimella jotkut saivat 9, vaikka oli millainen punkero eikä asenne olisi sen parempi kuin muillakaan.

Vierailija
16/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina 9. Vaikka kuinka yritin, en saanut kymppiä. Harrastin liikuntaa myös vapaa-aikanani. Olin tunnilla aktiivinen ja tykkäsin melkein kaikesta liikunnasta - paitsi suunnistusta. Siinä liukenimme aina tupakalle metsään ja kyseltiin kavereilta rastit- ehkäpä siinä se ysin syy.

Vierailija
17/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liikunnassa vapaa-ajan harrastamisesta saa plussaa, mutta käsitöissä tai kuviksessa ei?

Vierailija
18/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni aina seiskaa. :D

Olin pulska teini ja voimalajeissa pärjäsin mutta ketteryydessä ja kestävyydessä en. Meillä oli kyllä selvä jako kun tyttöjä oli ne hoikat ja suositut vs. pulleat ja hiljaiset/syrjityt. Jälkimmäinen ryhmä unohtui liikkaopelta monesti kokonaan kun aika meni niiden ketterien gasellien parissa.

Vierailija
19/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Taitojen perusteella olisi varmaan voinut olla 5-6 mutta yritin veren maku suussa ja itkin vasta kotona. Lukion jälkeen en ole kyennyt harrastamaan liikuntaa käytönnössä lainkaan, oksettaa ja pelottaa.

Vierailija
20/59 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9. Harrastin erästä lajia sm-tasolla, sain kuntotesteistä ja coopereista aina luokan parhaat, mutta en osannut uida yrityksestä huolimatta. En tajua miksi pitää osata hyvin kaikkia lajeja? Miksei tuolla osaamisella olisi voinut saada kymppiä?

Miksi tuolla osaamisella ei numeroksi riitä 9? Onhan se älyttömän hyvin sekin ja onko sillä peruskoulun numerolla elämässä oikeesti yhtään mitään merkitystä?