Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henkilökohtaisesti en pidä sellaista miestä minään joka ei ole ollut raksalla töissä

Vierailija
28.04.2017 |

Ihan sama kenestä on kyse (koulutustausta ei merkitse mitään, itsekin olen ns. akateeminen ihminen), jos ei ole edes yhtä kesää viettänyt rakennushommissa niin hyvä jos voidaan edes miehestä puhua. Kyllä rakentaminen on niin perustavaa laatua oleva asia, että jokaisen Suomen miehen on niistä oltava kärryillä. Itse vietin nuorena miehenä rakennuksilla useamman vuoden.

Hyvä esimerkki on nyt tämä uusi oikeusministeri Häkkänen. Viimeisen päälle sliipattu broileri, joka ei taatusti ole tehnyt käsillään koskaan yhtään mitään tai muutenkaan tehnyt päivääkään rehellistä työtä, aivan turha tyyppi siis.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne paskalta haisevat 130-kiloiset alkoholiongelmaiset hei oikesti siitä raksatyöstä mitään tiedä. Ne odottaa, että pomo käskeen kantamaan asian X paikkaan Y.

Vierailija
2/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan henkilökohtaisesti. Jos haluat että joku lukee loppuun vuodatuksesi, neuvon jättämään pois otsikosta tuollaiset itsetehostussanat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko raksalla käynti riittäväksi? Kävin yli 10v joka työpäivä useammalla raksalla ja olen rempannut omaa kämppää mutta raksalla en ole töissä kuitenkaan ollut.

Sen jälkeen olenkin korjannut rekkoja,mun mielestä sellaisella miehellä ei tee mitään joka ei osaa omaa autoaan korjata perkele.

Vierailija
4/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on sinulla sitten mitättömiä miehiä ympärilläsi. Merimiehiä, rekkakuskeja, maajusseja, palomiehiä, poliiseja ja muita miehen korvikkeita. Vai teitkö koko aloituksen vain saadaksesi tölväistä uutta ministeriä?

Vierailija
5/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaisia mietteitä kuin ap:lla. Kyllä miehellä pitää saha ja vasara pysyä kädessä.

t 2 taloa itselle rakentaneen miehen vaimo (joka myös oli raksalla)

Vierailija
6/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä.

Vierailija
7/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä ketju.

Vierailija
8/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kostut siistille pukumiehelle, joka sporttisesti ajaa Audilla.

Vierailija
9/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kieltämättä on miehekästä että mies on kätevä käsistään. Mies joka on ihan avuton jo huonekalujen kokoamisessa antaa kyllä vähän naismainen vaikutelman. Hyvä olisi jos myös osaa huoltaa polkupyörän, korjata vaikka ruohonleikkurin, tehdä normaaleja kodin kunnossapito töitä ja ehkä tietää jotain autoistakin. Ei nää tietenkään mitään ehdottomia vaatimuksia oo mutta iso plussa miehelle kuin miehelle. Luulisin että myös miehet arvostavat naisissa perinteisiä naisellisia taitoja kuten kodista huolehtimista, käsityö-, ruoanlaitto- ja leipomistaitoa, kiinnostusta lapsiin, esteettistä silmää ja kiinnostusta kodin sisustamiseen jne. Tämä siitä huolimatta että nykyään kaikessa niin tasa-arvoisia pitää olla. Minun mielestä tasa-arvo ei kuitenkaan tarkoita että pitäisi olla samanlaisia. Kyllä miehet saa olla miehiä ja naiset naisia. Yksilöllisiä eroja on tietysti mutta suurin osa ihmisistä varmaan edelleen tuntee vetoa aika perinteisiin miehiin ja naisiin.

Vierailija
10/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä  oli hyvä uutinen, pitänet sitten näppisi irti  minun miehestäni.

Vierailija
11/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole niin paljon vilunkipeliä kuin rakennusalalla. Voi miettiä onko rehellisiin töihin ihmisestä joka on ollut rakennusalalla.

Vierailija
12/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies ei ole mies, jos hän ei lue säännöllisesti kaunokirjallisuutta.

Vierailija
13/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä miehen kuuluu olla mies eikä mikään konttorirotta/pukupelle. Pehmeät kädet ja siistit kynnet ja kynnenaluset miehellä on puistattavaa!

Vierailija
14/14 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti pidän naisia palvelusväkenä ja vitunkantotelineinä.

T. raksamies