Laskevatko mt-ongelmat ja persoonallisuushäiriöt naisen markkina-arvoa?
Vai riittääkö nätti ulkonäkö ja nuori ikä pitämään sen korkeana?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei laske.
Sekopääthän ovat niitä halutuimpia naisia.
Älä naurata sä et tiedä mistä sä puhut yhtään. Miehet pitää mua hulluna ja sellasena mitä ne vihaa. Sitten on jotain dorkia miehiä jotak haluais että mä tekisin niille jotain ja mä joutusin ite sitten vankilaan. Mun keskimmäinen on täys sekopää ja se on ihan liikaa jätkille ja se sanoo että joitain jätkiä naurattaa sen sekoilut ja toiset vihaa sitä ja jotkut pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani narsisti-epävakaa kyllä liitää suhteesta toiseen. On näyttävän näköinen, alkuun hurmaava, jännittävä, seksikäs ja miehiä riittää. Tosin yhteisasuminen paljastaa todellisuuden. Nyt on päätynyt avioliittoon ja erolla/itsemurhalla on jo useamman kerran uhkailtu. Pomottaa miestään 6-0. Mies joutuu palvelemaan vaimoaan kaikessa ja lahjalistaa pukkaa, millä helyllä seuraavaksi saisi lepyteltyä naikkosen. Kotitöistä pidetään kirjaa, samoin lastenhoidosta. Lapsi oireilee ankeaa kotiaan.
0/5
Sä et voi tietää perheen sisäisistä asioista ja sekosit siinä oliko lapsia nyt yksi vai useampi. Parempi provo enskerralla.
Laskeeko ihmisen markkina-arvoa jos kommentoi vauva-palstalla tällaiseen aloitukseen? :D
Varmaan jos se näkyy passiivisuutena, itsemurhalla uhkailulla jne.
Mutta yleensä niiltä pahimmilla hulluilla ei mitään diagnoosia tai hoitokontaktia ole ollut, joten kumppanin itse kertomisella ongelmaisuudestaan et voi välttää miinaa.
Mt-ongelmaisten on tarkoitus pariutua vain keskenään. Toki niitä voi bongottaa pienellä riskillä.
M41
Ei laske. Riittää kun on isot tissit tai hyvä perse.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaisten on tarkoitus pariutua vain keskenään. Toki niitä voi bongottaa pienellä riskillä.
M41
Kerro mulle missä tämä "tarkoitus" on määritelty, niin osaan minäkin ottaa opikseni. ;D
N42, mt-ongelmainen
Vierailija kirjoitti:
Naisen markkina-arvoa laskee vain merkittävä ylipaino tai jos näyttää narkkarilta
Vain merkittävä ylipaino laskee. Olen nähnyt todella kuumia piri pirtsakoita ladyjä joiden kanssa olisin valmis peuhaamaan ja muutakin jos on miellyttävä luonne.
nainen ilman persoonallisuus häiriötä ei ole olemassa