Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskevatko mt-ongelmat ja persoonallisuushäiriöt naisen markkina-arvoa?

Vierailija
28.04.2017 |

Vai riittääkö nätti ulkonäkö ja nuori ikä pitämään sen korkeana?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ilman persoonallisuus häiriötä ei ole olemassa

Vierailija
22/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laske.

Sekopääthän ovat niitä halutuimpia naisia.

Älä naurata sä et tiedä mistä sä puhut yhtään. Miehet pitää mua hulluna ja sellasena mitä ne vihaa. Sitten on jotain dorkia miehiä jotak haluais että mä tekisin niille jotain ja mä joutusin ite sitten vankilaan. Mun keskimmäinen on täys sekopää ja se on ihan liikaa jätkille ja se sanoo että joitain jätkiä naurattaa sen sekoilut ja toiset vihaa sitä ja jotkut pelkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani narsisti-epävakaa kyllä liitää suhteesta toiseen. On näyttävän näköinen, alkuun hurmaava, jännittävä, seksikäs ja miehiä riittää. Tosin yhteisasuminen paljastaa todellisuuden. Nyt on päätynyt avioliittoon ja erolla/itsemurhalla on jo useamman kerran uhkailtu. Pomottaa miestään 6-0. Mies joutuu palvelemaan vaimoaan kaikessa ja lahjalistaa pukkaa, millä helyllä seuraavaksi saisi lepyteltyä naikkosen. Kotitöistä pidetään kirjaa, samoin lastenhoidosta. Lapsi oireilee ankeaa kotiaan. 

0/5

Sä et voi tietää perheen sisäisistä asioista ja sekosit siinä oliko lapsia nyt yksi vai useampi. Parempi provo enskerralla.

Vierailija
24/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeeko ihmisen markkina-arvoa jos kommentoi vauva-palstalla tällaiseen aloitukseen? :D

Vierailija
25/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos se näkyy passiivisuutena, itsemurhalla uhkailulla jne.

Mutta yleensä niiltä pahimmilla hulluilla ei mitään diagnoosia tai hoitokontaktia ole ollut, joten kumppanin itse kertomisella ongelmaisuudestaan et voi välttää miinaa.

Vierailija
26/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmaisten on tarkoitus pariutua vain keskenään. Toki niitä voi bongottaa pienellä riskillä.

M41

Vierailija
27/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laske. Riittää kun on isot tissit tai hyvä perse.

Vierailija
28/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmaisten on tarkoitus pariutua vain keskenään. Toki niitä voi bongottaa pienellä riskillä.

M41

Kerro mulle missä tämä "tarkoitus" on määritelty, niin osaan minäkin ottaa opikseni. ;D

N42, mt-ongelmainen

Vierailija
29/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen markkina-arvoa laskee vain merkittävä ylipaino tai jos näyttää narkkarilta

Vain merkittävä ylipaino laskee. Olen nähnyt todella kuumia piri pirtsakoita ladyjä joiden kanssa olisin valmis peuhaamaan ja muutakin jos on miellyttävä luonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan