Jos miehesi olisi malli
Ja kieltäytyisi alusvaatekuvauksista siksi että hänellä on vaimo. Miten reagoisit?
Kommentit (10)
Voin kuvitella, että palstamamman miesmallipuolisi olisi vähän sellaista muhkumpaa kokoluokkaa.
Minusta mies saisi itse päättää osallistuuko sellaiseen eikä sotkisi minua mitenkään mukaan. Jos hän tietäisi minun tulevan mustasukkaiseksi ja kieltäytyisi siksi niin hyvä niin, mutta ei sitä tarvitse ääneen huudella miksi niin teki.
Mieheni voisi ollakin joku dressmannin harmaaohimoinen malli. Hän varmasti kieltäytyisi alusvaatekuvauksista, koska on ujo nörtti. Minua ei haittaisi vaikka muut naiset saisivatkin ihailla hänen treenattua vartaloaan, kun se todellisuudessa kuuluu vain minulle.
Viitataanko tällä Huippis-Sofiaan vai?:D
Poseeratkoon vaikka munasillaan. Ei ole mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Viitataanko tällä Huippis-Sofiaan vai?:D
Minuakin on pari kertaa mietityttänyt että mitähän tuo Sofian poikaystävä oikeasti ajattelee noista "en halua tehdä sitä koska mulla on poikaystävä" -jutuista. Onko hän oikeasti onnellinen vai vähän nolo?
Mieheni onkin malli. Ei tosin alusvaatekuvauksissa. Jos olisi, niin olisin ylpeä kuin mikä ja postaisin sen kuvat joka puolelle someen, että katsokaa, miltä mun mies näyttää :)
Ainakin naisissa tuo on yksi ärsyttävimmistä piirteistä että yrittää väkisin kerjätä jotain mustasukkaisuuskohtausta ja sitten on katkera jos sitä ei tulekaan. Varmaan myös miehissä.
Minä olen joskus tuollainen. Olen todella ujo enkä sen takia uskalla pukeutua kovin paljastavasti. Se on jotenkin helpompi perustella sitä sanomalla että poikaystävä ei ehkä tykkäisi kuin myöntää vaan olevansa ujo. Olen siis niin ujo etten edes uskalla sanoa olevani ujo.
Minusta on aina fiksua, jos malli kieltäytyy alusvaatekuvista - oli hän sitten mies tai nainen.