Kertokaa miten saada 2000kcl päivässä täyteen?
Minulla olisi painon nostaminen suunnitteilla. Mutta kuinka saan 2000kcl päivässä?
Esim. Eilen vaikka söin kokoajan ja olin aivan ähky, sain vain 1400kcl täyteen.. Onko jotain erityistä ruokaa jossa on paljon kaloreita?
Kommentit (26)
Rasvaa lisäämällä se onnistuu helposti.
No ei nyt millään karkilla kannata itseään lihottaa. Syö vaikka kaikenlaisia erilaisia pähkinöitä mieluummin. Manteleissakin taisi olla suunnilleen saman verran kaloreita kuin jossain Fazerin sinisessä, mutta niissä on sitten vähän järkevämmät terveysvaikutuksetkin.
maapähkinävoita,öljyä, rasvaisia juustoja, kermaa... hyvin kaloritiheitä pöperöitä. Syö vaikka pizza saat 2000 kcal hyvässä lykyssä yhdestä pizzasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi painon nostaminen suunnitteilla. Mutta kuinka saan 2000kcl päivässä?
Esim. Eilen vaikka söin kokoajan ja olin aivan ähky, sain vain 1400kcl täyteen.. Onko jotain erityistä ruokaa jossa on paljon kaloreita?
Laskeeko joku kaloreita? No sinun pitää vain syödä kauan enemmän kuin kulutat. Älä nyt pelkkää pitsaa ja burgereita ala syödä. Ehkä jotain etnoruokaa, jossa on paljon rasvaa tai jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Gainomax sisältää 110kcl.
Per mitä, per kilo vai? Ihme kommentteja. Per annos, per 100 g vai per miljoona litraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Per mitä, per kilo vai? Ihme kommentteja. Per annos, per 100 g vai per miljoona litraa?
Luojan vittu. 100g
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskeeko joku kaloreita? No sinun pitää vain syödä kauan enemmän kuin kulutat. Älä nyt pelkkää pitsaa ja burgereita ala syödä. Ehkä jotain etnoruokaa, jossa on paljon rasvaa tai jotain sellaista.
Niin? Kyllä mää tiedän että mun täytyy syödä enemmän kuin kulutan.. Mutta ei vaan onnistu. 2000kcl/pv oniin laskettu mulle sopivaksi painon nostamiseen. Mutta miten sen syön 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan vittu. 100g
No aika samaa tasoa banaanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kyllä mää tiedän että mun täytyy syödä enemmän kuin kulutan.. Mutta ei vaan onnistu. 2000kcl/pv oniin laskettu mulle sopivaksi painon nostamiseen. Mutta miten sen syön 😃
Avokadoa, rasvaista jugurttia (sitä on jopa 10-prossaisena maustamatonta), pähkinöitä, manteleita, rasvaista ruokaa (käytä terveellisiä rasvoja). Jos olisi sama "ongelma", söisin varmaan myös marsipaania ja juustoa ja herkkuleivoksia joskus.
Kuulostaa siltä, että voisit syödä vain mitä mieleen tulee koko ajan.
Olen vegaani ja välillä kamppailen saman asian kanssa. En siis vedä mitään pitsoja tai jäätelöitä tai juustoja (en niitä vegaanisiakaan). Avokadossa ja pähkinöissä on hyviä rasvoja niin niitä kuluu joka päivä! On myös helpompaa syödä pienempiä annoksia päivän mittaan kuin mättää suuret määrät ruokaa pari kertaa päivässä.
Sadassa grammassa manteleita on jo 616 kilokaloria. Mittaat edes 50 grammaa päiväksi ja napsit pikkuhiljaa iltaan mennessä, niin siinä tulee jo aika runsaasti lisää.
Syö se normaali perusruokavalio päivässä ja lisää tarvittaessa hyvien rasvojen määrää. Rypsi, oliiviöljy tms. (1rkl=119kcal) Tekee hyvää iholle ja muulle kropalle.
Kaurahiutaleet on terveellisiä ja energiapitoisia ja minusta myös hyvän makuisia. 100g päivässä = 360 kcal. Itse syön 200g/päivä. :D Illalla aina nälkä enkä keksi muuta. Keittiöni nurkissa on 5 kg kaurahiutaleita.
Mulle riittää hyvin 1300-1500 kaloria päivässä ja siinä saa jo herkutellakin! Ei oikein viitsi mitään makeisia syödä pelkästään kalorimäärän takia!
Jos pitäisi jotain lisätä niin varmaan oliiviöljyä enemmän salaattiin tai puuroon ja pähkinöitä ja manteleita enemmän kuin nyt. Olisi kuitenkin terveellistä
Suolapähkinät ovat hyviä. 100g on 622kcal, 50g rasvaa, 13,5g hiilihydraattia, 25g proteiinia. Hyvä määrä proteiinia, ja eikä täytä vatsaa kovin paljon.
ostat kaupasta useita metripizzoja ja noita syöt yhden päivässä yhdellä kertaa. tuon päälle muut päivän aikana syötävät ruoat.
Paljon hiilareita koneeseen, leipää, pastaa ja kaljaa. Ei ole terveellistä, mutta kaloreita tulee kyllä tuplasti tarvittava.
Saan 4000 kcal päivässä pelkästä kaljasta.
Karkilla?
Ps. OLISIPA MINULLAKIN TUOLLAINEN ONGELMA