Miksi mies saa olla parisuhteessa usein ihan m*****?
Jos nainen koittaa korjata asioita ja tehdä miehen tyytyväiseksi, on nainen tossun alla oleva ääliö jota saa haukkua ja vaatia naista olemaan itsenäinen. Mies saa jatkaa paskaa käytöstään ja syyttää siitä naista.
Jos mies sitten uhrautuu ja ottaa muutkin perhessä huomioon ja koittaa parantaa omaa käytöstään, on hän kuin kruunun ansaitseva marttyyri.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen päätät, millainen mies saa parisuhteessanne olla.
Ja höpsis. Jos nainen huomauttaa jostain, hän nalkuttaa, jos mies huomauttaa jostain, hän on oikeassa.
Kuka pakotti ottaan mulkkumiehen?
Vierailija kirjoitti:
Nämä on hauskoja, kun kategorisesti on ongelmia suhteissa vastakkaiseen sukupuoleen niin automaatilla syy löytyy vastakkaisesta sukupuolesta. Ai että, ollapa noin itseriittoinen.
Eiköhän täällä olla ihan omista kokemuksista kerrottu, jotka nyt sattuu olemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Aika monessa viestissä silti lukee, että varmasti toisenlaisiakin miehiä/naisia löytyy. Ei koko sukupuolta olla haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen koittaa korjata asioita ja tehdä miehen tyytyväiseksi, on nainen tossun alla oleva ääliö jota saa haukkua ja vaatia naista olemaan itsenäinen. Mies saa jatkaa paskaa käytöstään ja syyttää siitä naista.
Jos mies sitten uhrautuu ja ottaa muutkin perhessä huomioon ja koittaa parantaa omaa käytöstään, on hän kuin kruunun ansaitseva marttyyri.
Koska naiset harrastavat juuri tällaista lässytystä. Ja itsehän tässä uhriudut.
Moni nainen suostuu kynnysmatoksi, koska ei halua luopua parisuhteesta.
Kuulostipa tutulta. Mulla tuollaisesta miehestä tuli ex. Useamman vuoden jaksoin koittaa katella. Käyttäytyi lähes koko ajan noin, mutta silti odotti, että illalla olisi voitu panna (minuutin esileikillä).
Vierailija kirjoitti:
Esim eilen tapahtui meillä..
Mies on ollut kireä ja stressaantunut pitkään. Voi olla mun mielikuvitusta! Minä kuvittelen miehen olevan stressaantunut koska huutaa lapsille aivan koko ajan, seksi ei kiinnosta, ei kiinnosta oikein mikään, on äkäinen ihan jatkuvasti.
Sitten koitan kysellä mikä on, niin vastaus on kiukkuisesti että " kuule, ei YHTÄÄN mitään" ja kääntyy ja lampsii pois.
Sitten natisee ja natisee ja on vihainen.
Mulla paloi sitten eilen kiinni ja sanoin että rupeaa riittämään, kun olen kaikki koittanut tehdä niin, että herralla olisi asiat ok.
Katsoo mua sillai silmät lurpallaan ja pyörittelee silmiään ja kääntyy ja lähtee.
Koitan jutella, huutaa, keskustella, kaikkea.. Mikään ei kiinnosta. Vastaus on joku " vittu sä oot harhainen"Et hyvät miehet, mitä ihmettä?
Jos mä käyttäytyisin noin, olisin toooosi paska ämmä.
Lainaus jäi matkalle.
Kuulostipa tutulta. Mulla tuollaisesta miehestä tuli ex. Useamman vuoden jaksoin koittaa katella. Käyttäytyi lähes koko ajan noin, mutta silti odotti, että illalla olisi voitu panna (minuutin esileikillä).
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan valinnut kumppanisi väärin. Ei tuo ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim eilen tapahtui meillä..
Mies on ollut kireä ja stressaantunut pitkään. Voi olla mun mielikuvitusta! Minä kuvittelen miehen olevan stressaantunut koska huutaa lapsille aivan koko ajan, seksi ei kiinnosta, ei kiinnosta oikein mikään, on äkäinen ihan jatkuvasti.
Sitten koitan kysellä mikä on, niin vastaus on kiukkuisesti että " kuule, ei YHTÄÄN mitään" ja kääntyy ja lampsii pois.
Sitten natisee ja natisee ja on vihainen.
Mulla paloi sitten eilen kiinni ja sanoin että rupeaa riittämään, kun olen kaikki koittanut tehdä niin, että herralla olisi asiat ok.
Katsoo mua sillai silmät lurpallaan ja pyörittelee silmiään ja kääntyy ja lähtee.
Koitan jutella, huutaa, keskustella, kaikkea.. Mikään ei kiinnosta. Vastaus on joku " vittu sä oot harhainen"Et hyvät miehet, mitä ihmettä?
Jos mä käyttäytyisin noin, olisin toooosi paska ämmä.
Lainaus jäi matkalle.
Juu, meillä minun harmitukseni ja keskuntelu yritykseni dissataan täysin, ei kiinnosta, ei ole mitään ongelmaa, ihan sama.
Sitten ei ole huomaavinaankaan että minua jokin harmittaisi ja rupeaa puhelemaan jostain arkisesta asiasta, onko nuo pyykit menossa kuivumaan, tyhjäänkö astianpesukoneen..
Eli kaikki on nykyään vaan ohitettavissa, ei tarvi puhua mun kanssa jos ei kiinnosta.
On jännä tapa tuokin ja saa ainakin minut aivan raivoihini, mutta mitäs sen väliä.. Koitan sanoa että meillä jäi vähä keskustelu kesken ja asia selvittämättä, niin vastaus on taas että ei kiinnosta ja minä yritän vain riidellä koska olen typerä riidanhaluinen ämmä. Noh, mitäs tuohon sanomaan. Joo hoidetaan tää arki ja koitan tehdä taas jonkun piiloviestien mukaan miehen tyytyväiseksi ja pitää lapset hiljaisena ettei niille tarvi karjua kurkku suorana..
Ongelmia on ja ei mitään kykyä niitä selvittää.
Tai on, mutta välillä tuntuu että on vaan kiva koittaa tehdä minut hulluksi tai lakaista kaikki maton alle..
Mut tosiaan, kai miehet on sitten niin putkiaivoja, että voi kiukutella ja stressata, syytä ei tarvi kertoa, kotona voi olla vihainen ja väsynyt. Voi kaikkiin naisen huoliin vastata vaan että hanki elämääsi sisältöä niin ei tarvi miestä vaivata. Kotityöt voi jättää hoitamatta koska nainen on joskus sanonut että mies imuroi huonosti.
Rempat voi jättää kesken koska nainen on soittanut töihin ja kysynyt koska mies tulee kotiin, koska se on ollut käsky ja koskaan ei saa mennä puutavarakauppaan.
Lapsille voi olla vihainen koska ne nyt ei vaan tajua olla hiljaa.
Naiselle voi kuitata hänen väsymyksensä johtuvan turhan tekemisestä.
Ja mistään asioista ei kannata edes yrittää puhua, kunhan arkiset asiat saadaan hoidettua, mutta seksiä pitää olla tai muuten naista voi syyttää parisuhteen huonosta hoitamisesta..
Mun mies oli välillä ihana, mutta useimmiten poissaoleva kuulokkeet päässä möllöttävä mörkö, jota ei saanut muutamaan tuntiin häiritä. Koitin puhua ongelmista ja siitä, että haluan erilaisen suhteen ja huomiota häneltä, vastaukset oli luokkaa "saa olla harrastuksia ja kivaa tekemistä" tai "koitan vähentää". Mikään ei muuttunut. Koin olevani yksin, en nähnyt välittämistä tai lämpöä, seksiäkään ei ollut kovin paljoa. Kun olin kypsä eroamaan ja sanoin sen, tuntui että sain vihdoin yhteyden, mutta en itse halunnut enää yrittää. Mikään ei ollut muuttunut aikaisemmin, joten miksi mikään muuttuisi nytkään.
Pysyimme väleissä, mies olikin minulle tärkeämpi tuki ja parempi ystävä kuin ikinä suhteen aikana. Kun palasimme yhteen yli vuoden päästä, asiat olivat paremmin monta kuukautta. Sain useimmiten hyvää kohtelua, seksiä riitti ja tunsin oloni rakastetuksi. Mutta nämä samat ongelmat ovat tietty palanneet jo. Kai se on kyllästymistä ja sitä ettei jaksaisi enää olla erityisen ihana. Tai jotain arvostuksen puutetta, johon ei tosiaan ole vaikuttaneet omat yrittämiset ja terapiat ei häntä kiinnosta.
Sua pitäs vaan panna kunnolla joka rööriin.
Sivistymättömät käyttäytyy rumasti.
Itsepähän suostutte pompoteltavaksi. Ja väännätte näiden kanssa vielä kakaroita jo suurinpiirtein ensitreffeillä.