Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies saa olla parisuhteessa usein ihan m*****?

Vierailija
28.04.2017 |

Jos nainen koittaa korjata asioita ja tehdä miehen tyytyväiseksi, on nainen tossun alla oleva ääliö jota saa haukkua ja vaatia naista olemaan itsenäinen. Mies saa jatkaa paskaa käytöstään ja syyttää siitä naista.
Jos mies sitten uhrautuu ja ottaa muutkin perhessä huomioon ja koittaa parantaa omaa käytöstään, on hän kuin kruunun ansaitseva marttyyri.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun parisuhteessani.

Meillä molemmat kunnioittavat toisiaan, meillä ei kiroilla, huudeta ja haukuta toista. Molemmat kohtelevat toisiaan hyvin.

Muussa tapauksessa mitään parisuhdetta meillä ei olisi. Sen verran pitää jokaisen kunnioittaa itseään, ettei alistu ja hyväksy muunlaista käytöstä.

Käytte töissä ja harrastuksissa tahollanne ja harrastatte seksiä ja nukutte?

Mikäs kysymys tämä oli?

Mies käy töissä, minä nautin elämästäni :). Harrastamme yhdessä golfia, matkailua ja lukemista = molemmat lukevat omaa kirjaa, mutta istutaan yhdessä vaikkapa takkatulen ääressä. Yksikseni harrastan käsitöitä, kuntosalia ja lenkkeilyä. Tietenkin harrastamme seksiä ja nukkuakin on pakko, vaikka joskus tuntuu, että "life is too short for sleeping".

No eikun..:D

Noh, eräs ystävä mainostaa täydellistä parisuhdettaan. Tullaan kotiin töistä, mies sanoo ovella moi ja menee " omaan huoneeseensa". Vaihtaa vaatteet, ajaa nurmikon tai syö ja lähtee harrastuksiin. Vaimo tekee kotityöt ja ruoan ettei tule riitoja.

Joskus meinasi tulla riitaa kun mies oli ostanut valmiita lättyjä kaupasta. Joskus mies valittaa kun ruoassa on sipulia ja sitten naureskellaan miehen lapsellisuudelle.

Arki rullaa ja kulkee, ehkä joskus on harrastettu seksiä.

Joo, vittu antaisin toisen käteni tuollaisesta täydellisyydestä..

Jos meinaa tulla riitaa, mökötetään hiljaa vaikka useampi päivä. Joskus oli kuulemma pullat palaneet uuniin kun toinen oli mököttänyt ja toinen ei ollut viitsinyt sanoa kun toinen oli niin äkäinen.

Näin menneet 20 vuotta. Jaa no.. En minä jaksaisi.

Vierailija
22/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se on tavallaan ihan selvä juttu. Jos mies tulee suhteeseen pitäen naista äitinään, niin teinikapina sitten jatkuu myös. Mutta senverran teininjämiä tuntuu yllättäen löytyvän joka jätkästä, että sopivien tähtien alla aletaan mullittelemaan ihan työksi. Jopa minun jeesmiespuoliso oli teeskentelynsä takana ihan puhtaasti aina omalla asiallaan.

Yllättäen nykyinen mies oli alussa ihmeen avoimesti mulkerontti. Mutta kun hullu akka on alkanut huomauttaa epäkunnioittavasta käytöksestä, korjausta on myös alkanut alun nikottelun jälkeen tulla. Hänestä kuoriutuu ihmeen kiva ihminen. Ja kun katson omaa poikaani, huomaan miten paljon ajoittain joutuu laittamaan kovaa kovaa vastaan, jotta se tietty lämpö ja pehmeys pysyvät yllä maailmaa kohtaan.

Nykyisin ihmiset taitavat päästä turhan helpolla näissä asioissa. Naisista ylpistyminen ei sitten niin näy, kun joka tapauksessa joutuu palvelemaan aina jotain oman elämänsä sankaria, ja testosteroni ei tee itsekeskeiseksi. Mutta paapova kasvatus tekee miehistä aika karua sakkia, joille enää ei teroiteta edes päällisin puolin arvostavaa käytöstä naisia kohtaan.

Eihän maailma voi siitä ainakaan eteenpäin mennä, jos jokaisen naisen on jokaiselta kohtaamaltaan mieheltä osattava erikseen vaatia ja ansaita arvostusta. Miettikääpä tätä te, joiden mielestä kunnioitus on ansaittava. Ei ole. Lähtökohtaisesti se on myönnettävä alun perin. Muuten jokainen nainen on häviäjä, ja jokainen mies kasvattaa itsensä typerykseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun ei ole mulkku, vaan hyvä ja huomioiva aviomies, niin nainen menee ja pettää. Miksi?

No, erohan siitä tuli. Ehkä parempi olla vaan se mulkku. Siihen on naiset tottuneet.

Kas, ns. kilttimies vastaamassa.

Olet jälleen kerran väärässä ja niitä sanoja on kaksi: kiltti mies. Enpä ole vielä YHTÄÄN tavannut. :D

En ole väittänyt olevani kiltti mies. Olen kylläkin hyvä mies, ja pitkässä suhteessa olinkin. Sitä nyt vaan sattuu olemaan mulkkuja naisiakin, jos ette ole sattuneet huomaamaan. Se tässä ironista onkin, että täällä moni valittaa kusipäisistä miehistään, mutta toisaalta hyvän miehen saaneet naiset eivät välttämättä osaa arvostaa miestään. Seuraavaksi haluankin törmätä kaltoinkohdeltuun naiseen, joka arvosta hyvin käyttäytyvää miestä.

Vierailija
24/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa se on tavallaan ihan selvä juttu. Jos mies tulee suhteeseen pitäen naista äitinään, niin teinikapina sitten jatkuu myös. Mutta senverran teininjämiä tuntuu yllättäen löytyvän joka jätkästä, että sopivien tähtien alla aletaan mullittelemaan ihan työksi. Jopa minun jeesmiespuoliso oli teeskentelynsä takana ihan puhtaasti aina omalla asiallaan.

Yllättäen nykyinen mies oli alussa ihmeen avoimesti mulkerontti. Mutta kun hullu akka on alkanut huomauttaa epäkunnioittavasta käytöksestä, korjausta on myös alkanut alun nikottelun jälkeen tulla. Hänestä kuoriutuu ihmeen kiva ihminen. Ja kun katson omaa poikaani, huomaan miten paljon ajoittain joutuu laittamaan kovaa kovaa vastaan, jotta se tietty lämpö ja pehmeys pysyvät yllä maailmaa kohtaan.

Nykyisin ihmiset taitavat päästä turhan helpolla näissä asioissa. Naisista ylpistyminen ei sitten niin näy, kun joka tapauksessa joutuu palvelemaan aina jotain oman elämänsä sankaria, ja testosteroni ei tee itsekeskeiseksi. Mutta paapova kasvatus tekee miehistä aika karua sakkia, joille enää ei teroiteta edes päällisin puolin arvostavaa käytöstä naisia kohtaan.

Eihän maailma voi siitä ainakaan eteenpäin mennä, jos jokaisen naisen on jokaiselta kohtaamaltaan mieheltä osattava erikseen vaatia ja ansaita arvostusta. Miettikääpä tätä te, joiden mielestä kunnioitus on ansaittava. Ei ole. Lähtökohtaisesti se on myönnettävä alun perin. Muuten jokainen nainen on häviäjä, ja jokainen mies kasvattaa itsensä typerykseksi.

Kyllä, itse olen kuvitellut saaneeni hiton hyvän miehen. Nyt vaan kun maailmaan on meidän toimesta tullut lisääkin porukkaa, on käytös muuttunut. Nämä pienet ihmiset on tehneet sen, etten pystykään enää tekemään asioita ihan tarkalleen kuten isäntä tykkäisi.

Joo, en ole itse paras ja täydellinen, mutta niin hiton tyhmä, etten tajua tämän äitinsä kasvattaman pojan vihjailuja siitä, miten pitäisi mennä.. Joskus olisi niin helvetin kiva oikein tapella ja saada purettua tunteet ja lukot, ei tää meillä ainakaan toimi niin, että ollaan hissuksiin ja koitetaan selvitä piiloagressiolla ja vähä vihjasemalla.

Kun miehen käytös on juuri sellaista pieni piikki ja ilkeily tuohon väliin ja sitten vittumainen virne naamalla ihmetellään että mistä sinä suutuit. Enhän mä mitään tarkoittanut ja sinä hullu kuvittelet ja etkö pysty ottamaan palautetta vastaan.

Oon jotenkin liian kiltti ja yritän, silti olo on laiska alisuorittaja kun toinen huomattaa tässä helvetillisen kiireen keskellä, että hänestäpä sinä teet kotonakin kaikkea ihan turhaa ja ei paljon symppeja tipu minun väsymyksestäni, itse kun olen aiheuttanut...

Eih, ei vaan jaksaisi.. Tuntee itsensä pöljäksi ja vainoharhaiseksi mutta eipä tuon toisen mielestä se vaimo ja lasten äiti ole sen arvoinen, että sille voisi uhrata vaikka hetken ja koittaa ehkä saada asiat kuntoon.

Vierailija
25/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen ongelma on se, että ei osata ottaa vastuuta omasta itsestään. Puolison päälle on helppo kaataa omat ongelmansa, kaikki omat ongelmat ovat puolison syytä. Jos akka ei nalkuttaisi niin en joisi näin paljon, minua ei ärsyttäisi, olisin korjannut sen katon jo aikaa sitten jne. Se puoliso on vain tekosyy omalle huonolle käytökselle.

Minunkin miehestäni oli hiljalleen muuntumassa tällainen m*****. Nopeasti löin pelin poikki ja vedin rajan siihen mistä hän on vastuussa ja mihin minä voin vaikuttaa. Hyvänä esimerkkinä se, että hänestä oli hyvää vauhtia tulossa alkoholisti. Kun tappelimme, hänellä oli hyvä syy mennä baariin "rauhoittumaan". Kun halusin keskustella, se olikin nalkuttamista ja hänen pitäisi saada tehdä mitä haluaa. Lopulta hän alkoi kysellä minulta että saako juoda tänään, jos kielsin, hän oli sen illan selvin päin ja joi sitä seuraavat kaksi päivää kahta kauheammin. Lopulta totesin hänelle että ota vastuu itsestäsi enkä lähtenyt siihen pelleilyyn enää mukaan. Kun hän kysyi saako juoda, sanoin "Tottakai saat rakas, jos haluat, miksi sinä minulta edes kysyt?" Hän tuli humalassa kotiin, annoin hänelle pusun ja totesin iloisena että hänhän tuli aikaisin kotiin (baarissa hän oli nauranut kavereilleen että akka on ihan raivona kotona). Jatkoin elämää normaalisti, jos mies ei voinut krapulan takia tehdä jotain mitä oli sovittu, en perunut menoa, en keksinyt tekosyitä vaan sanoin suoraan jos joku kysyi. Vein häneltä pois mahdollisuuden käyttää minua tekosyynä juomiselleen, ja se sai hänet tajuamaan juomisongelmansa. Nykyään hän tajuaa asian eikä ole pariin vuoteen juonut ollenkaan alkoholia. Minä uskon että meille kävi hyvin, koska mieheni ei ole oikeasti kusipää, mutta kaikilla tämä ei toimi. Mutta sen tiedän että toisen, aikuisen ihmisen holhoaminen ei toimi koskaan. Pahimmat eivät opi ikinä, vaan hankkivat aina jonkun uuden puolison jonka niskaan kaatavat omat ongelmansa.

Vierailija
26/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun ei ole mulkku, vaan hyvä ja huomioiva aviomies, niin nainen menee ja pettää. Miksi?

No, erohan siitä tuli. Ehkä parempi olla vaan se mulkku. Siihen on naiset tottuneet.

Olet jälleen kerran väärässä ja niitä sanoja on kaksi: kiltti mies. Enpä ole vielä YHTÄÄN tavannut. :D

En ole väittänyt olevani kiltti mies. Olen kylläkin hyvä mies, ja pitkässä suhteessa olinkin. Sitä nyt vaan sattuu olemaan mulkkuja naisiakin, jos ette ole sattuneet huomaamaan. Se tässä ironista onkin, että täällä moni valittaa kusipäisistä miehistään, mutta toisaalta hyvän miehen saaneet naiset eivät välttämättä osaa arvostaa miestään. Seuraavaksi haluankin törmätä kaltoinkohdeltuun naiseen, joka arvosta hyvin käyttäytyvää miestä.

Niin, mieshän on siinä asemassa että JOS JOKU PETTÄÄ NIIN SE OLEN M I N Ä eikä akka saakeli!

Kyllä nyt naisen pitäisi tajuta ettei miestä sillälailla saa häpäistä!

Jos parisuhde on persiistä ja seksi huonoa niin se on vittu miehen asia kitistä, ei naisen! Nii!!! Saakeli!!

Kannattiko ottaa joku frigidi?

Vierailija
27/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan. Miksi teillä saa?

Vierailija
28/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä ironista onkin, että täällä moni valittaa kusipäisistä miehistään, mutta toisaalta hyvän miehen saaneet naiset eivät välttämättä osaa arvostaa miestään. Seuraavaksi haluankin törmätä kaltoinkohdeltuun naiseen, joka arvosta hyvin käyttäytyvää miestä.

Mullakin kokemusta tämmöisistä miehistä, jotka piikittelee ja vittuilee eikä arvosta ollenkaan, ja itse puolestaan olen ennemmin sellainen ylikiltti joka haluaisi että toisella olisi hyvä olla, jopa oman hyvinvoinnin kustannuksella. Olen jo 40 ja 2 miesystävääni olleet omaa ikäluokkaa ja toinen vähän vanhempi. Nyt olen ajautunut viettämään aikaa itseäni 15 vuotta nuoremman miehen kanssa, en nyt mistään romanssista puhuisi mutta kieltämättä jotain tuntemuksia alka tässä heräillä ymmärtääkseni puolin ja toisin ja aika paljon ollaan tekemisissä. 

Mies on tosi kiltti ja huomioonottavainen ja sen seurassa on hyvä olla ja hän puolestaan on mulle ihmetellyt miten helppo ja vaivaton ihminen olen. Mietin tässä juuri, hänen ihmettelynsä ja kertomansa perusteella (on seurustellut oman ikäisten naisten kanssa), että ehkä ne nuoret naiset on hiukan diivamaisempia ja vaativampia, tekevät pienistä asioista ongelmia jne. (jollainen itse en ole ollut joten toivon että nämä nuoret naiset saisivat osakseen arvostavampaa kohtelua kun omalla kynnysmattokäyttäytymisellä sitä ei ole tullut) ja hän on siksi ilahtunut mun helposta luonteestani, kun taas minusta on hienoa, kuinka välitön ja ystävällinen hän on. Sellainen molemmin puolinen arvostus leijuu välillämme, mutta ehkä se johtuu molempien hieman huonoista kokemuksista parisuhteissa, joissa toisena osapuolena ollut vaativat nuoret naiset ja itsekkäät vanhemmat miehet.

Vierailija
29/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen ongelma on se, että ei osata ottaa vastuuta omasta itsestään. Puolison päälle on helppo kaataa omat ongelmansa, kaikki omat ongelmat ovat puolison syytä. Jos akka ei nalkuttaisi niin en joisi näin paljon, minua ei ärsyttäisi, olisin korjannut sen katon jo aikaa sitten jne. Se puoliso on vain tekosyy omalle huonolle käytökselle.

Minunkin miehestäni oli hiljalleen muuntumassa tällainen m*****. Nopeasti löin pelin poikki ja vedin rajan siihen mistä hän on vastuussa ja mihin minä voin vaikuttaa. Hyvänä esimerkkinä se, että hänestä oli hyvää vauhtia tulossa alkoholisti. Kun tappelimme, hänellä oli hyvä syy mennä baariin "rauhoittumaan". Kun halusin keskustella, se olikin nalkuttamista ja hänen pitäisi saada tehdä mitä haluaa. Lopulta hän alkoi kysellä minulta että saako juoda tänään, jos kielsin, hän oli sen illan selvin päin ja joi sitä seuraavat kaksi päivää kahta kauheammin. Lopulta totesin hänelle että ota vastuu itsestäsi enkä lähtenyt siihen pelleilyyn enää mukaan. Kun hän kysyi saako juoda, sanoin "Tottakai saat rakas, jos haluat, miksi sinä minulta edes kysyt?" Hän tuli humalassa kotiin, annoin hänelle pusun ja totesin iloisena että hänhän tuli aikaisin kotiin (baarissa hän oli nauranut kavereilleen että akka on ihan raivona kotona). Jatkoin elämää normaalisti, jos mies ei voinut krapulan takia tehdä jotain mitä oli sovittu, en perunut menoa, en keksinyt tekosyitä vaan sanoin suoraan jos joku kysyi. Vein häneltä pois mahdollisuuden käyttää minua tekosyynä juomiselleen, ja se sai hänet tajuamaan juomisongelmansa. Nykyään hän tajuaa asian eikä ole pariin vuoteen juonut ollenkaan alkoholia. Minä uskon että meille kävi hyvin, koska mieheni ei ole oikeasti kusipää, mutta kaikilla tämä ei toimi. Mutta sen tiedän että toisen, aikuisen ihmisen holhoaminen ei toimi koskaan. Pahimmat eivät opi ikinä, vaan hankkivat aina jonkun uuden puolison jonka niskaan kaatavat omat ongelmansa.

No näin justiin, meillä " miehen omat hommat" jää tekemättä koska minä nalkutan niistä, ei viitsi tehdä kun toinen huomauttelee.

Ne on edelleen tekemättä, mutta syy on minussa koska vaikka nyt olen soittanut ja kysynyt koska tulee kotiin ja sitten on tullut paniikki eikä ole kerennyt puukauppaan kun minä ahdistelen... Sitten kun hermostun tästä, olen taas hullu ja vainoharhainen.

Kierretään kehää ja ulospääsyä ei ole. Minä suoritan arkea ja koitan kantaa miestä jolla on rankkaa minun takiani..

Ja en ole noin pitkäpinnainen että jaksaisin esittää iloista, olen itsekin kovin tempperamenttinen.

Vierailija
30/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä ironista onkin, että täällä moni valittaa kusipäisistä miehistään, mutta toisaalta hyvän miehen saaneet naiset eivät välttämättä osaa arvostaa miestään. Seuraavaksi haluankin törmätä kaltoinkohdeltuun naiseen, joka arvosta hyvin käyttäytyvää miestä.

Mullakin kokemusta tämmöisistä miehistä, jotka piikittelee ja vittuilee eikä arvosta ollenkaan, ja itse puolestaan olen ennemmin sellainen ylikiltti joka haluaisi että toisella olisi hyvä olla, jopa oman hyvinvoinnin kustannuksella. Olen jo 40 ja 2 miesystävääni olleet omaa ikäluokkaa ja toinen vähän vanhempi. Nyt olen ajautunut viettämään aikaa itseäni 15 vuotta nuoremman miehen kanssa, en nyt mistään romanssista puhuisi mutta kieltämättä jotain tuntemuksia alka tässä heräillä ymmärtääkseni puolin ja toisin ja aika paljon ollaan tekemisissä. 

Mies on tosi kiltti ja huomioonottavainen ja sen seurassa on hyvä olla ja hän puolestaan on mulle ihmetellyt miten helppo ja vaivaton ihminen olen. Mietin tässä juuri, hänen ihmettelynsä ja kertomansa perusteella (on seurustellut oman ikäisten naisten kanssa), että ehkä ne nuoret naiset on hiukan diivamaisempia ja vaativampia, tekevät pienistä asioista ongelmia jne. (jollainen itse en ole ollut joten toivon että nämä nuoret naiset saisivat osakseen arvostavampaa kohtelua kun omalla kynnysmattokäyttäytymisellä sitä ei ole tullut) ja hän on siksi ilahtunut mun helposta luonteestani, kun taas minusta on hienoa, kuinka välitön ja ystävällinen hän on. Sellainen molemmin puolinen arvostus leijuu välillämme, mutta ehkä se johtuu molempien hieman huonoista kokemuksista parisuhteissa, joissa toisena osapuolena ollut vaativat nuoret naiset ja itsekkäät vanhemmat miehet.

Muistaisin, että vielä 25- veenä elämä oli helpompaa, nyt ollaan 35 ja elämä hankalaa ja perseestä. Ehkä se on se ikä sitten. Koska vaihdat nuorempaan?;)

Vierailija
31/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mieshän on siinä asemassa että JOS JOKU PETTÄÄ NIIN SE OLEN M I N Ä eikä akka saakeli!

Kyllä nyt naisen pitäisi tajuta ettei miestä sillälailla saa häpäistä!

Jos parisuhde on persiistä ja seksi huonoa niin se on vittu miehen asia kitistä, ei naisen! Nii!!! Saakeli!!

Kannattiko ottaa joku frigidi?

Mitähän sinä horiset. Normaalissa, kunnioittavassa suhteessa ei kukaan petä, ja jos toinen ei kiinnosta, niin voi erota. Todellakin naisen pitää tajuta, ettei miestä häpäistä, ja sama toisin päin. En tiedä frigidistä, mutta joku viirasi naisella, ja seuraavaksi haluankin löytää sellaisen naisen, joka kunnioittaa parisuhdetta ja hyvää miestä. Teitäkin näyttäisi olevan ilmeisesti.

Vierailija
32/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset juoksee kanalauman lailla niiden kusipäiden ja jännämiesten perässä jotka saa naisen vaikka joka sormelle. Ihan oma syy.

Vierailija
33/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset juoksee kanalauman lailla niiden kusipäiden ja jännämiesten perässä jotka saa naisen vaikka joka sormelle. Ihan oma syy.

Naisen kannattaisi ymmärtää sen jännittävän miehen ottaessaan, että se mies kyllästyy todella nopeasti, ja sen jälkeen alkaa tuo armoton kitinä ja pakeneminen pois kotoa.

Vierailija
34/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, itse olen kuvitellut saaneeni hiton hyvän miehen. Nyt vaan kun maailmaan on meidän toimesta tullut lisääkin porukkaa, on käytös muuttunut. Nämä pienet ihmiset on tehneet sen, etten pystykään enää tekemään asioita ihan tarkalleen kuten isäntä tykkäisi.

Joo, en ole itse paras ja täydellinen, mutta niin hiton tyhmä, etten tajua tämän äitinsä kasvattaman pojan vihjailuja siitä, miten pitäisi mennä.. Joskus olisi niin helvetin kiva oikein tapella ja saada purettua tunteet ja lukot, ei tää meillä ainakaan toimi niin, että ollaan hissuksiin ja koitetaan selvitä piiloagressiolla ja vähä vihjasemalla.

Kun miehen käytös on juuri sellaista pieni piikki ja ilkeily tuohon väliin ja sitten vittumainen virne naamalla ihmetellään että mistä sinä suutuit. Enhän mä mitään tarkoittanut ja sinä hullu kuvittelet ja etkö pysty ottamaan palautetta vastaan.

Oon jotenkin liian kiltti ja yritän, silti olo on laiska alisuorittaja kun toinen huomattaa tässä helvetillisen kiireen keskellä, että hänestäpä sinä teet kotonakin kaikkea ihan turhaa ja ei paljon symppeja tipu minun väsymyksestäni, itse kun olen aiheuttanut...

Eih, ei vaan jaksaisi.. Tuntee itsensä pöljäksi ja vainoharhaiseksi mutta eipä tuon toisen mielestä se vaimo ja lasten äiti ole sen arvoinen, että sille voisi uhrata vaikka hetken ja koittaa ehkä saada asiat kuntoon.

Tuollaiset piilovittuilijat on ärsyttäviä... Itse aina esitän etten tajua heidän piiloviestejään, koska he kuvittelevat olevansa hyviäkin piilovittuilussaan, ja kun toinen ei tajua niin nolostuvat kun eivät osaakaan. Mitäköhän turhaa teet kotona? Lopeta niiden tekeminen vaikka kuukaudeksi, voin melkein lyödä vetoa että mies alkaa vittuilemaan kun et ikinä tee niitä. Voit sitten nauraen sanoa että "ai tarkoitatko niitä turhia asioita joista olet aina vittuillut?".

No mutta miehesi vaikuttaa toivottomalta tapaukselta, kannattaisi hankkiutua hänestä eroon ennen kuin menetät mielenterveytesi. :( Olet tehnyt sen virheen että olet lähtenyt mukaan tuohon touhuun ja kuvittelet itsekin että olet jotenkin tyhmä. Et ole. Sano suoraan että miehesi voisi selittää asiat niin että normaalitkin ihmiset älyävät, koska tuossa ei ole mitään järkeä. Jos mies toteaa että olet liian tyhmä ymmärtääksesi, niin sano vain että niin oletkin, sinulle pitää selittää asiat yksinkertaisesti koska näköjään ajattelette asioista aivan eri tavalla.

Vierailija
35/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän ei kannattaisi pariutua miesten kanssa jos se on niin vaikeaa.

Vierailija
36/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sekopäitä löytyy? Menkää vaikka lenkille niin se parantaa teidän aivokemiaa niin ei tarvi jauhaa tätä paskaa täällä!

Vierailija
37/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos nainen käyttäytyisi kuin useimmat miehet, olisi hän itsekäs paskapää jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja..

Vaikka mies ei käyttäytyisi kuin useimmat miehet, hänet leimataan kuitenkin "itsekkääksi paskapääksi, jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja"

Vierailija
38/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on hauskoja, kun kategorisesti on ongelmia suhteissa vastakkaiseen sukupuoleen niin automaatilla syy löytyy vastakkaisesta sukupuolesta. Ai että, ollapa noin itseriittoinen.

Vierailija
39/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sitten tuolle kaltoinkohdellulle mulkvisti, kun sanoit aiemmin että naiset eivät muunlaisia edes halua? 

Itse olen tuo "kaltoinkohdeltu", jopa sen verran huolella, etten ole uskaltautunut enää parisuhteeseen siinä pelossa, että niin käy uudelleen. Tai siinä pelossa, että aiemmat suhteet ovat jättäneet muhun jonkinlaisen leiman ns. hyvien miesten silmissä enkä siksi enää kelpaa heille. Lohduttavaa, jos näin ei olekaan. 

Vierailija
40/54 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kannattaisi ymmärtää sen jännittävän miehen ottaessaan, että se mies kyllästyy todella nopeasti, ja sen jälkeen alkaa tuo armoton kitinä ja pakeneminen pois kotoa.

Mutta kun kemia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi