Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä nälkä, eikä kotona mitään ruokaa, voinko tehdä itsestäni lasun?

Vierailija
28.04.2017 |

Olen siis kohta 17-vuotias lukiolaispoika, mulla ei ole tänään koulua, ja olen nälissään. Kaapissa ei ole mitään syötävää varattu mulle. Pöydällä vain pari leivän känttyä. Voinko soittaa itsestäni lasun ja tuoko ne mulle ruokaa kotiin sitten, ja jos tuo niin mitä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kananmunia tai tonnikalaa? Makaronit kiehumaan, lihaliemikuutio, fondi tms ja rikot muutaman munan sekaan tai purkillisen tonnikalaa. Jos löytyy tomaattai jossain muodossa niin sekaan avin. Sipuli tai valkosipulikin olisi hyvää, mutta kannattaa tehdä sitten paistinpannulla öljyssä kuullottaen ja sitten lisätä vesi, makaronit ym. Viskaat pippuria ja jotain yrttimaustetta sekaan, mutta maista ettet laita väärää maustetta liikaa, ettet pilaa niillä ruokaasi. Olet käynyt koulun pakolliset kotitaloustunnit, joten osaat.

Vierailija
22/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä osaa tehdä mitään aterioita itte, vain lämmittää mikrossa, mutta nyt ei oltu tehty mitään kaappiin. Ranskiksia ja nakkeja osaan tehdä ja pizzaa uunissa, mutta ei oo niitäkään. Makaroonia ja kaurahiutaleita on kaapissa vaan, mut en osaa tehä niitä enkä tykkää niistä. Ja jotain mutsin proteiinijauheita ja vitamiineja. Ei oo ees jätetty rahaa et vois tilata jotain kotiinkuljetuksella. Eikö sossu auta tämmöisissä tilanteissa? Kuolen kohta nälkään!

Luojan kiitos oma poika ei ole noin avuton. On tehnyt osan päivällisistä 10v lähtien, on nyt 18. Vanhemmillesi lähetän paljon terveisiä, kannattiko kasvattaa uusavuton ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihmeessä kuntasi sosiaalipäivystykseen. 

Tulet sitten raportoimaan tänne, mitä sanoivat. Odotan mielenkiinnolla!

Vierailija
24/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jääkaapissa on? Onko juustoa, kurkkua, tomaattia, leikkelemakkaraa tms? Milloin vanhempasi tulevat kotiin?

Onpa kermapersemäinen kysymys taas voi herrajumala! Ei kaapissa ole ailloin mitään enää kun on nälkä!

Niinhän sitä luulisi, mutta meillä on nyt tässä ap, joka näkee nälkää siitä huolimatta, että kaapissa on ainakin leipää, makaroonia, kaurahiutaleita ja äitin proteiinijauheita. Siksi ajattelin kysäistä, että josko sieltä jääkaapista jotain leivänpäällystäkin löytyisi kuitenkin, kun kerran leipää on. Suurin ongelma tässä vaikuttaisi olevan nyt se, että ap ei osaa keittää makaroonia taikka tehdä kaurapuuroa, ei se, että kaapissa ei olisi yhtään mitään syömäkelpoista.

Vierailija
25/25 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei moni aikuinenkaan osaa laittaa ruokaa saati joku 17- v ! Miten teistä on tullut noin hirmuisen kylmiä tyyppejä! Se jo että rohkeasti tunnustaa olevansa pulassa on todella rohkeasti tehty!!! Hyvä ap ! Noin. Pärjäät kun osaat pyytää apujakin joskus! Toivon että selviät. Autetaan jos tarviit muista se!

Jos ei 17-vuotiaana, saati sitten aikuisena osaa tehdä ruokaa, niin kyseessä on vain ja ainoastaan uusavuttomuus ja laiskuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi