Hirveä nälkä, eikä kotona mitään ruokaa, voinko tehdä itsestäni lasun?
Olen siis kohta 17-vuotias lukiolaispoika, mulla ei ole tänään koulua, ja olen nälissään. Kaapissa ei ole mitään syötävää varattu mulle. Pöydällä vain pari leivän känttyä. Voinko soittaa itsestäni lasun ja tuoko ne mulle ruokaa kotiin sitten, ja jos tuo niin mitä?
Kommentit (25)
Laita tähän jokin uusi sähköpostiosoite niin laitan sinulle rahaa heti! Todistat vaan jotenkin että olet ap :)!
Tottakai. Soita oman kuntasi sosiaalipäivystykseen. Kerro paikkakunta. Voin etsiä numeron.
Sitten vaan teet tilauksen. Voit valita listalta mitä tahansa. Täti tuo tunnin päästä aineet ja laittaa niistä sinulle kolmen ruokalajin päivällisen
Olen tosissani sen rahan laittamisen kanssa jos vaan saadaan yhteys . Olen vanhempi nainen eikä ole muuta aietta kuin auttaa. Tekase joku uusi sposti anonyyminä ja ollaan yhteyksissä. Et ole yksin Suomessa! Muista se! Minuakin autettiin aikoinaan .
En mä osaa tehdä mitään aterioita itte, vain lämmittää mikrossa, mutta nyt ei oltu tehty mitään kaappiin. Ranskiksia ja nakkeja osaan tehdä ja pizzaa uunissa, mutta ei oo niitäkään. Makaroonia ja kaurahiutaleita on kaapissa vaan, mut en osaa tehä niitä enkä tykkää niistä. Ja jotain mutsin proteiinijauheita ja vitamiineja. Ei oo ees jätetty rahaa et vois tilata jotain kotiinkuljetuksella. Eikö sossu auta tämmöisissä tilanteissa? Kuolen kohta nälkään!
Uusavuton. Miten sä aattelit pärjätä tukevaisuudessa jos et osaa jo tos iäs tehä ruokaa?
N26
Vierailija kirjoitti:
Olen Kauniaisista.
Ok miten saan sinuun yhteyden et saat rahan:)?
Vierailija kirjoitti:
Uusavuton. Miten sä aattelit pärjätä tukevaisuudessa jos et osaa jo tos iäs tehä ruokaa?
N26
Äläpäs ala heti toista masentaa! Jokaisella meistä on alussa vikeuksia selvitä eikä ole mikään häpeä! Häpeä sinä että masennt nuorta! Olet Suomen sielunvihollinen jos teet niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Kauniaisista.
Unohda nyt jonkun uusavuttoman kakaran "auttaminen". Syökööt sitä makaroonia jos ei muuta osaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Äläpäs ala heti toista masentaa! Jokaisella meistä on alussa vikeuksia selvitä eikä ole mikään häpeä! Häpeä sinä että masennt nuorta! Olet Suomen sielunvihollinen jos teet niin.
Kyllä tos iäs kuuluu jo osata laittaa ruokaa. Kotitalouttakin on seiskaluokalla.
Mitä jääkaapissa on? Onko juustoa, kurkkua, tomaattia, leikkelemakkaraa tms? Milloin vanhempasi tulevat kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Kauniaisista.
Unohda nyt jonkun uusavuttoman kakaran "auttaminen". Syökööt sitä makaroonia jos ei muuta osaa tehdä.
En ikinä unohda nuoren auttamista . Me kaikki tarvitsemme apua joskus . Hyi sinua kylmä sielu.
Älä ap välitä naistä masentajista täällä ja kiusaajista ollaan tehty ilmoitus lehden johdolle jo aiemmin. He ovat tarkkiksella jo.
Itekkin tarvitsin aouja sata kertaa ennekuin taloudenpito onnasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jääkaapissa on? Onko juustoa, kurkkua, tomaattia, leikkelemakkaraa tms? Milloin vanhempasi tulevat kotiin?
Onpa kermapersemäinen kysymys taas voi herrajumala! Ei kaapissa ole ailloin mitään enää kun on nälkä!
En osaa tehdä ruokaa koska yleensä mutsi tekee, tai faija. Ja sit oon tosi vähän kotona ja silloin käyn Mäkissä aina ennen treenejä ja niiden jälkeen.
En ehkä tartte sossua, soitin siskolle ja se lupas lainata omaa Masteria että voin jotain tilaa kotiin.
Millon noi Masterin laskut yleensä tulee? Näkeekö jostain paljon sitä on käytetty, jos nyt tilaan?
Porukkas tulee kotiin, niin ensimmäisenä pyydät vanhempia opettamaan sulle ruoanlaittoa. Sitten teet seuraavat kaksi viikkoa ruoan aina. Olis jo aika opetella tekemään ruokaa.
Ei moni aikuinenkaan osaa laittaa ruokaa saati joku 17- v ! Miten teistä on tullut noin hirmuisen kylmiä tyyppejä! Se jo että rohkeasti tunnustaa olevansa pulassa on todella rohkeasti tehty!!! Hyvä ap ! Noin. Pärjäät kun osaat pyytää apujakin joskus! Toivon että selviät. Autetaan jos tarviit muista se!
Ole syömättä. Normaali ihminen pärjää parikin viikkoa syömättä ja jos on yhtään läskiä niin vararavintoa on pariksi kuukaudeksi. Et sä päivässä kuole nälkään ja kun nälkä on tarpeeksi kova niin se makarooni ja puurokin alkaa kelvata.
Provo olet tai jos et ole niin vanhempas ovat ääliöitä kun eivät tuon enempää ole lastaan opettaneet.
Katso jää- ja viileäkaappiin ja kerro mitä löydät, sitten pakastimeen ja vielä kuiva-ainekaappiinkin. Kesitään sulle resepti, jolla valmistat ruokaa.