Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana itseeni ihastunut mies

Vierailija
28.04.2017 |

On se elämä vaikeeta. Mut oikeesti on tosi häiritsevää, kun tietää, että kaveri on ihastunut ja itellä ei mitään tunteita, sellaisia tunteita.
Ja me ollaan kavereita koska on yhteinen usko.
Me ollaan kateltu leffoja, lenkkeilty, oon hälle omia ongelmia purkanut ja nyt hän auttaa pian muutossa.
Koska oon eroamassa, niin luulen että nyt tää kaveri kuvittelee että meistä tulis jotain enemmän.
Mutta hän on varmaan n. 50-v ja minä 33-v.

Koska hän on uskovainen, niin odotan häneltä myös kunnollista käytöstä.
Olen hälle kerran viestinä laittanut, että "et kai sä oo muhun ihastunut", ja toivoin että hän ymmärtäis että en ole kiinnostunut.

Mutta nyt tässä viime päivinä, hän on koskenut muhun (hui), ja eilenkin tuntui kun istui autossa vieressäni että ihankuin yrittäisi muka vahingossa huomaamattomasti hipasta mua. Lenkkeiltiin ja autossa sitten laittoi käden mun reidelle ja kokeili onko jalka jäässä tai jotain.
Ja koen sen tosi ahdistavana. Vaikka kavereita ollaan niin muhun koskeminen on sellanen mistä ahdistun.
Oli vaikea katsoa toiseen kun ahdistaa ajatus että toinen ois ihastunut.

Ja kun en voi tälle kertoa, että minä olen ihastunut hänen kaveriinsa.
Tuokin on uskossa, nuorempi mies, mutta en voi paljastaa kenellekkään tunteitani.

Kaveruutta en haluaisi lopettaa mut jos rupeaa oikeasti käymään iholle niin en voi jatkaakaan.
Miten sitä nätisti saisi ilmaistua että koskeminen on inhottavaa ja että en todellakaan halua enempää.

Tosin tiedän miltä tuntuu kun oon itekki ollu ihastunu yhteen mieheen aikoinaan ja hän ei ollut muhun..

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on paha!

Vierailija
22/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle lähetettäisiin viesti, jossa lukee "et kai sä ole muhun ihastunut", kuvittelisin, että lähettäjä haluaisi minun olevan.

Repesin täysin tuolle ap:n"hieman" harhaanjohtavalle kysymykselle, mutta olenkin turkulainen. Kun menin työkaverin kanssa lounasravintolaan klo 12, hänen avausrepliikkinsä oli "ei teil lounast ol?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et voi kertoa olevasi ihastunut tuohon toiseen mieheen? Siinä ei ole mitään häpeällistä tai pahaa. Samalla kaverillesi tulee selväksi että ei kannata haaveilla sinusta.

Tietääkö tämä ihastukseni kohde asiasta, onko hänellä tunteita sinua kohtaan? Kannattaisiko pyrkiä etenemään sillä rintamalla eikä panostaa niin paljon aikaa tuohon vanhaan mieheen?

No mä en oo varma, titääkö tää että oon ihastunut siihen...oon hänelt muutamia kertoja kysyny lähtiskö kattoo leffaa mun ja meijä yhteisen kaverin kanssa mut hällä on ain ollu sillon muuta...

Itelle tulee sellanen olo että mä taas ahistan tätä tyyppiä, jos laittelen viestiä...

Tosin kyllä tää aina on ilosesti moikannu kun ollaa nähty, kadulla kävelly vastaan tai kokouksessa...

En oikein tiedä miten uskaltaisin lähestyä niin etten nolaisi itseäni...ap

Vierailija
24/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin provo.

Miksi hengailet miehen kanssa joka ei kiinnosta?

Usko ei ole perustelu yhtään millekkään.

Vierailija
25/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle lähetettäisiin viesti, jossa lukee "et kai sä ole muhun ihastunut", kuvittelisin, että lähettäjä haluaisi minun olevan.

Repesin täysin tuolle ap:n"hieman" harhaanjohtavalle kysymykselle, mutta olenkin turkulainen. Kun menin työkaverin kanssa lounasravintolaan klo 12, hänen avausrepliikkinsä oli "ei teil lounast ol?"

Hitsi kun en oo tajunnu että sen voi ymmärtää toisellaki tavalla! Ja oon mäki Turust kotosin, se on kaupunki minne voisin muuttaa vielä joskus takas.

Vierailija
26/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin provo.

Meil on ollu oikeesti hyviä keskusteluja juurikin uskonjuttuihin liittyen. En ikäeron takia oo viittiny kaveruutta katkasta..

Vierailija
27/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko on paha!

Ei usko Jeesukseen oo paha, vaan ihmiset on pahoja...

Vierailija
28/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin provo.

Meil on ollu oikeesti hyviä keskusteluja juurikin uskonjuttuihin liittyen. En ikäeron takia oo viittiny kaveruutta katkasta..

Sano hänelle, että on kuin toinen isä sinulle ja ettet pidä niin vanhaa miestä enää sinun näkökulmasta miehenä vaan vanhana viisaana olentona.

Vierailija
29/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin provo.

Sano hänelle, että on kuin toinen isä sinulle ja ettet pidä niin vanhaa miestä enää sinun näkökulmasta miehenä vaan vanhana viisaana olentona.

Vitsi ko ei kehtaa laukoa, se ei oo koskaan ikäänsä kertonu mut usein se muistaa kertoa miten eräs uskova nainen yritti häntä iskeä, mut hälle ei kelvannu ku ikänumeron pitäis alkaa kolmosella. Ja aina mul tulee olo et vihjaileeko että mä kelpaisin hälle kun oon nuorempi.

Vähän jo suututtaakin, se ei oo mikään komeakaan ja en ota miestä joka ei miellytä omaa silmää. Vaikka se ei olekkaan se tärkein asia, mut miten voi seurustella ihmisen kanssa joka näyttää rumalta omasta mielestä..

Se nykyään laittelee lähes päivittäin niinkuin hetki sitten, viestiä ja kyselee kuulumisia vaikka tietäähän hän kun eilen käytiin lenkillä. Pakko lopettaa lenkkeilytkin koska itteä häiritsee niin paljon se ajatus että hän ehkä haluaa jotain enemmän....

On vaikea sanoa toiselle, että älä koske muhun, kun se kosketus on kuitenkin (olevinaan) viatonta, miks sellanen herättää heti niin suurta vastenmielisyyttä...mutta jos yritän jotain viestinä laittaa ja tehä selväks...mut on tosi vaikee ilman että loukkaa toista.

Vierailija
30/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, teidän rohkaisemana laitoin viestiä, että toivon ettei hän oikeasti kuvittele että meil olis tai tulis mitää juttua. Että oon ehkä kiinnostunut yhest tyypist mistä en nyt puhu sen enempää..

Varmaan kiva sellasen rakastuneen ukon tipahtaa sieltä pilvilinnoistaan ja haaveistaan alas. Karuun todellisuuteen, että hän ei nyt naista tuu saamaan. Ap

Vierailija
31/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa rakkaat palstalaiset, miten nyt voisi lähestyä sitä josta oikeesti oon kiinnostunut, niin ettei hän lähe karkuun...en osaa miehiä iskee ja oikeastaan toivoisin että tuo tyyppi lähestyisi mua, mutta kun se ei sitä tee...ap

Vierailija
32/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa rakkaat palstalaiset, miten nyt voisi lähestyä sitä josta oikeesti oon kiinnostunut, niin ettei hän lähe karkuun...en osaa miehiä iskee ja oikeastaan toivoisin että tuo tyyppi lähestyisi mua, mutta kun se ei sitä tee...ap

Jos se olisi sinusta kiinnostunut, niin kaipa se olisi jo tarttunut niihin illanviettokutsuihin. Vai onko niin, ettei tuo kaverisi ole oikeasti häntä kutsunut mukaanne, vaan vain väittänyt, että tuolla kiinnostavalla on jotain muita menoja?

Vierailija
33/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun itse olin vielä uskossa niin miesten kosketukset ahdisti ja tuntui sopimattomilta. Nyt ymmärrän että se on ihan normaalia.

Etkö siis enää oo uskossa? Mulle ois eri asia jos tunne olis molemmin puolista, ei pieni kosketus haittaisi. Mutta tää tyyppi ei tod oo sellanen..

Myöskin odotan uskovalta enemmän kuin uskomattomalta. Mua on muutamia vuosia sitten eräs toinen uskova tyyppi ruvennu hiplaamaan kesken kokouksen. Oon ollut tosi sellanen ujo, enkä silloin uskaltanut herättää huomiota niin lähdin vain äkkiä pois toiseen paikkaan istumaan, minne tää kourija tuli sitten perässä..mut se olikin vähän päästään vajaa, ei ehkä sellanen normaali. Kerroin sillon tosin yhdelle toiselle vanhemmalle ukomle kun olin niin järkyttynyt, hän vaan vähän naureskeli asialle....

Ap

Ap

Ja näistä huolimatta odotat uskovalta enemmän kuin uskottomalta? Tyttöparka. Usko ei tee kenestäkään parempaa, sen hunnun voi ottaa kuka tahansa kantaakseen.

Vierailija
34/34 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku meni hyvin, mutta sitten taas liian paljon yksityiskohtia..menin vessaan itkemään....

Nuo aina tekevät sinusta tunnistettavan :)

Ei jatkoon. Karsi nuo hörhelöt pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä