Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tekis mieli lähettää miehelle ilkeä tekstari...

Vierailija
24.03.2006 |

lähti kavereidensa kanssa TAAS baariin. Oli viime vklp:na, viime viikon ke, ja ties kuinka usein ennenkin sitä. Ei KOSKAAN pyydä minua mukaan, minä kyllä saan sitten itsekin mennä miten tahdon. Ei vaan voimat riitä öiden takia; oonko kaks kertaa talven aikana ollut missään. Ja toinen niistä äitin kanssa elokuvissa.. Hoh hoijaa, ei lujaa mene. Aina, jos mennään miehen kans kaksin jonnekin, niin aloite tulee minun puoleltani.

Nyt lähtivät tanssiravintolaan, mieheni ei muuten IKINÄ pyydä minua tanssimaan. Ei tanssi hyvin, en tiedä hakeeko muita naisia. Tuskin, mutta mistäs sen tietää. Aina minä saan pyytää siis tanssimaankin.

Tekis mieli lähettää joku ilkeämielinen viesti, että " pitäkää nyt hauskaa, kai se kotiolot voittaakin kun on mieluisampaa seuraa ja yks parhaista bändeistä soittamassa." Masentaa. Huomenna se on sit taas ihan poikki ja valittaa että oivoi kun väsyttää. Ei sentään juo, eli ei oo krapulainen. Oonko katkera säälittävä ämmä jos lähetän sille viestin... En kieltänyt lähtemästä, mutta ei mieskään kysynyt haittaako mua että hän haluais mennä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkeasti yksinkertaistettuna.

Vierailija
22/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se nyt ole selvää. Häpeää kai sua kavereidensa silmissä, mitähän pahaa on susta niille juorunnu? Toisekseen vois tulla baarissa ikäviä tilanteitä kun toiset tutut naiset tulis ihmettelemään sua, et kukas naikkonen tää on!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisen kanssa olemaan, mitä iloa on tuollaisesta äijästa. kyllä sen nyt tietää mikä on homman nimi jos elämä on tuollaista. Kuinaka olet mennyt tehtailemaan lapsia tuollaisen miehen kanssa? Tyhmä olet, kuinka kauan annat tyhmyytesi jatkua?

Vierailija
24/25 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vois omat lapset vähempää kiinnostaa! En ymmärrä kuka hullu haluaa tollasia äijiä lapsensa isäksi?

Vierailija
25/25 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pitää vaimoaan vain itsestäänselvänä kodin- ja jälkeläistensä hoitajana. Hän ei arvosta sinua, eikä välitä sinustä - pätkääkään, ei ole kiinnostunut sinusta, ei rakasta sinua...

Ainoa mikä sinussa häntä kiinnostaa on se että pyörität käytännön elämää, siivoat, laitat ruokaa, peset pyykkiä, olet kulissi, edustat sukulais ym. vierailuilla, mutta muu ei kiinnosta. Ja olet vielä sen verran helppo nakki ettet edes ymmärrä laittaa hanttiin! Mitä muuta mies vois toivoa - saahan täyshoidon lisäksi juosta jatkuvasti kavereiden kans baareissa muita naisia iskemässä.