tekis mieli lähettää miehelle ilkeä tekstari...
lähti kavereidensa kanssa TAAS baariin. Oli viime vklp:na, viime viikon ke, ja ties kuinka usein ennenkin sitä. Ei KOSKAAN pyydä minua mukaan, minä kyllä saan sitten itsekin mennä miten tahdon. Ei vaan voimat riitä öiden takia; oonko kaks kertaa talven aikana ollut missään. Ja toinen niistä äitin kanssa elokuvissa.. Hoh hoijaa, ei lujaa mene. Aina, jos mennään miehen kans kaksin jonnekin, niin aloite tulee minun puoleltani.
Nyt lähtivät tanssiravintolaan, mieheni ei muuten IKINÄ pyydä minua tanssimaan. Ei tanssi hyvin, en tiedä hakeeko muita naisia. Tuskin, mutta mistäs sen tietää. Aina minä saan pyytää siis tanssimaankin.
Tekis mieli lähettää joku ilkeämielinen viesti, että " pitäkää nyt hauskaa, kai se kotiolot voittaakin kun on mieluisampaa seuraa ja yks parhaista bändeistä soittamassa." Masentaa. Huomenna se on sit taas ihan poikki ja valittaa että oivoi kun väsyttää. Ei sentään juo, eli ei oo krapulainen. Oonko katkera säälittävä ämmä jos lähetän sille viestin... En kieltänyt lähtemästä, mutta ei mieskään kysynyt haittaako mua että hän haluais mennä.
Kommentit (25)
Ja anteeksi vaan kyllä sen kaikki tietää miksi niissä juostaan...
Tyyliin minä tahtoisin konserttiin, he baariin. En viihdy kapakoissa, ja he taas eivät osaa kuvitellakaan tulevansa minun kanssani. Yksi kavereistani on ennen harrastanut samoja kuin minä, mutta nyt hän on hautautunut niin kotiinsa ja omaan lörpsähtäneeseen itseensä, ettei voi lähteä minnekään viihteelle kun tuntee itsensä läskiksi... Mikä syy...
Miestä ei huvita pyytää, kun tuntuu että on muutenkin itsestään selvää ettei sitä huvita mun kanssa minnekään mennä. Viimeset varmaan 5 kertaa kun ollaan oltu jossain niin että mäkin oon ollut samassa porukassa, niin mies on ollut tosi pahalla päällä. Kai se sitten siitä johtuu ettei halua mun kans vapaa-aikaansa viettää. Ei kyllä vietä muutakaan aikaa.
Mutta en minä ihan tätä tarkoittanut, että vaan kavereidensa kanssa ja koko ajan...
Vierailija:
Jos tuo mieltäsi loukkaa. Ei kai sinun tarvitsen tyytyä tuollaiseen kohteleen! Aikamoinen kynnysmatto olet kun et ole jo suoria sanoja sanonut. Aika usein käy miehesi baareissa. Ja anteeksi vaan kyllä sen kaikki tietää miksi niissä juostaan......
itte samaan kapakkiin. Oisin niinkuin en tuntis koko äijää, hakisin muita tanssimaan ja pitäisin hauskaa.
Näkispä äijäkin.
Mies on huomenna niin väsynyt, ettei hän mistään keskustele, ja sitäpaitsi ollaan menossa kyläilemään päivällä lasten kanssa ja illalla koko perheenä... Ei ole keskustelutilaisuuttakaan ennen kuin illalla. Ja sitten hän nukahtaa kesken kaiken. On kehittänyt siitä itselleen oikein keskustelustrategian. Aika tehokas tapa saada toinen sekoamaan; nukahtaa kesken jonkin toisen mielestä kipeän ja tärkeän.
Vierailija:
itte samaan kapakkiin. Oisin niinkuin en tuntis koko äijää, hakisin muita tanssimaan ja pitäisin hauskaa.
Näkispä äijäkin.
mutta kannattaisi vaikka huomenna jo kertoa miehelle, että toivot hänen olevan enemmän kotona. Ja että haluaisit teidän viettävän enemmän aikaa yhdessä, tekevän jotain kivaa arjen keskellä.
Miehet on yleensä vähän semmoisia pässinpäitä, ettei oikeesti tiedä mitä meidän naisten päässä liikkuu jollei suoraan sanota. Pitää oikeesti välillä vääntää vähän rautalangasta. Miehesi ei ehkä todella tuu vain ajatelleeksi että hänen menemiset vaivaa mieltäsi, etenkin jos joskus olet sanonut että " mene vain" . Joten kerropas hänelle ihan suoraan mitä haluat.
tollasta välttelyä, baarissa juoksemista, selvinpäin kumminkin, mitä se sieltä hakee?
vai onko baarissa laisinkaan?
Mies juoksee baareissa ja täällä vain ruikutat. Huolestuttaa tuo kyllä kovasti kun ei halua sinua mukaasi. Eli silloin on kyllä aika tavalla salattavaa. Kai nyt tuon ymmärrät. Tai oletko niin ruma että häpeää sinua?
Toisaalta, porukka jossa se kulkee on sellainen, että voin vähän tarkistella menemisiä toisten miesten vaimoilta, ja jutut tuntuu täsmäävän. Ja kyseinen naisväki on sen verran sisäänpäinlämpiävä piiri että uskon että saisin tietää, jos he jotain tietäisivät.
Mies on aina ollut raitis, joten sekään ei oikein selitä mitään että on selvin päin. Mut tuntuuhan tää aika typerältä. Ja on mullekin tullut mieleen, että mikäköhän juttu on kyseessä - tosin miesporukka on aina vakio, ja uskoisin siihenkin, että jollakin 3-4 hengen porukasta on jotain sutinaa ja muut käy ihan sen siivellä ja suojellakseen sitten porukalla. Tosin mistäs sen tietää vaikka se joku olis mun mies.
Vierailija
:
tollasta välttelyä, baarissa juoksemista, selvinpäin kumminkin, mitä se sieltä hakee?
vai onko baarissa laisinkaan?
kiitos piristyksestä. Mutta sama on tullut mieleen mulle ja muillekin naisporukalle, kun ovat todenneet etti miehet halua meitä mukaansa. Että mieskööri ei halua näyttää että vaimot on kotona olemassa...
Vituttaa, kun viime vklp muut miehet oli vaimoineen, mutta mä en päässyt, niin siltikin vaan mun miehen piti lähteä kans. Olis ollu kotona lasten kanssa, mutta ei, vaan piti pyytää hoitaja ja mennä - niinku ei just sen viikon ke olis ollut.
Ovatko muut sitten sinkkuja? Tai mitä tuollainen ukkorypäs sitten aina keskenään baareissa juoksee. Yleensä sitä keksitään muuta touhua jos todella on kumppaneihinsa sitoutunut ukkoryhmä. Miten voit vain miettiä uskallanko lähettää yhden tekstiviestin? Itse olisin lähettänyt aikoja jo. Ja olisi saanut kuulla kunniansa ennen lähtöäänkin!
Vierailija:
Ovatko muut sitten sinkkuja? Tai mitä tuollainen ukkorypäs sitten aina keskenään baareissa juoksee. Yleensä sitä keksitään muuta touhua jos todella on kumppaneihinsa sitoutunut ukkoryhmä. Miten voit vain miettiä uskallanko lähettää yhden tekstiviestin? Itse olisin lähettänyt aikoja jo. Ja olisi saanut kuulla kunniansa ennen lähtöäänkin!
Mutta jotain salattavaa hänellä selvästi on, kun noin toimii.
Olen huomannut että se ei aina tapahdu itsestään. Joskus on vaan sanottava miten asiat on. Tai sitten vaan katselet tuollaista. Olen sen huomannut mitä enemmän sallii niin sitä enemmän mennään jne...
ei ikinä pyydä minua tanssimaan, menee aina kysymättä että onko se minulle ok. Ei tarvitsisi isoa muutosta käytökseen, kun saisi mennä hyvillä mielin - ja minäkin saisin olla hyvällä mielellä.
Vierailija:
Olen huomannut että se ei aina tapahdu itsestään. Joskus on vaan sanottava miten asiat on. Tai sitten vaan katselet tuollaista. Olen sen huomannut mitä enemmän sallii niin sitä enemmän mennään jne...
Saa mennä, ei saa mennä. Millä tyylillä saa mennä. Jos ei halua julkisesti kanssasi esittäytyä niin on outoa todellakin. Mutta mitä rutiset kun et itsekään tiedä mitä haluat. Saa kuvan kirjoituksistasi että oamkuvasi on jotenkin hukassa.
Jätkä kun tietää että sut voi vapaasti päästää baanalle kun tuskin kuitenkaan menet. Jos menisit sen 2xviikossa ravinteliin niin varmaan alkais äijä urputtaa!
Älä tuhlaa rahojas tekstiviesteihin, ei ole sen arvosta. Toivottavasti et ainakaan passaa ukkoa mitenkään. Mulla loppuis ainakin äijän vaatteiden pesu, ruoan laitto/tarjoilu hänelle ja siivoaminenkin saattais jäädä viikonloppua kohti vähiin. Jos on paikka minne häipyä, esim. äitisi luokse niin minä ainakin ottaisin ja viettäisin viikonloppuni siellä kertomatta miehelle mitään ja laittaisinpa vielä kännykän kiinni tai en ainakaan vastais. Tollanen äijä pitää laittaa kuriin, ei elämä muuten tollasen turhimuksen kanssa suju. Iso potku perseelle ja pihalle vaan, sanon minä!!
Jos tuo mieltäsi loukkaa. Ei kai sinun tarvitsen tyytyä tuollaiseen kohteleen! Aikamoinen kynnysmatto olet kun et ole jo suoria sanoja sanonut. Aika usein käy miehesi baareissa. Ja anteeksi vaan kyllä sen kaikki tietää miksi niissä juostaan......