Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro mitä tuntemattomat lapset ovat tulleet sinulle kommentoimaan ?

Vierailija
27.04.2017 |

Muistan kun rokahtavalta kaveria oli pikkulapsi kiertänyt ympäri ja kysäissyt: missäs se sun häntä sitten on?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa kiva... Saako sitä silittää?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin eteisessä: "Miks sulla on hame päällä?"

(olen nainen)

Vierailija
4/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kun moottoripyöräpoliisi esitteli pyöräänsä lapsille. Pieni poika tarttui radiopuhelimeen ja sanoi siihen: kuuleeko Jaska, täällä paska. Poliisi suuttui.

Vierailija
5/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä näytti kerran pojan edessä tönijälleen etusormea johon poika opastamaan: Iti se oli väälä sormi!

Vierailija
6/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodin eteisessä: "Miks sulla on hame päällä?"

(olen nainen)

Sukupuolineutraalius :)!

Vierailija
7/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja joku pikku tyttö huusi kovaan ääneen että "ÄITI MIKS TOI TÄTI ON SYÖNY LIIKAA KUN ON NIIN LIHAVA??????" sillee kiva... Teki mieli huutaa sille äpärän äidille että mitä siel kotona opetetaan kun lapset saa huudella tollasia. Jos olisin ollut vaa läski enkä raskaana niin olisin voinu loukkaantuakkin aika pahasti. En siksi että lapsi puhuu tollasia vaan siksi että sille on kotona opetettu ensinnäkin että tuntemattomille voi huudella mitä sattuu ja että lihavuus on kamala hirveä asia ja lihavaksi tulee vain ja ainoastaan syömällä liikaa. Varmaan on äiti ruokapöydässä sanonu lapselle että "älä sitten syö toista puolikasta perunaa kun sinusta tulee sitten lihava"

Vierailija
8/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä näytti kerran pojan edessä tönijälleen etusormea johon poika opastamaan: Iti se oli väälä sormi!

Solmi ei sormi siis :)!

Vierailija
9/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin yhden poikamme luokkakaverin äidin kanssa kävelytiellä kun satuimme vastakkain. Hänellä on ihan napero rattaissa, mulla meidän koira Bichon Frise hihnassa. Yhtäkkiä se pikkuinen kommentoi että "toooosi pieni lammas".

Vierailija
10/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- anna mullekin karkkia

- onko sulla poikakaveria

Aika helpolla oon päässyt :D

Vierailija
11/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin yhden poikamme luokkakaverin äidin kanssa kävelytiellä kun satuimme vastakkain. Hänellä on ihan napero rattaissa, mulla meidän koira Bichon Frise hihnassa. Yhtäkkiä se pikkuinen kommentoi että "toooosi pieni lammas".

Ihana :D

Vierailija
12/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikello soi ja takana oli pikkutyttö kysymässä, onko minulla koiraa. Olisi halunnut silitellä ja ulkoiluttaa. Oli lähes vihainen, kun sanoin, että ei ole. Tivasi vain, että no miksi sinulla ei ole koiraa? Näin koiran tulevan tänne. Viittoilin naapureita, joilla tieisin olevan koiria - en tiedä kävikö koiratuskaansa heillä lievittämässä.  Aika hauska tyttönen. Ei olen näkynyt toista kertaa.

Vierailija
13/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vihaan kun joudun tilanteeseen jossa lapset tulee puhumaan mulle. Lapset on niin ahistavia ja tyhmiä. Miten niiden kanssa pitäis kommunikoida ku ei ne tajua kummiskaa mitä sä sanot. 

Vierailija
14/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhaaa muistin kun ulkolutin kissaani jolla oli villapaita , selllainen kaksiosainen että ensin kaulanympäri osa ja keskiosassa myös osa . Vastaan käveli äidin kanssa pikkutyttö joka tiirasi kissaa ja hihkaisi:

- Äiti äiti tuolla kissalla on toppi!

Vierailija
15/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nätti täti" (ennen)

"Varokaa mammaa!" (nyt, kun kävelin kovaa vauhtia koululaisryhmää vastaan)

Vierailija
16/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovikello soi ja takana oli pikkutyttö kysymässä, onko minulla koiraa. Olisi halunnut silitellä ja ulkoiluttaa. Oli lähes vihainen, kun sanoin, että ei ole. Tivasi vain, että no miksi sinulla ei ole koiraa? Näin koiran tulevan tänne. Viittoilin naapureita, joilla tieisin olevan koiria - en tiedä kävikö koiratuskaansa heillä lievittämässä.  Aika hauska tyttönen. Ei olen näkynyt toista kertaa.

Mä oisin käskeny painumaan vittuun... Ja sit oisin varottanu koirallisia naapureita että joku kakara haluu pölliä niiden koirat.

Vierailija
17/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti/isi katso, kuinka lyhyt aikuinen! Katso nyt! Hei, katso nyt kuinka pieni aikuinen tuossa on", huutavat monet lapset nähdessään minut ja kun vanhemmat eivät ole huomaavinaan lapsen osoittavan minua ja tämän huutoa, niin lapsi vain jatkaa ja jatkaa huutamista että kaikki lähistöllä varmasti kuulevat ja kääntyvät tuijottamaan minua. Arvatkaa vain, että rasittaako tämä minua. Miksi sille lapselle ei voi vain sanoa, että "Niin on, koska ihmisiä on eri kokoisia, osa on pieniä, osa isoja" eikä antaa lapsen kiljua naama punaisena sitä että minä olen kääpiö?

Vierailija
18/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle, mutta olin bussipysäkillä kun pikkutyttö ihmetteli goottityttöä (sellaista viktoriaaniseen tyyliin pukeutunutta) ja sanoi sitten äidille:"Kato äiti, KUNINGATAR!"

Vierailija
19/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle, mutta olin bussipysäkillä kun pikkutyttö ihmetteli goottityttöä (sellaista viktoriaaniseen tyyliin pukeutunutta) ja sanoi sitten äidille:"Kato äiti, KUNINGATAR!"

Ihana :D

Vierailija
20/34 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 152cm paino 45kg kirjoitti:

"Äiti/isi katso, kuinka lyhyt aikuinen! Katso nyt! Hei, katso nyt kuinka pieni aikuinen tuossa on", huutavat monet lapset nähdessään minut ja kun vanhemmat eivät ole huomaavinaan lapsen osoittavan minua ja tämän huutoa, niin lapsi vain jatkaa ja jatkaa huutamista että kaikki lähistöllä varmasti kuulevat ja kääntyvät tuijottamaan minua. Arvatkaa vain, että rasittaako tämä minua. Miksi sille lapselle ei voi vain sanoa, että "Niin on, koska ihmisiä on eri kokoisia, osa on pieniä, osa isoja" eikä antaa lapsen kiljua naama punaisena sitä että minä olen kääpiö?

just tää että lapsille ei opeteta että ihmisiä on eri kokosia, näkösiä, värisiä ja vaikka mitä eikä kaikkea tarvii ihmetellä. sama ku tuon raskaana olleen kommentti että oli lapsi kommentoinut lihavaksi kovaan ääneen. tottakai lapset ihmettelee kaikkea uutta ja sillai mutta jos opetetaan että kaikki erilainen ei ole ihmeellistä niin ei tulis tälläsiä tilanteita. muutenkin lapsille vois opettaa sitä äänenkäyttöä ettei kaikkea tarvii aina huutaa. vihaan vanhempia jotka antaa lastensa huutaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi