Rupesin kannattamaan Halla-ahoa ihan sen takia, että ottaa päähän tuo puolue-eliitin lobbaus Terhon puolesta
Tuo ministerinpaikkakin junailtiin ihan siksi, että Terho saataisiin sen avulla puheenjohtajaksi.
Kommentit (9)
Perussuomalaiselle aatteelle olisi kyllä kannatusta Suomessa, mutta tuo tunarointi rupeaa ns. ottamaan päähän. Se oikeusministerin salkun vaihtaminen huuhaaministeriin oli jo aika pohjanoteeraus.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiselle aatteelle olisi kyllä kannatusta Suomessa, mutta tuo tunarointi rupeaa ns. ottamaan päähän. Se oikeusministerin salkun vaihtaminen huuhaaministeriin oli jo aika pohjanoteeraus.
Perussuomalaiseen aatteeseen kuuluu että ajetaan vain ja ainoastaan veroparatiiseissa toimivien monikansallisten suuryritysten etua. Miksi luulet että sellaisella aatteella olisi kannatusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiseen aatteeseen kuuluu että ajetaan vain ja ainoastaan veroparatiiseissa toimivien monikansallisten suuryritysten etua. Miksi luulet että sellaisella aatteella olisi kannatusta?
Löytyykö tämä ihan heidän puolueohjelmasta?
persujen aatteeseen kuuluu ainoastaan se että ajetaan vain soinin etua että se saa hieroa persettään ministeriauton takapenkkiin
kaikki muu on uhrattu tälle kuningasajatukselle
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiselle aatteelle olisi kyllä kannatusta Suomessa
Perussuomalainen aate, mitä se on? Mamut ja pakkoruotsi pois. Kaikki muut asiat on ihan sama.
Olen haistanut halla-ahon pikkupoikamaisesta kiusaamista ja syrjimistänmyös muiden hallituspuolueiden eliitin osalta jo aiemminkin.
Vaikka itse olen poliittiselta kannaltani ja mielipiteiltäni lähes halla-ahon vastakohta, tämä nostaa kyllä pisteitä silmissäni.
Ilmeisesti PS-eliitti ei tätä tajua.
Vain se että salkku löytyy ratkaisee. Sillä mikä se on ei ole väliä. Valta on kyllä sokaissut persu-eliitin. Toivottavasti Halla-aho muuttaa menon.
Persueliitti juhli saadessaan Eurooppaministerin salkun, älykääpiöt eivät tajunneet että se salkku oli jo persuilla! Toivottavasti Halla-ahosta tulee perussuomalaisten seuraava puheenjohta ja antaa kenkää koko tunaroivalle eduskuntaryhmälle.