Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 3v miettii; kevätromantiikkaa

27.04.2017 |

Olin tulossa koulutustilaisuudesta räntäsateessa Lidlin tuulitakki päällä ja näin että bussipysäkillä oli toppatakkinen hahmo, jonka pää oli peitossa, mutta jostain ajattelin sen olevan nainen.

Kun tulin lähemmäksi, näin että se oli nuorennäköinen nainen, jonka punertavat hiukset harottivat hupun alta ja hän hymyili minulle virnuilevasti. Katsoin häneen kahden intensiivisen silmäyksen ajan yrittäen saada tietoa hänen ajatuksistaan ja sitten käänsin katseeni maahan ja suljin silmäni vähäksi aikaa haluten muistaa ne hyvät katsaushetket pilaamatta niitä epävarmojen signaalien tallentumisella mieleen.

Minulle tuli tuosta naisesta mieleen eräs nainen, joka oli useita vuosia sitten kesäyliopiston kurssilla kanssani ollessani vielä virallisesti nuorison edustaja. Hän hämmensi tavaroitani ilman lupaa ja juttelimme perusystävällisesti. Jostain syystä hän myös sitten lähti tunnilta ennen loppua ja selittämättä miksi. Kuitenkin kun kerroin tästä toisella palstalla, moni oli jostain syystä sitä mieltä, että minä jotenkin mokasin tai että tuo nainen olisi ollut minulle oikea, vaikka hän ei edes ollut siellä oppitunnin loppuun asti. Ehkä se tulkinta johtui siitä vihkoni räpläämisestä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tytön tunnilta lähdöllä ei ollut mitään tekemistä kanssasi. Yleensä kun on ihmissuhde, oli se minkälainen tahansa, niin toisen aivoitukset selvitetään keskustelemalla, ja jos se ei ole mahdollista, sitten yritetään eleistä ymmärtää. Sinun tekstejä lukiessa tulee sellainen tunnelma että elät kokonaan mykässä maailmassa, jossa yrität tulkita toisten eleitä ja ilmeitä. Eikä sekään ole hesburgerin takia sulle luultavasti kovin helppoa. Oletko ikinä ajatellut että hommaisit itsellesi hesburger-tyttöystävän?

En käy ikinä kahviloissa enkä pikaruokapaikoissa.

Miksi et? Nettideitti-ilmoitukseen että minulla on hesburger. Joku samanlainen voi vastata tai joku hoivavietillinen tai kokemusta aiheesta omaava. Oikeasti. Jos et ole pyrkinyt löytämään samanlaista tyttöystävää, selitä miksi et.

Voit ehkä tarkoittaa hyvääkin, mutta oikea ja vastuuntuntoinen asiantuntija ei käyttäisi aspergerista tuollaista pilkkanimitystä. Sen takia neuvosi ei ole kovin vakavasti otettava ja kyseenalaiseksi jää, josko oikeasti tiedät mitään aspergerista.

No minä en käytä pilkkasanaa vaan yritän välttää viestin poistamisen asiattomana käyttämällä mahdollisesti poistolistalla olevaa sanaa. Mutta vastaatko kysymykseen? Mun nähdäkseni tämä toimintatapa on sulle OIKEASTI ainoa mahdollisuus. Eli joko asperger-tyttöystävän löytäminen tai jonkun joka ymmärtää muusta syystä oireyhtymääsi. Olet jo 29+3 vee. Voitko väittää että on mennyt tähän asti kovin hyvin tällä rintamalla?

Sama kuin rajoittaisi etsinnät naisiin, joilta nousee penkistä yli 100kg. En aseta itselleni tuollaisia keinotekoisia rajoituksia, jotka vain huonontavat mahdollisuuksia onneen. Joka vuosi olen entistä vahvempi, sosiaalisempi, kiinnostavampi yms.

What? Huonontaa mahdollisuuksia onneen, kun viimeinkin yrittäisit etsiä tyttöystävää jolla olisi edes jotain edellytyksiä ymmärtää käytöstäsi ja ajattelutapojasi.... Vaikka olet omasta mielestäsi kuinka joka vuosi entistä vahvempi, sosiaalisempi ja kiinnostavampi, et ymmärrä ollenkaan kuinka kaukana olet edelleen sellaisesta joka voisi tavisnaiseen vedota. Mun mielestä kirjoitit ihan muutaman viikon sisään ideastasi kysyä taas jotain naista kanssasi eläinkauppaan. Et siis ole millään tavalla ottanut opiksesi edes tuota, että 29+3v miehen ei kannata pyytää potentiaalista treffikumppaniaan eläinkauppaan jos haluaa tämän kanssa edetä, paitsi jos tämä on 15 vee, ja sen ikäisiähän et yritä treffailla, ETHÄN?

Ohis, sovittiin kerran opiskeluaikaisen heilan kanssa paikallinen eläinkauppa treffien aloituspaikaksi kun molemmilla oli sieltä ostettavaa. Mutta jos joku yli 30v mies pyytäisi nyt eläinkauppaan ihan varsinaisille treffeille niin juoksisin karkuun. :D

Tässä on ap:lle tavallisen naisen reaktio eläinkauppaan pyytämisiin. Varsinkin kun ehdotus esitetään yökerhossa. On ihan hassua että pelkäät haun suuntaamisen neurologisesti enemmän itseäsi muistuttaviin rajaavan mahdollisuuksiasi, kun itse rajoitat mahdollisuutesi miinusmerkkisiksi eläinkauppahöpinöilläsi, siitä huolimatta että sinulle kerta toisensa jälkeen kerrotaan että ei sitä eläinkauppaa.

Vierailija
22/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä sitä otsikossa mainittua "kevätromantiikkaa" oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöksy Kallaveteen.

Vierailija
24/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa huolestuttaa että ketä nää +1v +2v +3v lapset on tällä palstailijalla? 

Vierailija
25/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa huolestuttaa että ketä nää +1v +2v +3v lapset on tällä palstailijalla? 

No ei sillä ole lapsia. :D Ei ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa. Normaalia olisi kirjoittaa Mies 32 v, mutta tuohan nyt ei olekaan normaali. Ei sinne päinkään.

Vierailija
26/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ON kaljatölkkiä suuteleva kilttimies! Ihan samanlainen maalailevan pateettinen kirjoitustyyli.

Mitä mahtipontista tuossa kirjoitustyylissä muka on?

Vierailija
27/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sulla ei siis ole 3-vuotiasta lasta siinä kanssas kirjoittelemassa?

Ei, syy tuolle on se että 29v+3v näyttää ikioman palstahullumme mielestä nuoremmalta kuin 32v.

Syy ei ole se, vaan Mies 29v. aloitti palstailun tuon ikäisenä ja nyt aina vuoden vanhetessaan hän lisää numeroita perään, jotta hänet kuitenkin edelleen tunnistettaisiin.

Vierailija
28/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ON kaljatölkkiä suuteleva kilttimies! Ihan samanlainen maalailevan pateettinen kirjoitustyyli.

Nyt tarkkuutta; kilttimiestarinoita tehtaileva ei ole itse kilttimies, tuskin mies ollenkaan. Oman näkemykseni mukaan kyseessä on jännänainen.

Vierailija
29/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tullut surullisia tajuamishetkiä naisten tekemistä lähestymisyrityksistä 5-10v sitten. Ei vaan tajunnut niitä silloin

Vierailija
30/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin missä sitä otsikossa mainittua "kevätromantiikkaa" oli?

Mies 29 + 3v. ruiskutti kevätsateet housuihinsa ajatellessaan kyseistä naista. Kevätromantiikkaa kerrakseen.

Vierailija
31/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa katselemasta punapäitä. Ovat tunnetusti äksyjä, ärsyttäviä ja luotaantyöntäviä plus alapääkarvoitus kuvottavan näköistä.

Blondeilta esimerkiksi irtoaa helpommin.

Vierailija
32/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, syy tuolle on se että 29v+3v näyttää ikioman palstahullumme mielestä nuoremmalta kuin 32v.

Syy ei ole se, vaan Mies 29v. aloitti palstailun tuon ikäisenä ja nyt aina vuoden vanhetessaan hän lisää numeroita perään, jotta hänet kuitenkin edelleen tunnistettaisiin.

Ennen vanhaan naiset eivät koskaan täyttäneet kolmeakymmentä. Nykyään on tasa-arvo ja miehilläkin on siihen oikeus. N

Vierailija
33/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta toinen syy tuolle plussalle oli se että kolmosella alkava luku näyttää liian vanhalle. Ja... hetkonen, eikös tuon nimimerkki ollut alunperin Mies 28v vai muistanko väärin?

Vierailija
34/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea joka tapauksessa syntymäpäivän johdosta!

Vierailija
35/42 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta toinen syy tuolle plussalle oli se että kolmosella alkava luku näyttää liian vanhalle. Ja... hetkonen, eikös tuon nimimerkki ollut alunperin Mies 28v vai muistanko väärin?

Mielestäni on aina ollut 29v. Täällä tosin pyörii paljon Mies 28-vuotiaitakin.

Voi tosin olla että Mies 29v oli aikaisemmin 28v, mutta vasta 29-vuotiaana alkoi tehtailla nimikkoketjuja jne.

Vierailija
36/42 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin minulla oli mielesä laittaa ketjun nimeksi "suomalaista kevätromantiikkaa", mutta se kuulosti jotenkin liian rasistiselta, kliseiseltä ja muutenkin negatiiviselta.

Viime yönä näin unta, jossa eräs etäisesti tuntemani harrastusta vetänyt nainen käveli kaverinsa kanssa polulla ja näin heidät. Nainen oli tavallista säteilevämpi, kuin se olisi hänen hehkein päivänsä, ja hymyili nähdessään minut. Aloimme jutella ja nainen yllättyi iästäni. Luulen että hän olisi ehkä 23 tai sitä luokkaa.

Kun kävelimme lisää, kaveri ehkä haihtui kuvioista ja välillä päämme koskettivat toisiaan ohuen pipokankaan läpi kun kallistimme niitä ihan vähän ilman että kukaan ei huomaisi. Se oli hyvä tunne ja sanoja ei siinä tarvittu.

Valitettavasti kaikki hyvä loppuu aikanaan ja sitten heräsin ja kävin kaupassa, jossa kassalla oli takanani joku sympaattisen näköinen nainen, joka osti sipsejä ja dippiä. Ajattelin että ehkä hänkin on vähän yksinäinen ja että ehkä meillä olisi sama matka ja voisin ehdottaa eläinkaupassa käyntiä yhdessä, mutta luin ilmoitustaulua pitkään ja nainen oli kerennyt mennä.

Vierailija
37/42 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä aloitti olemalla mies 28, sitten mies 29 ja sitten Peter Pan kieltäytyi siirtymästä nuoruudesta aikuisuuteen ja jäi ikuisiksi ajoiksi eläinkauppaan.

Vierailija
38/42 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin minulla oli mielesä laittaa ketjun nimeksi "suomalaista kevätromantiikkaa", mutta se kuulosti jotenkin liian rasistiselta, kliseiseltä ja muutenkin negatiiviselta.

Viime yönä näin unta, jossa eräs etäisesti tuntemani harrastusta vetänyt nainen käveli kaverinsa kanssa polulla ja näin heidät. Nainen oli tavallista säteilevämpi, kuin se olisi hänen hehkein päivänsä, ja hymyili nähdessään minut. Aloimme jutella ja nainen yllättyi iästäni. Luulen että hän olisi ehkä 23 tai sitä luokkaa.

Kun kävelimme lisää, kaveri ehkä haihtui kuvioista ja välillä päämme koskettivat toisiaan ohuen pipokankaan läpi kun kallistimme niitä ihan vähän ilman että kukaan ei huomaisi. Se oli hyvä tunne ja sanoja ei siinä tarvittu.

Valitettavasti kaikki hyvä loppuu aikanaan ja sitten heräsin ja kävin kaupassa, jossa kassalla oli takanani joku sympaattisen näköinen nainen, joka osti sipsejä ja dippiä. Ajattelin että ehkä hänkin on vähän yksinäinen ja että ehkä meillä olisi sama matka ja voisin ehdottaa eläinkaupassa käyntiä yhdessä, mutta luin ilmoitustaulua pitkään ja nainen oli kerennyt mennä.

Ja tämähän oli vitsi, olihan?

Vierailija
39/42 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämähän oli vitsi, olihan?

Miksi olisi?

Vierailija
40/42 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mmitä? Tajusiko kukaan tuosta aloituksen hölynpölystä mitään?