Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posti hukkasi kuoren jossa oli 1000e minulle

Vierailija
26.04.2017 |

Tätini lähetti minulle kirjeen Ruotsista 3 viikkoa sitten. Kuoressa oli 2kpl kaksipuolista korttia sisätysten jonka sisään teipattu 2kpl 500e seteliä lahjana minulle. Tiedän kuinka helvetin typerää on lähettää rahaa postissa mutta 87v tätini teki niin silti.
Hän lähetti samalla kerralla myös toiselle sukulaiselle tänne Suomee vastaavan kirjekuoren missä oli rahaa, joka tuli 2arkipäivässä perille vastaanottajalle. Itse en ole edelleenkään saanut kirjettä.
Onko mitään keinoa saada kirjettä enää perille tai tahoa jonka avulla edes yrittää selvittää minne kirje joutui?

Asun yksin ja olen ollut kuukauden lomalla joten ollut aina kotona postin tullessa eli kukaan ei ole täällä päässä päässyt kirjettä ottamaan huomaamattani mikäli se oltaisiin minulle jaettu.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tappouhkaus Postiin.

Vierailija
2/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan lähetti.

Vierailija
4/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, todella uskottavaa... Mutta oma moka, kirjeet on aika hankala jäljittää ja joskus lajittelukone 'syö' kirjeitä.

Vierailija
5/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä tappouhkaus Postiin.

Mitä muutakaan voit?

Vierailija
6/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule korvaamaan sitä sinulle, koska rahaa ei saa lähettää postitse.

Vierailija
7/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan lähetti.

Taivaan tosi on asia. Voit uskoa minkäsuuruinen menetys 25v opiskelijalle se on että kirje katosi. Jos et usko voisit silti _kuvitella_ että JOS juttu olisi totta niin mitä silloin VOISI TEHDÄ

Vierailija
8/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei hukannut vaan löysi. Posti löytää rahakirjeet erittäin hyvällä todennäköisyydellä. Mikä on tosi outoa. Olen yrittänyt löytää sitä menetelmää mitä tuossa mahdollisesti käytetään, kun rahat on yleensä juuri korttien välissä niin ettei läpi näe. Ehkä jotain pientä metallinpaljastinta? Onko sellaisia?

Vierailija
9/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, todella uskottavaa... Mutta oma moka, kirjeet on aika hankala jäljittää ja joskus lajittelukone 'syö' kirjeitä.

Eli ei ole mitään tahoa minkä kautta edes voisi yrittää selvittää missä se kirje on. Vaikka ei selvyyttä saisi niin onko edes mitään krinoa yrittää

Vierailija
10/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei miljoonaa pakettilähetyksenä. 0/5

Vierailija
11/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ap, et voi saada niitä rahoja.

8

Vierailija
12/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit happens kirjoitti:

Tiedän enkä aio edes kitistä postilta korvauksia siksi. Se ei ole pointtini. Vaan onko minulla mitään minimaallisia mahdollisuuksia edes yrittää selvittää missä se kuori on - jos niin millä tavalla?

Vierailija
13/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei ole mitään tahoa minkä kautta edes voisi yrittää selvittää missä se kirje on. Vaikka ei selvyyttä saisi niin onko edes mitään krinoa yrittää

Voi siitä tehdä katoamisilmoituksen, mutta posti ei edes yritä sitä etsiä.

Vierailija
14/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kysytään, miksi sitä rahaa ei saa lähettää postitse ilman erityisjärjestelyjä.

No tämän vuoksi!

Vierailija
15/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään paras tapa hävittää ruumis on laittaa sen postin kuljetettavaksi.

Vierailija
16/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tässä Posti. Laitatko meille osoitteesi, niin lähetämme pari kourallista satasia pikakirjeenä tulemaan?

Vierailija
17/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM. Tarkoitus ei ole kitistä keltään korvauksia rahoista. Enkö edes sellaisia saisi. Mutta onko mitään tahoa mistä kirjettä edes voisi kysyä?

Vierailija
18/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä taskuun sopivalla metallinpaljastimella saa varmaan tunnistuksen setelin varmuuslangasta. Eikö ne ole metallia? Hyvä vappu jollakin postin työntekijällä.

Vierailija
19/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tässä Posti. Laitatko meille osoitteesi, niin lähetämme pari kourallista satasia pikakirjeenä tulemaan?

Heh heh oletpas hauska.

Kenenkään ei tarvitse uskoa juttuani. Voitte vaikka sitten ajatella että minulle lähetetty syntymäpäiväkortti on hukkunut jossain postin matkalla jos se muuttaa vastauksianne vittuilusta- onko keinoa/paikkaa mistä kysellä sen perään?

Vierailija
20/80 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shit happens kirjoitti:

Tiedän enkä aio edes kitistä postilta korvauksia siksi. Se ei ole pointtini. Vaan onko minulla mitään minimaallisia mahdollisuuksia edes yrittää selvittää missä se kuori on - jos niin millä tavalla?

Voihan se olla siellä Ruotsin postissakin, eikö?