Miksi pakastekatkaravut on niin helvetin kalliita nykyään?
Kaipaan niin katkarapuja... vaan kun niiden hinta on nykyään niin suolainen ettei sovi kukkarolle.
Kommentit (12)
Koska niitä kalastetaan niin paljon että niiden määrä on vähenemään päin. Mitä harvinaisempaa, sitä kalliimpaa.
Eihän ne ole kuin jotain 20€/kg, kun ostaa isomman satsin kerralla?
Samaa ihmettelin itsekin viimeksi kaupassa. Noita tulee ostettua tosi harvoin, hinta oli viimeksi varmaan alle puolet siitä mitä nyt oli.
Mä syön joka lauantaiaamu tumman leivän, jossa keitetty kananmuna, kurkkua, majoneesia, tilliä ja iso kasa katkarapuja.
Se on mun viikonloppuherkku, enkä siitä luovu!
katkarapuhan syö oikeasti merestä jätöksiä, mdännyttä lihaa--ja siihen kuuluvat myös nämä hukkuneet... en söisi:(
Vierailija kirjoitti:
Mä syön joka lauantaiaamu tumman leivän, jossa keitetty kananmuna, kurkkua, majoneesia, tilliä ja iso kasa katkarapuja.
Etkö ikinä kyllästy?
Vierailija kirjoitti:
katkarapuhan syö oikeasti merestä jätöksiä, mdännyttä lihaa--ja siihen kuuluvat myös nämä hukkuneet... en söisi:(
Kiitos tästä. Lupaan palauttaa tän mieleen aina, kun alan kaipaamaan katkarapuvoileipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Lupaan palauttaa tän mieleen aina, kun alan kaipaamaan katkarapuvoileipää.
ole hyvä. jääpähän se majoneesikin vähemmälle, kun ei tartte katkarapuskaageniin tunkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ikinä kyllästy?
En, syön kaikkina muina aamuina ruisleivän juustolla ja tomaatilla, niin tuo rapuleipä on aamupalojeni valo!
Vierailija kirjoitti:
Katsopa sellainen sketsi kuin Debbie Downer koska oot ihan samanlainen 😆🙄 https://fat.gfycat.com/IdleUnnaturalAfricanaugurbuzzard.gif
Katkarapujen saatavuus on heikkoa. Ylikalastus tai taudit kyseessä.