Elokuvissa romanttisina esitettyjä asioita, jotka eivät todellisuudessa ole romanttisia
Aiheena on elokuvissa romanttisina esitetyt asiat, joita ei todellisuudessa pidettäisi romanttisina. Mitä esimerkkejä teille tulee mieleen?
Kommentit (449)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut romattisina esitetyt paikat. Esim. Venetsia. Siellä ei ole mitään romanttista. Sikakallista kaikki, kanavat haisevat kamalalle, paksut homekerrokset seinillä, kauhea tungos.
Joo miks ne kosinnat pitää aina SUORITTAA jossain haisevassa mestassa kuten Pariisissa tai Venetsiassa?
Ja häämatkat aina Välimeren rantojen tai saarten tukkoisissa turistirysissä. Tai jenkkien suosimalla risteilijäaluksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantahietikolla pyörien pussaaminen/nussiminen
Missä elokuvassa muka pussataan/nussitaan pyöriä..? :O
Me kilttimiehet joudumme joskus salaa hellimään pyöriä 🥺
Vierailija kirjoitti:
Sitä aina ihmettelen että jossain New Yorkissa ihastuneet näkevät toisensa kadulla tai ollaan samassa kaupassa just sattumalta monessa eri kohtauksessa. Siis miten on mahdollista?? Miljoonakaupunki, valtavasti väkeä. En löydä edes omaa ukkoani meidän kylän ainoalta kadulta tarvittaessa.
Olin nuorena Englannissa kielikurssilla ja me käytiin kahtena päivänä Lontoossa. Ensimmäisellä reissulla näin punkkarin, jolla oli hiukset korkeina piikkeinä niin, että joka toinen oli valkoinen ja joka toinen punainen. Päällään hänellä oli musta nahkatakki, punavalkoruutuiset housut ja maiharit. Tyyppi oli niin vaikuttavan näköinen ilmestys, että jäi mieleen. Seuraava reissu tehtii myöhemmin ja kas, näin saman tyypin uudestaan. Kävelytyylistäkään ei voinut erehtyä. Täällä taviselämässä olen monta kertaa joutunut soittamaan miehelle, kun olen hukannut hänet meidän Prismassa.
No kaikki draama ja ongelmat ennen kuin pari päätyy yhteen. Lähinnä ahdistavaa mielestäni.
Aika tylsää elämää elätte, kosinta jossain mäkkärissä tai tweetillä.
Se, että ensin mennään tuntemattoman kanssa naimisiin esimerkiksi oleskeluluvan, Las Vegas-reissun, tai jonkun jekun vuoksi ja sitten riitelyn jälkeen rakastutaan.
Pallien kynsiminen aamiaiselle tultaessa.
Seurustelin kirjasivistyneen miehen kanssa. Kun tunteet lämpenivät ja päätimme mennä kihloihin tiettynä päivänä, hän alkoi pommittaa minua postikorteilla, jossa luki esim VIELÄ 5 PÄIVÄÄ jne. Sitten tuli myös kukkalähetys ja runo siinä.
Minusta tuo tuntui stalkkaamiselta ja liian lähelle tulemiselta, en ollut varautunut tällaiseen ollenkaan enkä kaivannut moista pommitusta. Alkoi hirvittää. En kehdannut sanoa asiasta koskaan. Lehteenkin piti hänen laittaa kihlausilmoitus. Mulle tuli tästä kaikesta jahtaamisolo ja etenkin tuo ilmoitus oli julkinen voiton ilmoitus, hänen puoleltaan. Hienossa ravintolassa syötiin, ylkä tilasi maksaa, minä kalaa. Viiniä ja lopuksi Irish Coffeet.
Oli niin kliseistä että! Inhotti tuo maksan tilaaminen, se haisi.
Koko homma meni pyllylleen. Ei olisi pitänyt lähteä mukaan ollenkaan.
Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Herääminen aamulla ja pusuttelu, jolloin hengitys haisee pahalle. Usein myös nukkumaan mennään umpiväsyneinä
Vierailija kirjoitti:
Toisiaan tuntematon pari päätyy sänkyyn ensitapaamisella ja seksi on heti mielettömän hyvää. Puhuminen on kokonaan pannassa.
Kiihkeä akti kestää kaksi minuuttia ja siinä ajassa nainen, joka on neitsyt, ehtii nauttia siitä. Bridgerton.
Loukkaantuneen naisen litsari naamaan. Pahoinpitelyhän se on, jos lakia katotaan. Itseä ei ainakaan yhtään nappaa, jos joku rupeaa tosissaan korvapuustia vetämään.
Muutenkin naisen väkivaltaisuus kuvataan useimmiten vahingottomana juttuna, jonka vahva mies ottaa hymyillen vastaan. Paskat, mua joku rupeaa hakkaamaan, niin soitan poliisin. Vieköön moisen hullun pahnoille.
Mies tilaa naiselle ravintolassa ruoan. Entä jos on allerginen esimerkiksi tomaatille? Olisi tosi vaivaannuttavaa tarjoilijan edessä sanoa, että ei tuo miehen tilaamaa annosta, vaan jotain ihan muuta. Mutta niinhän se pitäisi tehdä, jos olisi tulossa jotain mitä ei halua syödä.
Jokin California ja aina on sitten kosteat kadut?
Se, kun pariskunta suutelee heti herättyänsä. Voi kauhea sitä hengityksen löyhkää, kun hampaita ei ole vielä pesty.
Vierailija kirjoitti:
Toisiaan tuntematon pari päätyy sänkyyn ensitapaamisella ja seksi on heti mielettömän hyvää. Puhuminen on kokonaan pannassa.
Mulle on käynyt näin. Elämäni rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Se, kun pariskunta suutelee heti herättyänsä. Voi kauhea sitä hengityksen löyhkää, kun hampaita ei ole vielä pesty.
Kummastuttaa tällaset hygieniaintoisten harhaluulot. Ei mun miehen henki ainakaan aamulla haise, eikä ilmeisesti munkaan kun suutelointi onnistuu ilman pahoinvointia.
Ylipäätään se että joku ei ole ollenkaan kiinnostunut, ja silti toinen stalkkaa minkä kerkeää. Se on sitten "romanttista". Tosielämässä olis kyllä vainoamista.
Suuteleminen niin, että sillä yllättää toisen - eli ilman suostumusta. Ja toisen koskemattomuuden loukkaaminen ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
K-draamassa ainakin ns wrist grab.
tämä 🚩🚩🚩