Elokuvissa romanttisina esitettyjä asioita, jotka eivät todellisuudessa ole romanttisia
Aiheena on elokuvissa romanttisina esitetyt asiat, joita ei todellisuudessa pidettäisi romanttisina. Mitä esimerkkejä teille tulee mieleen?
Kommentit (449)
Tää nyt ei varmaan kovin monessa leffassa oo ollut mutta kuitenkin. Telttailu. Leffoissa romanttisesti katsellaan tähtitaivasta ja nuotiota, tosielämässä juostaan puskapissalla ja -paskalla ja kumpikin näyttää kosteuden takia aivan räjähtäneeltä ja silmät ovat savusta punaiset.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla heti herättyä suutelu. Yök. Varmaan hyvänmakuista.
Ihmisen suun aamusmöklä on jotain aivan käsittämättömän pahaa. Aivan kun jokin paha henki olisi käynyt ulostamassa nukkuvan ihmisen suuhun.
Leffoissa toisen kainalossa nukkuminen saadaan näyttämään niin mukavalta, todellisuudessa vain paikat puutuu eikä pysty nukkumaan kun koko ajan jokin huonosti. :D
Tämä. Kaikki kyyläisivät tapahtumaa jonka haluaisin olevan rauhallinen ja kahdenkeskeinen. Kerran minua kosittiin näin, mutta minun oli pakko kieltäytyä, sillä olimme muutenkin tapailleet miehen kanssa vasta pari kuukautta, enkä halua avioliittoon niin lyhyestä tuttavuudesta. Enkä varsinkaan jos mies ei ymmärtäisi etten pidä suurista julkisista rakkaudentunnustuksista vaikka olisin sen hänelle kertonut kuten tuolle miehelle kerroin. Ystäväni oli paikalla lähempänä väkijoukkoa, ja sanottuani ei oli väkijoukko kuulemma säälinyt tuota miestä ja pitänyt minua kamalana ämmänä. Aivan sama, minua ei kiinnosta vaikka kuinka minut leimattiin ties miksikä kun nuo tuntemattomat eivät tienneet asian oikeaa laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt ei varmaan kovin monessa leffassa oo ollut mutta kuitenkin. Telttailu. Leffoissa romanttisesti katsellaan tähtitaivasta ja nuotiota, tosielämässä juostaan puskapissalla ja -paskalla ja kumpikin näyttää kosteuden takia aivan räjähtäneeltä ja silmät ovat savusta punaiset.
En ole samaa mieltä. Sinulla romanttisuus siis on ulkonäköseikkoja. Eikö tähtitaivaan katselu lämmittävän nuotion vierestä ole hienoa. Nuotio tehdään AINA tuulen alle, jolloin savu mene poispäin.. (mutta kun ette osaa)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kaikki kyyläisivät tapahtumaa jonka haluaisin olevan rauhallinen ja kahdenkeskeinen. Kerran minua kosittiin näin, mutta minun oli pakko kieltäytyä, sillä olimme muutenkin tapailleet miehen kanssa vasta pari kuukautta, enkä halua avioliittoon niin lyhyestä tuttavuudesta. Enkä varsinkaan jos mies ei ymmärtäisi etten pidä suurista julkisista rakkaudentunnustuksista vaikka olisin sen hänelle kertonut kuten tuolle miehelle kerroin. Ystäväni oli paikalla lähempänä väkijoukkoa, ja sanottuani ei oli väkijoukko kuulemma säälinyt tuota miestä ja pitänyt minua kamalana ämmänä. Aivan sama, minua ei kiinnosta vaikka kuinka minut leimattiin ties miksikä kun nuo tuntemattomat eivät tienneet asian oikeaa laitaa.
Mjoo mä näkisin kanssa näin. Kun tehdään 50 vuoden sopimuksia ei niitä parane tehdä minkään tunnehuippujen perusteella, vaan faktojen.
Sinkkumies
Romanttinen suihku. Joo ei. Toisen limaselta tuntuva vartalo ja aina toista palelee kun se suihku ei kata tarpeeksi alaa ja lisäksi toinen yleensä pitää kuumemmasta ja toinen kylmemmästä suihkusta
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, kenen mielestä muka ei ole romanttista jos mies polvistuu kosimaan? :D Minusta ainakin olisi, ihana ele, ja sellaiseen kosintaan olisi vaikeaa vastata ei.
Ihan sairaan vaivaannuttavaa ja muutenkin niinkin isosta asiasta voitaisiin sopia keskustelemalla. Pieniä romanttisia juttuja voi tehdä siinä yhteisen elämän varrella vaikka päivittäin jos tykkää.
Kolmiodraamat - tyypillinen juonikuvio muka-romanttisissa elokuvissa. Mitä romanttista on pettämisessä?
Rannalla "pyöriskelyn" lisäksi hiekkarannalla kävely, kun toinen kävelee vedessä ja toinen vesirajassa. Pistelevissä heinissä piehtarointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä. Sinulla romanttisuus siis on ulkonäköseikkoja. Eikö tähtitaivaan katselu lämmittävän nuotion vierestä ole hienoa. Nuotio tehdään AINA tuulen alle, jolloin savu mene poispäin.. (mutta kun ette osaa)
Sinkkumies
Älä nillitä, menee kiva ketju pilalle. Toki tilanne voi olla romanttinen mutta aivan erilainen kuitenkin kuin leffoissa.
Ja meillä se saaterin savu pyörii koko ajan ympyrää, ei vissiin osata.
Vierailija kirjoitti:
Seksi suihkussa, joo ei...
No sehän on ihanaa! Ja mitä vikaa on aamulla pussailemisessa? Ainakaan mun puoliso ei maistu aamullakaan pahalta. Ja rantahietikolla pussailuhan olisi maailman romanttisinta, jos olisi joku yksityinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla heti herättyä suutelu. Yök. Varmaan hyvänmakuista.
Ihmisen suun aamusmöklä on jotain aivan käsittämättömän pahaa. Aivan kun jokin paha henki olisi käynyt ulostamassa nukkuvan ihmisen suuhun.
Eikä aina ole välttämättä kyse suutelusta aamulla. Jotkut näyttelijät ovat jälkikäteen paljastaneet julkisuuteen, kuinka vaikea oli suudella tiettyä vastanäyttelijää tämän pahanhajuisen hengityksen vuoksi. Romanttisuus voi olla todellisuudessa aika kaukana.
Ihastus tulee yöllä koputtelemaan ikkunaan / kiipeää ikkunasta sisään. Itse säikähtäisin kuoliaaksi enkä todellakaan arvostaisi elettä.
Lilluminen ammeessa noin kolmensadan kynttilän ympäröimänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Älä nillitä, menee kiva ketju pilalle. Toki tilanne voi olla romanttinen mutta aivan erilainen kuitenkin kuin leffoissa.
Ja meillä se saaterin savu pyörii koko ajan ympyrää, ei vissiin osata.
Lisään vielä etten missään nimessä tarkoittanut etteikö tähtitaivas ja nuotio ja kaikki sellainen olisi hienoa, rakastan telttailua ja viettäisin mielellään vaikka koko kesän ulkosalla. Ja syksyn.
Vierailija kirjoitti:
Rantahietikolla pyörien pussaaminen/nussiminen
Missä elokuvassa muka pussataan/nussitaan pyöriä..? :O
Aamuherääminen toisen vierestä. Leffoissa kolme tuntia meikkaajan ja kampaajan käsittelyssä olleena on helppo näyttää hemaisevalta ja ottaa vastaan miehen romanttisia eleitä.
Synnytys.