Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö Euro Jackpotin "sopimuksesta" tehdä tutkintapyyntö poliisille?

Vierailija
26.04.2017 |

Ihan vaan rehellisyyden nimissä...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta? Vittu olet kateellinen.

Tosin en usko paskaakaan että kukaan oikeasti edes voitti sitä. Nämä Veikkauksen jutut on niin nähty.

Olen alkanut epäillä samaa. Vuosisadan kusetus, mutta pitää kansan tyytyväisenä ja toiveikkaana. Tunteeko joku päävoiton voittajaa henkilökohtaisesti? Itse tunnen pilkusummien voittajia, mutta kenenkään tuttavapiiriin ei kuulu lottomiljonääriä, kukaan ei tunnusta tuntevansa moista taruolentoa edes anonyymillä nettipalstalla.

Vierailija
22/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan maksaisi 180 miljoonaa, ettei nuo kolme saisi sitä yhteensä 87 miljoonan voittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvää veronkiertoa. Tekivät jälkikäteen porukkasopimuksen.

Minkä veron kiertoa? Eurojaska on Veikkauksen pelejä ja voitot verovapaata tuloa.

Lahjaveron. Jos pottia jakaa lähimmilleen, verottaja iskee väliin.

Porukkasopimuksen myötä voitto onkin verovapaata.

Vierailija
24/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä veron kiertoa? Eurojaska on Veikkauksen pelejä ja voitot verovapaata tuloa.

Jos voittaa 87 miljoonaa on vara palkata vaikka kokonainen lakimiestoimisto tekemään säätiöitä, veroparatiisiyhtiöitä yms että voi jakaa rahaa kenelle haluaa ohi verottajan. Oikeasti rikkailla on siihen aina keinot.

Vierailija
25/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin en usko paskaakaan että kukaan oikeasti edes voitti sitä. Nämä Veikkauksen jutut on niin nähty.

Olen alkanut epäillä samaa. Vuosisadan kusetus, mutta pitää kansan tyytyväisenä ja toiveikkaana. Tunteeko joku päävoiton voittajaa henkilökohtaisesti? Itse tunnen pilkusummien voittajia, mutta kenenkään tuttavapiiriin ei kuulu lottomiljonääriä, kukaan ei tunnusta tuntevansa moista taruolentoa edes anonyymillä nettipalstalla.

En tunne lottomiljonääriä mutta en ihmettele. En kertoisi voitosta kellekään jos napsahtaisi omalle kohdalle. Siis en kellekään paitsi puolisolle. Toki rahankäyttö muuttuisi ja jäisin pois töistä mutta ne pystyy aina selittämään muuten kuin lottovoitolla. Esim. asunto ei muuttuisi, asun jo nyt unelmieni talossa.

Vierailija
26/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voittaa 87 miljoonaa on vara palkata vaikka kokonainen lakimiestoimisto tekemään säätiöitä, veroparatiisiyhtiöitä yms että voi jakaa rahaa kenelle haluaa ohi verottajan. Oikeasti rikkailla on siihen aina keinot.

Jos voittaisin päävoiton, perustaisin ihan ensimmäiseksi säätiön. Tai ennen sitä hankkisin hyvän verojuristin. Loput jäisi pimentoon.

Vierailija
27/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vastaus:

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005172332.html

Vierailija
28/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottisopimus haiskahtaa. Olen vetänyt vuosikausia keno/lotto pelejä suvun piirissä ja aina on panos suunniteltu siten et on jaollinen luku. Mikään 33,3 % tai 66.6 % ei tulisi kuuloonkaan vaan osuudet on olleet10%, 20% 40%, 50 jne...

Vierailija
29/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on pankissa töissä, hänellä on ollut useempikin kerta lottovoittajia asiakkaana. Yli millin voittoja, tarkkaan ei tietenkään ole minulle voinut kertoa.

Vierailija
30/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pottisopimus haiskahtaa. Olen vetänyt vuosikausia keno/lotto pelejä suvun piirissä ja aina on panos suunniteltu siten et on jaollinen luku. Mikään 33,3 % tai 66.6 % ei tulisi kuuloonkaan vaan osuudet on olleet10%, 20% 40%, 50 jne...

Ihan helposti tuon saa jaettua kolmelle esimerkiksi siten, että jokainen ostaa vuoroviikoin sen yhden rivin. Tai jollain muulla tavalla. Ihan sama, mutta kukaan tai mikään ei kiellä eikä estä jakamasta yhtä riviä kolmelle. Eli ehkä tämä höyryäminen kannattaisi lopettaa, koska se antaa höyryäjistä todella idioottimaisen kuvan.

Vierailija
31/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen tyypin, joka voitti päävoiton markka-aikaan. Elelee aika tavallisesti mitä nyt omakotitalo, mökki ja perheessä 2 autoa. Ulkomailla lomailevat vuosittain. Elelevät siis kokolailla juurikin niin "tylsästi" kuin stereotypia väittääkin :D Joo ja kyllä tosiaa rahan kerjääjistä ei alussa ollut pulaa. Välit meni pariinkin sukulaiseen.

Vierailija
32/32 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ehdottomasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi