Oli kamalaa mennä tänään papakokeeseen suoraan töistä pillu haisevana
Työpaikalla suihkuttelin bideellä pintapuolisesti ja sitten lähdin kiireellä keskustaan papakokeeseen. Ainakin alkkareissani on järkyttävä haju ja myös sukat haisee :(
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos miesgynekologi, ne suhtautuu aina naisten pimpslooraan hyväksyvämmin ja luonnollisemmin kuin naiset. Naisgyneillä saa aina katseita tai ne on niin tympeitä että miettii kuka ne on siihenkin ammattiin pakottanut
Sellaiset oletukset sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä näytteenottopaikassa on wc jossa on bidee-suihku... ei sitä voinut käyttää?
Ap vaan halus kirjoittaa ruman sana joten keksi jutun
Samaa mieltä. Ihan samalla lailla kuin ennen hammaslääkäriä käydään vielä kerran pesaisemassa hampaat siellä kertakäyttöharjalla lääkäriaseman vessassa niin ennen gyneä/papaa käydään vessassa ja pestään ihan normaalisti ulkoiset elimet bideesuihkun avulla. Jos ei halua ottaa puhtaita housuja niin pitää pikkuhousunsuojaa päivän ja nappaa pois pesun jälkeen.
Puhtaat sukatkin voi ottaa mukaan tai vielä parempaa, suihkauttaa aamulla antiperspiranttia jalkapohjiin niin eivät haise millekään + kenkiin tuoksuja poistavat pohjalliset. Näin minä teen kesäisin, koska jalkani hikoilevat runsaasti.
No voi elämän kevät, ei se mikään teatteriesitys ole se lääkärillä käynti! Ihan normaalia, että ihmisistä saattaa lähteä jotain hajua, ihan päivittäisestä hygieniasta huolehtivillakin. Joo olisihan se kiva, että kukaan ei koskaan tuoksuisi miltään, eikä mitään eritettä koskaan tulisi, mutta kun se ei ole totuus ja aina sille ei voi mitään. Kyllä lääkäritkin sen tajuaa. Minua ei ole muuten ikinä pyydetty pesemään hampaita varmistukseksi ennen hammaslääkärillä käyntiä ja ihan ilman pyörtymistä hommansa hoitivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisten vessojen käsisuihkut levittää vaikka mitä pöpöjä, mite uskallatte niitä käyttää? Ne roiskii minne sattuu ja niihin kimpoilee likapisaroita jotka muhii niissä lämpimänkosteissa rei'issä. Jo pelkästään se kahva kuhisee vaarallista elämää kun siivoojat ei sitä desinfioi koskaan. Yök. Todellakin, miten kukaan voi niihin edes koskea ja altistaa alapäänsä mikrobipommille.
No voi hyvä ihme. Ei sitä käsisuihkua sinne sisälle tungeta.
Ihossa kun pitää kiinni niin ei roiski, tosin jos hanat täysin auki.
Siis mulla oli raskausaikana aivan jäätävän runsaat valkovuodot. Kävin ennen gyneä pesemässä alapään, mutta johan oli täynnä mähmää kun pääsin huoneeseen. Onneks gyne oli asiallinen ja totesi sen kuuluvan raskauteen, mutta silti vähän hävetti kun tarjosi vielä paperia että sain pyyhittyä
Höpönlöpöä.
Olin yksityisellä lääkäriasemalla labrassa ja otin papoja. En ajatellut yhtään mitään.
Me otetaan myös paljon EKG:tä ja siinäkin näkee ja haistaa hajukkaita ihmisiä runsainmiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pari kuukautta papan ottajana, laiduin 4kg kun en voinut syödä päivisin mitään. Gynekologitkin on usein hoikkia...
Alkoi ihan naurattaa tää, sillä mun gynekologi oli todella hoikka ja se vielä haistoi tuota sauvaa millä oli mut tutkinut. Ei varmaan syönyt sinäkään päivänä. :D
Haistoi? Really?
Tosiaan, jotkut alapäänäytteidenottajat ehkä haistavat näytetikkua. Siitähän voi selvitä jo alustavasti tutkittavan terveydentilasta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisten vessojen käsisuihkut levittää vaikka mitä pöpöjä, mite uskallatte niitä käyttää? Ne roiskii minne sattuu ja niihin kimpoilee likapisaroita jotka muhii niissä lämpimänkosteissa rei'issä. Jo pelkästään se kahva kuhisee vaarallista elämää kun siivoojat ei sitä desinfioi koskaan. Yök. Todellakin, miten kukaan voi niihin edes koskea ja altistaa alapäänsä mikrobipommille.
No voi hyvä ihme. Ei sitä käsisuihkua sinne sisälle tungeta.
Ihossa kun pitää kiinni niin ei roiski, tosin jos hanat täysin auki.
No hyh, ja seuraava kans. On kuulkaa hygieenistä. Minä en koskaan ikinä koske kumihanskoillakaan noihin puhdistusvälineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Missä töissä se sillä lailla alkaa haista?
asiakaspalvelualalla punaisten lyhtyjen alueella
Mä sain gynekologilta kunnon valitukset, kun kävi ilmi, että olin käynyt alspesulla ennen tarkastusta & papaa. Hänen kuulemma pitäis nähdä, millainen vuoto on normaalisti, tekee siitä myös päätelmiä emättimen tilasta...
Mitä väliä, se on sen työtä sorkkia sitä alapäätä. Jos nyt päivittäin pesee niin ihan sama, vaikka siellä jotain on. Skippaa papa ja tee HPV testi itse.