Oli kamalaa mennä tänään papakokeeseen suoraan töistä pillu haisevana
Työpaikalla suihkuttelin bideellä pintapuolisesti ja sitten lähdin kiireellä keskustaan papakokeeseen. Ainakin alkkareissani on järkyttävä haju ja myös sukat haisee :(
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
No olisit suihkutellut paremmin kuin pintapuolisesti ja ottanut aamulla mukaasi vaihtoalkkarit. Ei kai sinua sinne papakokeeseen viiden minuutin varoitusajalla kutsuttu?
Jösses, että pitääkin - oletettavasti - aikuisille ihmisille hygienianeuvoja jaella.
Miten muuten kuin pintapuolisesti suihkutellaan?
Ei kyse ole välttämättä hygieniasta vaan siitä että hikoilee päivän mittaan ja hiki jää alushousuin hautumaan ja haisemaan
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kusella ja tortulla käydessä suihkuttaa joka kerta alaosasto niin ei alkkarit haise.
Miten ne ylipäätään voi muuten edes haista? Tietenkin jos päästää pahanhajuista kaasua pitkin päivää.
Nyt meni muuten halut tältä illalta, yök
-M52-
No se on hyvä että meni halutkin kun tuon ikäiseltä gubbelta on mennyt kyvytkin jo aikoja sitten.
Olin pari kuukautta papan ottajana, laiduin 4kg kun en voinut syödä päivisin mitään. Gynekologitkin on usein hoikkia...
Vierailija kirjoitti:
Missä töissä se sillä lailla alkaa haista?
Olen töissä sillitehtaalla.
Vierailija kirjoitti:
Olin pari kuukautta papan ottajana, laiduin 4kg kun en voinut syödä päivisin mitään. Gynekologitkin on usein hoikkia...
Joo ei ainakaan piimää voi enää juoda.
Vierailija kirjoitti:
jos joutuu pitämään kokopäivän turvakenkiä, taatusti jalat hikoilee. Kaikki eivät tee siistiä konttorityötä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisten vessojen käsisuihkut levittää vaikka mitä pöpöjä, mite uskallatte niitä käyttää? Ne roiskii minne sattuu ja niihin kimpoilee likapisaroita jotka muhii niissä lämpimänkosteissa rei'issä. Jo pelkästään se kahva kuhisee vaarallista elämää kun siivoojat ei sitä desinfioi koskaan. Yök. Todellakin, miten kukaan voi niihin edes koskea ja altistaa alapäänsä mikrobipommille.
No voi hyvä ihme. Ei sitä käsisuihkua sinne sisälle tungeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisten vessojen käsisuihkut levittää vaikka mitä pöpöjä, mite uskallatte niitä käyttää? Ne roiskii minne sattuu ja niihin kimpoilee likapisaroita jotka muhii niissä lämpimänkosteissa rei'issä. Jo pelkästään se kahva kuhisee vaarallista elämää kun siivoojat ei sitä desinfioi koskaan. Yök. Todellakin, miten kukaan voi niihin edes koskea ja altistaa alapäänsä mikrobipommille.
No voi hyvä ihme. Ei sitä käsisuihkua sinne sisälle tungeta.
No älä. Olipas tyhmä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi ihan naurattaa tää, sillä mun gynekologi oli todella hoikka ja se vielä haistoi tuota sauvaa millä oli mut tutkinut. Ei varmaan syönyt sinäkään päivänä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos joutuu pitämään kokopäivän turvakenkiä, taatusti jalat hikoilee. Kaikki eivät tee siistiä konttorityötä.
Turvakenkiin hajua poistavat pohjalliset ja jalkopohjiin antiperspiranttia. Jos ei käy suihkutettava niin mm. Bats voidemainen apteekista ja se levitetään iltaisin. Jalkapohjat ei sen jälkeen hikoile, eikä haise. Turvakengissäkään.
Varmaan gyne pidättelee aika paljon hengitystä keskittyessään näytteenottoon.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Kuinka usein peset alapääsi ja miten, käytätkö saippuaa? Emätin puhdistaa itse itsenä ja sen luontainen bakteerikanta ei haise pahalle. Pesu pelkällä vedellä kerran päivässä yleensä riittää. Saippuat sun muut aineet tuhoavat luontaisen bakteerikannan ja päästävät vieraat basiliskot jylläämään. Liiallinen pesu myös kuivattaa ihoa ja limakalvoja, eikä sekään ole hyväksi.
Mutta ole huoletta, et ollut labrassa tämän päivän papa -asiakkaiden päähenkilö. Henkilökunta on nähnyt ja haistanut vaikka mitä. Pääasia on, että käyt säännöllisesti papassa. :)
Siis kerranki oli ihanan asiallisesti kirjoitettu kommentti tällä palstalla! Kiitos sinulle (en ole ap)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan gyne pidättelee aika paljon hengitystä keskittyessään näytteenottoon.
Tämä selittääkin miksi gynen naama oli viimeksi ihan sininen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi ihan naurattaa tää, sillä mun gynekologi oli todella hoikka ja se vielä haistoi tuota sauvaa millä oli mut tutkinut. Ei varmaan syönyt sinäkään päivänä. :D
Haistoi? Really?
Mikset vaihtanut samalla pikkareita ja sukkia ,kun suihkuttelit bidellä. Vähän tyhmäkö.
Jos pillu haisee pillulle, . Outoa. Omenalle mulla 🍏