Nainen. Näet/tapaat sinua kiinnostavan miehen/miehen johon olet ihastunut. Miksi et tee aloitetta?
Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.
Kommentit (113)
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hyöty-haitta-suhde. Joo, viehättävän miehen kanssa voisi olla mukava seurustella ja rakastella jne, mutta sitten pitäisi miettiä pitääkö muuttaa yhteen, pitäisi esitellä perheelle ja ystäville, pitäisi järjestää aikaa miehen tapaamiseen.
Sitten jos muutetaan yhteen tulee yhdessäolon haitat: useimmat tuntevani pariutuneet miehet iästä riippumatta ovat siirtäneet väh. 80 % kaikista taloustöistä naiselle. Ei huvita ryhtyä kodinhoitajaksi kellekään. Ja seksi. Niin mukavaa kuin se onkin, minun molemmat exät vonkasivat sitä aina väärällä hetkellä ja väärällä tavalla (aamulla vannoutuneelta yöeläjältä, pervoilua romantikolta). Siinä oppii äkkiä inhoamaan mukavaakin miestä.
Eli ei. Ei kannata tehdä aloitetta, koska en halua uutta vastaavanlaista parisuhdetta.
Minkä ikäinen olet?
Mun mielestä näin vanhana olisi optimi tilanne se että naisella olisi oma kämppä, elämä ja voitais tavata milloin olisi aikaa ja mielenkiintoa,itse en ainakaan muuta naisen kanssa yhteen asumaan ellei tuo nainen sitten ole jotenkin todella erikoislaatuinen.
Minua ei myöskään kiinnosta opetella tuntemaan sukulaisia ym. Eikä naisenkaan tarvitse tutustua munkaan sukulaisiin koska en pidä niihin mitään yhteyttä.
26 eli liian nuori sulle. Älä nyt pahastu, mutta nelikymppisen miehen kanssa en enää suostu olemaan.
Ensmäiseni oli 38 ku tavattiin, 41 ku erottiin, minä 19 ja 21. Vaikka meillä oli muuten mukavaa niin huono seksi pilas ton suhteen. Teidän ikään mennessä miehet on katsonut niin paljon rajua aikuisviihdettä ja harrastanut sitä katsoessa niin rivakkaa mastirbointia että ette laukee millään. Mulla ehti aina kuivua paikat, ikinä en saanu ja tuli sellanen olo, että oon epäkiihottava, vaikka vika oli liian vanhassa miehessä.
Toisin sanoen, jos nyt katselen miehiä, katselen oman ikäisiä ja nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hyöty-haitta-suhde. Joo, viehättävän miehen kanssa voisi olla mukava seurustella ja rakastella jne, mutta sitten pitäisi miettiä pitääkö muuttaa yhteen, pitäisi esitellä perheelle ja ystäville, pitäisi järjestää aikaa miehen tapaamiseen.
Sitten jos muutetaan yhteen tulee yhdessäolon haitat: useimmat tuntevani pariutuneet miehet iästä riippumatta ovat siirtäneet väh. 80 % kaikista taloustöistä naiselle. Ei huvita ryhtyä kodinhoitajaksi kellekään. Ja seksi. Niin mukavaa kuin se onkin, minun molemmat exät vonkasivat sitä aina väärällä hetkellä ja väärällä tavalla (aamulla vannoutuneelta yöeläjältä, pervoilua romantikolta). Siinä oppii äkkiä inhoamaan mukavaakin miestä.
Eli ei. Ei kannata tehdä aloitetta, koska en halua uutta vastaavanlaista parisuhdetta.
Minkä ikäinen olet?
Mun mielestä näin vanhana olisi optimi tilanne se että naisella olisi oma kämppä, elämä ja voitais tavata milloin olisi aikaa ja mielenkiintoa,itse en ainakaan muuta naisen kanssa yhteen asumaan ellei tuo nainen sitten ole jotenkin todella erikoislaatuinen.
Minua ei myöskään kiinnosta opetella tuntemaan sukulaisia ym. Eikä naisenkaan tarvitse tutustua munkaan sukulaisiin koska en pidä niihin mitään yhteyttä.26 eli liian nuori sulle. Älä nyt pahastu, mutta nelikymppisen miehen kanssa en enää suostu olemaan.
Ensmäiseni oli 38 ku tavattiin, 41 ku erottiin, minä 19 ja 21. Vaikka meillä oli muuten mukavaa niin huono seksi pilas ton suhteen. Teidän ikään mennessä miehet on katsonut niin paljon rajua aikuisviihdettä ja harrastanut sitä katsoessa niin rivakkaa mastirbointia että ette laukee millään. Mulla ehti aina kuivua paikat, ikinä en saanu ja tuli sellanen olo, että oon epäkiihottava, vaikka vika oli liian vanhassa miehessä.
Tuo ei ole ikäkysymys.
Evoluution määrittelemä tapa, jossa urospuoliset pitää itseään tarjolla ja tyrkyttää itseään, sekä taistelee toisia uroksia vastaan saadakseen siirtää omaa perimäänsä seuraaville sukupolville.
Naaraspuoliset vain suorittavat valinnan ja antautuvat sen jälkeen hedelmöitettäväksi.
Joissakin tapauksissa, kuten teerillä, esimerkiksi naaraat oikein yllyttävät uroksia toistensa kimppuun ärsyttämällä ja kulkemalla eri urosten alueitten välillä soitimella ollessaan.
Varmaan siksi ihmisissäkin miesten tulisi tyrkyttää ja mainostaa itseään. Kehittymättömistä maista tänne tulleilla on vielä alkukantaisien tapojen jäänteitä, eli naaraalle kuin naaraalle aletaan kyrkyttäytymään ja kyselemään yhteystietoja parittelun järjestämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee aloitetta, koska en ole mikään epätoivoinen ja miehen kiinnostus selviää parhaiten siten, että mies tekee aloitteen.
Kaikkialla aina tosiaan toitotetaan, että kyllä mies tekee satavarmasti aloitteen, jos on kiinnostunut. Että kaikki muu on vain naisten selittelyä itselle ja "he's just not that into you" ja ujoja miehiä ei olekaan ja sitä rataa.
Itsellä nimittäin on tilanne, että katselen kovasti yhtä miestä ja mietin kiikun kaakun kallellaan, että voisiko se olla kiinnostunut vai eikö se ole. Niinpä huvikseni googlettelin noita kaikkia kiinnostuksen merkkejä käsitelleitä naistenlehtien artikkeleita (joo....) ja jokainen niistä toitottaa, kuinka mies haluaa metsästää ja että ujoinkin mies kyllä takuulla lähestyy jos on oikeasti aidosti tosissaan kiinnostunut naisesta. Hitsi.
Kannattaako naisen tehdä aloite jos mies ei ole sellaista tehnyt, vaikka on liikuttu samoissa porukoissa jo jonkun aikaa? Nolaako siinä vain itsensä? En haluaisi hankkia kiusallisia tilanteita porukan kannalta.
Ehdottomasti kannattaa ja mitä kiusallista siitä seuraa jos miestä ei kiinnosta.
Ai mitä kiusallista? No pelkään että tulee vaikeat välit jos mies alkaa käyttäytyä erikoisesti tai ottaa etäisyyttä (torjuakseen tunteitani) ja sitten porukan kannalta menee hankalaksi. Minulla on kokemusta sellaisesta, että on tapaillut jotakuta saman kaveripiirin parista ja kun tapailu ei ole johtanut mihinkään, mies on alkanut kohdella kuin spitaalista ja bileetkin on pitänyt "jakaa" niin ettei osuta samoihin jne. Mitään sellaista en todellakaan halua tämän porukan suhteen!
Ja mietin tosiaan sitä, että kannattaako tällaista edes pyöritellä mielessä, jos kerran miehet *aina* tekevät aloitteen kun ovat kiinnostuneita. Eli kun sitä aloitetta ei ole näkynyt niin ehkä koko kiinnostus kannattaisi vaan unohtaa? En ole koskaan aiemmin joutunut miettimään tällaista, aikaisemmat ihastukseni ovat olleet viestinnässään selkeitä ja lähestyneet itse. Tästä en tosiaan ota selvää. Välillä tuntuu että katsoo, mutta voihan se katsoa ihan muutenkin vaan ja itse kuvittelen kaiken päässäni...
"The whole “but he’s shy!” excuse has been used in several letters lately. I think it’s another rationalization that women like to use to explain why a guy hasn’t made a move on her. That alleged shyness has little to do with it. For whatever reason, he’s just not interested. If he were, he’d make a move." http://andthatswhyyouresingle.com/2013/05/14/hes-not-shy-hes-just-not-i…;
Anteeksi teinit juttuni, olen ihan aikuinen ihminen :D Osui vain sopivasti tämä ketju kohdalle niin oli sopiva rako pohtia tätä anonyymisti, kavereille en kehtaa edes kertoa naamatusten näin noloja mietteitä. Taitaa olla niin, että ihastusten suhteen taantuu aina mukulaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kiinnostaa lähden mukaan saalistusleikkiin. Mutta en itse aloita sitä. En halua tappaa mieheltä sitä iloa.
Täh, saalistusleikki, oletko jotain 16-wee?
Ei saatana, saalistusleikki, LOL. Oikeesti =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee aloitetta, koska en ole mikään epätoivoinen ja miehen kiinnostus selviää parhaiten siten, että mies tekee aloitteen.
Kaikkialla aina tosiaan toitotetaan, että kyllä mies tekee satavarmasti aloitteen, jos on kiinnostunut. Että kaikki muu on vain naisten selittelyä itselle ja "he's just not that into you" ja ujoja miehiä ei olekaan ja sitä rataa.
Itsellä nimittäin on tilanne, että katselen kovasti yhtä miestä ja mietin kiikun kaakun kallellaan, että voisiko se olla kiinnostunut vai eikö se ole. Niinpä huvikseni googlettelin noita kaikkia kiinnostuksen merkkejä käsitelleitä naistenlehtien artikkeleita (joo....) ja jokainen niistä toitottaa, kuinka mies haluaa metsästää ja että ujoinkin mies kyllä takuulla lähestyy jos on oikeasti aidosti tosissaan kiinnostunut naisesta. Hitsi.
Kannattaako naisen tehdä aloite jos mies ei ole sellaista tehnyt, vaikka on liikuttu samoissa porukoissa jo jonkun aikaa? Nolaako siinä vain itsensä? En haluaisi hankkia kiusallisia tilanteita porukan kannalta.
Ehdottomasti kannattaa ja mitä kiusallista siitä seuraa jos miestä ei kiinnosta.
Ai mitä kiusallista? No pelkään että tulee vaikeat välit jos mies alkaa käyttäytyä erikoisesti tai ottaa etäisyyttä (torjuakseen tunteitani) ja sitten porukan kannalta menee hankalaksi. Minulla on kokemusta sellaisesta, että on tapaillut jotakuta saman kaveripiirin parista ja kun tapailu ei ole johtanut mihinkään, mies on alkanut kohdella kuin spitaalista ja bileetkin on pitänyt "jakaa" niin ettei osuta samoihin jne. Mitään sellaista en todellakaan halua tämän porukan suhteen!
Ja mietin tosiaan sitä, että kannattaako tällaista edes pyöritellä mielessä, jos kerran miehet *aina* tekevät aloitteen kun ovat kiinnostuneita. Eli kun sitä aloitetta ei ole näkynyt niin ehkä koko kiinnostus kannattaisi vaan unohtaa? En ole koskaan aiemmin joutunut miettimään tällaista, aikaisemmat ihastukseni ovat olleet viestinnässään selkeitä ja lähestyneet itse. Tästä en tosiaan ota selvää. Välillä tuntuu että katsoo, mutta voihan se katsoa ihan muutenkin vaan ja itse kuvittelen kaiken päässäni...
"The whole “but he’s shy!” excuse has been used in several letters lately. I think it’s another rationalization that women like to use to explain why a guy hasn’t made a move on her. That alleged shyness has little to do with it. For whatever reason, he’s just not interested. If he were, he’d make a move." http://andthatswhyyouresingle.com/2013/05/14/hes-not-shy-hes-just-not-i…;
Anteeksi teinit juttuni, olen ihan aikuinen ihminen :D Osui vain sopivasti tämä ketju kohdalle niin oli sopiva rako pohtia tätä anonyymisti, kavereille en kehtaa edes kertoa naamatusten näin noloja mietteitä. Taitaa olla niin, että ihastusten suhteen taantuu aina mukulaksi.
Ei kyllä pidä paikkansa se, ettei miestä kiinnosta tarpeeksi, jos ei tee aloitetta. Olen tämän kuun aikana nähnyt kolme hyvin kiinnostavaa naista, joille olisin erittäin mielelläni tehnyt aloitteen.
Ensimmäisen kohtasin laivalla. Katselin häntä ja saimme aikaiseksi katsekontaktin. Huomasin myös, että välillä nainen katsoo minua. Olisin tehnyt aloitteen, mutta hän oli laivalla koko ajan perheensä seurassa. Ei missään vaiheessa ollut missään yksinään, jotta minun olisi ollut luontevaa tulla juttusille. En mene perheen pöytään ja kysy perheen isältä, että anteeksi, saisinko puhutella tytärtäsi.
Toisen kohtasin uimahallissa. Nainen oli niin kuuma ja juuri minun tyyppiäni, että pää oli sen verran jumissa siitä, etten saanut itseäni tekemään aloitetta sen pari sekuntia kestäneen otollisen hetken aikana, jolloin kävelimme samaa allasta kohti. Useampi katsekontakti oltiin luotu aiemmin ja oma katselu oli ainakin sen verran pitkäkestoista, että minun kiinnostukseni oli naiselle päivänselvää. Toista otollista hetkeä ei tullut.
Kolmannen kohtasin lauantaiyönä baarista lähtiessä. Olin juuri kuuntelemassa ystäväni vuodatusta jostain asiasta, kun bongasin kadun toisella puolella valon vaihtumista odottavan viehättävän naisen. En saanut silmiäni irti hänestä. Hän huomasin katseeni, hymyili ja katsoi takaisin samalla intensiteetillä. Minua alkoi hymyilyttämään. Kummankin hymyt senkuin levenivät, kunnes kävelimme toistemme ohitse. Kuitenkin koko tämän saman ajan yritin kuunnella ystäväni murheita, joten tajusin liian myöhään, että minun olisi pitänyt lopettaa ystäväni marinan kuuntelu ja alkaa keskustelemaan tälle hymyilevälle kaunottarelle.
Näin minulta on lipunut monta mahdollisuutta tehdä aloite jo pelkästään tämän kuukauden aikana. Eikä nämä ohitselipumiset ole mitenkään harvinaisia. Niitä tapahtuu säännöllisesti koko ajan. On paljon harvinaisempaa, että olen juuri sillä hetkellä sopivassa mielentilassa skarppina havaitsemaan alkaneen silmäpelin ja toimimaan välittömästi ensimmäisen sopivan tilaisuuden tullessa.
Minun kohdallani aloitteita olisi kaikissa näissä tapauksissa voinut nainen edesauttaa asettumalla edes vähän pidemmäksi aikaa johonkin itsekseen, jotta ehdin huomata, reagoida ja toteuttaa sen aloitteen. Siis tietysti, jos aloitetta minun osaltani toivottiin. Sitä minä en tiedä, mutta tulen kyllä kokeilemaan, jos tilaisuus tulee.
M29
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Minua ei myöskään kiinnosta opetella tuntemaan sukulaisia ym. Eikä naisenkaan tarvitse tutustua munkaan sukulaisiin koska en pidä niihin mitään yhteyttä.26 eli liian nuori sulle. Älä nyt pahastu, mutta nelikymppisen miehen kanssa en enää suostu olemaan.
Sen takia ikää kysyinkin,mutta ei tuo kaikki pidä paikkaansa,mulla ollut aina sitä ongelmaa että tulee turhankin herkästi.
Nuoren naisen kanssa on sekin ongelma joskus esillä että se haluaa lapsen ja itse en suostu ikinä lapsen tekoon,mulla on 1 lapsi ja se myös jää ainoaksi,sen verran rankka oli ensimmäiset 2vuotta ja muuta vuosi akan kanssa sen jälkeen.
Pitäisi olla vela tai nainen mikä ei voi saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on B- kupin tissit ja aina on miehiä riittänyt jonoksi asti. Naiset on itse aivan h*lvetin pinnallisia, kuvittelevat aina, että miehet tykkää vaan tisseistä. Naisethan näin aina sanoo eikä miehet. Hommatkaa itseluottamus naiset!
B-kupithan on ihan kivat,voisitko laittaa kuvan niistä?
"B" ei ole mikään koko. Vähän veikkaan että 60B tai 115B ei kiinnostaisi.
EI OLE KUKAAN LÄHESTYNYT. OLISI KIVA. OLEN VAPAATA RIISTAA MIKSI EI.?
Koska olen naimisissa ja mies on surkea lasten kanssa. En voisi aloittaa edes salasuhdetta.
Kun olin nuori ja sinkku, luulin, että olen ruma. En olisi ikinä uskaltanyt lähestyä komeaa miestä.
Olen tehnyt elämäni aikana parisenkymmentä aloitusta miehille; aina pakit. Montako miestä on lähestynyt mua? 0. En tee enää koskaan aloitusta, ikisinkkuna hautaan. En keksi mitään muuta syytä tälle kuin että mun on pakko olla uskomattoman vastenmielisen näköinen nainen. N29
Ihastumisen tunteeseen asti pääseminen vie aikaa mutta en tee aloitetta sen vuoksi kun ajattelen ettei hän ole kiinnostunut minusta tai että en ole sen arvoinen että joku kiinnostuisi. Tähän syynä aiemmat suhteet ja niistä aiheutunut huono itsetunto.
Siksi kun olen naimisissa.