Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Näet/tapaat sinua kiinnostavan miehen/miehen johon olet ihastunut. Miksi et tee aloitetta?

Vierailija
25.04.2017 |

Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oken ujo mutta lähes ainoastaa tuollaisessa tilanteessa. Keskustelen mielelläni ihmisten kanssa vaikka mistä ja aina ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Mutta tuossa tilanteessa, jostain syystä tulee seinä vastaan.

Vierailija
22/113 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.

Nuo ovat juuri niitä, mitä sosiaalisesti normaalit ihmiset tekevät tehdäkseen aloitteen. Ei kukaan hyökkää yhtäkkiä kysymään toista treffeille.

Katse, hymy, keskustelun avaus vaikka sitten bussivuoroista on aloite, jos molemmat kokevat toisensa kiinnostaviksi. Jos sen bussin tuloon on monta minuuttia, niin siinähän sitä on aikaa jutustella ja tutkailla, onko toinenkin kiinnostunut ja ylipäänsä sinkku. En ikinä tuollaisessa tilanteessa olettaisi miehen olevan sinkku tai muutenkaan kysyisi häneltä puhelinnumeroa, kyllä minä olettaisin että hän tarjoutuu jollain tekosyyllä antamaan oman numeronsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska testaan miestä. Saako hän mitään aikaiseksi. Kuinka kiinnostunut oikeasti on. Mitä tekniikoita hän käyttää pokaamiseen.

Itse annan täkyjä, mutta en lähesty. Saamaton mies on turn off ja jos on niin ujo ja epävarma ettei saa lähestyttyä, niin ei sovi minun luonteelleni sellainen mies valitettavasti. Jos ei saa aikaiseksi edes tehdä mitään edes kiinnostavien asioiden kohdalla, niin ei voi oikein odottaa niiden ei niin kiinnostavienkaan kohdalla aikaan saamista.

Yli 40 vuotias mies, joka ei uskalla avata suutaan ja pyytää vaikka kahville on liian ujo ja epävarma minulle.

Vierailija
24/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska epäilen että mies on varatu.

Vierailija
25/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä, onko ok., jos nainen tekee aloitteen. Nämä saalistusjutut? Toisaalta itse pidän ujoista ja hiljaisista miehistä, jotka eivät ehkä tee aloitetta.

Vierailija
26/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla.

Jos mies ei osaa lukea merkkejä, niin...

Vierailija
27/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä teen kyllä aloitteen mieluusti, mutta ei ole sellaisia sinkkunaisia tullut vastaan joita haluaisi 30 seuraavaa vuotta katsella.

Parisuhteessa ovat laatuyksilöt jo.

Siksi poikamiehenä on yllättävän hyvä olla.

Ei huolia huomisesta

Terv,mies 30v

Vierailija
28/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään tulla raiskatuksi. Monet miehet eivät ymmärrä, mitä suostumus tarkoittaa.

Vierailija
29/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujostuttaa. Välttelen ihastusta koska hermostuttaa hänen lähellä. Sydän hakkaa, kädet hikoo, en saa sanaa suusta.

Tyydyn ihailemaan vähän kauempaa :)

Vierailija
30/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä teen kyllä aloitteen mieluusti, mutta ei ole sellaisia sinkkunaisia tullut vastaan joita haluaisi 30 seuraavaa vuotta katsella.

Ei huolia huomisesta

Terv,mies 30v

Öö, 30 vuotta katsella? Ei kai se mikään kosinta ole?

Tosin sun tyyppistä miestä ei kukaan sinkkunainen ottaiskaan. Kaikki laatumiehet on joko varattuja tai homoja.

T. Villi ja vapaa

Vierailija
31/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys, kyllähän minä teenkin. Kaikki suhteet ja muutkin säätöni ovat alkaneet minun aloitteestani, kukaan mies ei ole koskaan ollut sillä aloitteen tekevällä puolella. 

Mielestäni Suomessa tämä alkaa mennä näin päin, että naiset ovat yleisemmin se aloitteellinen osapuoli. Miksette miehet tee aloitteita??? 

Vierailija
32/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ylipainoinen. Ja saanut aika monet pakit elämäni aikana. Vihreää valoa voin näyttää avaamalla keskustelun just jostain bussiaikatauluista tms. ja olemalla muuten mahdollisimman kiva ja ystävällinen. Mutta koska tiedän, että juuri kukaan mies ei halua lihavaa naista, en ala ehdoin tahdoin nolaamaan itseäni.

Vierailija
33/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies osoittaa sillä miehekkyyttä että tekee aloitteen. Jos ei tee niin ei kiinnosta kauan. Jos haluan toisen passiiivin ottaisin naisen suhteeseen mutta haluan miehekkään heteromiehen joka pystyy aloitteisiin niinkuin miehen kautta aikojen.

Nainen osoittaa myötämielisyyttään aloitteeseen laittautumalla kauniiksi ja hymyilemällä. Niin naiset ovat tehneet kautta aikojen.

Vierailija
34/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teen, tosin en tapaa miehiä juuri muualla kuin baarissa, jossa se on aika luontevaakin. Viimeksi kun olin pari kuukautta sitten, päädyin kahden mukavan miehen pöytään. Toinen jossain vaiheessa laski kätensä reidelleni, mutta siirsin sen pois, koska en ollut niin kiinnostunut hänestä ja oli aika humalassa, lähtikin sitten pois. Toiselta sitten kysyin, että haluaisiko hän nähdä vielä. hän sanoi olevansa oikein otettu mutta on parisuhteessa. Ei siinä mitään vahinkoa käynyt puolin eikä toisin. =)

Vierailija
35/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella ihastunut kolmeen mieheen elämäni aikana ja kaikkien suhteen olen tehnyt aloitteen. Kaksi miehistä haukkui minua rumaksi ja kolmas sanoi ettei ole kiinnostunut musta missään mielessä. En enää tee alotteita. Itsetunto nollissa. N28

Vierailija
36/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huolia huomisesta

Terv,mies 30v

Laatuyksilö tuskin kiinnostuisi sinusta vaikka olisikin vapaa. Hyvä, että viihdyt poikamiehenä.

Vierailija
37/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bmi 31. Miksi joku ottaisi minut kun saa hoikemmankin?

Tuo bmi ei kerro mitään,isot tissit ja perse on aina plussaa.

Vierailija
38/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta sinä omaan rakkauselämääsi äläkä huolehdi muiden jutuista. Sen oon tehny mitä oon tahtonu ja hyvin on mennyt.

Keskustelupalstalla keskitytään vaan omiin juttuihin?

Vierailija
39/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut todella ihastunut kolmeen mieheen elämäni aikana ja kaikkien suhteen olen tehnyt aloitteen. Kaksi miehistä haukkui minua rumaksi ja kolmas sanoi ettei ole kiinnostunut musta missään mielessä. En enää tee alotteita. Itsetunto nollissa. N28

:(

Vierailija
40/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 31. Miksi joku ottaisi minut kun saa hoikemmankin?

Tuo bmi ei kerro mitään,isot tissit ja perse on aina plussaa.

Mulle bmi 31 on aivan liian laiha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi