Nainen. Näet/tapaat sinua kiinnostavan miehen/miehen johon olet ihastunut. Miksi et tee aloitetta?
Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.
Nuo ovat juuri niitä, mitä sosiaalisesti normaalit ihmiset tekevät tehdäkseen aloitteen. Ei kukaan hyökkää yhtäkkiä kysymään toista treffeille.
Katse, hymy, keskustelun avaus vaikka sitten bussivuoroista on aloite, jos molemmat kokevat toisensa kiinnostaviksi. Jos sen bussin tuloon on monta minuuttia, niin siinähän sitä on aikaa jutustella ja tutkailla, onko toinenkin kiinnostunut ja ylipäänsä sinkku. En ikinä tuollaisessa tilanteessa olettaisi miehen olevan sinkku tai muutenkaan kysyisi häneltä puhelinnumeroa, kyllä minä olettaisin että hän tarjoutuu jollain tekosyyllä antamaan oman numeronsa.
Koska testaan miestä. Saako hän mitään aikaiseksi. Kuinka kiinnostunut oikeasti on. Mitä tekniikoita hän käyttää pokaamiseen.
Itse annan täkyjä, mutta en lähesty. Saamaton mies on turn off ja jos on niin ujo ja epävarma ettei saa lähestyttyä, niin ei sovi minun luonteelleni sellainen mies valitettavasti. Jos ei saa aikaiseksi edes tehdä mitään edes kiinnostavien asioiden kohdalla, niin ei voi oikein odottaa niiden ei niin kiinnostavienkaan kohdalla aikaan saamista.
Yli 40 vuotias mies, joka ei uskalla avata suutaan ja pyytää vaikka kahville on liian ujo ja epävarma minulle.
Koska epäilen että mies on varatu.
Kun en tiedä, onko ok., jos nainen tekee aloitteen. Nämä saalistusjutut? Toisaalta itse pidän ujoista ja hiljaisista miehistä, jotka eivät ehkä tee aloitetta.
En uskalla.
Jos mies ei osaa lukea merkkejä, niin...
Miehenä teen kyllä aloitteen mieluusti, mutta ei ole sellaisia sinkkunaisia tullut vastaan joita haluaisi 30 seuraavaa vuotta katsella.
Parisuhteessa ovat laatuyksilöt jo.
Siksi poikamiehenä on yllättävän hyvä olla.
Ei huolia huomisesta
Terv,mies 30v
Pelkään tulla raiskatuksi. Monet miehet eivät ymmärrä, mitä suostumus tarkoittaa.
Ujostuttaa. Välttelen ihastusta koska hermostuttaa hänen lähellä. Sydän hakkaa, kädet hikoo, en saa sanaa suusta.
Tyydyn ihailemaan vähän kauempaa :)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä teen kyllä aloitteen mieluusti, mutta ei ole sellaisia sinkkunaisia tullut vastaan joita haluaisi 30 seuraavaa vuotta katsella.
Ei huolia huomisestaTerv,mies 30v
Öö, 30 vuotta katsella? Ei kai se mikään kosinta ole?
Tosin sun tyyppistä miestä ei kukaan sinkkunainen ottaiskaan. Kaikki laatumiehet on joko varattuja tai homoja.
T. Villi ja vapaa
Hassu kysymys, kyllähän minä teenkin. Kaikki suhteet ja muutkin säätöni ovat alkaneet minun aloitteestani, kukaan mies ei ole koskaan ollut sillä aloitteen tekevällä puolella.
Mielestäni Suomessa tämä alkaa mennä näin päin, että naiset ovat yleisemmin se aloitteellinen osapuoli. Miksette miehet tee aloitteita???
Koska olen ylipainoinen. Ja saanut aika monet pakit elämäni aikana. Vihreää valoa voin näyttää avaamalla keskustelun just jostain bussiaikatauluista tms. ja olemalla muuten mahdollisimman kiva ja ystävällinen. Mutta koska tiedän, että juuri kukaan mies ei halua lihavaa naista, en ala ehdoin tahdoin nolaamaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies osoittaa sillä miehekkyyttä että tekee aloitteen. Jos ei tee niin ei kiinnosta kauan. Jos haluan toisen passiiivin ottaisin naisen suhteeseen mutta haluan miehekkään heteromiehen joka pystyy aloitteisiin niinkuin miehen kautta aikojen.
Nainen osoittaa myötämielisyyttään aloitteeseen laittautumalla kauniiksi ja hymyilemällä. Niin naiset ovat tehneet kautta aikojen.
Kyllä teen, tosin en tapaa miehiä juuri muualla kuin baarissa, jossa se on aika luontevaakin. Viimeksi kun olin pari kuukautta sitten, päädyin kahden mukavan miehen pöytään. Toinen jossain vaiheessa laski kätensä reidelleni, mutta siirsin sen pois, koska en ollut niin kiinnostunut hänestä ja oli aika humalassa, lähtikin sitten pois. Toiselta sitten kysyin, että haluaisiko hän nähdä vielä. hän sanoi olevansa oikein otettu mutta on parisuhteessa. Ei siinä mitään vahinkoa käynyt puolin eikä toisin. =)
Olen ollut todella ihastunut kolmeen mieheen elämäni aikana ja kaikkien suhteen olen tehnyt aloitteen. Kaksi miehistä haukkui minua rumaksi ja kolmas sanoi ettei ole kiinnostunut musta missään mielessä. En enää tee alotteita. Itsetunto nollissa. N28
Vierailija kirjoitti:
Ei huolia huomisestaTerv,mies 30v
Laatuyksilö tuskin kiinnostuisi sinusta vaikka olisikin vapaa. Hyvä, että viihdyt poikamiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Bmi 31. Miksi joku ottaisi minut kun saa hoikemmankin?
Tuo bmi ei kerro mitään,isot tissit ja perse on aina plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Panosta sinä omaan rakkauselämääsi äläkä huolehdi muiden jutuista. Sen oon tehny mitä oon tahtonu ja hyvin on mennyt.
Keskustelupalstalla keskitytään vaan omiin juttuihin?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut todella ihastunut kolmeen mieheen elämäni aikana ja kaikkien suhteen olen tehnyt aloitteen. Kaksi miehistä haukkui minua rumaksi ja kolmas sanoi ettei ole kiinnostunut musta missään mielessä. En enää tee alotteita. Itsetunto nollissa. N28
:(
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi 31. Miksi joku ottaisi minut kun saa hoikemmankin?
Tuo bmi ei kerro mitään,isot tissit ja perse on aina plussaa.
Mulle bmi 31 on aivan liian laiha.
Oken ujo mutta lähes ainoastaa tuollaisessa tilanteessa. Keskustelen mielelläni ihmisten kanssa vaikka mistä ja aina ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Mutta tuossa tilanteessa, jostain syystä tulee seinä vastaan.