Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Näet/tapaat sinua kiinnostavan miehen/miehen johon olet ihastunut. Miksi et tee aloitetta?

Vierailija
25.04.2017 |

Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska testaan miestä. Saako hän mitään aikaiseksi. Kuinka kiinnostunut oikeasti on. Mitä tekniikoita hän käyttää pokaamiseen.

Itse annan täkyjä, mutta en lähesty. Saamaton mies on turn off ja jos on niin ujo ja epävarma ettei saa lähestyttyä, niin ei sovi minun luonteelleni sellainen mies valitettavasti. Jos ei saa aikaiseksi edes tehdä mitään edes kiinnostavien asioiden kohdalla, niin ei voi oikein odottaa niiden ei niin kiinnostavienkaan kohdalla aikaan saamista.

Yli 40 vuotias mies, joka ei uskalla avata suutaan ja pyytää vaikka kahville on liian ujo ja epävarma minulle.

Voi jeesus, AV ja bimboarmeija ei petä koskaan.

Vierailija
82/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on B- kupin tissit ja aina on miehiä riittänyt jonoksi asti. Naiset on itse aivan h*lvetin pinnallisia, kuvittelevat aina, että miehet tykkää vaan tisseistä. Naisethan näin aina sanoo eikä miehet. Hommatkaa itseluottamus naiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 31. Miksi joku ottaisi minut kun saa hoikemmankin?

Tuo bmi ei kerro mitään,isot tissit ja perse on aina plussaa.

Nimenomaan. Isot tissit on AINA plussaa. Niihinhän miehet (tai no suurin osa miehistä) ensin kiinnittää naisessa huomiota. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Ei pidä paikkaansa! Tässä maailmassa on niin monia erilaisia naismakuja kuin on miehiäkin. Ja esim. mun miehellä on ollut ennen mua naisia, joilla on karseen isot tissit ja naisia, joilla on "itikan pistot" eikä koskaan ole kenestäkään valittanut! Nyt joutuu tyytymään roikkurintaiseen c-kupilliseen äkäpussiin eikä ainakaan ääneen valita! :D

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Mulle on vuosien saatossa iskostunut niin syvälle mieleen, että kukaan ei koskaan voi olla musta kiinnostunut ylipainoni vuoksi enkä siitä syystä ole koskaan aloitetta uskaltanut tehdä. Ja vaikka mies olisi tehnyt aloitteen, niin olen aina ajatellut, että hän ei ole musta kuitenkaan kiinnostunut enkä ole sitten uskaltanut vastata aloitteeseen millään tavalla ja monet miehet ovat sitten joutuneet kaverivyöhykkeelle. Jälkeenpäin on useampikin kuin yksi tullut asiasta tilittämään. Kun ei uskalla, niin jää hyvin herkästi paitsi! Onneksi nykyinen mieheni oli niin sinnikäs, että en edes tajunnut tai ehtinyt perääntyä! :)

Ei pidä paikkaansa? Kysyppä keneltä mieheltä vaan mihin kiinnittää ensin naisessa huomiota esim kadulla, niin kyllä se on TISSIT. Ja nimenomaan ISOT TISSIT. Mehet on elukoita.

Täällä komea ja urheilullinen mies joka ei kiinnitä huomiota naisen rintoihin vaan, silmiin, hymyyn ja pyllyyn.

... eikä naisiin juuri muutenkaan.

Öhh ecsume mua?

Vierailija
84/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastunut mies todellakaan aina tee aloitetta, vaikka kuinka haluaisi. Ihan samalla tavalla ne miehetkin voi tuntea suurta epävarmuutta naisen tunteista, tai sitten nainen voi olla varattu.

Vierailija
85/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole naisen tehtävä tehdä niitä... Ettekö te misogynistit oikeasti tajua edes perus asioita?! 

Vierailija
86/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teenhän. Viimeisen 3 vuoden aikana mulla on ollut 8 miesjuttua. Vain yhdessä mies teki selkeän aloitteen eli pyysi treffeille. Itse tein aloitteen 3 miestä kohtaan. Loput olivat tinder-miehiä, joiden kanssa sovittiin tapaamisesta yhdessä, ei voi sanoa että kumpikaan erityisemmin olisi tehnyt aloitetta.

Näistä 8 miehestä kolme oli sellaisia, joiden kanssa olisin halunnut enemmän, mutta he eivät halunneet. Vain yksi mies toivoi jatkoa. Muut jutut vain kuivahtivat kasaan kun kumpikaan ei aktiivisesti palannut asiaan.

Vielä kun seuraavat 8 päätttyy samanlailla niin sitten voit taas katsoa peiliin tasoteorian kanssa.

Vierailija
87/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 31. Miksi joku ottaisi minut kun saa hoikemmankin?

Tuo bmi ei kerro mitään,isot tissit ja perse on aina plussaa.

Nimenomaan. Isot tissit on AINA plussaa. Niihinhän miehet (tai no suurin osa miehistä) ensin kiinnittää naisessa huomiota. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Tämä on kyllä totta jos nuorista miehistä puhutaan. Jos nainen on suht hoikka ja isotissinen niin miehiä riittää, ei väliä naamasta tai luonteesta. Edes irtosuhteet ja miesten vaihto lennosta ei haittaa kunhan on isot rinnat. Ärsyttää välillä käydä kaverin kanssa ulkona kun itse olen lyhyt, pieni ja siro lauta ja kaverini mallinmittainen dd-kuppi. Aina jos joku mies lähestyy hän tulee kyselemään kaveristani ja näitä ihalijoita ja kosijoita riittää vaikka kaverini olisi heille miten tyly tahansa ja vaikka hänellä olisi joka viikko uusi mies. Masentaa että olen miesten silmissä niin epäviehättävä. Sitten vituttaa lukea täältä palstalta miten miehet olevinaan tykkäävät pienistä, kauniskasvoisista ja siroista naisista ja miten irtosuhteet naisella ovat suuri turn off.

Senpä takia kannattaisi lähestyä muualla kuin baarissa mielenkiintoista miestä. Nuorena miehenä voin sanoa, että kaunis paksu tukka, silmät, hymy, pitkät ja peppu tekee isomman vaikutuksen, tosin millään näillä ei ole väliä, koska luonne ratkaisee ja mistä me voidaan yhdessä puhua, jos puhuminen rajoittuu telkkarin reality ohjelmiin meillä ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
88/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihastunut mies todellakaan aina tee aloitetta, vaikka kuinka haluaisi. Ihan samalla tavalla ne miehetkin voi tuntea suurta epävarmuutta naisen tunteista, tai sitten nainen voi olla varattu.

Etenkin jos nainen on todella kaunis. Naiset eivät vain ymmärrä, että sellainen aluksi ujompi mies on yleensä paljon lojaalimpi, kuin se baarissa lähestyvä lätkäjäbä, joka etsii uutta valloitusta ja yhden illan korkkausta.

Vierailija
89/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee aloitetta, koska en ole mikään epätoivoinen ja miehen kiinnostus selviää parhaiten siten, että mies tekee aloitteen.

Kaikkialla aina tosiaan toitotetaan, että kyllä mies tekee satavarmasti aloitteen, jos on kiinnostunut. Että kaikki muu on vain naisten selittelyä itselle ja "he's just not that into you" ja ujoja miehiä ei olekaan ja sitä rataa.

Itsellä nimittäin on tilanne, että katselen kovasti yhtä miestä ja mietin kiikun kaakun kallellaan, että voisiko se olla kiinnostunut vai eikö se ole. Niinpä huvikseni googlettelin noita kaikkia kiinnostuksen merkkejä käsitelleitä naistenlehtien artikkeleita (joo....) ja jokainen niistä toitottaa, kuinka mies haluaa metsästää ja että ujoinkin mies kyllä takuulla lähestyy jos on oikeasti aidosti tosissaan kiinnostunut naisesta. Hitsi.

Kannattaako naisen tehdä aloite jos mies ei ole sellaista tehnyt, vaikka on liikuttu samoissa porukoissa jo jonkun aikaa? Nolaako siinä vain itsensä? En haluaisi hankkia kiusallisia tilanteita porukan kannalta.

Ehdottomasti kannattaa ja mitä kiusallista siitä seuraa jos miestä ei kiinnosta.

Vierailija
90/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on B- kupin tissit ja aina on miehiä riittänyt jonoksi asti. Naiset on itse aivan h*lvetin pinnallisia, kuvittelevat aina, että miehet tykkää vaan tisseistä. Naisethan näin aina sanoo eikä miehet. Hommatkaa itseluottamus naiset!

B-kupithan on ihan kivat,voisitko laittaa kuvan niistä?

Vierailija
91/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin jos nainen on todella kaunis. Naiset eivät vain ymmärrä, että sellainen aluksi ujompi mies on yleensä paljon lojaalimpi, kuin se baarissa lähestyvä lätkäjäbä, joka etsii uutta valloitusta ja yhden illan korkkausta.

Niin ja kyllä järkeäkin käytämme. Esim juuri yksi nainen samasta harrastuksesta jota voisin vikitellä on tapaus joka kostautuu..

Nimittäin 30v kaunis, mukava sporttinen nainen jonka kanssa juttu luistaa puolin jos toisin. Hänellä on paljon sosiaalisia kontakteja.

Miksi tällainen 30v nainen on sinkkuna... Pikkasen kun vilkaisin facebook seinää niin kaikki selvisi. Näyttää että vientiä on kommenttien perusteella juuri niin kuin arvasinkin. Ja joku oli kohonkin kuvaan kommentoinutkin "ettei vaan olisi nirsoutta"

Miksi haluisin sotkeutua tällaiseen naiseen...

Vierailija
92/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut todella ihastunut kolmeen mieheen elämäni aikana ja kaikkien suhteen olen tehnyt aloitteen. Kaksi miehistä haukkui minua rumaksi ja kolmas sanoi ettei ole kiinnostunut musta missään mielessä. En enää tee alotteita. Itsetunto nollissa. N28

Niin, torjutuksi tuleminen ei tietenkään ole millään tavoin miellyttävä tunne ja syö pidemmässä juoksussa itsetuntoa vaikka kuinka koittaisi taistella sitä tunnetta vastaan. Näin miehenä se, että olet saanut kolmet pakit elämäsi aikana, kieltämättä vähän pisti hymyilyttämään. Omalla kohdalla määrä on monikymmenkertainen ja jossain vaiheessa myös minulle tuli se hetki, kun tajusin etten enää jaksa altistaa itseäni uusille pettymyksille. Yhtään aloitetta en ole koko elämäni aikana saanut vastakkaiselta sukupuolelta joten soolona mennään varmasti myös tästä eteenpäin :)

Vierailija
93/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee aloitetta, koska en ole mikään epätoivoinen ja miehen kiinnostus selviää parhaiten siten, että mies tekee aloitteen.

Kaikkialla aina tosiaan toitotetaan, että kyllä mies tekee satavarmasti aloitteen, jos on kiinnostunut. Että kaikki muu on vain naisten selittelyä itselle ja "he's just not that into you" ja ujoja miehiä ei olekaan ja sitä rataa.

Itsellä nimittäin on tilanne, että katselen kovasti yhtä miestä ja mietin kiikun kaakun kallellaan, että voisiko se olla kiinnostunut vai eikö se ole. Niinpä huvikseni googlettelin noita kaikkia kiinnostuksen merkkejä käsitelleitä naistenlehtien artikkeleita (joo....) ja jokainen niistä toitottaa, kuinka mies haluaa metsästää ja että ujoinkin mies kyllä takuulla lähestyy jos on oikeasti aidosti tosissaan kiinnostunut naisesta. Hitsi.

Kannattaako naisen tehdä aloite jos mies ei ole sellaista tehnyt, vaikka on liikuttu samoissa porukoissa jo jonkun aikaa? Nolaako siinä vain itsensä? En haluaisi hankkia kiusallisia tilanteita porukan kannalta.

Ehdottomasti kannattaa ja mitä kiusallista siitä seuraa jos miestä ei kiinnosta.

Miehissä on vaan se ongelma että vaikka he eivät olisikaan kiinnostuneita aloitteen tekevästä naisesta he saattavat silti käyttää tilannetta hyväkseen ja esittää kiinnostunutta pillunkiilto silmissä.

Vierailija
94/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet tekevät niin aktiivisesti aloitteita, että jos kyseinen tyyppi ei sellaista ole tehnyt, on syytä olettaa, ettei hän ole kiinnostunut minusta.

Itsekin oikeastaan kiinnostun miehestä vasta sitten, kun hän on kiinnostunut minusta. Arvioin vasta sitten miehen kiinnostavuutta muuten kuin kaverina. En jotenkin osaa ihastua johonkin tyyppiin, jos se ei ole ihastunut minuun. Vähän outoa, mutta näin vain toimin.

Tuo on varmaan aika normaali toimintatapa. Useimmat naiset ovat jotenkin mielenvikaisia ja ihastuvat etäisiin miehiin, jotka eivät näytä mitään kiinnostusta.

T: Etäinen panomies

Vierailija
95/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kyllä järkeäkin käytämme. Esim juuri yksi nainen samasta harrastuksesta jota voisin vikitellä on tapaus joka kostautuu..

Nimittäin 30v kaunis, mukava sporttinen nainen jonka kanssa juttu luistaa puolin jos toisin. Hänellä on paljon sosiaalisia kontakteja.

Miksi tällainen 30v nainen on sinkkuna... Pikkasen kun vilkaisin facebook seinää niin kaikki selvisi. Näyttää että vientiä on kommenttien perusteella juuri niin kuin arvasinkin. Ja joku oli kohonkin kuvaan kommentoinutkin "ettei vaan olisi nirsoutta"

Tässäpä syy miksi en lähesty kauniita naisia, itseasiassa en lähesty naisia olleenkaan, koska en ole kiinnostunut nykyajan naisista. jotka pitävät mieshaaremeja. Olen vienyt mieleni munkkimodeen, stoalaiseen tyyneyteen, kehonrakennusta ja juoksua, se ravitsee mieleni ja pitää ajatukseni energia sieppareista, naisista.

Vierailija
96/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B-kupithan on ihan kivat,voisitko laittaa kuvan niistä?

Tossa:

https://rlv.zcache.com/elegant_medieval_letter_b_antique_monogram_coffe…

:)

Vierailija
97/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.

- Näen kiinnostavalta näyttävän miehen baarissa: Alan heitellä häneen pitkiä katseita ja katson, kuinka hän niihin vastaa. Jos hän vastaa katseilla ja jopa hymyllä, niin tilaisuuden tullen jompi kumpi tulee yleensä juttusille joko baaritiskillä tai muuten luontevassa tilanteessa.

- Näen kiinnostavan miehen bussipysäkillä: Jos hänkin huomioi minut, so. jos hänellä ei ole kuulokkeet korvilla tai hän ei muuten selkeästi ole keskittynyt muihin asioihin vaan katsoo kohti, voin avata keskustelun säästä tai bussiaikatauluista. En todellakaan pyydä häntä treffeille tai kysy onko hän sinkku.

- Näen kiinnostavan miehen kirjakaupassa tutkiskelemassa kirjaa, jonka itse olen lukenut: Otan kontaktia kommentoimalla kirjaa. Parhaassa tapauksessa herää keskustelu muista saman kirjailijan tai saman genren teoksista. Valitettavasti tätä tapahtuu yleensä vain naisten kanssa; kirjakaupoissa on tosi helppo jäädä rupattelemaan ventovieraiden kanssa. En kysy miestä treffeille enkä että onko hän sinkku.

- Näen kiinnostavan miehen kaupungilla: En tee mitään. Pelkkä ulkonäkö ei saa minua kääntymään jonkun ventovieraan miehen perään tai pysähtymästä sellaisen juttusille tekemään tikusta asiaa.

Helsingissä näen ihan joka päivä kiinnostavan näköisiä eli kivan näköisiä miehiä. En tosin ole sinkku mutta vaikka olisinkin, niin olisi kyllä hullu ajatus alkaa heille kaikille ehdotella treffejä tai kysellä suhdestatusta vain sillä perusteella, että heidän ulkonäkönsä miellyttää minua. Mitään muutahan en heistä tiedä.

Vierailija
98/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä syy miksi en lähesty kauniita naisia, itseasiassa en lähesty naisia olleenkaan, koska en ole kiinnostunut nykyajan naisista. jotka pitävät mieshaaremeja. Olen vienyt mieleni munkkimodeen, stoalaiseen tyyneyteen, kehonrakennusta ja juoksua, se ravitsee mieleni ja pitää ajatukseni energia sieppareista, naisista.

Arvostan. Itse pyrin samaan vaikka en ihan kykene vielä täysin naisettomuus ajatukseen.

Mutta pyrin panostamaan ajatukseni täysin muuhun

Vierailija
99/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tälläinen ikuinen ja ERITTÄIN rasittava pelko, josta haluaisin vaan eroon. Pelko torjutuksi tulemiseksi.

Eikä tälläistä epävarmuutta esiinny kuin miesten kanssa....

Miehille tuo torjutuksi tuleminen on ihan jokapäivästä ja elämään kuuluvaa naisten taholta ja siiät huolimatta pitäisi jaksaa yrittää, mikäli ei alistu tilanteeseen ja ala elämään ilman toivatta pariutumisesta, vaikka tuollaista palautetta saa kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
100/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla , pelkään pakkeja. Työpaikallani on yksi mies ja viimeiset 3 vuotta ollaan kierretty toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa . Kumpikaan ei uskalla tehdä mitään, mies pyrkii koko ajan lähelleni , tekee tikusta asiaa. Mies on naimisissa, mutta en tiedä liiton tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän