Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Näet/tapaat sinua kiinnostavan miehen/miehen johon olet ihastunut. Miksi et tee aloitetta?

Vierailija
25.04.2017 |

Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä teinkin elämäni ekan aloitteen, kun näin järkyttävän komean ja ihanan miehen. Nyt ollaan naimisissa :)

Eli kyllä JOKU nainen aina tekee alpitteen k8mealle miehelle, jolle niitä siis kertyy pitkin matkaa, mutta KAIKKI naiset eivät uskalla tehdä aloitetta. Minunkin miehelläni ovat kaikki suhteet alkaneet naisten tekemistä aloitteista aina. Silti kaikki naiset, jotka olisivat hänet halunneet, todennäköisesti eibät ole sitä aloitetta tehneet.

Jos siis jollekulle miehelle ei kerry yhtään aloitteita, niin hän ei ole useimpien naisten mielestä komea. Jonkun mielestä voi olla ja joku voi häneen rakastua, mutta noin laajoja masdoja ajatellen on näin.

Vierailija
42/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies osoittaa sillä miehekkyyttä että tekee aloitteen. Jos ei tee niin ei kiinnosta kauan. Jos haluan toisen passiiivin ottaisin naisen suhteeseen mutta haluan miehekkään heteromiehen joka pystyy aloitteisiin niinkuin miehen kautta aikojen.

Nainen osoittaa myötämielisyyttään aloitteeseen laittautumalla kauniiksi ja hymyilemällä. Niin naiset ovat tehneet kautta aikojen.

Viimeksi, kun kokeilin, nainen oli laittautunut nätiksi ja hymyilikin, mutta ei ollut todellakaan myötämielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys, kyllähän minä teenkin. Kaikki suhteet ja muutkin säätöni ovat alkaneet minun aloitteestani, kukaan mies ei ole koskaan ollut sillä aloitteen tekevällä puolella. 

Mielestäni Suomessa tämä alkaa mennä näin päin, että naiset ovat yleisemmin se aloitteellinen osapuoli. Miksette miehet tee aloitteita??? 

Olen naisten kanssa tekemisissä vain jossain,kaupassa,kioskilla ym. Paikoissa,fysioterapeuttikin on varattu,ei sille uskalla täräyttää että pantaisko välillä kanssa?

Enkä kyllä oikein osaa avata keskustelua varsinkaan naisen kanssa mistä olen kiinnostunut,palstalla on tehty muutenkin selväksi ettei aspa hommissa olevia naisia saa yrittää pokata.

Miten te jotka valitatte olevanne lihavia,oletteko oikeasti läskejä vai vähän pulskia?

Vierailija
44/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bmi 31. Miksi joku ottaisi minut kun saa hoikemmankin?

Tuo bmi ei kerro mitään,isot tissit ja perse on aina plussaa.

Nimenomaan. Isot tissit on AINA plussaa. Niihinhän miehet (tai no suurin osa miehistä) ensin kiinnittää naisessa huomiota. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Vierailija
45/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut todella ihastunut kolmeen mieheen elämäni aikana ja kaikkien suhteen olen tehnyt aloitteen. Kaksi miehistä haukkui minua rumaksi ja kolmas sanoi ettei ole kiinnostunut musta missään mielessä. En enää tee alotteita. Itsetunto nollissa. N28

Miksi yritit niitä pitkiä mallimiehiä, joita kaikki muutkin naiset haluavat?

Vierailija
46/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut miehiltä niin negatiivisia kommentteja ulkonäkööni liittyen, että en todellakaan mene juttelemaan kenellekään siinä mielessä ennen kuin olen täysin varma että ko. mies on minusta kiinnostunut. Muuten todennäköisesti hukkaan omaa aikaani ja kolauttelisin itsetuntoani aivan turhaan. Menisin nimenomaan ensin kyselemään bussiaikatauluja ja jos siitä juttu lähtisi luistamaan, voisin tunnustella miehen kiinnostumisen astetta samalla. Hyvin tuokin taktiikka on tähän asti toiminut, yksin ei ole tarvinnut olla 13 vuoteen.

Vierailija
47/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut todella ihastunut kolmeen mieheen elämäni aikana ja kaikkien suhteen olen tehnyt aloitteen. Kaksi miehistä haukkui minua rumaksi ja kolmas sanoi ettei ole kiinnostunut musta missään mielessä. En enää tee alotteita. Itsetunto nollissa. N28

Miksi yritit niitä pitkiä mallimiehiä, joita kaikki muutkin naiset haluavat?

Mistä päättelet että yritin "mallimiehiä"? Yksikään heistä ei ainakaan mun tiedon mukaan ole tehnyt mallin töitä. Ihan normipituisia olivat kaikki (n. 180 cm).

Vierailija
48/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tehnyt aloitteita. Siis ihan suoraan olen kertonut että olen ihastunut kun ollaan tunnettu jo. Niinä kertoina mies ei ole ollut kiinnostunut. Tuntemattomia kohtaan en tee aloitteita kun se ei tunnu luontevalta. Jos komea mies tekee aloitteen niin osaan kyllä jatkaa keskustelua janöytän että olen kiinnistunut tutustumaan. Eli kyselen kuulumisia yms :)

Vierailija
49/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Isot tissit on AINA plussaa. Niihinhän miehet (tai no suurin osa miehistä) ensin kiinnittää naisessa huomiota. T. Katkera aa-kuppinen lauta

Ei pidä paikkaansa! Tässä maailmassa on niin monia erilaisia naismakuja kuin on miehiäkin. Ja esim. mun miehellä on ollut ennen mua naisia, joilla on karseen isot tissit ja naisia, joilla on "itikan pistot" eikä koskaan ole kenestäkään valittanut! Nyt joutuu tyytymään roikkurintaiseen c-kupilliseen äkäpussiin eikä ainakaan ääneen valita! :D

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Mulle on vuosien saatossa iskostunut niin syvälle mieleen, että kukaan ei koskaan voi olla musta kiinnostunut ylipainoni vuoksi enkä siitä syystä ole koskaan aloitetta uskaltanut tehdä. Ja vaikka mies olisi tehnyt aloitteen, niin olen aina ajatellut, että hän ei ole musta kuitenkaan kiinnostunut enkä ole sitten uskaltanut vastata aloitteeseen millään tavalla ja monet miehet ovat sitten joutuneet kaverivyöhykkeelle. Jälkeenpäin on useampikin kuin yksi tullut asiasta tilittämään. Kun ei uskalla, niin jää hyvin herkästi paitsi! Onneksi nykyinen mieheni oli niin sinnikäs, että en edes tajunnut tai ehtinyt perääntyä! :)

Vierailija
50/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies osoittaa sillä miehekkyyttä että tekee aloitteen. Jos ei tee niin ei kiinnosta kauan. Jos haluan toisen passiiivin ottaisin naisen suhteeseen mutta haluan miehekkään heteromiehen joka pystyy aloitteisiin niinkuin miehen kautta aikojen.

Ja monet miehet kaipaavat sitä aktiivisuutta naiseltakin. Passiivisia koristeita tai seksileluja löytyy kaupasta.  Teen kyllä itsekin aloitteen jos kiinnostun. Jos paljastuu, että nainen on ollut minusta kiinnostunut jo pidempään, mutta ei ole aloitetta tehnyt, niin pisteet laskee saman tien. 

Vierailija
51/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Tässä maailmassa on niin monia erilaisia naismakuja kuin on miehiäkin. Ja esim. mun miehellä on ollut ennen mua naisia, joilla on karseen isot tissit ja naisia, joilla on "itikan pistot" eikä koskaan ole kenestäkään valittanut! Nyt joutuu tyytymään roikkurintaiseen c-kupilliseen äkäpussiin eikä ainakaan ääneen valita! :D

Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Mulle on vuosien saatossa iskostunut niin syvälle mieleen, että kukaan ei koskaan voi olla musta kiinnostunut ylipainoni vuoksi enkä siitä syystä ole koskaan aloitetta uskaltanut tehdä. Ja vaikka mies olisi tehnyt aloitteen, niin olen aina ajatellut, että hän ei ole musta kuitenkaan kiinnostunut enkä ole sitten uskaltanut vastata aloitteeseen millään tavalla ja monet miehet ovat sitten joutuneet kaverivyöhykkeelle. Jälkeenpäin on useampikin kuin yksi tullut asiasta tilittämään. Kun ei uskalla, niin jää hyvin herkästi paitsi! Onneksi nykyinen mieheni oli niin sinnikäs, että en edes tajunnut tai ehtinyt perääntyä! :)

Ei pidä paikkaansa? Kysyppä keneltä mieheltä vaan mihin kiinnittää ensin naisessa huomiota esim kadulla, niin kyllä se on TISSIT. Ja nimenomaan ISOT TISSIT. Mehet on elukoita.

Vierailija
52/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monet miehet kaipaavat sitä aktiivisuutta naiseltakin. Passiivisia koristeita tai seksileluja löytyy kaupasta.  Teen kyllä itsekin aloitteen jos kiinnostun. Jos paljastuu, että nainen on ollut minusta kiinnostunut jo pidempään, mutta ei ole aloitetta tehnyt, niin pisteet laskee saman tien. 

Minä taas en kaipaa sellaista miestä, joka haluaa aktiivisuuteni suuntautuvan miesten lähestymiseen. Onneksi meitä riittää kaikkiin juniin.

Vierailija
53/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) koska toinen on luultavasti vielä varattu

b) koska on mua nuorempi

c) koska mulla on lapsia, sillä ei

d) ite en halua lapsia enään

tossa nyt joitain syitä

Vierailija
54/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että miehet antaisivat minun tehdä aloitteen eivätkä tulisi vonkaamaan heti kun tulen baariin.

Vierailija
55/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tekevät niin aktiivisesti aloitteita, että jos kyseinen tyyppi ei sellaista ole tehnyt, on syytä olettaa, ettei hän ole kiinnostunut minusta.

Itsekin oikeastaan kiinnostun miehestä vasta sitten, kun hän on kiinnostunut minusta. Arvioin vasta sitten miehen kiinnostavuutta muuten kuin kaverina. En jotenkin osaa ihastua johonkin tyyppiin, jos se ei ole ihastunut minuun. Vähän outoa, mutta näin vain toimin.

Vierailija
56/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska testaan miestä. Saako hän mitään aikaiseksi. Kuinka kiinnostunut oikeasti on. Mitä tekniikoita hän käyttää pokaamiseen.

Itse annan täkyjä, mutta en lähesty. Saamaton mies on turn off ja jos on niin ujo ja epävarma ettei saa lähestyttyä, niin ei sovi minun luonteelleni sellainen mies valitettavasti. Jos ei saa aikaiseksi edes tehdä mitään edes kiinnostavien asioiden kohdalla, niin ei voi oikein odottaa niiden ei niin kiinnostavienkaan kohdalla aikaan saamista.

Yli 40 vuotias mies, joka ei uskalla avata suutaan ja pyytää vaikka kahville on liian ujo ja epävarma minulle.

Ajattelen ihan samoin naisesta.

Vierailija
57/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.

Nuo ovat juuri niitä, mitä sosiaalisesti normaalit ihmiset tekevät tehdäkseen aloitteen. Ei kukaan hyökkää yhtäkkiä kysymään toista treffeille.

Katse, hymy, keskustelun avaus vaikka sitten bussivuoroista on aloite, jos molemmat kokevat toisensa kiinnostaviksi. Jos sen bussin tuloon on monta minuuttia, niin siinähän sitä on aikaa jutustella ja tutkailla, onko toinenkin kiinnostunut ja ylipäänsä sinkku. En ikinä tuollaisessa tilanteessa olettaisi miehen olevan sinkku tai muutenkaan kysyisi häneltä puhelinnumeroa, kyllä minä olettaisin että hän tarjoutuu jollain tekosyyllä antamaan oman numeronsa.

Nyt puhutaan kahdesta eri asiasta. Sinun mainitsemasi keskustelun avaukset voivat olla aloitteita alustavaan tutustumiseen, mutta ne voi tulkita myös small talkiksi. Tuo toinen puhuu aloitteista parisuhteen suuntaan. Sitä varmaan sinäkin tarkoitat tuolla numeron antamisella. Sen on jo selkeä viesti, että halutaan muutakin kuin small talkia. Oman kokemukseni perusteella naisten aloitteet rajoittuvat usein tälle small talk-tasolle. Ehkä pelkäävät sitä torjuntaa, joka voi tulla kun paljastaa oikean kiinnostuksen. Ei ne pakit ole sen mukavampia miehellekään. Jostain syystä naiset tuntuvat vain olettavan miesten itsetunnon olevan horjumaton ja pakkien saamisen olevan triviaali asia.

Vierailija
58/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa? Kysyppä keneltä mieheltä vaan mihin kiinnittää ensin naisessa huomiota esim kadulla, niin kyllä se on TISSIT. Ja nimenomaan ISOT TISSIT. Mehet on elukoita.

Eilen kun kävin syömässä edellä käveli autolta nainen millä oli kyllä aikamoinen perse,käveli jotenkin kauniisti ,pehmeästi perse keinuen,oikeasti alkoi panettamaan jo siinä kohdassa,istui syömään vielä silleen että viistosti sivusta näin kun riisui takkia,runko vaikutti aika hyvältä,tissit oli ihan jees koko suhteessa muuhun kroppaan ja kahvia hakiessa näin vielä kasvotkin kunnolla,aika kaunis nainen,oliko meikkiä? Vaikea sanoa jos oli niin aika kevyesti.

Miten tuollaiseen nyt saisi kontaktia? Olisiko kassalla pitänyt tarrata perseeseen ja sanoa että ompas neidillä melkoinen perse,lähdetäänkö panemaan?

Vierailija
59/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyöty-haitta-suhde. Joo, viehättävän miehen kanssa voisi olla mukava seurustella ja rakastella jne, mutta sitten pitäisi miettiä pitääkö muuttaa yhteen, pitäisi esitellä perheelle ja ystäville, pitäisi järjestää aikaa miehen tapaamiseen.

Sitten jos muutetaan yhteen tulee yhdessäolon haitat: useimmat tuntevani pariutuneet miehet iästä riippumatta ovat siirtäneet väh. 80 % kaikista taloustöistä naiselle. Ei huvita ryhtyä kodinhoitajaksi kellekään. Ja seksi. Niin mukavaa kuin se onkin, minun molemmat exät vonkasivat sitä aina väärällä hetkellä ja väärällä tavalla (aamulla vannoutuneelta yöeläjältä, pervoilua romantikolta). Siinä oppii äkkiä inhoamaan mukavaakin miestä.

Eli ei. Ei kannata tehdä aloitetta, koska en halua uutta vastaavanlaista parisuhdetta.

Vierailija
60/113 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska testaan miestä. Saako hän mitään aikaiseksi. Kuinka kiinnostunut oikeasti on. Mitä tekniikoita hän käyttää pokaamiseen.

Itse annan täkyjä, mutta en lähesty. Saamaton mies on turn off ja jos on niin ujo ja epävarma ettei saa lähestyttyä, niin ei sovi minun luonteelleni sellainen mies valitettavasti. Jos ei saa aikaiseksi edes tehdä mitään edes kiinnostavien asioiden kohdalla, niin ei voi oikein odottaa niiden ei niin kiinnostavienkaan kohdalla aikaan saamista.

Yli 40 vuotias mies, joka ei uskalla avata suutaan ja pyytää vaikka kahville on liian ujo ja epävarma minulle.

Ajattelen ihan samoin naisesta.

Ei naisen tarvitse käyttäytyä kuin mies

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi