Nainen. Näet/tapaat sinua kiinnostavan miehen/miehen johon olet ihastunut. Miksi et tee aloitetta?
Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.
Kommentit (113)
Koska miehet ovat lähtökohtaisesti seksiä vonkaavia idiootteja, jotka innostuvat, takertuvat ja ahdistelevat pienestäkin ystävällisyydestä. Ellei toisin todisteta...
Vierailija kirjoitti:
Koska hyöty-haitta-suhde. Joo, viehättävän miehen kanssa voisi olla mukava seurustella ja rakastella jne, mutta sitten pitäisi miettiä pitääkö muuttaa yhteen, pitäisi esitellä perheelle ja ystäville, pitäisi järjestää aikaa miehen tapaamiseen.
Sitten jos muutetaan yhteen tulee yhdessäolon haitat: useimmat tuntevani pariutuneet miehet iästä riippumatta ovat siirtäneet väh. 80 % kaikista taloustöistä naiselle. Ei huvita ryhtyä kodinhoitajaksi kellekään. Ja seksi. Niin mukavaa kuin se onkin, minun molemmat exät vonkasivat sitä aina väärällä hetkellä ja väärällä tavalla (aamulla vannoutuneelta yöeläjältä, pervoilua romantikolta). Siinä oppii äkkiä inhoamaan mukavaakin miestä.
Eli ei. Ei kannata tehdä aloitetta, koska en halua uutta vastaavanlaista parisuhdetta.
Minkä ikäinen olet?
Mun mielestä näin vanhana olisi optimi tilanne se että naisella olisi oma kämppä, elämä ja voitais tavata milloin olisi aikaa ja mielenkiintoa,itse en ainakaan muuta naisen kanssa yhteen asumaan ellei tuo nainen sitten ole jotenkin todella erikoislaatuinen.
Minua ei myöskään kiinnosta opetella tuntemaan sukulaisia ym. Eikä naisenkaan tarvitse tutustua munkaan sukulaisiin koska en pidä niihin mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat lähtökohtaisesti seksiä vonkaavia idiootteja, jotka innostuvat, takertuvat ja ahdistelevat pienestäkin ystävällisyydestä. Ellei toisin todisteta...
Oletko tavannut miehiä muuallakin kuin baareissa?
Vierailija kirjoitti:
Koska testaan miestä. Saako hän mitään aikaiseksi. Kuinka kiinnostunut oikeasti on. Mitä tekniikoita hän käyttää pokaamiseen.
Itse annan täkyjä, mutta en lähesty. Saamaton mies on turn off ja jos on niin ujo ja epävarma ettei saa lähestyttyä, niin ei sovi minun luonteelleni sellainen mies valitettavasti. Jos ei saa aikaiseksi edes tehdä mitään edes kiinnostavien asioiden kohdalla, niin ei voi oikein odottaa niiden ei niin kiinnostavienkaan kohdalla aikaan saamista.
Yli 40 vuotias mies, joka ei uskalla avata suutaan ja pyytää vaikka kahville on liian ujo ja epävarma minulle.
Höh, ei minun arvolleni sovi ehdotella noin saamattomille naisille yhtään mitään.
Kyllä naisen pitää olla niin itsevarma, että kykenee esittämään asiansa ilman isompia kiertelyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmi 31. Miksi joku ottaisi minut kun saa hoikemmankin?
Tuo bmi ei kerro mitään,isot tissit ja perse on aina plussaa.
Nimenomaan. Isot tissit on AINA plussaa. Niihinhän miehet (tai no suurin osa miehistä) ensin kiinnittää naisessa huomiota. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Ei pidä paikkaansa! Tässä maailmassa on niin monia erilaisia naismakuja kuin on miehiäkin. Ja esim. mun miehellä on ollut ennen mua naisia, joilla on karseen isot tissit ja naisia, joilla on "itikan pistot" eikä koskaan ole kenestäkään valittanut! Nyt joutuu tyytymään roikkurintaiseen c-kupilliseen äkäpussiin eikä ainakaan ääneen valita! :D
Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Mulle on vuosien saatossa iskostunut niin syvälle mieleen, että kukaan ei koskaan voi olla musta kiinnostunut ylipainoni vuoksi enkä siitä syystä ole koskaan aloitetta uskaltanut tehdä. Ja vaikka mies olisi tehnyt aloitteen, niin olen aina ajatellut, että hän ei ole musta kuitenkaan kiinnostunut enkä ole sitten uskaltanut vastata aloitteeseen millään tavalla ja monet miehet ovat sitten joutuneet kaverivyöhykkeelle. Jälkeenpäin on useampikin kuin yksi tullut asiasta tilittämään. Kun ei uskalla, niin jää hyvin herkästi paitsi! Onneksi nykyinen mieheni oli niin sinnikäs, että en edes tajunnut tai ehtinyt perääntyä! :)
Ei pidä paikkaansa? Kysyppä keneltä mieheltä vaan mihin kiinnittää ensin naisessa huomiota esim kadulla, niin kyllä se on TISSIT. Ja nimenomaan ISOT TISSIT. Mehet on elukoita.
Täällä komea ja urheilullinen mies joka ei kiinnitä huomiota naisen rintoihin vaan, silmiin, hymyyn ja pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Isot tissit on AINA plussaa. Niihinhän miehet (tai no suurin osa miehistä) ensin kiinnittää naisessa huomiota. T. Katkera aa-kuppinen lauta
Aa on oikein sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut todella ihastunut kolmeen mieheen elämäni aikana ja kaikkien suhteen olen tehnyt aloitteen. Kaksi miehistä haukkui minua rumaksi ja kolmas sanoi ettei ole kiinnostunut musta missään mielessä. En enää tee alotteita. Itsetunto nollissa. N28
Miksi yritit niitä pitkiä mallimiehiä, joita kaikki muutkin naiset haluavat?
Mistä päättelet että yritin "mallimiehiä"? Yksikään heistä ei ainakaan mun tiedon mukaan ole tehnyt mallin töitä. Ihan normipituisia olivat kaikki (n. 180 cm).
Tuo on vakiovastaus täällä kaikille naisille, jotka sanovat tulleensa torjutuksi. Koska kaikki naisethan saavat miehen, jos vain haluavat, etenkin sitä kuuluisaa rimaa laskemalla. Käytetään jopa ilmaisua "kelpuuttaa" joku mies.
Sehän sitten onkin vinkeä juttu, että mitä ne alempi- tai omantasoiset ei-mallit ovat. Toisten mielestä ne jännät suositut miehet ovat rikkaita, komeita ja menestyviä ja naisen pitäisi kelpuuttaa ruma, työtön ja/tai masentunut. Toiset taas sanovat, että jännis on väkivaltainen vankilanarkkari ja naisen pitää kelpuuttaa tavallinen kilttimies, joka ansaitsee rakkautesi.
Nim.m. Aina miesten torjumaksi tullut ikisinkku, josta ei ole ollut kiinnostunut esim. laiha, lyhyt työtön eikä lihava silmälasipäinen koodari, mutta ainoa kommentti on että "älä yritä superkomeita miehiä". Niin, yritän tasan sellaista miestä, josta olen kiinnostunut. Jos ei natsaa, ei voi mitään.
En tee aloitetta koska ajattelen että ei minulla kuitenkaan ole oikeita mahiksia. Minua ei pelota pakit vaan se että mies esittäisi kiinnostunutta, leikkisi tunteillani ja käyttäisi hyväkseen. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska testaan miestä. Saako hän mitään aikaiseksi. Kuinka kiinnostunut oikeasti on. Mitä tekniikoita hän käyttää pokaamiseen.
Itse annan täkyjä, mutta en lähesty. Saamaton mies on turn off ja jos on niin ujo ja epävarma ettei saa lähestyttyä, niin ei sovi minun luonteelleni sellainen mies valitettavasti. Jos ei saa aikaiseksi edes tehdä mitään edes kiinnostavien asioiden kohdalla, niin ei voi oikein odottaa niiden ei niin kiinnostavienkaan kohdalla aikaan saamista.
Yli 40 vuotias mies, joka ei uskalla avata suutaan ja pyytää vaikka kahville on liian ujo ja epävarma minulle.Ajattelen ihan samoin naisesta.
Ei naisen tarvitse käyttäytyä kuin mies
M
Mitä erityisen miehistä on siinä, että tekee aloitteen ihmiselle johon itse kovasti haluaa tutustua?
Kuulostaa jotenkin 50-luvun rooleilta. Voiko mies sanoa kotityökeskusteluun, ettei hänen tarvitse käyttäytyä kuin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitteeksi ei sitten lasketa esim. mitään bussivuoroista tai muista aikatauluista kysymistä, tien tai suunnan kysymistä jne. Tai ainakaan nuo eivät ole sellaisia aloitteita, joita juuri kukaan mies ymmärtäisi aloitteeksi.
pelkkä näkeminen ja tapaaminen ei riitä siihen että kiinnostun. teen aloitteitta tutustumiseen.. en suhteeseen. jos sitten tutustuttuani kiinostun ja mies on vapaa.. paiskaan ennenpitkää aloitteella.
Miksi pilata hyvä ystävyys ehdottelemalla tuhmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa! Tässä maailmassa on niin monia erilaisia naismakuja kuin on miehiäkin. Ja esim. mun miehellä on ollut ennen mua naisia, joilla on karseen isot tissit ja naisia, joilla on "itikan pistot" eikä koskaan ole kenestäkään valittanut! Nyt joutuu tyytymään roikkurintaiseen c-kupilliseen äkäpussiin eikä ainakaan ääneen valita! :D
Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Mulle on vuosien saatossa iskostunut niin syvälle mieleen, että kukaan ei koskaan voi olla musta kiinnostunut ylipainoni vuoksi enkä siitä syystä ole koskaan aloitetta uskaltanut tehdä. Ja vaikka mies olisi tehnyt aloitteen, niin olen aina ajatellut, että hän ei ole musta kuitenkaan kiinnostunut enkä ole sitten uskaltanut vastata aloitteeseen millään tavalla ja monet miehet ovat sitten joutuneet kaverivyöhykkeelle. Jälkeenpäin on useampikin kuin yksi tullut asiasta tilittämään. Kun ei uskalla, niin jää hyvin herkästi paitsi! Onneksi nykyinen mieheni oli niin sinnikäs, että en edes tajunnut tai ehtinyt perääntyä! :)
Ei pidä paikkaansa? Kysyppä keneltä mieheltä vaan mihin kiinnittää ensin naisessa huomiota esim kadulla, niin kyllä se on TISSIT. Ja nimenomaan ISOT TISSIT. Mehet on elukoita.
Täällä komea ja urheilullinen mies joka ei kiinnitä huomiota naisen rintoihin vaan, silmiin, hymyyn ja pyllyyn.
... eikä naisiin juuri muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on työkaveri ja antoi juuri pakit naiselle, joka on minua laihempi ja nätimpi.
Ei taida olla mahiksia.
Ehkäpä just siksi sinulla on mahiksia! Mistäpä tiedät, jos tämä kaveri on korviaan myöten rakastunut sinuun, ja sen tähden antoi laihemmalle ja nätimmälle pakit. :) Elämä saattaa yllättää!
Teenhän. Viimeisen 3 vuoden aikana mulla on ollut 8 miesjuttua. Vain yhdessä mies teki selkeän aloitteen eli pyysi treffeille. Itse tein aloitteen 3 miestä kohtaan. Loput olivat tinder-miehiä, joiden kanssa sovittiin tapaamisesta yhdessä, ei voi sanoa että kumpikaan erityisemmin olisi tehnyt aloitetta.
Näistä 8 miehestä kolme oli sellaisia, joiden kanssa olisin halunnut enemmän, mutta he eivät halunneet. Vain yksi mies toivoi jatkoa. Muut jutut vain kuivahtivat kasaan kun kumpikaan ei aktiivisesti palannut asiaan.
En ole tehnyt, koska odotan mieheltä aloitetta tai sitten en tee ollenkaan. En halua tehdä, jos olen epävarma miehen tunteista.
Koska olen varattu enkä tod ala varattuna mitään aloitteita tekemään, antaisi huonon kuvan minusta.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta jos nuorista miehistä puhutaan. Jos nainen on suht hoikka ja isotissinen niin miehiä riittää, ei väliä naamasta tai luonteesta. Edes irtosuhteet ja miesten vaihto lennosta ei haittaa kunhan on isot rinnat. Ärsyttää välillä käydä kaverin kanssa ulkona kun itse olen lyhyt, pieni ja siro lauta ja kaverini mallinmittainen dd-kuppi. Aina jos joku mies lähestyy hän tulee kyselemään kaveristani ja näitä ihalijoita ja kosijoita riittää vaikka kaverini olisi heille miten tyly tahansa ja vaikka hänellä olisi joka viikko uusi mies. Masentaa että olen miesten silmissä niin epäviehättävä. Sitten vituttaa lukea täältä palstalta miten miehet olevinaan tykkäävät pienistä, kauniskasvoisista ja siroista naisista ja miten irtosuhteet naisella ovat suuri turn off.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies osoittaa sillä miehekkyyttä että tekee aloitteen. Jos ei tee niin ei kiinnosta kauan. Jos haluan toisen passiiivin ottaisin naisen suhteeseen mutta haluan miehekkään heteromiehen joka pystyy aloitteisiin niinkuin miehen kautta aikojen.
:D Luolanainen on opetellut kirjoittamaan.
En halua tehdä. Joko mies tekee tai sitten asia jää sikseen.
Vierailija kirjoitti:
En tee aloitetta, koska en ole mikään epätoivoinen ja miehen kiinnostus selviää parhaiten siten, että mies tekee aloitteen.
Kaikkialla aina tosiaan toitotetaan, että kyllä mies tekee satavarmasti aloitteen, jos on kiinnostunut. Että kaikki muu on vain naisten selittelyä itselle ja "he's just not that into you" ja ujoja miehiä ei olekaan ja sitä rataa.
Itsellä nimittäin on tilanne, että katselen kovasti yhtä miestä ja mietin kiikun kaakun kallellaan, että voisiko se olla kiinnostunut vai eikö se ole. Niinpä huvikseni googlettelin noita kaikkia kiinnostuksen merkkejä käsitelleitä naistenlehtien artikkeleita (joo....) ja jokainen niistä toitottaa, kuinka mies haluaa metsästää ja että ujoinkin mies kyllä takuulla lähestyy jos on oikeasti aidosti tosissaan kiinnostunut naisesta. Hitsi.
Kannattaako naisen tehdä aloite jos mies ei ole sellaista tehnyt, vaikka on liikuttu samoissa porukoissa jo jonkun aikaa? Nolaako siinä vain itsensä? En haluaisi hankkia kiusallisia tilanteita porukan kannalta.
En tee aloitetta, koska en ole mikään epätoivoinen ja miehen kiinnostus selviää parhaiten siten, että mies tekee aloitteen.