Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetti tätä säätä!! Jotain rajaa nyt jo. Missä kevät? Missä lämpö? Missä edes lupaus kevään lämmöstä???!?

Vierailija
25.04.2017 |

En kestä. >:-(

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä järjetöntä ja pahempaa kuin ikinä,  tämä säiden vaihtelu! " go home mother nature ,you are drunk".... Tässä yhtenä päivänä päätimme lasten kanssa lähteä pyörillä vähän pidemmässä matkassa olevaan leikkipuistoon ja ostaa matkalla jäätelötkin , kun aurinkoi paistoi. Kaupasta poistuessa alkoi tuiskuttaa  rajusti räntää..

Vierailija
62/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto kostaa kilttien miesten kokemat vääryydet.

Ei olisi kannattanut valita sitä jännämiestä kunnollisen ja kiltin sijasta niin voisi paistaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jäädä uudet kesävaatteet käyttämättä. Villapaitaa vain niskaan!

Vierailija
64/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo todella rasittavaa. Hankalaa pukeutuakin. Sitten tästä pari viikkoa eteenpäin silmänräpäyksessä alkaa sellaiset överit toukokuun helteet ja miellyttävä raikas kevään lämpötila ja kuivuus jää välistä.

Joo en tykkää niistä toukokuun helteistä, kun ne tulee aina niin puun takaa. Ei ole koskaan edes kesävaatteet valmiina. Olisi ihana nauttia keväästä niin että se lämpötila nousisi tasaisesti.

Vierailija
65/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan tuolla maa on jo valkoinen... Ei saatana... 😖

Vierailija
66/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kanssa mieleen että kaikissa kaupoissakin myydään jo kesävaatteita vaikka täällä Suomessa tarvittaisiin enemmän syksy vaatteita tähän aikaan vuodesta. Yritin etsiä paksuja sukkahousuja kaupasta mutta nyt myydään vaan ohkasia. Miksi? Eihän niillä edes tarkene tällä säällä tai edes moneen viikkoon.

Naurattaa myös kun kaikissa kalentereissakin on Huhtikuun kohdalla aina joku ihana kukkapuska kuva aurinkoisella säällä vaikka oikeesti täällä Suomessa Huhtikuu näyttää enemmän syksyltä. 

Vierailija
67/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut aurinkoa parvekkeella lähes joka päivä. Mutta asunkin rovaniemellä.

Vierailija
68/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun valittajat muuttais pois Suomesta.. Olisitte onnellisempia? 😔 monien hyvin alkanut päivä menee pilalle tollasista turhan ruikuttajista, ts negatiivisuus lisää negatiivisuutta jne. Itse nautin elämästä ja kaikessa on jotain hyvää minulle! Ruikuttajiin verrattunakin olen vaan hyvä ihminen, rakastan elämää, luontoa ja säätä, ihan sama mitä tulee. Tänäänkin joogasin ja meditoin aamun metsässä kävelyn jälkeen terassilla ja nautin villiyrttiteestäni kun taaperoni leikki hiekassa ja rakensi kävyistä ja kivistä rakennelmia ja kuvioita. Välillä aurinko paistoksen, hetken päästä satoi lunta. So what? 😊 taas yksi ihana päivä muiden joukossa, kohta lähdemme kävellen kauppaan, eikä sää haittaa meitä pätkääkään ❤️

Vierailija
69/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät ja kesä on tänä vuonna peruttu, syksy alkoi jo nyt.

Vierailija
70/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en normaalisti säästä valita, mutta onhan tää keli kieltämättä omituinen :D Päivän aikana maa saattaa parikin kertaa muuttua valkoiseksi useamman sentin lumikerroksesta ja aurinko sekä vesisade sulattaa sen sitten pois. Ja seuraavana päivänä taas sama homma

Vierailija
72/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kosto?

Vierailija
73/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä aikaa Sloveniassa:

https://www.skylinewebcams.com/en/webcam/slovenija/primorska/piran/trg-…

Briteissä, Kent

https://www.skylinewebcams.com/en/webcam/united-kingdom/kent/dover/dove…

Voi kiitos, tuolla Kentissä olisi kiva käydä, kauniilta näyttää. Hyvää kevättä Sinulle!

Vierailija
74/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt vittu vaan tätä kun elämme Euroopan persereiässä. Ilmat ovat perseestä suurimman osan vuotta eikä edes huhtikuun lopussa anneta armoa. Ei ole mitään takuita siitä, että edes kesällä olisi kovin lämmintä. Voi olla, että hellerajaa rikota koko kesänä. 

Veroja maksetaan niin helvetisti veron päälle eikä mikään koskaan riitä. Silti tiet ovat Euroopan huonoimmassa kunnossa ja hinnat korkeita. Koko Suomea ei olisi varaa pitää asuttuna. Vaikka omia hommia ei muka pystytä saamaan kuntoon, pakolaisia voidaan ottaa ja lainata Kreikalle. 

Sanoppa muuta. Minun tapani kapinoida on itsekin pummiksi heittäytyminen. Ei täällä äänestäminen tai muu sellainen mukajärkevä toiminta kuten työnteko mitään muuta.

Mitäpä tekisi hallitus jos kansa pummiutuisi kokonaan? Kuka maksaisi heidän palkkansa paskasti hoidetusta työstä?

Vierailija
75/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun valittajat muuttais pois Suomesta.. Olisitte onnellisempia? 😔 monien hyvin alkanut päivä menee pilalle tollasista turhan ruikuttajista, ts negatiivisuus lisää negatiivisuutta jne. Itse nautin elämästä ja kaikessa on jotain hyvää minulle! Ruikuttajiin verrattunakin olen vaan hyvä ihminen, rakastan elämää, luontoa ja säätä, ihan sama mitä tulee. Tänäänkin joogasin ja meditoin aamun metsässä kävelyn jälkeen terassilla ja nautin villiyrttiteestäni kun taaperoni leikki hiekassa ja rakensi kävyistä ja kivistä rakennelmia ja kuvioita. Välillä aurinko paistoksen, hetken päästä satoi lunta. So what? 😊 taas yksi ihana päivä muiden joukossa, kohta lähdemme kävellen kauppaan, eikä sää haittaa meitä pätkääkään ❤️

Ja sinä taidat olla se ärsyttävä tekopirteä ihminen, joka saa kaikkien veren kiehumaan. Vaikka asiat olisi aivan päin vittua ja mikään ei mene hyvin niin sinä jaksat päivästä toiseen sitä "aaah mikä ihana päivä voi miten elämä on ihanaa olen niin onnellinen ii-ha-naaa!!" Kiva kun jaksat olla positiivinen, mutta välillä saa olla myös pahalla päällä

Vierailija
76/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen periaatteessa samaa mieltä, ihmiset, jotka valittavat säästä ovat rasittavia. Mutta toisaalta ymmärrän senkin, kuinka täällä Pohjan perukoilla odotetaan kevättä ja kesää, koska onhan se nyt tärkeä valopilkku meille. Mutta ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, viime toukokuussa oli lämmintä, onhan se vielä mahdollista nytkin! 🌿🌸

Vierailija
77/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nythän on halpalennoilla helppo lähteä muutamaksi päiväksi etelämmäs Eurooppaa. Sinne vaan kyllä se piristää pienikin matka.

Vierailija
78/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta kyllä. Aurinko saattaa paistaa aamulla sekä illalla. Siinä välissä sitten tuleekin räntää, vettä, rakeita, lunta... Tuntuu muutenkin että talvi on kestänyt ikuisuuden; milloin se kevät oikein alkaa?

Vierailija
79/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjäh Kjäh, vituttaako... 😁 mä niin nautin aina kun on '' huono" sää, oikein myhäilen tyytyväisenä näille 'vaihdoin eilen kesärenkaat' pölvästeille, ja helteen perään kitiseville rantavalaille.. 😄 toivon erittäin hyönteisiä tulvivaa, lyhyttä ja koleaa kesää teille kaikille kitisijöille 🌨️🌦️🌨️☔

Vierailija
80/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä taidat olla se ärsyttävä tekopirteä ihminen, joka saa kaikkien veren kiehumaan. Vaikka asiat olisi aivan päin vittua ja mikään ei mene hyvin niin sinä jaksat päivästä toiseen sitä "aaah mikä ihana päivä voi miten elämä on ihanaa olen niin onnellinen ii-ha-naaa!!" Kiva kun jaksat olla positiivinen, mutta välillä saa olla myös pahalla päällä

Olen huomannut joogaajissa ja meditoijissa muissakin tuon saman hengen. Se ei ole Jumalasta.

On vain yksi Jumala ja yksi Herra Jeesus Kristus. Varokaa idän uskontoja.