Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetti tätä säätä!! Jotain rajaa nyt jo. Missä kevät? Missä lämpö? Missä edes lupaus kevään lämmöstä???!?

Vierailija
25.04.2017 |

En kestä. >:-(

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä tule näin kylmää kevättä mieleen vähään aikaan.

Ei niin. Vasta viime vuonna pyrytti lunta vielä 26.4. täällä etelärannikolla :D

Kauas ei tarvitse muistin siis riittää.

Vierailija
102/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun valittajat muuttais pois Suomesta.. Olisitte onnellisempia? 😔 monien hyvin alkanut päivä menee pilalle tollasista turhan ruikuttajista, ts negatiivisuus lisää negatiivisuutta jne. Itse nautin elämästä ja kaikessa on jotain hyvää minulle! Ruikuttajiin verrattunakin olen vaan hyvä ihminen, rakastan elämää, luontoa ja säätä, ihan sama mitä tulee. Tänäänkin joogasin ja meditoin aamun metsässä kävelyn jälkeen terassilla ja nautin villiyrttiteestäni kun taaperoni leikki hiekassa ja rakensi kävyistä ja kivistä rakennelmia ja kuvioita. Välillä aurinko paistoksen, hetken päästä satoi lunta. So what? 😊 taas yksi ihana päivä muiden joukossa, kohta lähdemme kävellen kauppaan, eikä sää haittaa meitä pätkääkään ❤️

Ja sinä taidat olla se ärsyttävä tekopirteä ihminen, joka saa kaikkien veren kiehumaan. Vaikka asiat olisi aivan päin vittua ja mikään ei mene hyvin niin sinä jaksat päivästä toiseen sitä "aaah mikä ihana päivä voi miten elämä on ihanaa olen niin onnellinen ii-ha-naaa!!" Kiva kun jaksat olla positiivinen, mutta välillä saa olla myös pahalla päällä

Olen huomannut joogaajissa ja meditoijissa muissakin tuon saman hengen. Se ei ole Jumalasta.

On vain yksi Jumala ja yksi Herra Jeesus Kristus. Varokaa idän uskontoja.

Jumaluus on meissä kaikissa, elämän ihmeessä ja luonnon viisaudessa ❤️ pidä sinä synkkä Kristus uskosi, me muut nautitaan elämästä 😊

Mutta kysymyshän on siitä missä vietät ikuisuutesi? Jeesukseen uskovat pääsevät taivaaseen, muut joutuvat helvettiin. Vain Jeesus voi antaa synnit anteeksi ja pelastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi. -Joh. 3

Vierailija
104/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaston lämpenemistä pukkaa niin helvetisti! Eikös tästä säästä pitäisi olla kiitollinen maahan asti.

Tyssäs kertalaakilla ilmaston lämpeneminen, juhuu!

Vierailija
105/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Tosi kiva oli aamulla ajella kesärenkailla kun lunta on parikymmentä senttiä joka paikassa ja lisää tulee taivaan täydeltä. Saatana. 

Nämä kelit on ihan joka keväisiä, että pakkoko ne renkaat oli vaihtaa? Ja hankit kitkat niin tarvitse koko vuotena vaihtaa.

Lain mukaan nyt saa jo sakkoja talvirenkailla ajamisesta. Ja tiedoksesi, kitkarenkaat on kesällä hengenvaaralliset.

Ilmastonmuutoksesta sen verran, että Eurooppahan on siinä asiassa häviäjä. Jos pohjoisesta valuvat kylmät sulamisvesien virrat jäähdyttää Golf-virran, Eurooppa kylmenee. Suomikin muuttuu ilmastonmuutoksen myötä melkoisen tundramaiseksi asuinpaikaksi.

Vierailija
106/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkausi.

107/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa! Musta on ainakin lämmintä, ei nyt mitään hellettä pukkaa vielä mutta on ainakin 7 astetta ja äsken olin pelkällä hupparilla ulkona eikä tullut kylmä

Vierailija
108/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lunta tulvillaan, kaunis talvi sää. Ainakin täällä lapissa.

+1 ei siis kylmä laisinkaan ja aurinko paistaa ja lunta sataa hiljalleen.

Vierailija
109/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole nii hölmöä kuultavaa kuin jonkun höpötys jostain lupauksesta lämmölle. Kuka sinulle sellaisia on ennenkään luvannut? 

Ihme hölmöyttä. Muuta etelään jos et Suomen viileitä säitä jaksa.

Vierailija
110/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkausi.

Jääkauden aikaan täällä oli jääpeite jonka paksuus oli kolme kilometriä. Ei ihan vielä olla siinä pisteessä.

Vierailija
111/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eipä tule näin kylmää kevättä mieleen vähään aikaan.

Viime vuosi unohtu jo? :D

Keskellä kesääkin hytisty takki päällä bussia odotellen.

Vierailija
112/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tässä maailmassa on turhaa niin säästä valittaminen.

Vierailija
113/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän harmittaa se, ettei kunnollinen talvi enää kestä pitkään. Pakkanen ja lumi lämmittää meikäläistä, ihana ulkoilla sekä olla kotona myös lämpimässä lumisadetta katsellen kahvikupin kanssa.

Helteitä vihaan niin nykyinen vilpoisuus on ihan ok :p

Vierailija
114/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät etenee normaalisti, kuten jokaisena keväänä on käynyt:)

Vierailija
115/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään kunnon talvesta - sellaisista, mitä esim. mieheni sukulaisten luona Itä-Suomessa on! Lunta, kunnon hanget ja tammi-helmikuun ajan korkeapainetta sinitaivaineen. Kunnon hiihto- ja ulkoilusäät siis. Minä en tykkää pääkaupunkiseudun talvesta. Se on lähinnä huono vitsi.

Vierailija
116/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tässä maailmassa on turhaa niin säästä valittaminen.

Mun mielestä taas kaikki muu valittaminen on ihan turhaa. Sää on tosi tärkee ainakin mulle

Vierailija
117/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän harmittaa se, ettei kunnollinen talvi enää kestä pitkään. Pakkanen ja lumi lämmittää meikäläistä, ihana ulkoilla sekä olla kotona myös lämpimässä lumisadetta katsellen kahvikupin kanssa.

Helteitä vihaan niin nykyinen vilpoisuus on ihan ok :p

Painu sä helvettiin elämän vihaaja. 

Vierailija
118/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa, kyllä se lumi kohta sulaa, ja ennen kuin huomaattekaan, illat alkavat pimentyä ja kesä on jo ohi...

Vierailija
119/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesustelijalle tiedoksi, Itse elän ikuisesti luonnon kiertokulussa. 🌿☀️🌼🌷🌸 Muuta ikuisuutta ei ole olemassakaan!

- Joogaava kirjoittelija 😊🌼☀️🌼

Vierailija
120/142 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat kelit ikinä ja ennusteiden mukaan tuleva kesäkin on melko vilponen.

Oottakaapas vaan talvi-ihmiset, sitten kun kesällä valitatte tällä palstalla kuinka kuuma on, niin minä tulen sinne väliin hihkumaan: "Parhaat kelit ikinä! Ihanaa! Täydellinen sää! Rakastan hellettä ja kuumuutta! Mitä ihmettä te valitatte, tämmöstä sen pitääkin olla!"