Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Onko teistä ihan normaalia että juodaan alkoholia joka viikonloppu?

Vierailija
24.03.2006 |

Minusta ei. Se on jo alkoholismia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis jonkun mielestä alkoholisti, kun niin usein juon. :D

Vierailija
22/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia minusta. En muista edes milloin olen alkoholia nauttinut edes viinilasillisen merkeissä, varmaan useampi vuosi sitten. En kertakaikkiaan pidä alkoholin mausta, enkä ikinä voisi olla miehen kanssa joka joisi usein (kerran kuussa on minulle usein).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa kännit joka viikonloppu niin ei se ole normaalia.

Vierailija
24/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen absolutisti ja tyydyn Pepsi Maxiin. Mä olen ajoittain sitä mieltä, että vois jättää kokonaan juomatta nuo oluet.

Toisaalta, itselläni on mielestäni huomattavasti vakavampi ongelma, nimittäin makean syönti. Syön joka päivä jotain hyvää.

Vierailija
25/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot joka viikko pari lasia viiniä, niin ei kai kyse ole alkoholismista. Alkoholisti taas voit olla, vaikka joisit harvemminkin. Alkoholistin on PAKKO saada alkoholia. Jotkut ovat kuukausiakin juomatta, kunnes taas sortuvat.

Vierailija
26/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy ei Suomessa asuva.

Vierailija
27/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi " kehkeytyä" alkoholismin suuntaan siitä että joka vkonloppu ottaa alkoholia. Itse nimittäin otan joka vkonloppu perjantaisin 4 kaljaa (ja lauantaisin joskus sama määrä, ei kuitenkaan aina). Siis vain neljä annosta viikossa mutta silti..Tämä vkonloppu on pakko viettää täysin selvinpäin ja arvaatko ottaako päähän?? Kyllä ottaa. Ja huolestuttaa myös että miten alkoholi voi vaikuttaa tällä tavalla! Tai paremminkin sen puute.

Ei tunnu vkonloppu " normaalilta" eikä yhtään rentouttavalta. Tiedän jo etukäteen, että maanantaina v*tuttaa mennä töihin tämän takia. Niin että joillekin riittää jo pienetkin annosmäärät huolestuttamaan..

Niin, ja minä siis humallun tuosta neljästä kaljasta...

Vierailija
28/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvin kieltäymyksellinenkin kanta juomiseen, silloin kun siitä vielä tekee numeron, kertoo jonkin sortin latentista alkoholismista. Pakkoneuroosi sekin.

Vierailija
29/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse absolutisti, niin turha on oman moraalikoodin mukaan ruveta leimaamaan toisia alkoholisteiksi, taudille löyty kyllä ihan

lääketieteelliset määritelmät.

Vierailija
30/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti vielä alkoholismia, mutta vähän huolestuttava tapa kuitenkin. Olen nimittäin huomannut, että minun tekee aika paljon mieleni noita sidukoita. Tänään on ensimmäinen perjantai, kun jätin ne ostamatta. Haluan päästä tavasta eroon. Huomenna voin jo ostaa, jos tekee mieli, pointti on vaan siinä, että haluan pystyä kieltäytymään noista iltasidukoistani.

Vierailija
31/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suurin osa tutuistani minä ja mieheni mukaan lukien käyttää alkoholia joka viikonloppu. perheellisiä olemme melkein kaikki, baareissa käydään pari kertaa vuodessa ja ympärikännissä ei olla koskaan. pitäisi varmaan ottaa verkkarit jalassa perskännit lähipubin karaoke-illassa vain kerran kuussa ja kontata kotiin, niin jo kuulostaisi paremmalta!

Vierailija
32/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juodaan kun halutaan lähteä viihteelle ja silloin viedään muksut yökylään...

siis kerran 2kuukausessa...

Vierailija
33/33 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et on perjantaina levoton olo, eikä oikein tiedä mitä tekisi. Sitten miettii että ottaa muutaman lasin viiniä ja tämän päätöksen jälkeen olo rauhoittuu. Tässä esimerkissä oli jo kyse alkoholismista.

Joka perjantaina on paljon! Kerran kuussa minusta normaalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi