Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkuuko miehesi kotivaatteitasi?

Vierailija
24.04.2017 |

Käytätkö erikseen kotivaatteita? Ja jos käytät niin millaisia?

Itse teen toimistotyötä ja työni luonteen vuoksi käytän työssäni yleensä kauluspaitaa, hametta ja korkkareita.

Kotiin tullessani vaihdan päälleni yleensä verkkarit (Nike, Puma tai Gant)ja laitan t-paida (joku vastaava merkki kuin verkkareissa). Kotivaatteet siis ovat ehjiä ja tahrattomia, sellaisia mukavia päälläpidettäviä. Ja talvella pidän joskus lisäksi jalassa villasukkia,koska meidän lattiat on joskus aika kylmät.

Mieheni ei ole koskaan kommentoinut kotivaatteitani enkä kyllä ole minäkään hänen kotivaatteitaan. Myös mies käyttää kotona verkkareita ja t-paitaa. Minusta tärkeintä on, että kotona sellaiset vaatteet jotka ovat mukavat päällä, koska töissä joudun kulkemaan "hienona".

Eräänä päivänä mieheni sai käsittämättömän kohtauksen, jollaista ei koskaan saanut. Hän alkoi yhtäkkiä haukkumaan todella ilkeään äänensävyyn kotivaatteitani. Kuulemme AINA vain kuljen verkkareissa ja t-paidoissa eikä KOSKAAN mitään seksikästä. Villasukat jalassa on kuulemma SEKSINTAPPOASE. Pitäisi kuulemma käyttää kotona jotain lyhyttä minihametta ja avarakauluksista puseroa, mistä näkyy tissivako.

Whaaat?!?!? Tämä ei ole yhtään miehelle tyypillistä käytöstä tai kielenkäyttöä. Mies siis itsekin pukeutuu verkkareihin ja t-paitaan kotona,että ei hänelläkään ole mitään seksikkäitä ja avaria kotivaatteita.

Ja koomisempaa tästä tekee se,että ollaan molemmat 40 v ja pari kouluikäistä lastakin löytyy. En oikein koe olevani enää sen ikäinen tai että kroppani sallisi enää käyttää mitään minihameita kotona.

Mikä tuohon mieheen on mennyt? Onko teillä muilla tällaista?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä olet, miehelläsi on nyt muita ongelmia kuin sinun vyötärösi! Olen sinua yli 5 kg painavampi ja lyhyempikin vielä, samoja ikiä kuitenkin, ja mieheni tykkää minusta juuri tällaisena. Hän on nähnyt minut nuorena ennen lapsiamme ja nyt olen saanut massaa niin rintamukseen kuin myös esim. takamuksiin ja reisiin, mutta mies katsoo vieläkin minuun niin ihastunein silmin, että alkaa haluttamaan heti kun vain ajattelenkin sitä katsetta.

Miehesi vertaa sinua nyt johonkin toiseen ja yrittää muuttaa sinua mieleisekseen kaikin tavoin koska ei ilmeisesti tätä toista onnistu saamaan. Varaudu siihen, että vaatteittesi lisäksi myös sinun muut asiat alkavat ärsyttämään miestäsi ja saat todennäköisesti kuulla niistä kaikista ja rumasti kuuletkin. Puhalla peli poikki nyt heti ja älä hyväksy minkäänlaista. Toki huolehdit itsestäsi, mutta et sen takia mitä mies haluaa. Mies katsokoon nyt peiliin.

Vierailija
82/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoit takaisin miehellesi, juuri noista kotivaatteista ja painon kertymisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tietää miehensä olevan homo. Heteromiestä ei paljoa naisen vaatteet kiinnosta.

Pakko tuottaa pettymys, mutta homomiestä ei kiinnostaa naisen vaatteet.

Vierailija
84/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kommentoisi mulle tuolla tavalla, niin kyllä sanoisin takas. Ihmettelen miksi et puolustanut itseäsi kai sulla on vapaus omassa kotona pukeutua miten tahdot, vai annatko miehesi päättää kaikki sun puolesta?

Vierailija
85/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sanoit takaisin miehellesi, juuri noista kotivaatteista ja painon kertymisestä?

Kysyin mieheltä, että olenko liian lihava.  Mies ei vastannut siihen mitään. Toisteli vaan, että on molemmille mukavampi, kun vyötäröllä ei ole kiloja.

En sitten tiedä olisiko hänellä joku uusi ihastus johon minua vertaa. Kännykkäänsä ei ainakaan piilottele, se on koko ajan keittön pöydällä. Mutta onnistuihan tuo pettämään selkäni takana jo kerran aiemminkin, enkä osannut etukäteen aavistaa mitään. Oma itsetunto on ollut pohjissa miehen pettämisen jälkeen. Se että toinen nainen koetaan paremmaksi kuin oma aviovaimo on ihan kauheaa. Ja sitten kun vielä aletaan pettämisen jälkeen arvostelemaan vaimoa pukeutumista ja kilogrammoja niin kyllä sitä tuntee olevansa ruma ja kelpaamaton. Tarjosin kyllä miehelle aikoinaan eroa, että saa minun puolestani jatkaa elämäänsä petoskumppaninsa kanssa, mutta mies ei halunnut eroa.

AP

Vierailija
86/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö erikseen kotivaatteita? Ja jos käytät niin millaisia?

Itse teen toimistotyötä ja työni luonteen vuoksi käytän työssäni yleensä kauluspaitaa, hametta ja korkkareita.

Kotiin tullessani vaihdan päälleni yleensä verkkarit (Nike, Puma tai Gant)ja laitan t-paida (joku vastaava merkki kuin verkkareissa). Kotivaatteet siis ovat ehjiä ja tahrattomia, sellaisia mukavia päälläpidettäviä. Ja talvella pidän joskus lisäksi jalassa villasukkia,koska meidän lattiat on joskus aika kylmät.

Mieheni ei ole koskaan kommentoinut kotivaatteitani enkä kyllä ole minäkään hänen kotivaatteitaan. Myös mies käyttää kotona verkkareita ja t-paitaa. Minusta tärkeintä on, että kotona sellaiset vaatteet jotka ovat mukavat päällä, koska töissä joudun kulkemaan "hienona".

Eräänä päivänä mieheni sai käsittämättömän kohtauksen, jollaista ei koskaan saanut. Hän alkoi yhtäkkiä haukkumaan todella ilkeään äänensävyyn kotivaatteitani. Kuulemme AINA vain kuljen verkkareissa ja t-paidoissa eikä KOSKAAN mitään seksikästä. Villasukat jalassa on kuulemma SEKSINTAPPOASE. Pitäisi kuulemma käyttää kotona jotain lyhyttä minihametta ja avarakauluksista puseroa, mistä näkyy tissivako.

Whaaat?!?!? Tämä ei ole yhtään miehelle tyypillistä käytöstä tai kielenkäyttöä. Mies siis itsekin pukeutuu verkkareihin ja t-paitaan kotona,että ei hänelläkään ole mitään seksikkäitä ja avaria kotivaatteita.

Ja koomisempaa tästä tekee se,että ollaan molemmat 40 v ja pari kouluikäistä lastakin löytyy. En oikein koe olevani enää sen ikäinen tai että kroppani sallisi enää käyttää mitään minihameita kotona.

Mikä tuohon mieheen on mennyt? Onko teillä muilla tällaista?

Pelkät villasukat jalassa olisi ihan seksikästä ja saisi jormani oikeamaan.

Vierailija
87/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alkaisin tuossa vaiheessa miettiä eroa tosissani. Mies on pettänyt sinua aiemmin ja nyt marisee ulkonäöstäsi (varmaan jonkun naisen bongannut ja ei ole miehen lämmittelyihin reagoinut, joten purkaa kiukkunsa sinuun.)

Oletko ap onnellinen suhteessanne?

Vierailija
88/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisin miehelle, että on varmasti molemmille mukavampaa kun muutetaan eri asuntoihin.

Vierailija
89/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä, että olenko liian lihava.  Mies ei vastannut siihen mitään. Toisteli vaan, että on molemmille mukavampi, kun vyötäröllä ei ole kiloja.

En sitten tiedä olisiko hänellä joku uusi ihastus johon minua vertaa. Kännykkäänsä ei ainakaan piilottele, se on koko ajan keittön pöydällä. Mutta onnistuihan tuo pettämään selkäni takana jo kerran aiemminkin, enkä osannut etukäteen aavistaa mitään. Oma itsetunto on ollut pohjissa miehen pettämisen jälkeen. Se että toinen nainen koetaan paremmaksi kuin oma aviovaimo on ihan kauheaa. Ja sitten kun vielä aletaan pettämisen jälkeen arvostelemaan vaimoa pukeutumista ja kilogrammoja niin kyllä sitä tuntee olevansa ruma ja kelpaamaton. Tarjosin kyllä miehelle aikoinaan eroa, että saa minun puolestani jatkaa elämäänsä petoskumppaninsa kanssa, mutta mies ei halunnut eroa.

AP

Voi plääh, lähdit siis matelemaan äijän edessä. Annoit varmasti hänelle lohdutuspildeäkin. Voi miten olisin toivonut sinun suoristavan selkäsi ja sanovan just tasan mitä mieltä äijän typeryydestä olet, pajattanut hänelle oikein kunnolla mielipiteesi ja pistänyt hänet huomaamaan erheensä, mutta eipä tietenkään. Sinä lähdit vinkumaan epäoleellista ja matelemaan. En usko, että teidän parisuhteenne tulee tuosta ikinä muuksi muuttumaan. Mies määrää tahdin kaikessa ja sinä mukaudut ja pyytelet anteeksi.

Me emme voi sinua valitettavasti enempää auttaa, sillä muutoksen tulee lähteä sinusta itsestäsi. Harmittaa lasten puolesta, että he joutuvat katsomaan tuollaista.

Vierailija
90/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku. Ihmettelee joskus hyväntahtoisen huvittuneesti että pitää olla "rimpsumekko päällä vaikka paskaa lois" - tykkään naislellisista ja kauniista vaatteista, täällä maalla harvoin on mitään erityisiä tilaisuuksia mihin pukeutua joten pukeudun niihin aina, ihan arjessakin :)

Vierailija
91/101 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hauku. Ihmettelee joskus hyväntahtoisen huvittuneesti että pitää olla "rimpsumekko päällä vaikka paskaa lois" - tykkään naislellisista ja kauniista vaatteista, täällä maalla harvoin on mitään erityisiä tilaisuuksia mihin pukeutua joten pukeudun niihin aina, ihan arjessakin :)

Ai, tämä viesti sai minut hymyilemään! Ihana mies. :)

92/101 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuljen asunnossamme pääosin stringeissä yläosattomana, ja juoksujen aikaan minishortseissa.

:D Luulisi tassujen vaikeuttavan näppäimistöllä kirjoittamista...

Vierailija
93/101 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on uskomatonta pskaa. Kysyhän sankarilta missä hänen seksikkäät kotivaatteensa ovat. Ai niin, miehille ei taideta olla edes keksitty sellaisia. 

Vierailija
94/101 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yli nelikymppinen ja mies saman ikäinen, pari lasta. Meillä ei ole mitään kotivaatteita erikseen. Me ei kummatkaan omisteta mitään verkkareitakaan. Kun käyn juoksemassa niin mulla on shortsit jalassa ja hihaton toppi(asumme lämpimässä maassa) mutten käytä niitä muuten kuin urheillessa. Kotona on yleensä mekko tai farkut ja teeppari. Nukutaan alasti. Ei ole koskaan haukkunut mun vaatteita. Ihon värisistä alkkareista naljailee kun tietää että minulla sellaiset on muttei ole koskaan nähnyt niitä mun päällä:) Eli ei ole valittanut. Miksi kotona pitää olla verkkareissa?

Vierailija
95/101 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä. Miehesi ei kunnioita eikä arvosta sinua. Meillä alkoi olla samanlaista ja toinen nainen paljastui sitten. Tämä nainen asuu nyt mieheni kanssa mutta tilanne on vaan hankalampi kun meidän teini ei tule naisen kanssa toimeen ja on jatkuvat riidat ja yhteenotot. Kotivaatteita en ole käyttänyt vaan kotona farkkuja tms. Mies haukkui takkini koska se oli halpa ja halvan näköinen. Syystä että hän oli taas vetänyt tilin tyhjäksi eikä rahaa ollut kalliiseen takkiin. Muista että kyse on miehen omista ongelmista ja sinussa ei tarvitse olla mitään vikaa. Minäkin olen muiden miesten silmissä kaunis, viehättävä ja mukava.

Vierailija
96/101 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ja uskomatonta että joku vielä kehottaa ap:tä menemään mukaan tuollaisiin pompotuksiin. Varsinkin jos ukko itse kasvattelee miestissejä, ei pitäisi olla mitään varaa arvostella toisen ulkonäköä millään lailla. Miehesi kuulostaa ällöttävältä typerykseltä, sinuna ottaisin suunnan ovesta ulos. 

Vierailija
97/101 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kuka käyttää korkkareita töissä? Korkkareita??? Jalathan siinä soivat työpäivän jälkeen.

Ja ei, mieheni ei koskaan ole kommentoinut kotivaatteitani. Eipä sillä siihen olis varaa, kun itse on suunnilleen kalsareissa tai pyjamassa. Olis kamalaa jos kotona joutuis pingottamaan eikä saisi olla rennosti.

Vierailija
98/101 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea että onko kukaan ehdottanut sellaista seikkaa, että mikäli kerran pukeudut töihin aina hienoksi, niin voisiko mies toivoa että.pukeutuisit joskus hienoksi vaan häntä varten?

Tuli vaan mieleen kun, mun mies pukeutuu töihin aina hienosti ja laittaa hajuvettä ja kotona se on sellasissa rytkyissä hielle haisten, että.välillä oon asiasta vähän mustis :/ haluaisin että.minuakik varten välillä vähän yritettäisiin ehostautua, joskus....

Vierailija
99/101 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hauku

Vierailija
100/101 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin tuollaiseen, että sieltä Thaimaasta ja itärajan takaa löytyy niitä läpensä (köyhyydellä ja sovinismilla) kyykytettyjä postimyyntikuvastorouvia, jotka varmasti jaksavat laittautua sinua varten.  Sieltä vaan hakemaan. Mikä estää, kun on vapaa maa? Tasan tarkkaan laitan päälleni pieruverkkarit niin usein kuin halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi