Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi masentuneet...

Vierailija
24.04.2017 |

...odottavat toisien kohtelevan aina itseään hyvin ja moni masentunut suuttuu ihan pienestä, mutta itse saattavat käyttäytyä miten tahansa? Tänäänkin masentunut feidasi sovitun tapaamisen ja odotin turhaan puoli tuntia. Pari tuntia myöhemmin laittoi sitten viestiä, että jäi välistä kun väsytti. Jos samalla tavalla olisin tehnyt masentuneelle, olisi hän suuttunut siitä. Itseäni ainakin väsyttää, kun masentuneen kanssa saa olla niin varpaillaan, kun toinen suuttuu herkästi ihan arkisistakin asioista. Valaiskaa joku mua tässä asiassa, joka masentuneiden sielunelämästä tietää enemmän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneella on harvoin empatiakykyä. He eivät vain osaa ajatella miten tekonsa vaikuttavat toisiin. Heille taas jokainen vastoinkäyminen tuntuu ylitsepääsemättömältä ja pahalta.

Vierailija
2/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän vastoinkäymisiä, sen vähemmän jaksaa välittää toisista. He voivat hyvin tietää itse, että käyttäytyvät paskasti, mutta välittäminen ei vain yksinkertaisesti riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun vaan nousee ylös ulos ja lenkille

Vierailija
4/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sairaus tekee todella itsekeskeiseksi.

Vierailija
5/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti joku masentunu alapeukuttaa :D

Vierailija
6/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko johtua enemmän ihmisestä itsestään eikä masennuksesta...

T: masentunut joka harvoin mitään jaksaa mutta silloin kun jotain on sovittu niin siitä pidetään kiinni tai perutaan hyvissä ajoin

Vierailija
7/7 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sairaus tekee todella itsekeskeiseksi.

Kakkonen sanoi sen paremmin, että voimat eivät riitä toisesta välittämiseen. Vaikutus läheiseen on sama kuin olisi itsekeskeisyydellä. Mutta eihän se sitä ilkeässä mielessä ole, vaan inhimillinen seuraus siitä, että resurssit on käytetty muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä