Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bikinifitness -dokumentti Muodonmuutoksia tänään TV1:ssä ja Yle Areenassa

Vierailija
24.04.2017 |

Aiotteko katsoa? Itse tsekkasin Areenassa ja ainakin omasta mielestäni naiset vaikuttivat symppiksiltä. Jokin tässä lajikulttuurissa kuitenkin tympäisee. Esim. se kommentti, että jos hormonitoiminnan häiriön vuoksi jää lapsettomaksi, se voi olla ihan ok, koska laji on kuitenkin antanut niin paljon. Muutama kaveri on kilpaillut bikinifitneksessä ja kaikilla tuli pienempiä tai suurempia esim. suolistoon ja ruoansulatukseen liittyviä ongelmia. Onnekkaita taitavat olla ne, jotka pärjää ilman mitään damagea. Pakko arvostaa kuitenkin näitä kisaajia siitä valtavasta tahdonvoimasta, jota he osoittavat.

Kommentit (494)

Vierailija
41/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän epäekologista pussittaa kaikki pähkinätkin eri pusseihin.

Vierailija
42/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennakkoasenteita bikinifitnestä kohtaan ja nyt tämä ohjelma todisti asenteeni tosiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mutustelee yksin etukäteen punnittuja annoksia muovirasioistaan.

Missä näkyy se hyvä olo, surullisilta nuo näyttää.

Vierailija
44/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

infitnessandinhell.blogspot.fi

Tuolla yhden muutama vuosi sitten kisanneen tarina, joka sanojensa mukaan kärsi ns. metabolisesta tuhosta ja hänen kroppansa oli sellainen joka otti epätavallisen paljon damagea bikinikisaajan dieetistä.

Vierailija
45/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa ja naurua tuo se kun meikki näyttää hyvälle. Muutoin ilme on vacant.

Vierailija
46/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseet hampaat suurimmalla osalla. Miksei niille tehdä mitään?

Vierailija
47/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee sitä. Miksi noi noiden käyttämät painot näyttää niin pieniltä? Missikisojahan noi on. Laji alkaa nyt jo menettää suosiotaan.

Vierailija
48/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy enää teema eikä mikään, pitäis olla joku säätäjä?

Vierailija
49/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yhdellä muijalla näkyy pilluvako :D

Vierailija
50/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden koditkin näyttää tyhjältä muovirasialta.

Sisäistä ahdistusta ja ocd:tä hallitaan pitämällä kiinni rutiineista ja järjestyksestä.

Vierailija
51/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen salilla kulkenut koko ikäni, ja jossain välissä jopa puolustellut näitä bodylajeja.

Oma harrastus on kuitenkin onneksi pysynyt terveenä harrastuksena vaikka muutama vuosi sitten suurimmassa huumassa harkitsin kisaamista.

Mutta tää dokumentti.. tää on niin surullista katsottavaa! Todistaa vain sen mitä olen vuosien varrella oppinut. Ei näillä ulkonäkölajeilla ole mitään tekemistä liikunnan ilon ja hyvän olon kanssa.

Ohjelman nimi voisi olla ihan hyvin joku anorektikon tarina kisalavalle.

Nuoria tyttöjä joiden kasvot näyttää viisikymppisiltä. Julmat miesvalmentajat arvostelevat vieressä.

Varsinkin tuo punertavat pitkät hiukset omaava on tosi sairaan näköinen ja oloinen.

Vierailija
52/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mua rupes kyrsimään tuo itsekeskeisyys. Tuo narina siitä, että helvetti kun kaverit soittaa ja haluaa viettää mun kanssa aikaa, EVVK! Helvetti kun ne soittelee mieshuolistaan ja mä oin vaan silleen et EVVK! MÄ haluun olla rauhassa, MÄ ja MUN treenit ja MUN kisat ja MUN bikinit ja MUN ruoat ja MÄ ja...

Pyöriikö nuilla kaikki kirjaimellisesti oman perseen ympärillä? Ja nuo valmentajat...hyi saatana. Pervoja äijiä, joilla on oma käsitys siitä, miltä naisen pitää näyttää ollakseen seksikäs ja miellyttääkseen miehiä :/. Tai se yks valkku oli symppis, jota otti päähän tuomareiden oikukkuus, mutta ne muut...

Vierailija
53/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisikakkuu, nutellaa ja hilloo... just just, tosi tervettä kisapäivän ruoka. 

Vierailija
54/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden koditkin näyttää tyhjältä muovirasialta.

Hämmentävän samanlaiset, valkoiset ja tyhjät kodit kaikilla. Luulin ensin, että kuvattu yhdessä ja samassa asunnossa.

Vierailija
55/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kaikkien miesten ihannevartalo tuo bikini fitness-kroppa :D

Kuivan kesän oravia, osalla kumipallot rintojen paikalla. Kasvoista näkyy rääkki ja moni näyttää tosiaan meikattuna ladyboylta.

Valmentajat pönäköitä patuja, jotka ovat suunnilleen ainoita ketkä muutaman teinipojan lisäksi kuolaa noita kroppia.

Vierailija
56/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon äskeisen naisen rintaliivit/bikinit näyttivät jonkunlaisilta roiskeläpiltä, kun ei ollut mitään, millä täyttää ne.

M35

Vierailija
57/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä mistä tuon lajin suosio johtuu? Onko jollain naisilla noin suuri tarve saada hyväksyntää ja ihailua?

Vierailija
58/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais vahvanaislajit. Missä ja miten niihin kisoihin osallistujat treenaa?

Vierailija
59/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi naureskeli snäpissä etteivät he kyllä Lindan kanssa ole pussitustalkoita pitäneet eivätkä salaatinlehtiä punninneet. Eli ei kaikilla se ole ihan överiksi vedettyä.

Onhan noilla siis hieno kroppa, mutta minä en jaksaisi nähdä vaivaa tuollaisen hankkimiseen. Ylipainoisuus on halveksittavaa, tuo on tavallaan ihailtavaa, koska ovat tehneet kovan duunin tuon eteen. Ja mitä sitten vaikka jonkun mielestä olisi ihan ok jos lapsia ei tule tuon fitness jutun takia? Ehkä kaikilla ei ole mikään pakkomielle lapsiin ja on muutakin elämää.

Vierailija
60/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla yhdellä muijalla näkyy pilluvako :D

Se on illuvako!! Ymmärrätkö illuvako, ei pilluvako!