Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bikinifitness -dokumentti Muodonmuutoksia tänään TV1:ssä ja Yle Areenassa

Vierailija
24.04.2017 |

Aiotteko katsoa? Itse tsekkasin Areenassa ja ainakin omasta mielestäni naiset vaikuttivat symppiksiltä. Jokin tässä lajikulttuurissa kuitenkin tympäisee. Esim. se kommentti, että jos hormonitoiminnan häiriön vuoksi jää lapsettomaksi, se voi olla ihan ok, koska laji on kuitenkin antanut niin paljon. Muutama kaveri on kilpaillut bikinifitneksessä ja kaikilla tuli pienempiä tai suurempia esim. suolistoon ja ruoansulatukseen liittyviä ongelmia. Onnekkaita taitavat olla ne, jotka pärjää ilman mitään damagea. Pakko arvostaa kuitenkin näitä kisaajia siitä valtavasta tahdonvoimasta, jota he osoittavat.

Kommentit (494)

Vierailija
61/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah mitä itkua. Kyllä naiset on heikkoja.

Yksikään mies ei ole niin vahva, että pystyisi treenaamaan itkuun asti. Velliperse jonneista ei ole siihen.

Jokainen ihminen on kykenevä itkemään. Jonnekin.

Vierailija
62/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4633 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks noi kaikki ei ota silikoneja? Typerää tunkea jotain täytettä liiveihin.

"Miks noi kaikki ei värjää ihoaan oranssiksisi melanotanilla? Typerää sivellä jotain maalia ihoon." No, eivät ehkä siviilissä halua olla niin kumisia/feikkejä kuin lavalla. Kisakunto kestää kuitenkin vain sen päivän.

Tosin esim. Eevi Teittisellä on silarit, mutta silti hän käyttää kisoissa kanafileitä

Mitä mä just luin??? kanafileitä? Sanokaa ettei tää oo totta...Tunkeeko nää siis jotain kanafileitä bikineihin?

Sillä vähän punapäällä muuten kyllä se bikinin yläosa ei istunut yhtään. Se olis tosiaan vaatinu varmaan just sit kanafileitä sinne täytteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mua rupes kyrsimään tuo itsekeskeisyys. Tuo narina siitä, että helvetti kun kaverit soittaa ja haluaa viettää mun kanssa aikaa, EVVK! Helvetti kun ne soittelee mieshuolistaan ja mä oin vaan silleen et EVVK! MÄ haluun olla rauhassa, MÄ ja MUN treenit ja MUN kisat ja MUN bikinit ja MUN ruoat ja MÄ ja...

Pyöriikö nuilla kaikki kirjaimellisesti oman perseen ympärillä? Ja nuo valmentajat...hyi saatana. Pervoja äijiä, joilla on oma käsitys siitä, miltä naisen pitää näyttää ollakseen seksikäs ja miellyttääkseen miehiä :/. Tai se yks valkku oli symppis, jota otti päähän tuomareiden oikukkuus, mutta ne muut...

Ja tiedän, mistä tuo itsekeskeisyys kumpuaa - syömishäiriöstä ja nälästä. Kirjoitin toiseen (jo poistettuun) ketjuun siitä, että tämä dokkari vain vahvisti omia epäilyksiäni. Lajin pariin hakeutuu moni syömishäiriöinen, koska he kuvittelevat, että ovat löytäneet lajin, jossa voi laihduttaa ja saada täydellisen, rasvattoman kropan terveellä tavalla. Olen entinen syömishäiriöinen ja tunnistin itseni monesta kohdasta. Juuri tuollainen itsekeskeinen ja ontto minäkin olin, kun syömishäiriö oli pahimmillaan. Olisin silloin varmaan hakeutunut bikinifitnessiin, jos laji olisi silloin ollut pinnalla. Oli ahdistavaa katsoa, koska katsoin omaan menneisyyteeni.

Vierailija
64/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noilla kaikilla on tuollainen pitkä tukka, joka roikkuu tiellä ja jota sitten nostellaan selkälihasten tieltä pois? Miksei tukka vaan ole ponnarilla tai muuten kiinni. Nuo on kaikki ihan samasta muotista, ilman mitään persoonallisuutta tai omaperäisyyttä. 

Vierailija
65/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvännäköisiä naisia tuossa.

Vierailija
66/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevi naureskeli snäpissä etteivät he kyllä Lindan kanssa ole pussitustalkoita pitäneet eivätkä salaatinlehtiä punninneet. Eli ei kaikilla se ole ihan överiksi vedettyä.

Onhan noilla siis hieno kroppa, mutta minä en jaksaisi nähdä vaivaa tuollaisen hankkimiseen. Ylipainoisuus on halveksittavaa, tuo on tavallaan ihailtavaa, koska ovat tehneet kovan duunin tuon eteen. Ja mitä sitten vaikka jonkun mielestä olisi ihan ok jos lapsia ei tule tuon fitness jutun takia? Ehkä kaikilla ei ole mikään pakkomielle lapsiin ja on muutakin elämää.

Siinä vaiheessa, kun syömishäiriö aiheuttaa pysyvää lapsettomuutta, se aiheuttaa myös monia muita vakavia vaurioita kroppaan. Tosi typerää kuvitella, että hintana olisi vain lapsettomuus, sillä siinä vaiheessa kroppa menee jo aika äärirajoilla. On vaarallista väittää, että aiheuttaisi VAIN lapsettomuutta!

Vierailija
67/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan osa nuista muijista transuja? Ainakin näyttävät siltä. .

Ei yhtään paista kateus näistä kommenteista, ei.

Vierailija
68/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo dokkarin musiikkikin on niinku jostain hullujen huoneelta. Ahdistavaa katsottavaa ja kuunneltavaa.

Vierailija
69/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen käyttää hormoneja niin hän voi alkaa muistuttaa miestä joissain määrin.

Olen aikoja sitten pannut merkille miten monilla fitnesseillä on hiusrajakin puolessa välissä päälakea. Ei naisilla muuten yleensä ole. Estrogeeni kun suojaa tuollaisilta, mutta jos sen korvaa testolla niin kyllä nainenkin kaljuuntuu jos on perinnöllistä alttiutta :D

Vierailija
70/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Paldanius kyllä vaikuttaa aika pakkoneuroottiselta mieleltään.

Vierailija
71/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajele kulmakarvat -> piirrä kulmakarvat

Naisen logiikkaa. Vau.

Ei rajoitu vain tuohon lajiin. AV:lla on jatkuvasti aivan hirvittävää arvostelua milloin kenenkin ulkonäöstä.

Vierailija
72/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä epäilet? Itse transnaisen kanssa suhteessa ja on pyöreämmät muodot. Miesmäisyyttää näille tuo testosteronin käyttö. Leuat levenee, ääni madaltuu ja rasvat pysyvät kurissa. Kommenttisi halveksuu transsukupupolisia jotka haluavat nimenomaan näyttää naisilta, eivätkä testomiehiltä.

Vierailija
73/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko laji on vain glitterillä kuorrutettu, hyväksytty muoto anoreksiasta.

Vierailija
74/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUNA NIILLÄ ON,SANOKAA MUN SANONEEN!

Vierailija
75/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, joka käytti joitakin steroideja ja hän sai lapsen, jolta puuttui kokonaan toinen käsi. Ei ilmeisesti tiedetä mistä johtuu, mutta voihan olla, että steroiditkin ovat siihen vaikuttaneet.

Vierailija
76/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaan tartte lähiaikoina kuukautisia odotella näiden leidien. Rasvaa ole kuin pikkuisen kielenpäällä. .

Vierailija
77/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan säälittävää ja surullista kun tuo yksi ei hyväksy huonoa sijoitustaan.

Vierailija
78/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä noloa kun ne marisee tuomaripelistä.

Vierailija
79/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tään dokumentin katsottuani olen ihan älyttömän tyytyväinen omaan kroppaani, myös alastomaan kroppaani.  Ja tyytyväinen omaan pääkoppaani. Olen terve, harrastan urheilua, syön oikeaa ruokaa ja nukun hyvin. 

Vierailija
80/494 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehen, joka käytti joitakin steroideja ja hän sai lapsen, jolta puuttui kokonaan toinen käsi. Ei ilmeisesti tiedetä mistä johtuu, mutta voihan olla, että steroiditkin ovat siihen vaikuttaneet.

Melekoosia nappeja on ollut jos mies on lapsenkin saanut!