Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bikinifitness -dokumentti Muodonmuutoksia tänään TV1:ssä ja Yle Areenassa

Vierailija
24.04.2017 |

Aiotteko katsoa? Itse tsekkasin Areenassa ja ainakin omasta mielestäni naiset vaikuttivat symppiksiltä. Jokin tässä lajikulttuurissa kuitenkin tympäisee. Esim. se kommentti, että jos hormonitoiminnan häiriön vuoksi jää lapsettomaksi, se voi olla ihan ok, koska laji on kuitenkin antanut niin paljon. Muutama kaveri on kilpaillut bikinifitneksessä ja kaikilla tuli pienempiä tai suurempia esim. suolistoon ja ruoansulatukseen liittyviä ongelmia. Onnekkaita taitavat olla ne, jotka pärjää ilman mitään damagea. Pakko arvostaa kuitenkin näitä kisaajia siitä valtavasta tahdonvoimasta, jota he osoittavat.

Kommentit (494)

Vierailija
481/494 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaammassa sarjassa on hyvä esimerkki siitä kun huonolla rakenteella hakataan päätä seinään; https://www.instagram.com/p/BQgTJ2kD33e/?hl=fi

Rakenne on niin tasapaksu, että vaikka roinaakin kaksin käsin niin ei tule pärjäämään ikinä, kun lajin ennustettu tuleva valtiatar näyttää tältä;

https://www.instagram.com/p/BTU7cP6FMs5/

Juu, eri laji, mutta noista näkee kuka vaan, että minkälaista vartaloa haetaan ja minkälaisia eroja lihaksikkaissakin ihmisessä on (Taskinen on tosin nyt enimmäkseen pöhöttynyt). X-malli on bikinissäkin valttia.

Onko tuolla suomalaistytöllä todella lyhyet raajat vai johtuuko vaikutelma siitä, että jalkalihakset on niin massiiviset?

Joskus muuten miehissäkin näkee niitä tasapaksuja ja liian lyhyitä, tai niitä valtavia ulospullistuvia vatsoja.

Itse kun olen mallia päärynä niin joskus sitä toivoo näkevänsä miltä päärynäkroppainen näyttäisi tuolla tasolla. Silloin kun on sekä hoikka vyötärö että lantiota luonnostaan myös sivusuunnassa - entä jos olisi vedetty siitä rasvat pois ja tehty lihasta..

Sen ulospullistuvan vatsan tekee insuliinin käyttö. Bull Mentulankin rakenne on semmoinen, ettei sillä pärjää ja sit kun hommassa ei oo muutenkaan ollut tolkkua niin se näyttää lavalla sit tältä:

https://i.imgur.com/0eImUaF.jpg

Tuossa on päärynävartalo, lihasta siinä ei juurikaan oo mutta ei ihan mahdottomasti rasvaakaan;

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ea/ce/19/eace1961c3379e2…

Itse en ymmärrä enkä hyväksy roinan käyttöä ollenkaan, mutta olen kuvitellut että kaikki tajuaa sen olevan isommissa sarjoissa ihan järjestelmällistä (bodybuilding ja physique), samoin pro-tasolla. Ei kai kukaan kuvittele että joku Minna Pajulahti on pelkällä kaurapuurolla niissä mitoissa?

Mutta saahan sitä oman terveytensä pilata, ei sitä kukaan estä. Tuntuu vaan hassulta, että monet on valmiita siihen ihan turhaankin, edellytyksiä lajiin (ne geenit) ei vaan ole, mutta silti pilataan kropan toiminta pysyvästi.

Pieni tarkennus, sen Bull Mentulan ison pallovatsan syynä on insuliinin + synteettisen kasvuhormonin käyttö. Ilmiö tunnetaan bodauspiireissä lempinimellä Roid gut ja Bull Mentula ei ole ainoa jolle noin on käynyt.

Mutta Bull Mentula ei ole käyttänyt mitään aineita!

Vierailija
482/494 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole löytänyt sitä areenasta:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/494 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole dokumentissa kuvattuja kilpailijoita, vaan eräs toinen.

Onko tosiaan jonkun mielestä tällaiset silikonirinnat kauniit?

https://www.instagram.com/p/BTQfll4gmtM/?taken-by=vilmatoiviainen&hl=fi

Jos juniorisarjassa jo pitää olla silikonit niin silloin ollaan pahasti menossa väärään suuntaan fitneksessä.

Vierailija
484/494 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole löytänyt sitä areenasta:(

On se siellä!

Dokumentit -Muodonmuutoksia

Vierailija
485/494 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ku en löytänyt kaikista dokkarin tytöistä vastaavaa IG materiaalia. Voipi olla että dokkarista on tullut niin paljon palautetta että tämä johtanut sosiaalisen median putsaamiseen.

Vierailija
486/494 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin surullinen siitä notkoselkä-ketkula-asennosta, sillä itsellläni oli nuorena juuri tuollainen vartalo ihan luonnostaan ja siinä sain tehdä paljon töitä, että sain terveen ja oikean mallisen selän itselleni.

ikuista heikkoutta siitä ketkaleesta jäi.

Vierailija
487/494 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään se, että näissä kehonmuokkauslajeissa lähes joka naisella on silikonit, kertoo siitä että kyseessä EI ole urheilu.

Katsokaapa oikeita urheilijoita. Jotain Venus Williamsia lukuunottamatta juuri kenelläkään naisella ei ole mainittavia tissejä. Ne kun on tiellä todella monessa lajissa, toisinaan jopa pärjäämisen este. Monessa lajissa ne ovat pelkkää "kuollutta painoa"... Huippu-urheilijaksi tähtäävät saattavat pienentää rintansa kirurgisesti.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2360175/Breasts-threatening-athletes-careers-revealed-gymnasts-push-brink-starvation-avoid-developing-athletes-spend-thousands-surgically-reduce-them.html

Ja sitten nämä toiset "urheilijat" laitattavat pomppivat silikonipallot rintakehänsä päälle...

Se kurvikas, mutta lihaksikas Williams on Serena Williams. Siskonsa Venus on pidempi ja hoikempi.

Vierailija
488/494 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinulta ole pois jos et itse halua olla kunnossa ja vähillä rasvoilla. Toiset haluavat olla ja se suotakoon meille/heille.

Vierailija
489/494 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta biksua lajina, mutta arvostan ihmisiä jotka pitävät itsensä kunnossa. Itsellä rasvat ovat alhaiset ja olen silti saanut kolme lasta, että eipä se siihen katso onko terve vai ei.

Vierailija
490/494 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä dokkari tulee tänään uusintana tv1 klo 11:35. Kannattaa katsoa :)

Vierailija
491/494 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi jo.

Vierailija
492/494 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tarkkaan kun sillä yhdellä näkyy p!lluvako.

Vierailija
493/494 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen mies, 37v, tienaan ihan hyvin ja näytän ihan hyvältä. minä en vois missään nimessa kuvitella olla tuollaisten naisen kanssa. 1. nuo hän melkein kaikki näyttää ilman meikkiä ihan paskalta ja 2. pidän tuollaisia naisia vähän tyhmänä tai sairaana...

eli: toivottavasti te naiset tajuatte että suurin osa miehistä ei halua tuollaista elämään... ihan väärä mielikuvitus monilla naisilla taitaa olla

Minä naisena (32 v, kaikilta elämän osa-alueilla pyyhkii myös erittäin hyvin) en taas haluaisi miestä, joka puhuu tällä tavalla toisista. Teen vapaaehtoistyötä, jossa tapaan hyvin erilaisia ihmisiä ja minulla on muutenkin laaja sukulais- ja tuttavapiiri. Minulla on siis paljon tuttavia, jotka elävät -tavalla tai toisella- kirjavaa elämää, joku voi olla kiinnostunut myös tuollaisestakin bikinifittnesistä. En jaksaisi ihmistä, jolla ei ole sen verran tapoja, että haukkuu toisten ulkonäköä paskaksi ja yleistää ensinäkemältä ihmisiä tyhmiksi ja sairaiksi. (Jos onkin sairas, sillekään ei yleensä voi kuin ainoastaan rajoitetusti jotain itse tehdä) Surullista, että moni yläpeukuttaa tällaista käytöstä. Enpä tiedä onko ilkeämielinen käytös sitten parempaa kuin "paska" ulkonäkö, tyhmyys tai sairaus...

Vierailija
494/494 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi naiset suostuvat tuohon pyllistelyyn, esim. fitnesskisoissa 1995 ei ollut tuollaista tuomareille pyllistelyä pakollisena ja muutenkin homma näytti paljon sporttisemmalta ja paremmalta kuin nykyään.