Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskasta deittailla kun miehet ei usko pakkeja jos ei kolahda

Vierailija
24.04.2017 |

Mikä siinä on kun yksien tai kaksien treffien jälkeen tajuaa ettei kannata jatkaa tapailua, niin miehet ei meinaa sitä millään uskoa? Jos minulle vähänkään joku vihjaa ettei ehkä kiinnosta tarpeeksi, niin kerään kyllä kaiken ylpeyteni ja lähetän iloiset ja kohteliaat heipat, enkä todellakaan ala anelemaan tai puhumaan miestä ympäri. Todella vaivaannuttavaa kun muotoilet ystävällisen mutta selkeän viestin, ja sitten kuitenkin joudut selittelemään ja perustelemaan kun mies ei meinaa hyväksyä asiaa.

En ole kiinnostunut niistä kaikkein komeimmista ja suosituimmista, joten tapailemillani miehillä ei varmaan kauheasti vientiä ole. Mutta silti luulisi että joku ylpeys heilläkin olisi.

Tykkään tavata uusia ihmisiä ja käydä treffeillä, mutta ahdistaa kun miehet on heti niin tosissaan.

Kommentit (492)

Vierailija
281/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla itsekin jotain säälittävää Ö-luokkaa, kun pitää oikein tuollaisten sovellusten treffeillä käydä, että jonkun löytäisitte, eikä elävä elämä ole saanut ketään teistä kiinnostumaan. Varmaan olette seinän värisiä, niin joudutte oikein miestä etsimään. Siis mies tinderistä, eikö siellä kaikki miehet lähinnä haekin panoseuraa?

Vierailija
282/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Taidatte olla itsekin jotain säälittävää Ö-luokkaa, kun pitää oikein tuollaisten sovellusten treffeillä käydä, että jonkun löytäisitte, eikä elävä elämä ole saanut ketään teistä kiinnostumaan. Varmaan olette seinän värisiä, niin joudutte oikein miestä etsimään. Siis mies tinderistä, eikö siellä kaikki miehet lähinnä haekin panoseuraa?

Ei hae. Paljon on myös parisuhteen perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin ollut vastaavassa tilanteessa pari kertaa. Henkilökohtaisesti mulla nousee kasvat pystyyn, jos mies tarrautuu iilimadon tavoin parien treffien jälkeen eikä ymmärrä selvää suomea.

Tulee jopa mieleen, että tämä on jäänne ajoilta, jolloin parisuhde ja liitto olivat enemmän järjestely. Miehet suhtautuvat yhä usein parisuhteeseen "ihan ok" -järjestelynä. Kärjistäen miehille usein riittää, että nainen ei ole henkisesti aivan umpihullu (kaikki eivät vaadi sitäkään) ja näyttää siedettävältä tai vähintään hyvännäköiseltä. Juuri kukaan nainen ei sellaiseen ole tyytyväinen, koska naisilla on paljon odotuksia miehelle ja parisuhteelle. Sinällään olen sitä mieltä, että myös naisten odotukset voivat olla epärealistisia. Esim. minulla on naispuoleisia ystäviä, jotka haluaisivat parisuhteen, mutta odotukset miehistä eivät vastaa todellisuutta.

Vierailija
284/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies89 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies89 kirjoitti:

Ongelmahan ei voi mitenkään olla siinä että naiset ovat aivan kohtuuttoman vaativia omaan tasoonsa nähden ja miehet taas yrittävät pitää kiinni mistä tahansa vähästä mitä sattuu saamaan? Ei toki. Sen kyllä myönnän että täysin miesten syytä tämä tilanne on. Olisi niin hauskaa jos miehet alkaisivat lukea tätäkin palstaa ja muutenkin perehtyisivät siihen millaisia naiset oikein ovat. Loppuisi teiltäkin aiheet mistä haukkua miehiä kun miehet eivät huomioisi teitä enää millään tavalla. Kyllä se tulevaisuus sieltä vähitellen tuleekin ja miehet oppivat, älkää huoliko.

Ihan oikeasti olisi hyvä, jos miehet vastaisivat vain sellaisten naisten deitti-ilmoituksiin, joita oikeasti pitävät kiinnostavina. Eikä just noin, että yrittävät pitää kiinni mistä tahansa vähästä mitä sattuvat saamaan. Naiset saavat niin paljon täysin turhia vastauksia. Ja turhia siis sen vuoksi, että vastanneet miehet eivät ole aidosti juuri tästä naisesta kiinnostuneita. 

Ei tainnut oikein mennä perille? Ei kyllä yllättänytkään. Valtaosa niistä vastauksista ei olisi "turhia" jos jokainen nainen ei tavoittelisi aivan liikoja, kuten juuri aiemmin sanoin. Jännittävä yhteensattuma, eikö? Mutta älä huoli, ainakaan minulta ei kukaan saa enää turhaa huomiota.

Nainen tavoittelee elämänkumppania eikä mahdollisimman montaa treffikumppania. Miehille tuo treffeille pääsy tuntuu olevan jonkinlainen sulka hattuun. Naiset saavat paljon turhia vastauksia juuri siksi, että miehet haluavat vain sen sulan hattuunsa. Ihan sama, millaisen naisen kanssa pääsee treffeille, kunhan pääsee. 

Koska naiset tavoittelevat elämänkumppania, on mielestäni aivan oikeutettuakin vaatia, että

- miehellä on suurinpiirtein samanlainen arvomaailma

- miehellä on suurinpiirtein samanlaiset toiveet ja tulevaisuudensuunnitelmat (esim avioliitto/ei avioliittoa, lapsia/ei lapsia, omistusasunto/ei omistusasuntoa, työt ulkomailla/työt Suomessa jne)

- miehellä on ainakin jotain sellaisia mielenkiinnon kohteita, että miehen kanssa riittää juteltavaa ja myös yhteistä tekemistä

- mies on naisen mielestä seksuaalisesti puoleensa vetävä

Jos nuo ovat mielestäsi kohtuuttomat vaatimukset ihmiselle, jonka kanssa on tarkoitus jakaa elämänsä seuraavat 50-70 vuotta, niin mikä noista neljästä on mielestäsi liikaa vaadittu?

Ai että 50-70 vuotta? Tiedätkö avioliiton odotetun "eliniän" eli keston, tänä päivänä? Etenkin jos nuorena mennään naimisiin? Ja tiedäthän myös kumpi sukupuoli pääsääntöisesti lopettaa ne liitot?

Hölmö. Sitä elämänkumppania etsitään koko lopuksi ikää. Idealla, että tähän haluan sitoutua 70 vuodeksi. Vaikka tilastot sanoisi, että osa liitoista päättyy eroon, niin ei kukaan sitä häissään suunnittele, että pian me erotaan. Eikä kukaan etsi kymmenen vuoden kumppania.

Ei rattijuoppokaan suunnittele ajavansa kolarin. Ajattelee että kaikki menee kyllä ihan hyvin.

Huono, epärealistinen suunnitelma sekä pitkäjänteisyyden puuttuminen, ei loppujen lopuksi eroa "kymmenen vuoden kumppanin" etsimisestä.

Mutta eikö tuolla asenteella ole pelkästään hyvä, jos koko suhde päättyy ekoihin treffeihin? Kun se kuitenkin päättyy eikä ole tarkoituskaan, että se kestäisi?

Mutta eihän se kaadu? Se avioliitto kaatuu sitten aikanaan, ja mielestäni on aika jännää kuinka te syytätte miehiä siitä. Vaikka naiset sen avioeron ottavat.

Jos minä pistäisin samalla mitalla takaisin, sanoisin että naiselle lupaus  (kuten vala) on ilmaisu sen hetkisestä tunteesta. Ette te edes ymmärrä mitä lupaus tarkoittaa. Ettekä ymmärrä mitä sitoutuminen, commitment, tarkoittaa: Että pysyy suunnitelmaassaan sen jälkeenkin, kun tunne joka johti suunnitelmaan on hävinnyt.

Niin, miksiköhän nainen useimmiten sen avioeron ottaa? Ei avioero varmasti ole kenellekään helppo päätös ja prosessi, joten syyt ovat usein painavat. Eikö sen tunteen (ts. onnellisuus) ylläpitäminenkin ole lupaus ja sen rikkominen vie koko pointin suunnitelman toteuttamisesta?

Eli mies on aina syyllinen? Vaikka nainen tekisi mitä, vaikka nainen ottaisi eron, niin syy on miehen?

Ymmärrän.

Vierailija
285/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4961 kirjoitti:

Tutustukaa niihin miehiin vähän paremmin ennen kuin lähdette tapaamaan heitä, niin ikäviä yllätyksiä ei tule yhtä helposti.

Naisten kanssa ei tuota ongelmaa yleensä ole. Ovat aika arkoja ja pienikin osoitus siitä, että ei kiinnosta saa naisen luikkimaan karkuun. Toki noita ripustautujiakin on, mutta huomaan heidät yleensä jo parin viestin jälkeen. 

Olen tutustunut pisimmilläni pari kuukautta aktiivisesti viestitellen ja soitellen. Lopputulos: kun näin miehen livenä, pettymys oli valtava. Ei ollut kyse ulkonäöstä, olinhan nähnyt jo hänen kuvansa. Ei ollut kyse äänestä tai puhetavasta, olimme puhuneet puhelimessa  useita kertoja. Hän ei vaan ollut ollenkaan sellainen, jonka olisin kokenut haluttavaksi.

Siihen aikaan kuvittelin, että olisin pinnallinen, jos torjuisin hänet pelkästään sen takia, ettei hän tunnu haluttavalta, joten yritin opetella haluamaan häntä. Pitihän meidän alkaa seurustella, kun kerran kyseessä oli mukava, kunnollinen mies ja olimme viesteissä ja puheluissa niin paljon molemmat tapaamistamme ja yhteistä tulevaisuuttamme odottaneet. Puolitoista vuotta kestin. Lopussa meillä ei ollut seksiä enää lainkaan. Alusta alkaen pyrin välttelemään sitä. Jos en muuta keksinyt niin tein riidan jostain pikkuasiasta, jotta ei tarvitsisi olla hänen lähellään. Kun sitä halua toista kohtaan ei ollut eikä tullut, niin suhde oli molempien ajan tuhlaamista.

Jos joskus vielä nettideiteille palaan, niin ehdottomasti haluan tavata mahdollisimman pian ja ilman, että ensitapaamisella on minkäänlaisia paineita. Kahvikupillinen töiden jälkeen tai jotain sellaista.

Vierailija
286/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tuo aloittaja myös kertoa mitä hänellä on tarjottavana miehelle? Melko litania vaatimuksi, mutta onko jotain mikä miestä kiinnostaa (paitsi se ilmeinen). Mitä hänen vahvuuksiin kuuluu?

Vierailija
287/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en taas huomaa naisessa sitä, jos kiinnostus on herännyt. Jos käyn  treffeillä, niin en erota sitä onko nainen kohteliasuuttaan vaik kiinnostuksestaan puhelias. Ja vaikka on ollut vähäpuheinenkin, niin silloinkin on saattanut olla kiinnostunut, vaikka toisin olen tulkinnutkin.

Vierailija
288/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Aika itsekeskeistä ja itserakkaan kuuloista meininkiä ketjussa valittavilta naisilta. Minä minä minä ja minun haluni.

Sama kuva tuli itselle. Tajuavatko nämä naiset millainen tämä yhteiskunta olisi jos miehet olisivat samalla tavalla ajatelleet vain itseään ja omaa sukupuoltaan. No ei kuvata tähän ettei viestiä poisteta, mutta jokainen voi mielessään kuvitella.

Pakkien saaminen koskee tavismiehellä paljon, koska niitä mahdollisuuksia itseä tyydyttävään puolisoehdokkaaseen ei kovin usein tule. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia ihmisiä. Nuorempana ja ennen avioeroa tein sen virheen, että en tajunnut päästää itseäni irti kiinnostavasta naisesta vaikka hän oli jo ajatuksissaan ihan muualla. Omasta mielestäni en kuitenkaan häiriköinyt vaan olin aina olosuhteisiin nähden hyvin lempeä ja jouduin lähinnä friendzonelle. Sitä en tiedä miten naiset asian kokivat, helpottavana, ahdistavana vai ikävänä velvollisuutena. Te ette voi tietää miten mies on omasta mielestään panostanut treffeihin tai suhteen alkuun. Mitä enemmän panostaa sitä vaikeampi on luopua.

Nyt vanhempana voin todeta, että päästän irti jos naista ei kiinnosta. En halua hukata enää sekuntiakaan elämästäni sellaisiin naisiin jotka eivät arvosta minua tai miehiä ylipäätään.

Vierailija
289/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi tuo aloittaja myös kertoa mitä hänellä on tarjottavana miehelle? Melko litania vaatimuksi, mutta onko jotain mikä miestä kiinnostaa (paitsi se ilmeinen). Mitä hänen vahvuuksiin kuuluu?

Toistaisitko, mitä se hänen vaatimuslitaniansa pitikään sisällään, kun ensimmäisessä viestissä niitä ei ollut enkä jaksa selata koko ketjua läpi.

Muutenkin kommenttisi on hieman outo, koska mitä ilmeisimmin aloittajalla olisi ollut tapailemilleen miehille tarjottavaa, eivät kai he muuten vaatisi selittelyjä ja perusteluja sille, ettei ap halua jatkaa heihin tutustumista.

Vierailija
290/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että sellaisia miehiä olisi ongelmaksi asti, jotka soittelevat perään vielä kun on selvästi sanonut, että ei kiinnosta. Olettaen siis, että on tehnyt jotain esikarsintaa ennen kuin on lähtenyt miestä tapaamaan. 

Vierailija
291/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Aika itsekeskeistä ja itserakkaan kuuloista meininkiä ketjussa valittavilta naisilta. Minä minä minä ja minun haluni.

Sama kuva tuli itselle. Tajuavatko nämä naiset millainen tämä yhteiskunta olisi jos miehet olisivat samalla tavalla ajatelleet vain itseään ja omaa sukupuoltaan. No ei kuvata tähän ettei viestiä poisteta, mutta jokainen voi mielessään kuvitella.

Pakkien saaminen koskee tavismiehellä paljon, koska niitä mahdollisuuksia itseä tyydyttävään puolisoehdokkaaseen ei kovin usein tule. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia ihmisiä. Nuorempana ja ennen avioeroa tein sen virheen, että en tajunnut päästää itseäni irti kiinnostavasta naisesta vaikka hän oli jo ajatuksissaan ihan muualla. Omasta mielestäni en kuitenkaan häiriköinyt vaan olin aina olosuhteisiin nähden hyvin lempeä ja jouduin lähinnä friendzonelle. Sitä en tiedä miten naiset asian kokivat, helpottavana, ahdistavana vai ikävänä velvollisuutena. Te ette voi tietää miten mies on omasta mielestään panostanut treffeihin tai suhteen alkuun. Mitä enemmän panostaa sitä vaikeampi on luopua.

Nyt vanhempana voin todeta, että päästän irti jos naista ei kiinnosta. En halua hukata enää sekuntiakaan elämästäni sellaisiin naisiin jotka eivät arvosta minua tai miehiä ylipäätään.

Mitä naisten siis pitäisi tehdä? Selitellä ja perustella tarkemmin, miksi eivät halua jatkaa tutustumista? Muotoilla "pakit" niin, että "ymmärrän, että tämä koskee sinuun paljon ja olen siitä erittäin pahoillani jne"? Jotain muuta, mitä?

Jos itselleni olisi joku mies antanut pakit (ja monet pakit olen elämässäni saanut) aloittamalla tuolla tavalla, niin sen jos minkä olisin kokenut nöyryyttäväksi.

Vierailija
292/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Mitä naisten siis pitäisi tehdä? Selitellä ja perustella tarkemmin, miksi eivät halua jatkaa tutustumista? Muotoilla "pakit" niin, että "ymmärrän, että tämä koskee sinuun paljon ja olen siitä erittäin pahoillani jne"? Jotain muuta, mitä?

Jos itselleni olisi joku mies antanut pakit (ja monet pakit olen elämässäni saanut) aloittamalla tuolla tavalla, niin sen jos minkä olisin kokenut nöyryyttäväksi.

Yksi mitä voi kokeilla on kiittää miestä siitä panoksesta minkä hän on treffien tai tapailun eteen tehnyt ja että arvostat sitä. Sen jälkeen perustelet lyhyesti, ytimekkäästi ja mahdollisimman rehellisesti (toista loukkaamatta) miksi et halua jatkaa tapailua ja että tämä on sinun lopullinen päätöksesi. Kukaan ei halua kuulla kliseitä.

Näin olet kohtelias, arvostat treffikumppaniasi ja täytät tuon tässä keskustelussa mainitun miesten logiikan tarpeen (perustelut siitä miksi kannattaa/ei kannata jatkaa tapailua).

Vierailija
293/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Yksi mitä voi kokeilla on kiittää miestä siitä panoksesta minkä hän on treffien tai tapailun eteen tehnyt ja että arvostat sitä. Sen jälkeen perustelet lyhyesti, ytimekkäästi ja mahdollisimman rehellisesti (toista loukkaamatta) miksi et halua jatkaa tapailua ja että tämä on sinun lopullinen päätöksesi. Kukaan ei halua kuulla kliseitä.

Näin olet kohtelias, arvostat treffikumppaniasi ja täytät tuon tässä keskustelussa mainitun miesten logiikan tarpeen (perustelut siitä miksi kannattaa/ei kannata jatkaa tapailua).

"Kiitos, oli kiva tutustua. En valitettavasti koe, että tästä voisi kehittyä mitään enempää. Toivottavasti löydät pian etsimäsi."

Suunnilleen noilla sanoilla olen aina pärjännyt ja jos joskus vielä nettideiteille joudun, niin aion pärjätä jatkossakin. Jos mies kärttää perusteluja, niin minusta riittävä perustelu on se, että "en tunne, että meidän välillämme olisi sitä jotain". Onko sinusta, vai syntyisikö tästä juuri se aloittajan kuvaama tilanne, jossa mies kärttää ja kärttää selitystä, vaikka olet juuri sanonut miksi et halua jatkaa tapailua?

Vierailija
294/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sitä kuitenkaan edes selitystä velkaa? Kun ei on ei. En edes 15 vuoden avoliiton jälkeen selitellyt syitä tai pyytänyt syitä, ei mieskään. Kyllä ne syyt sieltä arjesta löytyivät ja niistä oli aiemmin puhuttu kun asioita tuli kohdalle. Itse sanoin etten halua jatkaa riitelyä ja sitten sanoin puolen vuoden päästä että erotaan ja myydään talo. Emme todellakaan erossa olleet siinä kohtaa analyyttisessa ja rakentavassa keskusteluvaiheessa.

Deitti on vieras ihminen niin vaikea se on syitä analysoida ja tilittää. Yleensä se on vain ettei tunnu siltä ja se on kaiken kokonaisuus, jakaisinko elämäni tuon ihmisen kanssa. Ihmisten tulee vain hyväksyä etteivät he aina saa selityksiä tai ainakaan se ei ole totta, vain selittelyä. Ihmisten on hyvä tietää etteivät he ole selitystä velkaa.

Vierailija
295/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Miehet ovat kautta historian ajatelleet vaan omaa sukupuoltaan. Kaikki, mitä on tehty näennäisesti naisten eteen on tehty siksi mitä miehet haluavat naisilta. Täysin itsekkäistä syistä.

Vierailija
296/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

"Kiitos, oli kiva tutustua. En valitettavasti koe, että tästä voisi kehittyä mitään enempää. Toivottavasti löydät pian etsimäsi."

Suunnilleen noilla sanoilla olen aina pärjännyt ja jos joskus vielä nettideiteille joudun, niin aion pärjätä jatkossakin. Jos mies kärttää perusteluja, niin minusta riittävä perustelu on se, että "en tunne, että meidän välillämme olisi sitä jotain". Onko sinusta, vai syntyisikö tästä juuri se aloittajan kuvaama tilanne, jossa mies kärttää ja kärttää selitystä, vaikka olet juuri sanonut miksi et halua jatkaa tapailua?

Juuri tuollainen kliseinen latteus saa miehen ärsyyntymään ja henkilöstä riippuen joko hillitsee itsensä tai antaa sitten palautetta. Jos miehenä saisin euron joka kerta kun kuulen tuollaisen "meidän välillämme ei ole sitä kemiaa mitä etsin" lauseen niin olisin miljonääri. Ainakin melkein. ;)

Ei niiden perusteluiden tarvitse olla mitään syväluotaavia tai pitkiä. Mutta ei ihan niitä peruskliseitäkäkään. Eikä niiden nyt välttämättä tarvitse olla ihan täysin todellisia jos pelkäät treffikumppanin reaktiota, kunhan et liioittele ja mene kohtuuttomuuksiin. Niin ja se kun nainen sanoo ettei ole kemiaa kääntyy miesten kielellä muotoon et ole tarpeeksi komea ja pitkä. Tai rikas ja sporttinen. On siis parempi olla mahdollisimman suorasukainen kuitenkaan loukkaamatta.

Vierailija
297/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

....

Se, ettei nainen ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä, ei tarkoita, etteikö hän arvostaisi sinua tai miehiä ylipäänsä. Minä en vihaa naapurin Erkkiä vaikka en halua seurustella hänen kanssaan. Hän on silti ihan kiva naapuri.

Hyvä tietysti, että et jää roikkumaan vaan osaat päästää irti.

Vierailija
298/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Mie en taas huomaa naisessa sitä, jos kiinnostus on herännyt. Jos käyn  treffeillä, niin en erota sitä onko nainen kohteliasuuttaan vaik kiinnostuksestaan puhelias. Ja vaikka on ollut vähäpuheinenkin, niin silloinkin on saattanut olla kiinnostunut, vaikka toisin olen tulkinnutkin.

Jokin aikaa sitten näin dokumentin parinmuodostuksesta. Siinä osoitettiin, etteivät miehet kyenneet erottamaan, onko nainen kiinnostunut vai ei. Lisääntymisen kannalta tarkoituksenmukaista.

Vierailija
299/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haluaisit syyn sille, ettei nainen halua enää tavata sinua?

Vierailija
300/492 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Juuri tuollainen kliseinen latteus saa miehen ärsyyntymään ja henkilöstä riippuen joko hillitsee itsensä tai antaa sitten palautetta. Jos miehenä saisin euron joka kerta kun kuulen tuollaisen "meidän välillämme ei ole sitä kemiaa mitä etsin" lauseen niin olisin miljonääri. Ainakin melkein. ;)

Ei niiden perusteluiden tarvitse olla mitään syväluotaavia tai pitkiä. Mutta ei ihan niitä peruskliseitäkäkään. Eikä niiden nyt välttämättä tarvitse olla ihan täysin todellisia jos pelkäät treffikumppanin reaktiota, kunhan et liioittele ja mene kohtuuttomuuksiin. Niin ja se kun nainen sanoo ettei ole kemiaa kääntyy miesten kielellä muotoon et ole tarpeeksi komea ja pitkä. Tai rikas ja sporttinen. On siis parempi olla mahdollisimman suorasukainen kuitenkaan loukkaamatta.

Kuten sanottu, jos joskus joudun uudelleen deittailemaan ja joudun antamaan pakit, niin tuo selitys saa riittää. Jos ei tunnu oikealta niin ei tunnu, eikä sillä ole mitään tekemistä miehen komeuden, pituuden, rikkauden tai sporttisuuden kanssa.