Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetko varatun henkilön flirtin ahdistavaksi?

Vierailija
23.04.2017 |

Jos varattu henkilö (mies/nainen) flirttailee sinulle niin tuntuuko tilanne sinusta ahdistavalta? Jos olet sinkku, tuntuuko ahdistavalta siksi että ehkä haluat jotain enemmän kuin pelkkää viatonta flirttiä? Jos olet itse varattu, oletatko flirtin tarkoittavan jotain enemmän, tuntuuko sinusta että sinua yritetään iskeä vaikka olet varattu?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö miehet flirttailevista naisista?

Tykkäävätkö miehet hymyilevistä naisista? Kyllä.

Tykkäävätkö miehet silmiin katsovista ja samalla hymyilevistä naisista? Kyllä.

Tykkäävätkö miehet naisista, jotka katsovat silmiin, hymyilevät ja jutustelevat mukavasti? Kyllä.

Tykkäävätkö miehet hymyilevistä, silmiin katsovista, rennosti jutustelevista naisista, joilla on sana hallussa ja jotka kuuntelevat myös mitä mies sanoo? KYLLÄ.

Jäikö jotakin epäselväksi?

Mutta eikös hymyily ja kohtelias juttelu kuulu ihan vaan hyvien tapojen piiriin? Ei se välttämättä vielä ole flirttiä. Itse näkisin flirttailun olevan jotain verbaalista, ehkä kiusoittelevaa tai vihjailevaa läpänheittoa, tai sitten jotain selkeitä eleitä (silmänisku, kosketus tms.).

N27

Vierailija
42/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten pienestä nää jutut on kiinni. Voi käydä niin että kun annat pikkusormen se vie koko käden....mut mitä,elämä on ilman pientä jännitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten pienestä nää jutut on kiinni. Voi käydä niin että kun annat pikkusormen se vie koko käden....mut mitä,elämä on ilman pientä jännitystä.

Mulle kävi juuri niin. Pientä flirttiä, harmitonta hauskaa.. Ja salamana se kasvoi joksikin ihan muuksi.. Kiihkeyttä kuumaa, hulluutta huumaa.. Flirtti voi olla tulella leikkimistä. Ilman kosketusta voi ilmapiiri muuttua niin huumaavaksi.

Vierailija
44/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö miehet flirttailevista naisista?

Tykkäävätkö miehet hymyilevistä naisista? Kyllä.

Tykkäävätkö miehet silmiin katsovista ja samalla hymyilevistä naisista? Kyllä.

Tykkäävätkö miehet naisista, jotka katsovat silmiin, hymyilevät ja jutustelevat mukavasti? Kyllä.

Tykkäävätkö miehet hymyilevistä, silmiin katsovista, rennosti jutustelevista naisista, joilla on sana hallussa ja jotka kuuntelevat myös mitä mies sanoo? KYLLÄ.

Jäikö jotakin epäselväksi?

Mutta eikös hymyily ja kohtelias juttelu kuulu ihan vaan hyvien tapojen piiriin? Ei se välttämättä vielä ole flirttiä. Itse näkisin flirttailun olevan jotain verbaalista, ehkä kiusoittelevaa tai vihjailevaa läpänheittoa, tai sitten jotain selkeitä eleitä (silmänisku, kosketus tms.).

N27

Sitähän se flirtti juuri onkin, normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, kohteliaisuutta, huomioon ottamista, hymyilyä, jutustelua. Ei se mitään sen erikoisempaa ja vaarallisempaa ole. Jokaiselle ihmiselle tällainen flirtti on omien korvien välissä tapahtuva juttu ja se mitä siitä ajattelee riippuu monesta asiasta. Jonkun toisen flirtti voi olla miellyttävää siinä missä taas toisen samankaltainen käytös onkin epämiellyttävää.

Myös se miten toisen flirttiin itse suhtautuu on oma asiansa. Jos siihen vastaa ja antaa tilanteen edetä painollaan, niin se voi olla todella makeaa ja piristävää vaikka kummallakaan ei taka-ajatuksia olisikaan. Tai jos on, niin flirtistä on helppo edetä varsinaiseen iskemiseen.

Jos ei flirttiä halua, niin se on jokaisen itsensä päätettävissä ihan siinä mikä muukin asia. Aina voi lähteä tilanteesta pois jos ei miellytä, voi myös parilla kohteliaalla sanalla sanoa, että pysytään asiassa, ei kiitos enempää.

Vierailija
45/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelussa töissä ja mielestäni en flirttaile asiakkaille, mutta yllättävän moni mies niin luulee. Vaikka minulla on sormukset sormessa ja kädet siinä esillä, niin saan lukuisia treffikyselyitä. Enkä ole edes nuori ja nätti, vaan tavallinen nelikymppinen nainen. :)

Kun ole kysynyt muutamalta mieheltä syytä treffikutsuun, niin he ovat sanoneet, että hymyilin niin nätisti ja juttelin niin kuin olisin ollut kiinnostunut. Jep. Hymyilin ja juttelin siitä asiasta minkä takia he olivat eteeni tulleet, siinä kaikki. Ja toki muistan useamman kerran käyneet asiakkaat. Jatkan kuitenkin työni tekemistä samalla tapaa kuin tähänkin asti ja hymyilen. Tulkitkoon kukin sen miten haluaa. :)

Vierailija
46/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos varattu henkilö (mies/nainen) flirttailee sinulle niin tuntuuko tilanne sinusta ahdistavalta? Jos olet sinkku, tuntuuko ahdistavalta siksi että ehkä haluat jotain enemmän kuin pelkkää viatonta flirttiä? Jos olet itse varattu, oletatko flirtin tarkoittavan jotain enemmän, tuntuuko sinusta että sinua yritetään iskeä vaikka olet varattu?

Kun olen sinkku, minua ahdistaa että tuo varattu ihminen pitää minua niin kevytmielisenä ja halpana, että ryhtyisin sellaiseen suhteeseen.

Jos tuo varattu on tuttava, minua ahdistaa ajatus että hänen puolisonsa huomaa ja luulee, että olen jotenkin provosoinut vaikka en ole. Minua ahdistaa, että joudun torjumaan hänet kohteliaasti, loukkaamatta. Se on todella vaikeaa.

Vierailija
47/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen sinkku, minua ahdistaa että tuo varattu ihminen pitää minua niin kevytmielisenä ja halpana, että ryhtyisin sellaiseen suhteeseen.

Jos tuo varattu on tuttava, minua ahdistaa ajatus että hänen puolisonsa huomaa ja luulee, että olen jotenkin provosoinut vaikka en ole. Minua ahdistaa, että joudun torjumaan hänet kohteliaasti, loukkaamatta. Se on todella vaikeaa.

Sekoitatkohan nyt flirtin ja vonkaamisen?

Vierailija
48/52 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on joillakin vaikeaa! Olisiko paras pistää joku kommandopipo päähän niin kukaan ei edes ajattelisi sinusta mitään kevytkenkäistä? Siihen vielä peililasit, niin kyllä olet suojassa flirtiltä...

Vierailija
49/52 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ja ahdistun kovasti.

Vierailija
50/52 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos flirtti tarkoittaa ystävällistä jutustelua, en ahdistu. Jos flirtti on seksuaalissävytteistä, ignooraan jotten ahdistuisi. Omalla parisuhdestatuksella ei vaikutusta.

Vierailija
51/52 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna en koe kiinnostavan ihmisen flirttausta ahdistavana, hänen parisuhdestatuksestaan riippumatta. Varattunakin ahdistus on väärä sana - koen sen vaan epäsopivana. Itse en halua flirtata muille varattuna, koska minusta se on epäkunnioittavaa kumppania kohtaan. Perus juttelua ja ystävällisyyttä en koe ollenkaan flirttailuna vaan minusta flirttailu on nimenomaan seksuaalisesti vihjailevaa käyttäytymistä enkä näe sellaiseen varattuna mitään tarvetta.

Vierailija
52/52 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö on viehättävä, niin en. Mutta jos henkilö on epämiellyttävä, niin kyllä. Eli aika kaksipiippuinen juttu.