Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottavaa sellainen äitien käytös jotka putsaavat lastensa suunympärykset omalla syljellään.

Vierailija
23.04.2017 |

Ottavat suustaan kostuketta nenäliinaan ja putsaavat lastensa töhrysuut näin. YÖKS!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa!!

Vierailija
2/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s***ana, joo. Muistan, kuinka äitini pyyhki syljellään kostuttamallaan paperilla kasvojani, kun olin mukula. Tuntui jo silloin pienenä inhottavalta.

Vierailija
4/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea pidä ottaa niin kuoleman vakavasti! Piru vie alkaa ärsyttää tuommoset tyhjästä marisijat!!

Vierailija
5/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö koskaan suutele ketään ?

Vierailija
6/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ällöttävää ja samalla myös yleisin keino siirtää hammaspeikko äidin suusta lapsen suuhun.

Vierailija
7/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö koskaan suutele ketään ?

Ootko kuullut kariesbakteerin tarttumisesta alle 3-vuotiaille ja hammashygieniasta?

Miksei voi vain kostuttaa sitä nenäliinaa vaikka lapsen juomapullon suussa ja sit pyyhkiä suun. Yleensä pienillä lapsilla nyt varmaan on joku vesipullo mukana? Etenkin jos tarvii suuta alkaa pyyhkimään.

Vierailija
8/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee ikinä tuota, mutta mieheni tekee. Että eipä syytetä äitejä heti karieksen siirtämisestä! Niin.

Ja sen on yököttävää minustakin.

Vierailija
9/9 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... itse en ikimaailmassa tekisi noin. Enkä siis ennenkään tehnyt. Itselläni on kolme aikuista lasta. 

En niinkään ajattele hygieniaa eli bakteereja, viruksia ja kaikenmaailman pöppiäisiä. Minusta se on vain äärimmäisen epäesteettistä ja siten ällöttävää.