Inhottavaa sellainen äitien käytös jotka putsaavat lastensa suunympärykset omalla syljellään.
Ottavat suustaan kostuketta nenäliinaan ja putsaavat lastensa töhrysuut näin. YÖKS!
Kommentit (9)
Hyi s***ana, joo. Muistan, kuinka äitini pyyhki syljellään kostuttamallaan paperilla kasvojani, kun olin mukula. Tuntui jo silloin pienenä inhottavalta.
Ei kaikkea pidä ottaa niin kuoleman vakavasti! Piru vie alkaa ärsyttää tuommoset tyhjästä marisijat!!
On ällöttävää ja samalla myös yleisin keino siirtää hammaspeikko äidin suusta lapsen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö koskaan suutele ketään ?
Ootko kuullut kariesbakteerin tarttumisesta alle 3-vuotiaille ja hammashygieniasta?
Miksei voi vain kostuttaa sitä nenäliinaa vaikka lapsen juomapullon suussa ja sit pyyhkiä suun. Yleensä pienillä lapsilla nyt varmaan on joku vesipullo mukana? Etenkin jos tarvii suuta alkaa pyyhkimään.
Mä en tee ikinä tuota, mutta mieheni tekee. Että eipä syytetä äitejä heti karieksen siirtämisestä! Niin.
Ja sen on yököttävää minustakin.
Joo... itse en ikimaailmassa tekisi noin. Enkä siis ennenkään tehnyt. Itselläni on kolme aikuista lasta.
En niinkään ajattele hygieniaa eli bakteereja, viruksia ja kaikenmaailman pöppiäisiä. Minusta se on vain äärimmäisen epäesteettistä ja siten ällöttävää.
Kuvottavaa!!