Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetko varatun henkilön flirtin ahdistavaksi?

Vierailija
23.04.2017 |

Jos varattu henkilö (mies/nainen) flirttailee sinulle niin tuntuuko tilanne sinusta ahdistavalta? Jos olet sinkku, tuntuuko ahdistavalta siksi että ehkä haluat jotain enemmän kuin pelkkää viatonta flirttiä? Jos olet itse varattu, oletatko flirtin tarkoittavan jotain enemmän, tuntuuko sinusta että sinua yritetään iskeä vaikka olet varattu?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran pari kevyesti flirttaa, sen pistää merkille, muttei se haittaa. systemaattinen flirttailu varatun kohdalta oudoksuttaa

Vierailija
2/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaali pieni flirtti ahdistaa, ongelma on vahvasti itsessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Flirttailu on ok vaikka on parisuhteessa, ei se tarkoita mitään että flirttailija haluaa naimaan tai naimisiin sen toisen kanssa. Se on hauskaa, piristävää, kevyttä, huoletonta. Ei siitä tarvitse mitään johtopäätöksiä tai ylianalysointia tehdä.

Vierailija
4/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaan kun se on kivaa. Jos toinen ahdistuu tai häkeltyy, lopetan. Olen itse varattu.

Vierailija
5/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa. Kuvittelen sen olevan kiinnostunut.

Vierailija
6/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu anhdistavalta. Sinkkuna tuntui juuri siksi koska itse olin vapaa ja etsin vapaata kumppania. Varattuna tuntuu ahdistavalta koska tuntuu niin kuin minua ja minun parisuhdettani ei kunnioitettaisi lainkaan.

Vierailija
7/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on ihan ok. Ja siis mies olen ja vapaakin tällä hetkellä. Ei ahdista varattunakaan jos vain on tahdikasta.

Vierailija
8/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota flirttiä vakavasti ja pidän sitä vain mukavana piristyksenä. Kirjoitin jo tuohon edelliseenkin flirttiketjuunkin samat jutut. Olen siis varattu ja flirttailen muille, mutta flirttini ei ole mitään haudanvakavaa iskemistä, vaan ihan vain flirttiä. Pidän kummallisena ihmisiä, jotka ottavat kevyen flirtin vakavana ja alkavat siitä jotain johtopäätöksiään vetämään.

Minä flirttailen ja minulle flirttaillaan. On ihan sama onko flirttaileva tyyppi varattu vai vapaa, se ei minua kiinnosta sillä en ole pitkästä parisuhteestani lähdössä minnekään.

Vierailija
9/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi naispuolinen tuttava joka aina valittaa sitä että miehet yrittävät flirttailla hänelle vaikka tietävät hänen olevan naimisisissa ja sormuskin on näkyvillä. Silti hän itse vetää kyllä kovaakin flirttiä minulle. Se ahdistaa kyllä.

Vierailija
10/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttaan kun se on kivaa. Jos toinen ahdistuu tai häkeltyy, lopetan. Olen itse varattu.

Mistä huomaat että ahdistuu/häkeltyy?

Mulla on pahana/hyvänä tapana myös flirttailla aika paljon. Pelkään välillä että ylittelen näkymättömiä rajoja..

Vierailija
11/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu anhdistavalta. Sinkkuna tuntui juuri siksi koska itse olin vapaa ja etsin vapaata kumppania. Varattuna tuntuu ahdistavalta koska tuntuu niin kuin minua ja minun parisuhdettani ei kunnioitettaisi lainkaan.

Kuulostaa, että olet aika epävarma itsestäsi ja parisuhteestasi, jos koet ihan viattoman flirtin noin suurena asiana. Flirttihän ei siis ole sama asia kuin se, että yriteään vongata toiselta seksiä, vaan sillä on vain tarkoitus keventää tunnelmaa, luoda hyvää mieltä ja tehdä vastapuolelle olo, että arvostat häntä myös sukupuolensa edustajana. Ei siinä olla ensisijaisesti ketään pokaamassa eikä loppuelämän puolisoksi kosimassa.

Vierailija
12/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pahana/hyvänä tapana myös flirttailla aika paljon. Pelkään välillä että ylittelen näkymättömiä rajoja..

Näkeehän sen silmistä.  Ja miten muuten  vastaa flirttiin - eli flirttaako vai onko muka ymmärtämättä tai väistääkö.

Vierailija
13/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi naispuolinen tuttava joka aina valittaa sitä että miehet yrittävät flirttailla hänelle vaikka tietävät hänen olevan naimisisissa ja sormuskin on näkyvillä. Silti hän itse vetää kyllä kovaakin flirttiä minulle. Se ahdistaa kyllä.

Vain sinulle vai muillekin? Oletko liian kiinnostunut vai miksi ahdistaa? Ja mikä on kovaa flirttiä?

Vierailija
14/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan ylittää minäkin koska menen vaiston varassa. Tekevälle sattuu!

Vierailija
15/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa.

Vierailija
16/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa. Kuvittelen sen olevan kiinnostunut.

Mitä jos lähtisit  ihan vain siitä oletuksesta, että flirttailija ei ole sinusta ns. vakavalla mielellä kiinnostunut eikä vaadi sinulta mitään, vaan haluaa vaan sosiaalisen kanssakäymisen kautta luoda hyvää mieltä. Koska sitä suurin osa normaalilla älyllä ja tilannetajulla varustetuista flirttailijoista sillä tarkoittaa. Eli ihan turha ahdistua, ellei "flirtti" ole jonkun ameeban käsitys siitä, että hän yrittää luikerrella fyysisesti ihollesi eikä kunnioita itsemääräämisoikeuttasi.

Vierailija
17/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen yltiömäinen kehuskelu tuntuu musta ikävältä. Eräs vielä puhui puolisostaan kamalan negatiivisesti. Ihan kun olisi samalla kokeillut että irtoaako multa. Jäi vähän likainen olo.

Vierailija
18/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas olet hankala ja jumissa itsesi kanssa jos otat flirtin noin vakavasti. :D Tosissasiko juttusi kirjoitit vai yritätkö vain provosoida sillä?

Vierailija
19/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna mielestäni on helpompi flirtata varatuille. Vapaillekin olisi kiva mutta silloin on suurempi riski tulla väärinymmärretyksi..

Vierailija
20/52 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu henkilö (mies/nainen) flirttailee sinulle niin tuntuuko tilanne sinusta ahdistavalta?

Kyllä! Epäluotettava tyyppi, joka flirttailee muiden kanssa.

Jos olet sinkku, tuntuuko ahdistavalta siksi että ehkä haluat jotain enemmän kuin pelkkää viatonta flirttiä?

No, jos itse haluaa enemmän kuin flirtti varatun henkilön kanssa, niin kannattaa pysäyttää itsensä.

"If he cheats with you, he will cheat on you!"

Jos olet itse varattu, oletatko flirtin tarkoittavan jotain enemmän, tuntuuko sinusta että sinua yritetään iskeä vaikka olet varattu?

Toivottavasti ei.

Ehkä olen vanhanaikainen, mutta en halua tällaiseen pelleilyyn mukaan. Tänä päivänä ei saa "moralisoida", ja pitäisi haluta kaiken maailman BDSM:ää... Ei kiinnosta.