Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki pienikokoiset naiset?

Vierailija
23.04.2017 |

Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.

Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.

Kommentit (262)

Vierailija
161/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 154cm ja 48kg. En koe olevani pieni. Kun katson peiliin, näen ruman rotevan vartalon :( Rinta-vyötärö-lantio on 88-62-88. + Leveät hartiat ja suuret 38 koon jalkaterät. Tuntuu myös että tässä kaupungissa suurin osa naisista on minua lyhyempiä. Tai sitten vaan keskityn juuri heihin jotka ovat lyhyitä ja luulen heitä enemmistöksi.

Onneksi poikaystävä sentään on. Jostain syystä sanoo minun olevan pieni.

N22

Vierailija
162/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olisin 30v 164/48, mut naimisissa. Ei tarvii Tinderissä pyöriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.

Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja. 

Tinderissä on huomattavan edustettuina naiset joiden pituus on tasan 165cm. 160-164cm naiset taas puuttuvat lähes kokonaan. Ehkä mittanauhat ovat epätarkkoja.

Se johtuu varmaan niistä tutkimuksista joiden mukaan miesten ihannenaisen pituus on 165cm. Minäkin sanon aina olevani 165cm, vaikka olen oikeasti 167cm. Ei toki parilla sentillä varmaan ole väliä, mutta uskon että se 165 vain kuulostaa miesten korvissa paremmalta, koska se on juuri se ihanne.

Idioottimaista.

165 cm ei todellakaan  "kuulosta paremmalta" kuin 167 cm.

Vierailija
164/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 154cm ja 48kg. En koe olevani pieni. Kun katson peiliin, näen ruman rotevan vartalon :( Rinta-vyötärö-lantio on 88-62-88. + Leveät hartiat ja suuret 38 koon jalkaterät. Tuntuu myös että tässä kaupungissa suurin osa naisista on minua lyhyempiä. Tai sitten vaan keskityn juuri heihin jotka ovat lyhyitä ja luulen heitä enemmistöksi.

Onneksi poikaystävä sentään on. Jostain syystä sanoo minun olevan pieni.

N22

Heh, mikähän mahtaa olla tämä kaupunki, jossa noin lyhyitä naisia asuu. Nuorista naisista vain 1% on alle 155 cm, joten täytyy olla varsinainen lyhytkasvuisten keskittymä kaupungissasi.

Vierailija
165/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan siellä samassa paikassa pitkien sopusuhtaisten miesten kanssa.

Vierailija
166/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Olen 164cm ja suurin osa naisista on samaa pituusluokkaa. Missä mallipaikoissa käyt vai oletko sokea?

Vierailija
167/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että aika moni tuonmittainen nainen valehtelee Tinderissä pituuttaan hieman ylöspäin.

Miksi ihmeessä valehtelisi? Pienikokoiset naisethan ovat todella haluttuja. 

Tinderissä on huomattavan edustettuina naiset joiden pituus on tasan 165cm. 160-164cm naiset taas puuttuvat lähes kokonaan. Ehkä mittanauhat ovat epätarkkoja.

Olen 163 cm, mutta en laita pituuttani tinderiin. En tarvitse sitä mieheltäkään sillä minulle kelpaa kaikki yli 173 cm, joita suurinosa miehistä on.

PAinoa on tosin vielä liikaa 58 kg, mutta kesäkuntoon laihdutus meneillään.

Vierailija
168/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Olen 164cm ja suurin osa naisista on samaa pituusluokkaa. Missä mallipaikoissa käyt vai oletko sokea?

Suomalaisten 25-74 vuotiaiden naisten keskipituus vuonna 2012 oli juuri tuo 164 cm, joten havaintosi on aivan oikea. Suurin osa naisista on juuri sinun pituusluokkaasi.

Vierailija
169/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen 150cm pitkä nainen painaa 50kg, hänellä on todennäköisesti syömishäiriö.

Onnea ap tulevaan suhteeseen!

Täh? Mitä sä sekoilet? Tuossa painossa pystyy olla jo vähän lihaksiakin tuon painoisella ja pituisella. Ei ole syömishäiriötä nähnytkään. Paitsi sä kyllä vissiin provoat.

Vierailija
170/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon just tuon kokonen , 156cm ja 46kg. Tosin olen jo yhden aikuisen ja yhden teinin äiti että ei ehkä sittenkään :))

Vierailija
171/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 154 senttisenä on jotenkin vaikea kokea olevansa "näyttävä", vaikka mulla muuten ihan kiva vartalo onkin. Pieni hobitti siellä seikkailee rotusäärien ja muiden kaunottarien keskellä. Enpä ole ikinä kuvitellut pituuteni olevan mitenkään kovin eduksi seuranhaussa.

Vierailija
172/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laittamasi painohaarukka on siitä aloituspäästä aivan liian alhainen.

40 kg on anoreksiaan viittaava. Jos olisit laittanut 43 kg ja jos pituus on kyseisellä henkilöllä 153- 156 cm.Niin sekin on jo siinä rajamailla. Mutta sittenkin painoindeksin alimmasta päästä.

Suomessa löytyy kyllä paljon pienikokoisia ihmisiä. Itse asiassa naisten keskipituus taitaa huijella siellä 153- 168 cm: in välillä.

Kyllä suurin osa valehtelee näillä deittisivustoilla itsestään olevia tietoja.

Se on hyvin tavallista.

Mutta mitkään henkilön paino, tai pituustiedot eivät kerro ihmisestä ja hänen todellisista luonteen ja persoonallisuudenpiirteistä yhtään mitään. Toki elämäntavoista jotakin.

Mutta joillakin lihavilla ihmisillä on ylipainonsa taustalla jokin aineenvaihduntaan, diabetekseen, tai johonkin muuhun sairauteen liittyvä syy. Ruokailu, tai liikuntatavat eivät aina selitä syytä lihavuuteen.

Vierailija
173/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ristiriitaiset fiilikset miehistä, jotka pitävät pienistä. Minua piinaa ajatus siitä, että miehet ovat pervessejä ollessaan kiinnostunut minusta, olenhan pienempi, kuin monet lapset. En voi myöskäään sietää sitä, että itsekin lyhyt mies kiinnostuu minusta vain tunteakseen itsensä isommaksi kanssani.

-149cm 42 kg

Vierailija
174/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.

Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.

Minä olen Tinderissä, helsinkiläinen nuori nainen. Sovin noihin mittoihin erittäin hyvin. ;) Tinderin profiilitekstissä annan ymmärtää, että pituutta ei ole kovin paljon. Tarkkoja senttejä en kuitenkaan ole siinä maininnut.

Minulla on paljon matcheja, mutta aika harvan kanssa keskusteluja käynnissä. Oletko nyt varmasti painanut sydäntä kaikkien lyhyiden naisten kohdalla? ;)

Vierailija
175/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoisille miehille pieniä naisia. Harmi vain jostain kumman syystä ne pienikokoiset miehet eivät ole usein edes pienten naisten mieleen? On sääli, että osa miehistä jää niin lyhyiksi ja hinteliksi. Sillä naiset evoluutiobiologisista syistä haluavat pitkiä miehiä. Näin se vaan on.

P.s. Niillä pienillä miehillä on usein vielä pieni _sekin_. 

Vierailija
176/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm ja 44kg mutten halua miestä joka polttaa tai juo alkoholia joten sinkkuna pysyn.

Vierailija
177/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 160cm/52kg

Kyllä meitä löytyy, mutta en tunne olevani yhtään haluttavampi kuin vaikka 170cm nainen, haluaisin olla vähän pidempi :)

Vierailija
178/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 165cm 55kg on aivan normaalikokoinen painon suhteen, ei edes alakantissa. Jos ei halua mitään painoindeksejä laskea, vanha sääntö oli ihannepainon laskemiseen pituus - 110.

Ja pienikokoisista naisista puheenolleen, keskipituus on noussut joten lyhyitä on varmaan vähänlaisesti, mutta jos pienikokoisella ajatellaan myös hoikkaa tai edes normaalipainoista, niin puolet suomalaisista naisista on ylipainoisia. Lyhyt JA hoikka voi olla todella hankala yhtälö kun kaksi harvinaista pitäisi olla samassa.

Vierailija
179/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuinen 150cm pitkä nainen painaa 50kg, hänellä on todennäköisesti syömishäiriö.

Onnea ap tulevaan suhteeseen!

Niin, ahmimishäiriö.

Vierailija
180/262 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155 cm ja siro nainen. Minulla kesti kauan ymmärtää, että monet miehet tosiaan pitävät pienistä ja siroista naisista. Monet miehet pitävät myös pitkistä mallimittaisista naisista, mutta joskus nuorempana häpesin lyhyyttäni ja ajattelin että tyyliin kaikki miehet unelmoivat vain mallimittaisista naisista. Muistan kun selkäni oli aina kipeä kun kuljin aina mahdollisimman korkeissa koroissa. Korot eivät tehneet minusta pitkää, ainoastaan keskivertomittaisen. 

Tärkeintä on lopulta kai kokonaisuus. Moni pitkä nainen on myös raskasrakenteinen eli ns mallivartaloisia naisia tulee vastaan aika vähän. Monet lyhyet naiset taas helposti näyttävät tanakoilta, koska painon vaihteltu näkyvät lyhyessä varressa paremmin. 

Ja pieni ja siro koko tuskin auttaa, jos naamataulu ei miellytä. Joten on myös tuuria, että se juuri täydellisesti omaa silmää miellyttävä ihminen osuu juuri omalle tielle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän