Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki pienikokoiset naiset?

Vierailija
23.04.2017 |

Tinderi ja baarit täynnä liian isoja naisia makuuni. Tykkäisin 150-165cm pitkistä naisista, joilla on painoa 40-55kg. Todella harvoin näkee tuollaisia naisia missään.

Ja tämä ei ole provo, eikä nuo painot ole mitään mahdottoman matalia. Ihan normaaleja painoja sirorakenteisille naisille.

Kommentit (262)

Vierailija
121/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne käytännön hyödyt olivatkaan?

Vierailija
122/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 ja kaunis kirjoitti:

keijukainen kirjoitti:

Minä olen 160 cm ja 46 kg :) ikää 25 eli kyllä meitä siroja löytyy muualtakin kuin alakoulusta (aasiakin täynnä!) Rinnat löytyy mutta mahamakkaroita ei.

minulla on myös pari pientä kaveria, mutta jokainen meistä on varattu. Sirot naiset saavat kokemukseni mukaan varsin paljon huomiota miehiltä joten siitä syystä ei varmaan Tinderistä löydy.

OLEN 174 cm kaunis hoikka ja siroluinen nainen enkä haluaisi yhtään tätä enempää huomiota. Kyllä hoikka pitkähkö hyvännäköinen sää aina eniten ihailua miehiltä.

Kaikki kauniit ja hoikat naiset saavat huomiota miehiltä liikaakin ellei pituutta ole yli 180cm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm , 53 kg 35v nainen ja vientiä riittää. En ole koskaan kokenut pienuuttani haitaksi, päinvastoin : )

Vierailija
124/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen käytännön hyötyä?

Vaatteet vievät vähemmän tilaa kaapissa, pyykkikorissa, pesukoneessa, vaatenaulakossa jne. Naista pystyy pitämään pidempään sylissä ennen kuin paino alkaa häiritsemään. Seksi tuntuu paremmalta, koska painoa on vähemmän päällä. Auton takapenkille mahtuu enemmän tavaraa, koska penkin voi vetää eteenpäin. Sängyssä on enemmän tilaa. Jos nainen taittaa nilkkansa, niin hänet on helpompi kantaa autolle. Ruokakulut ovat pienemmät ja ruokaa pitää kantaa kaupasta vähemmän. Pienikokoiset elävät pidempään. 

Siinä muutama äkkiseltään mieleen tuleva asia. 

Hauska listaus. Nauroin ääneen! Parinvalinta voi siis perustua siihen, että pyykkikoriin jää enemmän tilaa. Jälkikasvulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
125/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 161cm,54kg nainen,tosin jo 39v eli liian vanha miehille. Nyt olen harvemmin käynyt baarissa,hieman aiemmin useamminkin. Olen aina ollut suunnilleen tämän painoinen. Moni mies on fyysisesti ollut kiinnostunut mutta ikä karkoittanut omaikäisiä,tosin nekin ovat olleet fyysisesti kiinnostuneita muttei muuten. Nuoremmat miehet taas ovat tuntuneet olevan todella kiinnostuneita kokonaisuutena☺ . Ehkäpä sitä taas lähtisi ptkästä aikaa käymään yöelämässä joku vkl.

Vierailija
126/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiriini kuuluu muutama noihin mittoihisi sopiva nainen ja itse olen myös 160/50.

Vierailija
127/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää kunhan sokeri sulaa suussa.

Vierailija
128/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti miehellä on ongelmia miehekkyytensä kanssa jos naisessa tärkeää on lyhyys.

Vierailija
129/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pieni ja siro ja mahdun mittoihin.

Vierailija
130/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla itse melkonen pätkä ap?

Vierailija
131/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat jo poikaystäviensä kainaloissa. Miksi tyytyisivät fuckboyhin, kun saavat parasta laatua.

Vierailija
132/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat jo poikaystäviensä kainaloissa. Miksi tyytyisivät fuckboyhin, kun saavat parasta laatua.

Miksi oletat, että he kokisivat tyytyvänsä huonoon ollessaan kanssani? En tiedä mitä fuckboy tarkoittaa, mutta jos pelkästään seksiin kelpaavaa miestä, niin en ole sitä miestyyppiä. 

Vierailija
133/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen käytännön hyötyä?

Vaatteet vievät vähemmän tilaa kaapissa, pyykkikorissa, pesukoneessa, vaatenaulakossa jne. Naista pystyy pitämään pidempään sylissä ennen kuin paino alkaa häiritsemään. Seksi tuntuu paremmalta, koska painoa on vähemmän päällä. Auton takapenkille mahtuu enemmän tavaraa, koska penkin voi vetää eteenpäin. Sängyssä on enemmän tilaa. Jos nainen taittaa nilkkansa, niin hänet on helpompi kantaa autolle. Ruokakulut ovat pienemmät ja ruokaa pitää kantaa kaupasta vähemmän. Pienikokoiset elävät pidempään. 

Siinä muutama äkkiseltään mieleen tuleva asia. 

Hauska listaus. Nauroin ääneen! Parinvalinta voi siis perustua siihen, että pyykkikoriin jää enemmän tilaa. Jälkikasvulla ei ole mitään väliä.

Kai ymmärrät itsekin johtopäätöksesi typeryyden? 

Vierailija
134/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm ja painan 50kg. En koe itseäni mitenkään kovin pieneksi sillä mun kokosia on baarit mielestäni täynnä.

Vierailija
135/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

me läskit ollaan syöty ne

Vierailija
136/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 179cm ja hoikka. Koskaan ei oo ollut pulaa miehistä. Ja itseäni lyhyemmät miehet ollut kiinnostuneita. Nykyään olen perheellinen, mutta nuorempana löytyi aina seuraa . Eli on myös miehiä, jotka pitävät pitkistä naisista.

Vierailija
137/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä ilmiö että aina kun palstalla joku kehuu pieniä ja siroja naisia, niin ketjuun ilmestyy pitkät naiset haukkumaan.

Vierailija
138/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Pääsääntöisesti miehellä on ongelmia miehekkyytensä kanssa jos naisessa tärkeää on lyhyys.

Sinä et ole mies, olet nainen. t. selvänäkijä

Vierailija
139/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä sylettää olla pitkä nainen. Sitten luen näitä keskusteluja ja unohdan ärsytykseni.

T. 180cm sulka päässä

Vierailija
140/262 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä sylettää olla pitkä nainen. Sitten luen näitä keskusteluja ja unohdan ärsytykseni.

T. 180cm sulka päässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi